mitä tehdä?

apua tarvitseva

Olen 15 vuotias, kohta 16. Minulla ja poikaystävälläni tulee muutaman päivän päästä puolivuotta. Mutta ihmetyttää minkä takia hän pistää aina riidoissa kaiken minun syyksi? Minulla itsellä on mopokortti joten pääsen liikkumaan hyvin mutta en tykkää olla hänen luonaan koska hän asuu enonsa kanssa enkä koe itseäni sinne tervetulleeksi enon vaimon takia ja poikaystäväni haluaisi viettää enemmän aikaa niillä vaikka tietää mielipiteeni. Ja jos mainitsen etten pidä olla heillä hän saattaa suutahtaa asIasta ja sanoo ettei meidän tarvitse sitten nähdä koska hän ei saa kyytejä minnekkään. Tämän takia meillä tulee paljon riitoja ja en tiedä miten muuten välttää tämmöisiä riitoja kuin menemällä heille ja kokemalla itseni "epä tervetulleeksi"? Joten löytyisikö neuvojia? :/

3

329

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä vaan

Älkää menkö kummallekaan. Käykää kävelemässä, uimassa, elokuvissa, kauppakeskuksissa, menkää johonkin samaan harrastuspiiriin..

• sun mutsis

troltroltroltroltrko,nhmbui

• tunnustelija..

Mikä tässä oli se tunnustus?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      367
      1415
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      63
      936
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      885
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      62
      825
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      49
      599
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      594
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      534
    Aihe