40 vuotta stadilaista jääkiekkoa seuranneena, olen huomannut että HIFK:n kannattajat ovat yleisesti ottaen fiksumman, tyylikkäämmän ja varakkaamman oloisia kuin pääosin itä-helsingistä tulevien jokereiden kannattajat. Kärjistetysti HIFK:ta kannattaa stadilaiset ja jokereita maalta muuttaneet/maalta muuttaneiden vanhempien lapset. Siksi näkemyseroja tulee välillä väkisin.
HIFK vs Jokerit kannattajat
14
600
Vastaukset
- outoa käytöstä
Niin, mistä kertoo se, että Ville Peltoselle vihellettiin, vaikka jokeri pelaaja melkein tappoi hänet.
- ringette eri laji
tappoi? Buehehhh, ja tuon kertoi joku neiti,
hei, ringette on eri laji!
- Kyllä vaan
Jokereiden kannattajat ovat pääosin maalta tulleita.
Ja sen kyllä huomaa... - kusipiippa
Näinhän se on. Piippalakkifanien mölinäkin katsomossa kuulostaa joltain lehmien iltalypsyhuudolta. Junan tuomia päihdeongelmaisia juntteja itäisistä lähiöistä suurin osa.
- puutaheinää ja pulls
jahas, ja mikä otanta tää tämä oli?
Ihan yhtä "fiksu" päätelmä on että IFK:n kannattajat ovat enimmäkseen
ruotsia puhuvia, pilkkurilli pystyssä kulkevia pikkutakki miehiä,
jotka eivät itse ole koskaan edes luistimia jalkaansa laittanut
koska ne haisevat pahalta.
Mitä tulee "maalta muuttaneista" niin Jokerien juuret ovat
Töölö Vesasassa ja varmaan "stadilaisena" tiedät ettei se tule maalta?- Totta on
Tiedän yhden oudon stadilaisen, joka piti jo Henry Lepästä, mutta se onkin maalaisin stadilainen, jonka olen koskaan tavannut.
Kyllähän se totta on, että maaltamuuttanut kannattaa mieluummin Jokereita kuin IFK:ta. - mee pentu nukkumaan
Totta on kirjoitti:
Tiedän yhden oudon stadilaisen, joka piti jo Henry Lepästä, mutta se onkin maalaisin stadilainen, jonka olen koskaan tavannut.
Kyllähän se totta on, että maaltamuuttanut kannattaa mieluummin Jokereita kuin IFK:ta.ja sulla on ikää 15v päätellen sun älykkäistä viesteistä.
Mene jo nukkumaan ja ota räkä poskelta - Yayo bluecollar
mee pentu nukkumaan kirjoitti:
ja sulla on ikää 15v päätellen sun älykkäistä viesteistä.
Mene jo nukkumaan ja ota räkä poskelta
- ::::::;;;;;
http://arthurssport.fi/data/th/c_jkalasuoja_hdistelma_cop_.jpg_35c_2a8.jpg
Jääkiekkoilijoilla on aika naiselliset alusvaatteet. - palle___
Eilen vietettiin Helsingin jäähallissa reipashenkistä jääkiekkoiltaa.
Maaleja nähtiin runsain mitoin, monen pelaajan tekemänä.
Onnistuivatpa neidit Pakarinen, Peltonen ja Talaja jopa kahdesti moisessa tempussa.- Jokerimies-1
Pakarinen, ok, Talaja ok, peltonen pelle.
- HIFK voitti eilenkin
70-luvulla sanottiin jokereiden fanitakin olevan paperia. Kusen väriset hihat ja punainen keskusta. HIFK:n valkopunainen oli muodikkainta mitä saattoi kuvitella, ihan kuten nykyään.
- Aatelinen meininki
1897, siinä hieman historiaa Jokereille.
- ProJokerit
Aatelinen meininki kirjoitti:
1897, siinä hieman historiaa Jokereille.
joo hifk on historiaa, Jokerit tätä päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713