Olen ratsastanut jo 5 vuotta ja aijjon ottaa ponin olen 147cm pitkä ja painan 34,8 minkä lainen poni minulle sopisi?
HYVÄ!!!!!!!!!?
5
130
Vastaukset
- _katherine_
Riippuu mitä haluat ponin kanssa tehdä. Rodulla ei ole merkitystä.
Haluatko kilpailla ja jo haluat niin millä tasolla? Kiinnostaako rennompi maastoilu? Haluatko ajaa kärryillä? jne... Hei!
Et kertonut minkä ikäinen olet, mutta oletan, että olet vielä kasvuikäinen. Olet joka tapauksessa melkein 150cm, joten mitään pikkuponia, esim shettistä, sinun ei kannata ottaa. Painosi puolesta kyllä kävisi sekin päinsä, mutta jalkasi laahaisivat maata ja tarvitsisit rullaluistimet. Etsi ponia jonka säkäkorkeus on väh. noin 140cm tai pientä hevosta, niin ei jää ainakaan heti pieneksi.
Ja kuten Katherine sanoi, rodulla ei ole väliä (paitsi koon puolesta), vaan sillä, mitä haluat heppasi kanssa tehdä.- Heppa RAKAS!
oon 12v! ja muo pelottaa et en löydä mitään hyvää..Mistä kannattais alakaa ettiä?
- hevosenhoitaja
Ratsut.fi
hevostalli.net
hevosnetti.fi
myyntiponit.com
- minää
Hevostalli.net ja hevosnetti.fi(?) on hyviä paikkoja löytää heppa ja suosittelisin sellaista n.135-148 cm ponia :) itse olen 13 ja ratsastan 135 cm poneilla joskus ja kotona vähän isommilla :) Rotu on tavallaan mielipide kysymys :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti7812292Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2322370Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori721920Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141715- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1811446- 541166
Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos231163Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2231155- 311065