kusetetaan netissä miten siihen suhtaudut ; )
Kun sinua
112
330
Vastaukset
Muistan kyllä vieläkin hyvin ne nimimerkit jotka kusettivat minua joskus vuosikymmen sitten kun näihin ryhmiin aloin kirjoittaa. Muualla netissä minua ei ole kusetettukaan. Ai paitsi yksi kymmenkunta vuotta minua vanhempi täti yhdellä kirjallisuussivustolla.
Ei siinä muuta kuin etten sitten luota noihin henkilöihin.Kirjallisuussivustot avautuivat minullekin epämiellyttävänä aikoinaan, poistuin. Nyt sienne on siirretty runoketjuni, jossa käyn silloin tällöin.
Siellä näkee hyvin tyypillistä "taiteilijoiden" itsekeskeistä toimintaa tehdään uusi aloitus joka runokyhäelmälle.
Yhteistyö ei toimi. Onneksi ketjussani on useampi osallistuja ei tarvitse yksin höpäjähtää.korppis kirjoitti:
Kirjallisuussivustot avautuivat minullekin epämiellyttävänä aikoinaan, poistuin. Nyt sienne on siirretty runoketjuni, jossa käyn silloin tällöin.
Siellä näkee hyvin tyypillistä "taiteilijoiden" itsekeskeistä toimintaa tehdään uusi aloitus joka runokyhäelmälle.
Yhteistyö ei toimi. Onneksi ketjussani on useampi osallistuja ei tarvitse yksin höpäjähtää.Nooooo, tuo tapaus oli yksi naisihminen jonka tekeleitä olin jo aiemmin kommentoinut ja tietysti hän vastavuoroisesti miun. Ja jossakin vaiheessa hän loi foorumille nikin jolla yritti esiintyä miehenä, kun hän epäili sen onnistuvan ja myös koska epäili että häntä arvioitaisiin miehenä toisin.Tulin sitten sanoneeksi jossakin välissä hänelle ihan yksityisesti että turha yrittää, hämäys ei onnistu.
On sittemmin julkaissut myös tuon feikkinikkinsä nimissä foorumille laittamansa jutut ihan omissa nimissään kirjana...- Huokaus...
korppis kirjoitti:
Kirjallisuussivustot avautuivat minullekin epämiellyttävänä aikoinaan, poistuin. Nyt sienne on siirretty runoketjuni, jossa käyn silloin tällöin.
Yhteistyö ei toimi. Onneksi ketjussani on useampi osallistuja ei tarvitse yksin höpäjähtää.Mikä helvatin Ylijumala kuvittelet olevasi??? - miksi siellä kaikkien pitäisi toimia juuri niinkuin SINÄ haluat.....tapasi mukaan katsot oikeudeksi yleistää ja nimittää ihmiset tämän mukaan miten se palsta on muotoutunut....sinäkö määräät miten ihmiset siellä haluavat keskustella ja miten ja kenen runoista?? vastaamalla runolla tai muuten?? Etkö todella ymmärrä tuon palstan ideaa... Todellakin siellä on hyvä keskusteleva ja toisia kirjoittajia kunnioittava ilmapiiri. Sinä ei kaivata todellakaan ihmisiä jotka loukkaa näin sivistömättömästi yleistäen muita. Jos, et ole siellä suosittu. Pitääkö sinun täällä toisella palstalla näin haukkua kaikki kirjoittajat jotka eivät edes täällä palstalla käy. Mitä ihmettä tästä kaikesta saat.?? Vedät. ja sotket tahallasi erinimimerkkejä. Matkit muita. Muokkaat toisten tekstejä omaksesi. Tämä toimintatapasi on niin ala-arvoista Korppis ollut aina...että, kaikki jotka ovat sinun kirjoituksia pidemmän aikaan seuraneet ovat tätä jatkuvaa alemmuuskompleksia muita kohtaan ihmetelleet. Sitä lopulta saa mitä tilaa. Nyt sinulla on HIRVEÄ tarve täällä nousta muiden yläpuolelle. Etkö saa siellä tarpeeksi kehuja itsellesi? Kysy itseltäsi missä mahtaa olla vika?? Jos, se ei onnistu runopalstalla. Miksi teet sen kuin pikkukakara jälleen haukkumalla muut. Kuka estää sinua siellä kirjoittamasta omalla tavallasi - vastaus: Ei kukaan. Mutta, kysymys sinulle Korpis nyt: Mikä sinä olet määräämään miten muut toimivat ja kenelle he vastaavat. Jos, jatkat tuota samaa linjaa myös siellä. Arvostellen ja haukkumalla muita kirjoittajia. Ei ihme jos, suosiosi ei siellä ole hyvä...Lopeta hemmetissä tuo opettajan rooli aikuisille ihmisille... Siellähän ihmiset ITSE päättävät kenelle vastaavat ja miten...häiritseekö se sinua?? kun et voi määräillä?? ja laittaa ihmisiä toimimaan sinulle tuttuun ja turvalliseen kaavamaiseen muottiin...Luovat ihmiset Korppis eivät oikein pidä siitä yleensäkään että, joku tulee opettajamaisesti opettamaan...tee näin kuten minä...luulisi sinun luovana ihmisenä sen tajuavan itsekin...vai pitäisitkö siitä oikeesti jos, joku tulisi nyt sanomaan sinulle. Tällainen tapa kirjoittaa ja koota kaikki yhteen on väärin...sehän on SINUN tapasi...sinulle hyvä mutta, ymmärrä sellainen että, KAIKKI eivät ehkä toimi samoin kuin sinä....vaikka se sinusta olisi loogista ja järkevää. Lopeta määräily. Runoissasi ei ole vikaa. Vaan asenteessasi ehkä siellä muita kohtaan.....mieti sitä.
