Muistaako kukaan kuinka pitkä oli tuo kyseinen sarja (montako osaa)? Itse en löytänyt mitään tyhjentävää netistä.
Tuonne on vain filmifriikkiin tullut myyntiin sellainen 7dvd:n boksi tosin ilman suomitekstejä jossa on 24 -45 minuutin mittaista jaksoa. Entisenä sarjan uskollisena katsojana vain olen ajatellut tilata.
Tuossahan vain tuli subilta vai oliko vielä 2000 vuonna tvtv niin se sarja kai kokonaisuudessaan.
Jotenkin hölmösti se vain meni eli ensin tuli vanhalla alkuperäisellä näyttelijäporukalla varmaan lähemmäs parikymmentä jaksoa, sitten vaihtui koko porukka (en tiedä oliko vuosia välissä sarjan tekemiselläkin) ja tuli niitä aika kökköisiä jaksoja vajaat kymmenen jossa oli täysin eri näyttelijät ja tapahtumat sijoittuivat pitkälle maapallolle kaikki.
Aivan lopuksi sitten tuli vielä se yksi osa jossa Starbuck olikin taas mukana ja putosi jonnekin aavikolle Cylonin kanssa jonka kanssa ystävystyi. Siihen sarja sitten päättyikin...
Eli muistaako kukaan tai osaako sanoa menikö sarja tosiaan noin ja oliko siinä kaikki jaksot? Tietäisi vain kannattaako tilailla jos sekin on sitten jokin sellainen vähän torso paketti. Mielestäni osia kuitenkin oli enemmän kuin 24 tuossa koko sarjassa.
Taisteluplaneetta Galactica
9
2133
Vastaukset
- Lissu
http://epguides.com/BattlestarGalactica/
Eli jos rullaat pikkuriikkisen alaspäin niin havaitset että tuossa on ensimmäinen tuotantokausi joka on aivan ensimmäisine esityspäivineen tuo -78 ollut usassa. Se on juuri tuon listan jaksot ovat kyseisellä boxilla myynnissä. Eli alkaen Saga of the star worldista päättyen the hand of godiin.
Tiedän vain tuon koska itsekin etsin samaa kerran. Siitä olen aika varma että sarja oli kyllä pidempi mutta keväästä kesän loppuun sarja pyöri subilla tuolloin 2000 ja olen itsekin aika pihalla miten jutut nyt sitten menevät.
Joku on sanonut että sarja tuli suomessa vuodet 80-83 ja toinen taas että subilla olisi tullut kaikki jaksot. Jälkimmäinen aika sula mahdottomuus, hyvä että olisi edes tuo eka kausi ehtinyt loppuun plus sitten tosiaan ne uusilla näyttelijöillä tehdyt vielä perään.
Ja nyt sitten kun on tuo joku uusikin vielä niin itse ainakin olen ollut aika sekaisin mikä nyt on mikäkin vaikka kuinka olen netistä hakenut. - Keräilijä
Itse voisin tuollaisen linkin lisätä.
http://www.gateworld.net/galactica/original/index.shtml
Tai samahan tuo mitä jo aiemmin mainittiin mutta kaikkialla mistä etsii niin puhutaan tuosta 24 ensimmäisestä osasta ns. 78-vuoden alkuperäissarjana ja myydään sanoin Complete epic series ym.
Mistään en kuitenkaan ole löytänyt itsekään edes viittauksia noihin muihin osiin joita subilta tuli. Jos muistikuvani pitävät paikkansa niin juuri nuo 24 tuli ja sitten tuo omastakin mielestäni aika tylsähkö jatko uudella näyttelijäkaartilla.
Ei mitään hajua jatkuiko sarja vieläkin tuosta ja mitä edes olivat nuo alkuperäissarjan jälkeen tehdyt JA olivatko todella nuo ensimmäiset 24 osaa ainoat jotka olivat samalla näyttelijäväellä vai onko muitakin.
Kaikkialta kyllä törmää tuohon johonkin uuteen 2003 vuoden minisarjaan joka muuten taitaa olla juuri tuo joka friikissä on myynnissäja sitten tuohon alkuperäiseen mutta ei löydy tietoa mitä tuon 78 vuodeen 24 osan jälkeen. Ja paljon olen kyllä kolunnut sivuja itsekin. - avulias aatu
Tuon tyhjentävämpää linkkiä aiheesta ei löydy.
http://www.kobol.com/archives/BG-FAQ.html
Huomatkaapa muuten sen verran että viimeinen päivitys vuonna 2002 eli tilanne on voinut muuttua sen suhteen mitä on jo videolla. Tai paremminkin dvd:llä.
Elikkästen se torso jatko Galacticalle on tuo Galactica 1980 ja huomatkaa viimeisen jakson nimi joka on return of starbuck. Mikähän lie rahastusyritys sekin. Oikein siis muistatte miten töllöstä tuli. - pip
Tuo dvd-boksi sisältää koko ensinmäisen ja samalla ainoan kauden. Tämä toinen "kausi" oli käytännössä aivan toinen sarja, ja nimikin oli Galactica 1980.
Kyllä TVTV!, vai oliko se jo SubTV silloin esittä kaikki osat, tosin alkuperäisen sarjan osat tulivat vain täysin väärässä järjestyksessä. Ja tämä Galactica1980 esitettiin jopa useamman kerran, luoja tietää miksi.
Olethan tietoinen, että Sci-fi Channel on herättänyt sarjan henkiin, ja viikottainen tunnin pituinen sarja alkaa tammikuussa 2005.
http://www.scifi.com/battlestar/- Kustu
Netistä löytyy Calactica leffa joka on tehty v2003.
Tässä leffassa starbuck on muija - pip ™
Kustu kirjoitti:
Netistä löytyy Calactica leffa joka on tehty v2003.
Tässä leffassa starbuck on muijaEi, vaan tuo on uuden sarjan kaksi osainen pilotti, ei elokuva.
- mikaaaaa
pip ™ kirjoitti:
Ei, vaan tuo on uuden sarjan kaksi osainen pilotti, ei elokuva.
yep ja nyt sitä uutta mahtavaa sarjaa on nähty jo 7 jaksoa ..tänään tullee osa 8 .... great toivottavasti ei jää tämä uusikin yhden kauden mittaiseksi !!!
- Topiii
mikaaaaa kirjoitti:
yep ja nyt sitä uutta mahtavaa sarjaa on nähty jo 7 jaksoa ..tänään tullee osa 8 .... great toivottavasti ei jää tämä uusikin yhden kauden mittaiseksi !!!
Upeeta, nyt on sitten nähty jo 12:sta jakso ja meno senkun paranee,,,
Vielä kun joku kotimainenkin kanava tajuaisi ottaa sarjan omakseen..
- Anonyymi00009
JONKUN MUKAAN PILOOTTI OLISI ESITETTY SUOMESSA 1980-LUVUN LOPULLA MINÄ VUONNA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181