- taas nikitönnä
Huokaus... kirjoitti:
Mikä helvatin Ylijumala kuvittelet olevasi??? - miksi siellä kaikkien pitäisi toimia juuri niinkuin SINÄ haluat.....tapasi mukaan katsot oikeudeksi yleistää ja nimittää ihmiset tämän mukaan miten se palsta on muotoutunut....sinäkö määräät miten ihmiset siellä haluavat keskustella ja miten ja kenen runoista?? vastaamalla runolla tai muuten?? Etkö todella ymmärrä tuon palstan ideaa... Todellakin siellä on hyvä keskusteleva ja toisia kirjoittajia kunnioittava ilmapiiri. Sinä ei kaivata todellakaan ihmisiä jotka loukkaa näin sivistömättömästi yleistäen muita. Jos, et ole siellä suosittu. Pitääkö sinun täällä toisella palstalla näin haukkua kaikki kirjoittajat jotka eivät edes täällä palstalla käy. Mitä ihmettä tästä kaikesta saat.?? Vedät. ja sotket tahallasi erinimimerkkejä. Matkit muita. Muokkaat toisten tekstejä omaksesi. Tämä toimintatapasi on niin ala-arvoista Korppis ollut aina...että, kaikki jotka ovat sinun kirjoituksia pidemmän aikaan seuraneet ovat tätä jatkuvaa alemmuuskompleksia muita kohtaan ihmetelleet. Sitä lopulta saa mitä tilaa. Nyt sinulla on HIRVEÄ tarve täällä nousta muiden yläpuolelle. Etkö saa siellä tarpeeksi kehuja itsellesi? Kysy itseltäsi missä mahtaa olla vika?? Jos, se ei onnistu runopalstalla. Miksi teet sen kuin pikkukakara jälleen haukkumalla muut. Kuka estää sinua siellä kirjoittamasta omalla tavallasi - vastaus: Ei kukaan. Mutta, kysymys sinulle Korpis nyt: Mikä sinä olet määräämään miten muut toimivat ja kenelle he vastaavat. Jos, jatkat tuota samaa linjaa myös siellä. Arvostellen ja haukkumalla muita kirjoittajia. Ei ihme jos, suosiosi ei siellä ole hyvä...Lopeta hemmetissä tuo opettajan rooli aikuisille ihmisille... Siellähän ihmiset ITSE päättävät kenelle vastaavat ja miten...häiritseekö se sinua?? kun et voi määräillä?? ja laittaa ihmisiä toimimaan sinulle tuttuun ja turvalliseen kaavamaiseen muottiin...Luovat ihmiset Korppis eivät oikein pidä siitä yleensäkään että, joku tulee opettajamaisesti opettamaan...tee näin kuten minä...luulisi sinun luovana ihmisenä sen tajuavan itsekin...vai pitäisitkö siitä oikeesti jos, joku tulisi nyt sanomaan sinulle. Tällainen tapa kirjoittaa ja koota kaikki yhteen on väärin...sehän on SINUN tapasi...sinulle hyvä mutta, ymmärrä sellainen että, KAIKKI eivät ehkä toimi samoin kuin sinä....vaikka se sinusta olisi loogista ja järkevää. Lopeta määräily. Runoissasi ei ole vikaa. Vaan asenteessasi ehkä siellä muita kohtaan.....mieti sitä.
sinua Friidu taitaa ottaa päähän kun 60 palstalaiset eivät kehuneetkaan runojasi joita mainostit sinne rustaavasi
jos joku on täällä haukkunut muita niin se olet sinä kymmenine eri nimimerkkeinesi
olet erittäin ailahteleva, välillä mukava ja välillä on kuin olisit jonkun riivaama
itse en koskaan uskalla laittaa sinulle vastinetta omalla nimimerkilläni kun en tiedä joudunko siitä mustalle listallesi Huokaus... kirjoitti:
Mikä helvatin Ylijumala kuvittelet olevasi??? - miksi siellä kaikkien pitäisi toimia juuri niinkuin SINÄ haluat.....tapasi mukaan katsot oikeudeksi yleistää ja nimittää ihmiset tämän mukaan miten se palsta on muotoutunut....sinäkö määräät miten ihmiset siellä haluavat keskustella ja miten ja kenen runoista?? vastaamalla runolla tai muuten?? Etkö todella ymmärrä tuon palstan ideaa... Todellakin siellä on hyvä keskusteleva ja toisia kirjoittajia kunnioittava ilmapiiri. Sinä ei kaivata todellakaan ihmisiä jotka loukkaa näin sivistömättömästi yleistäen muita. Jos, et ole siellä suosittu. Pitääkö sinun täällä toisella palstalla näin haukkua kaikki kirjoittajat jotka eivät edes täällä palstalla käy. Mitä ihmettä tästä kaikesta saat.?? Vedät. ja sotket tahallasi erinimimerkkejä. Matkit muita. Muokkaat toisten tekstejä omaksesi. Tämä toimintatapasi on niin ala-arvoista Korppis ollut aina...että, kaikki jotka ovat sinun kirjoituksia pidemmän aikaan seuraneet ovat tätä jatkuvaa alemmuuskompleksia muita kohtaan ihmetelleet. Sitä lopulta saa mitä tilaa. Nyt sinulla on HIRVEÄ tarve täällä nousta muiden yläpuolelle. Etkö saa siellä tarpeeksi kehuja itsellesi? Kysy itseltäsi missä mahtaa olla vika?? Jos, se ei onnistu runopalstalla. Miksi teet sen kuin pikkukakara jälleen haukkumalla muut. Kuka estää sinua siellä kirjoittamasta omalla tavallasi - vastaus: Ei kukaan. Mutta, kysymys sinulle Korpis nyt: Mikä sinä olet määräämään miten muut toimivat ja kenelle he vastaavat. Jos, jatkat tuota samaa linjaa myös siellä. Arvostellen ja haukkumalla muita kirjoittajia. Ei ihme jos, suosiosi ei siellä ole hyvä...Lopeta hemmetissä tuo opettajan rooli aikuisille ihmisille... Siellähän ihmiset ITSE päättävät kenelle vastaavat ja miten...häiritseekö se sinua?? kun et voi määräillä?? ja laittaa ihmisiä toimimaan sinulle tuttuun ja turvalliseen kaavamaiseen muottiin...Luovat ihmiset Korppis eivät oikein pidä siitä yleensäkään että, joku tulee opettajamaisesti opettamaan...tee näin kuten minä...luulisi sinun luovana ihmisenä sen tajuavan itsekin...vai pitäisitkö siitä oikeesti jos, joku tulisi nyt sanomaan sinulle. Tällainen tapa kirjoittaa ja koota kaikki yhteen on väärin...sehän on SINUN tapasi...sinulle hyvä mutta, ymmärrä sellainen että, KAIKKI eivät ehkä toimi samoin kuin sinä....vaikka se sinusta olisi loogista ja järkevää. Lopeta määräily. Runoissasi ei ole vikaa. Vaan asenteessasi ehkä siellä muita kohtaan.....mieti sitä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10909044
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10922953Huokaus... kirjoitti:
Friidu@
Kävitkö lisäämässä runojasi rakkausrunopalstalle ; )
Ote aloituksen runostasi.
"Hölmö sanot......olen viettänyt koko lapsuuden
ja nuoruuden Kotkassa sen saaristossa.
Asuimme siellä."
Siellä on asunut myös eräs toinenkin runoilija.- Tietäjä mies.
taas nikitönnä kirjoitti:
sinua Friidu taitaa ottaa päähän kun 60 palstalaiset eivät kehuneetkaan runojasi joita mainostit sinne rustaavasi
jos joku on täällä haukkunut muita niin se olet sinä kymmenine eri nimimerkkeinesi
olet erittäin ailahteleva, välillä mukava ja välillä on kuin olisit jonkun riivaama
itse en koskaan uskalla laittaa sinulle vastinetta omalla nimimerkilläni kun en tiedä joudunko siitä mustalle listallesiEihän friidulla ole mitään omia runoja
vaan stadin runokerhoista kopioituja ja varastettuja lauseita.
Akka häärää hieman joka puolella sotkien ja potkien.
Tietää, että on jo vanha, ruma, mihinkään kelpaamaton.
Kuningattaren paikkaa ei ole auki päästä pätemään enemmän.
Moinen kukkoileva kurppa voisi hypätä jo jorpakkoon ja jättää palstat rauhaan!!! - Harhis#¤#
yohuuhkaja kirjoitti:
Nooooo, tuo tapaus oli yksi naisihminen jonka tekeleitä olin jo aiemmin kommentoinut ja tietysti hän vastavuoroisesti miun. Ja jossakin vaiheessa hän loi foorumille nikin jolla yritti esiintyä miehenä, kun hän epäili sen onnistuvan ja myös koska epäili että häntä arvioitaisiin miehenä toisin.Tulin sitten sanoneeksi jossakin välissä hänelle ihan yksityisesti että turha yrittää, hämäys ei onnistu.
On sittemmin julkaissut myös tuon feikkinikkinsä nimissä foorumille laittamansa jutut ihan omissa nimissään kirjana...Ämmän epäluuloisuutta! Tuskin mies vaivautuisi epäilemään miestä:(
Harhis#¤# kirjoitti:
Ämmän epäluuloisuutta! Tuskin mies vaivautuisi epäilemään miestä:(
Et tunne asiaa koska et osaa kirjoittaa joten helmiä sioille tässä...
Fiktiossa hyvä kirjoittaja osaa luoda uskottavia hahmoja sukupuolesta riippumatta. Hänellä naishahmot olivat elävän oloisia ja aidon tuntuisia, sen sijaan miehet enemmän tyyppejä, eivät persoonia. Silti hänellä oli kova tarve kuvata miehiä minämuodossa, se jos mikä on vaikein tapa kirjoittaa jos hahmon elämäntapa ei ole hyvin sisäistettynä.- Tsau.
Tietäjä mies. kirjoitti:
Eihän friidulla ole mitään omia runoja
vaan stadin runokerhoista kopioituja ja varastettuja lauseita.
Akka häärää hieman joka puolella sotkien ja potkien.
Tietää, että on jo vanha, ruma, mihinkään kelpaamaton.
Kuningattaren paikkaa ei ole auki päästä pätemään enemmän.
Moinen kukkoileva kurppa voisi hypätä jo jorpakkoon ja jättää palstat rauhaan!!!Olet todella sairas ihminen!! Korppis. Mitä tällä Kaikella nyt narsisti haet. Valehtelet. ja vääristelet teet kaikkesi mustamaalataksesi??? Olet todella säälittävä. Miksi kirjoitat tänne jatkuvasti valheita minusta??? ihan joka ikisessä ketjussa???. Kerroin mieheni olevan Kotkasta. Jos, minun runojani on siellä kehuttu? Käykö se raukka;))) jotenkin sinun surkealle ja olemattomalle naristiselle itsetunnollesi, mitä voit tietää minun ulkonäöstäni;))) itsetunnollesi joka on niin surkea että, jatkuvasti teet tällä tätä ihmeellisestä mustamaalamiskampanjaa minusta;))) onko se jotenkin sinulta pois jos, minun runoistani tuolla pidettiin? En koskaan tule ymmärtämään tätä suunnatonta kierrouttasi ja suunnatonta ja pohjatonta ilkeyttäsi miten toimit??? Mitä haluat minusta, kehuin täällä ystävällisesti yhtä runoasi. Sen jälkeen alkoi armoton ajojahti. En minä sinun ketjuasi sinne siirtänyt....mutta sinä kopiot runoni tänne sivistymätön moukka kun olet...kysymättä minulta haluanko jakaa runoni täällä? miksi? siksi että, olet niin pohjattoman katkera ja ilkeä.Jos, sinua ei siellä kukaan kehu. eikä nimimerkkistä korpikirjailija pidetä tai mandista...en voi mitään;))) usko jo....minkä minä sille voin? Noinko katkera olet oikeesti ihmisenä??? Hae tuohon ongelmaasi oikeasti nyt apua.
Oletko kaiken lisäksi vielä niin typerä. Ettet oikein näköjään ymmärrä. Kuka tahansa pääsee halutessaan tarkistamaan mistä olen kirjoittanut...joten tuo sinun valheiden kirjoittelu paljastaa vain muille kuinka KIERO ja SAIRAS henkisesti ihminen olet;)))
Tsau:Friidu - toivon sulle rauhaa
Tsau. kirjoitti:
Olet todella sairas ihminen!! Korppis. Mitä tällä Kaikella nyt narsisti haet. Valehtelet. ja vääristelet teet kaikkesi mustamaalataksesi??? Olet todella säälittävä. Miksi kirjoitat tänne jatkuvasti valheita minusta??? ihan joka ikisessä ketjussa???. Kerroin mieheni olevan Kotkasta. Jos, minun runojani on siellä kehuttu? Käykö se raukka;))) jotenkin sinun surkealle ja olemattomalle naristiselle itsetunnollesi, mitä voit tietää minun ulkonäöstäni;))) itsetunnollesi joka on niin surkea että, jatkuvasti teet tällä tätä ihmeellisestä mustamaalamiskampanjaa minusta;))) onko se jotenkin sinulta pois jos, minun runoistani tuolla pidettiin? En koskaan tule ymmärtämään tätä suunnatonta kierrouttasi ja suunnatonta ja pohjatonta ilkeyttäsi miten toimit??? Mitä haluat minusta, kehuin täällä ystävällisesti yhtä runoasi. Sen jälkeen alkoi armoton ajojahti. En minä sinun ketjuasi sinne siirtänyt....mutta sinä kopiot runoni tänne sivistymätön moukka kun olet...kysymättä minulta haluanko jakaa runoni täällä? miksi? siksi että, olet niin pohjattoman katkera ja ilkeä.Jos, sinua ei siellä kukaan kehu. eikä nimimerkkistä korpikirjailija pidetä tai mandista...en voi mitään;))) usko jo....minkä minä sille voin? Noinko katkera olet oikeesti ihmisenä??? Hae tuohon ongelmaasi oikeasti nyt apua.
Oletko kaiken lisäksi vielä niin typerä. Ettet oikein näköjään ymmärrä. Kuka tahansa pääsee halutessaan tarkistamaan mistä olen kirjoittanut...joten tuo sinun valheiden kirjoittelu paljastaa vain muille kuinka KIERO ja SAIRAS henkisesti ihminen olet;)))
Tsau:FriiduLuulen useampien meistä täältä sivusta seuraten huomanneen sinun ailahtelevan mielesi. Muutaman kerran vuodessa sekoat täysin, kirjoittelet ympäri vuorokauden ja herjaat toisia kirjoittajia. Olet eri nimimerkeillä toiminut täällä niin jo monta vuotta, että jo hieman etukäteen voi aavistaa milloin olet taas sekoamaan päin. Sitä minä ihmettelen miksi ihmiset eivät opi karttamaan sinua, vaan altistavat aina uudelleen itsensä vihasi kohteeksi vastaamalla viesteihisi. Minä en ainakaan niin tekisi omalla nimimerkilläni.
- meeriamanda
En anna mahdollisuutta siihen ´enää´. Alkuaikaa kun netin ihanuuksiin opettelin kirjoittelin pienemmillä chaiteilla, yksi meinasi tulla liiankin tutuksi, jopa itse kutsui itsensä minulle kylään,,, sillon vihelsin pelin poikki. Joten poistuin ja lopetin niccini.
Minulla on vain valikoitu ystispiiri netissäkin, ja se riittää minulle..Näin se on nettiystävät pitää osata valita, mutta miten, kokemuksen pohjalta varmaa tekstiä vuosien varrelta, tukeutuminen auttajaan, auttamisen halu, tuki sorretulle jne. joskus valinnat kuitenkin menevät puihin.
- nainen ihanainen ♥♥
Kiitos kysymästä!
Ei ole narrattu netissä. Narrausyrityksiäkin ollut varsin vähän ja yrityjsiksi ovat jääneet.
Johtunee siitä, että aloitin nettikeskustelut jo liki kymmenen vuotta sitten harrastukseni palstoilla. Tapeltiin siellä ja tapellaan yhä muttei juksata.
Näillä suomi24-palstoilla piipahtanut silloin tällöin vasta muutaman kuukauden ja tullessani olin varsin varautunut. Kyllä se rehellisyys tai epärehellisyys ja vaarallisuuskin paljastuvat, kun pitempään juttelee ja seuraa henkilön käyttäytymistä netissä muutoinkin. Oikeastaan paljon paremmaksi osoittautui ihmisten rehellisyys kuin odotin - pessimisti voi yllättyä vain positiivisesti.- ♥♥ nainen ihanainen
"miten siihen suhtaudut"
Vastataanpa kysymykseenkin :)
Se juksauksen yrittäjä munaa itsensä.
Eipä ole nämä yrittäjät enää halunneet tulla juttusille huijausyrityksen paljastuttua, vaikkei se niin iso juttu ois ollutkaan, että minä olisin katkaissut välit tyystin. Noloa heille.
Varmaan on sellaisiakin, jotka ihan "työkseen" narraavat (naisia :D ja tuntevat varmaan itsensä kovinkin normaalia fiksummiksi. Meitä kun on moneen junaan ja asemallekin jäämään. ♥♥ nainen ihanainen kirjoitti:
"miten siihen suhtaudut"
Vastataanpa kysymykseenkin :)
Se juksauksen yrittäjä munaa itsensä.
Eipä ole nämä yrittäjät enää halunneet tulla juttusille huijausyrityksen paljastuttua, vaikkei se niin iso juttu ois ollutkaan, että minä olisin katkaissut välit tyystin. Noloa heille.
Varmaan on sellaisiakin, jotka ihan "työkseen" narraavat (naisia :D ja tuntevat varmaan itsensä kovinkin normaalia fiksummiksi. Meitä kun on moneen junaan ja asemallekin jäämään.Minullle on usein heitetty viesti "mikä kirjailija luulet olevasi". Ja olen aina vastannut, että en ole kirjailija. Nikit ovat harhaanjohtavia, miten on oletko sinä mielestäsi "ihanainen nainen" vai mikä sai sinut valitsemaan tämän nikin?
- ♥♥ nainen ihanainen
korppis kirjoitti:
Minullle on usein heitetty viesti "mikä kirjailija luulet olevasi". Ja olen aina vastannut, että en ole kirjailija. Nikit ovat harhaanjohtavia, miten on oletko sinä mielestäsi "ihanainen nainen" vai mikä sai sinut valitsemaan tämän nikin?
@korppis:
"oletko sinä mielestäsi "ihanainen nainen" vai mikä sai sinut valitsemaan tämän nikin?"
En tätä nikkiä harkinnut enkä miettinyt ottaessani - se tuli jostain alitajunnasta.
Ehkä tämä anttaa hiukan valaisee asiaa, että minua naurattaa aina, kun tämän nikin kirjoitan :D
- hyvänenäinen
Ai, kun sinua kusetetaan, en ymmärrä, miten se voisi edes tapahtua. Haistan jo kaukaa kusettajat tosielämässäkin.
Sitten siulla on sama vika kuin miullakin nuoruudessa, olet sinisilmäinen. Ei tuo iiristen väri ole vieläkään muuttunut mutta ymmärrys niiden takana on hiljalleen kasvanut.
yohuuhkaja kirjoitti:
Sitten siulla on sama vika kuin miullakin nuoruudessa, olet sinisilmäinen. Ei tuo iiristen väri ole vieläkään muuttunut mutta ymmärrys niiden takana on hiljalleen kasvanut.
Kiva lukea tekstiäsi joka kertoo rehellisyydestäsi,moni kun tahtoo yliarvioida kykyjään tunnistaa feikit.
korppis kirjoitti:
Kiva lukea tekstiäsi joka kertoo rehellisyydestäsi,moni kun tahtoo yliarvioida kykyjään tunnistaa feikit.
Noo, nykyisin helpoin tapa huomata olevansa epäilyttävässä seurassa on katsoa, ketkä vastaavat tällaisiin kysymyksiin ettei heitä ole koskaan vedätetty (sinisilmäiset) tai etteivät ole huomanneet (vedättäjät).
yohuuhkaja kirjoitti:
Noo, nykyisin helpoin tapa huomata olevansa epäilyttävässä seurassa on katsoa, ketkä vastaavat tällaisiin kysymyksiin ettei heitä ole koskaan vedätetty (sinisilmäiset) tai etteivät ole huomanneet (vedättäjät).
Tosi hyvä ...sinisilmäiset ei koskaan...ja vedättäjät... en ole huomannut ; )
korppis kirjoitti:
Tosi hyvä ...sinisilmäiset ei koskaan...ja vedättäjät... en ole huomannut ; )
Heh, arvelinkin...
yohuuhkaja kirjoitti:
Heh, arvelinkin...
... ja taisin syyllistyä ketjun tappamiseen kun kumpikaan porukka ei nyt uskalla sanoa enää mitä olivat sanomassa eivätkä löydä uusia kiertoilmaisuja...
- Korppis*
yohuuhkaja kirjoitti:
... ja taisin syyllistyä ketjun tappamiseen kun kumpikaan porukka ei nyt uskalla sanoa enää mitä olivat sanomassa eivätkä löydä uusia kiertoilmaisuja...
Ei haittaa, ajoin mökille viimeisen kommenttini jälkeen, haravoimme lehtiä pihapiiristä ja lämmitimme saunan.
Nyt ramasee ; )
- .
Kusetan takaisin.
Kusetetaan ?
Tarkoitat, missä mielessä ?
Kaupanteossa, treffipalstalla, vaiko keskusteluissa.
Osaisin olettaa että kaikissa noissa olisi erilaiset reaktiot ?
Onko sinua itseäsi kusetettu, vai mistä aihe tuli mieleen?
Olisi nimittäin hyvä kertoa omasta kokemuksestaaan, ikäänkuin pohjustukseksi aloitukselle.- tiinaex...
no ei oo kusetettu sen verran tarkkasilmäinen olen enkä mää nyt oikeen ymmärrä miten täällä yleensä vois kusettaa täähän on vaan tällasta liipalaapaa joittenkin kanssa täällä on joskus jotain sovittu niin se on kyllä pitäny eikä oo tullu minkäänlaisia kummallisuuksia vastaan mutta jospa mää en muista vaan kaikkia vuosien varrelta pistä edes yks esimerkki... mikä vois olla ns kusetus.
- Pirre*
Ai..eipä ole kokemusta moisesta, mitä tarkoitat?
Korvessa on kaunis auringonpaiste. Pitänee pyhittää iltapäivä lehtien haravoimiseen, mutta asiaan.
Astroturfaamisen tunnistaminen netistä on aloituksen takana. Tarkkana pitää olla nettitietoa sisäistäessä.
Astroturfaaminen - valehteleminen toiseksi ihmiseksi tekeytyminen. Keksityt nettiprofiilit jotka mm. mainostavat tavaraa tai asiaa. Olemattomat ihmiset jotka juksaavat kaikkia muita. Nettikusetus.
Se mitä netistä luet ei ole läheskään aina sitä miltä se näyttää.
Jotkut astroturfaajat ovat tekevinään kaikille hyvää kuten Enkeli Elisan keksinyt toimittaja.
Netillä on valtava voima. Jopa ihmiset jotka asuvat eristyksissä maaseudulla jossa ei nettiä edes ole alkavat taistelemaan kivin ja polttopulloin kuvitteellista vihollista vastaan huhuina kuullun nettivideon kirvoittamana.
Olen lainannut tähän osioon otteita Korven Sanomien lempitoimittajani Seppo Turusen artikkelista.... Nyt kaikki astroturfaamaan.
Astroturffaan itse silloin tällöin ja olen pannut merkille, että kerään kommentteihini plussia miinusten sijaan ; )- älytöntä
Tunnustat siis puskailevasi ja käyttäväsi muiden nimimerkkejä?
älytöntä kirjoitti:
En käytä muiden nimimerkkejä vaan käyttäydyn kuin sinä nyt kirjoitan puskasta se antaa palstalaisille erilaisen kuvan minusta koska nimimerkkini ei ole rasitteena. Tunnustan, että harvoin puskailen tai teen puska-aloituksia, ei silti jos teen ne vetävät ilman, että niitä mitenkään vetämistäni.
- JusKa Pussista
älytöntä kirjoitti:
Kaikkea ei tosiaan kannata uskoa. Äskettäin sama nikki väitti, ettei itse koskaan puskaile.
JusKa Pussista kirjoitti:
Kaikkea ei tosiaan kannata uskoa. Äskettäin sama nikki väitti, ettei itse koskaan puskaile.
Ei lainkaan mitään outoa jos sitä haluat kommentillasi tuoda julki. Itsekin surffaat puskaillen.
- yhyyyhyy
korppis kirjoitti:
En käytä muiden nimimerkkejä vaan käyttäydyn kuin sinä nyt kirjoitan puskasta se antaa palstalaisille erilaisen kuvan minusta koska nimimerkkini ei ole rasitteena. Tunnustan, että harvoin puskailen tai teen puska-aloituksia, ei silti jos teen ne vetävät ilman, että niitä mitenkään vetämistäni.
HArvoin? Nainen ihananinen, nettikottarainen
- Pussi juskasta
korppis kirjoitti:
Ei lainkaan mitään outoa jos sitä haluat kommentillasi tuoda julki. Itsekin surffaat puskaillen.
Mutta oletko varma että puskalla on rekattu nikki? Sinulla on.
Mitä sinä kerjäät, huomiotako paljastamalla että puskailet.
sinunkaltaisillesi on sanakin, huomiohuora.
Samaa tuo on väittänyt aina, samoin nittaminax - Korppis*
yhyyyhyy kirjoitti:
HArvoin? Nainen ihananinen, nettikottarainen
En minä nyt niin pöljä ole, että itteäni alkaisin puskasta kehumaan ihanaisena naisena onhan minulla galleriassa kuva josta ite kukin voi päätellä ihanuuteni tai ihanattomuuteni ; ) niin ja kottaraisella ja korpilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Jos haluat tulla hyväksi vakoojaksi kuka on kukin seuraa kirjoittajien viestihistoriaa sieltä löytyy mitä kukin on kirjoittanut ja miten. Siten pääset jonkun verran jyvälle ja voit jopa onnistua.
Kelloaikoja kantsii myös verrata, milloin ja mihin aikaan.
No et sinä kuitenkaan mitään opi kun noin pieleen meni eka arvaus ; ) - Korppis*
Pussi juskasta kirjoitti:
Mutta oletko varma että puskalla on rekattu nikki? Sinulla on.
Mitä sinä kerjäät, huomiotako paljastamalla että puskailet.
sinunkaltaisillesi on sanakin, huomiohuora.
Samaa tuo on väittänyt aina, samoin nittaminaxEikö olekin mukava pilikuttaa ihteään. Minua aina huvittaa älyttömät viestit ja niihin lisätyt plussat.
Minulla on kaksi nikkiä ja käytän niitä. Olin rehellinen ja kirjoitin joskus puskailevani. Sinä puskailet, mutta en ole kiinnostunut oletko rekattu vai et, sinä kun et kiinnosta minua pätkääkään. - pussi jutskasta
Korppis* kirjoitti:
Eikö olekin mukava pilikuttaa ihteään. Minua aina huvittaa älyttömät viestit ja niihin lisätyt plussat.
Minulla on kaksi nikkiä ja käytän niitä. Olin rehellinen ja kirjoitin joskus puskailevani. Sinä puskailet, mutta en ole kiinnostunut oletko rekattu vai et, sinä kun et kiinnosta minua pätkääkään.Miten niin puskailen?
Jospa minulla ei ole rekattua nikkiä, miten sillon voi puskailla?
Rehellinen, ei ole sun tunnuksesi. - .............
Korppis* kirjoitti:
En minä nyt niin pöljä ole, että itteäni alkaisin puskasta kehumaan ihanaisena naisena onhan minulla galleriassa kuva josta ite kukin voi päätellä ihanuuteni tai ihanattomuuteni ; ) niin ja kottaraisella ja korpilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Jos haluat tulla hyväksi vakoojaksi kuka on kukin seuraa kirjoittajien viestihistoriaa sieltä löytyy mitä kukin on kirjoittanut ja miten. Siten pääset jonkun verran jyvälle ja voit jopa onnistua.
Kelloaikoja kantsii myös verrata, milloin ja mihin aikaan.
No et sinä kuitenkaan mitään opi kun noin pieleen meni eka arvaus ; )Rekisteröimättömänä nyt, ajattelitko ittees kehua taas toisella nikillä?
............. kirjoitti:
Rekisteröimättömänä nyt, ajattelitko ittees kehua taas toisella nikillä?
En pruukaa itteäni kehua ja voithan etsiä jos löydät ylipäätään kehumisiani. Itse en ole vielä löytänyt yhtään kehua joka olisi kohdistunut nimimerkkeihini, oletko sinä?
- bessie*
Useimmiten en ole huomaavinani. Aika usein en kai huomaakaan. Enimmäkseen suhtaudun siis melko välinpitämättömästi ja hienotunteisen säälivästi.
- järkikäteen
Minulla on elämä muualla. Joskus osallistun asiallisiin keskusteluihin.
En provosoidu vaikka tulee ilkeyksiä, en myöskään kirjoittele henkilökohtaisuuksia josta voi tunnistaa.
VAIHDAN LEVYÄ niin teen nytkin. Pääseehän täältä pois, painaa punaista rastia niin tämä humpuuki on poissaUskon, että meillä suurimmalla osalla on oma elämä ja kyky painaa punaista ruksia joten et ole muista poikkeava.
Nythän asiaa voidaan laajentaa maailman laajuiseksi netissä tapahtuvaksi valehtelemiseksi jota vaikutusvaltaiset henkilöt käyttävät hyväkseen muiden ihmisten höynäyttämiseksi toisiaan vastaan.
- Nursing problem
Ihmetellen huumorina :). Kuiteskin kantsii olla varovainen kun ei motiiveista tiedä.
Siis minua ei kuseteta mutta annan toisen luulla jotta kusetus onnistui ;).Usein huvitun vaikka tiedän, että täälläkin on vaaransa, mutta siitä huolimatta joskus pieni piru asettuu olkapäälleni ja sanoo tökkää ; ).
- .§
mä kusen silmään
- Korppis*
Oletpas notkea. Kävin äskeen saunan jälkeen järvessä huuhtelemassa hiukseni. Laiturilta veteen hivuttautminen oli aika monimutkainen prosessi kun en ole enää niin taipuisa kuin nuorenpana.
- .............
Korppis* kirjoitti:
Oletpas notkea. Kävin äskeen saunan jälkeen järvessä huuhtelemassa hiukseni. Laiturilta veteen hivuttautminen oli aika monimutkainen prosessi kun en ole enää niin taipuisa kuin nuorenpana.
taas siis rekisteröitymätön, millaista rekisteröityä nikkiä aiot nyt käyttää?
............. kirjoitti:
Onkssulla pisteviivailija rekattu nicki?
............. kirjoitti:
Tätä, mutta nyt kissa ja hiiri leikki pitää lopettaa sillä Neiti Marple kutsuu pian olohuoneeseen ; )
- ..................
minttupuu kirjoitti:
Onkssulla pisteviivailija rekattu nicki?
Ei ole ei
eikä tule
- Pirre*
P.s. toivottavasti ei kusetettu, maksoin kodan etumaksun..., muunlaista kuin taloudellista kusetusta täällä en voi kohdata, ja kuinkahan voisinkaan. ja ihmiset joitten kanssa olen tätä kautta tutustunut on olleet mukavia, ihania, tavallisia ihmisiä..
- oma nikin
Mnjäää. Kerran on kusetettu huuto.netissä. Myytiin cd-levynä ikivanha ep-vinyyli, jolla en tehnyt mitään, kun ei ole vinyylilevysoitintakaan. Eipä tuo maksanut kuin pari euroa joten muuten en suhtautunut kuin annoin palautetta myyjälle.
Keskustelupalstoja luen mielenkiinnosta. Osallistun jos siltä tuntuu. Ystäviä enkä edes tuttavia netistä halua. Mitä hittoa tarkalleen tekisin ystävällä jonka nimi on vaikka korppis? yohuuhkaja? hunkz? nainen ihananainen? hyvänenäinen? tai mikä tahansa muu keksitty, kuten omanikin.- miminerkkinen
heh heh heh heh
- La g
Kusetettu ei vielä ole, ei rahallisesti. Joskus nettipalstalla
ns ystävältä on yllättäen tullut kuraa niskaan. Sattuuhan
sitä, kestän kuin mies.
Nyt eilen olen astunut uuteen aikakauteen. Tilasin
netin kautta Ameeerikasta D-vitamiinia ja jotain muutakin
elämän eliiksiiriä. Tilaus meni hyvin ja vahvistus tuli
sähköpostiin. - Toivottavasti tässäkään en tule
huijatuksi.- Far masi aa
Huii!
Ettei vaan tulis DDT:tä D:n sijaan.
Miten uskalsit tilata netiltä pillereitä?
- ibiza*
No ei ainakaan vielä. Olen ostellut huutonetistä muutaman kerran. Maksu vastaanotettaessa ja oikeus avata lähetys postissa postivirkailijan läsnäollessa. Pari lähetystä jäänyt tulematta. Ostinpa opiskelevalle tytönpojallenikin taannoin Nokia N95 8 GB edullisen puhelimen. Simm kortin otin mukaan ja testailin puhelimen jo postissa olevan ok myös data osuudeltaankin. Virheettä palvellut jo pari vuotta...
- Uskomaton minä
Kyllä minua harmittaisi jos huomaisin tulleeni huijatuksi.
Mutta koska en yleensä usko puoliakaan lukemastani, niin luultavsti olen vai lievästi bluffattu. :)
Jos minua materiaalisesti huiputettais, niin tekisin oikeusjutun.
Ehkä. Riippuu siitä kuinka suuresta summasta on kyse.Minulla on arabian posliinia ja olen miettinyt josko laittaisin netti huutokauppaan. Kuitenkin arveluttaa vaikka esikoiseni on myynyt jos vaikka mitämm auton pari kertaa ja homma on pelannut hyvin.
Minulla olisi arvokkaita lautasia ja arabian keramiikkainen oluttuoppisarja. katselin hntoja yhden mukin hinta oli 35 ekua.
Saisihan niillä jonkin verran rahaa kun tunnearvokaan ei esineisiin sido. Mökkinaapuri möi mökin ja halusi niistä pian eriin.
Pitäisiköhän kokeilla?
Saatinpa näköjään havainto-oppia myös siitä miten kusettaja suhtautuu siihen kun vedätys epäonnistuu: eiliset yritykset on vähin äänin poistettu.
Ei siinä mitään uutta ole, niin ovat toimineet tasan niin kauan kuin muistan.Etsinkin mainitsemaasi aloitusta. Ei löytynyt aamulla, olin kiinnostunut vastineestasi. Joten vastaa nyt miksi uskoit minua aloittajaksi ja kusettajaksi?
En ole kiinnostunut nimimerkkiin menevistä aloituksista tosin olen hyvin kiinnostunut aloitusten takana olevista persoonista ja heidän motiiveistaan samaistua tai ikään kuin rakastua ja esittä viha-rakkaussuhdetta ihailemaansa vihaamaansa persoonaa kohtaa.
Olet jos tarkkaan luet tämänkin ketjun havainnut kuinka sairaasti minua vastaan hyökkää juuri tuo illalla minuksi samaistamasi henkilö.
Nimimerkki huokaus ala friidu. Mieti vähän, luulin sinua realistiksi.- ____________________
Sinä et ole tiedä, kuka on kusettaja!
Minä olen paremmin jäljillä ja toisetkin, joita epäillään, koska tietävät, etteivät ole. - ____________________
Miten on yritetty vedättää? Miten on epäonnistunut? Minusta kun näyttää, että vedätys jatkuu jatkuu vaan edelleen.
Täältä aloitukset poistuvat, kun niistä laittaa joku ylläpidolle Ilmoita asiaton viesti tiedon. Aloitusten poistumisesta ei voi mitään päätellä muuta kuin, etteivät jotain miellyttäneet jotakuta.
Tämänikäisellä ihmisellä pitää olla jo keinot tunnistaa pissitys, lapsiakin kun on aikanaan ollut ja on asunut Stadissa jo kauan aikaa.
Ihqu-livessä väistelen niitä taidokkaasti, joskus tulee vielä mieleen mennä tukemaankin tapahtumaa, jos horjuvalla on mistä ottaa käsillään kiinni.
Molemmilla käsillä yhtäaikaa siis, ettei tule väärinkäsityksiä. Ja välttääkseni lisää väärinkäsityksiä, niin minähän en kättäni sotke kuin omaan pissiini.
Tällä palstalla taas annan pissin valahtaa ylleni kuin virkistävän sateen.
Nuoruudessani jouduin parikin kertaa ihmettelemään.
Useasti tuntuu minusta että tällä palstalla on vain yksi toinen kirjoittaja minun lisäkseni, niin paljon kirjoituksistani otetaan tukea, varsinkin sen jälkeen kun minä olen kirjoittanut ajatukseni ensin, Vaikkapa vanhaankin aloitukseen. ja kyllä kommenteistani jatketaankin usein jankutuksellakin.
Mutta helmeilystä voi löytää joskus Helmenkin.
Nimmarit vain vaihtuvat.
Minulla on mukava ja sopiva kevät/syys- takki.
Satuin kerran Lidlin avajaisiin, olin silloin hakemassa hyvää takkia, ja sieltäpä löytyi. 39,90 €.
Riittävästi taskuja tupakka/koti-avain/navigaattori/kännykkä/ ja muu roina- miehelle.
Ja ylettyi peittämään pikku-takin.
H.- ____________________
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten Kililkalipilipalilässynlässyn
____________________ kirjoitti:
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten Kililkalipilipalilässynlässyn
"-----"
"Tällä palstalla taas annan pissin valahtaa ylleni kuin virkistävän sateen"
Tee sinäkin parhaasi, edelleenkin.
H.
Onks mua joku kusettanut:)) ?
Tietääkseni kyllä vielä onnistuu se ihan ilman.
Voisin sanoa että jos mua onnistuu joku netissä kusettamaan niin sitten kerron.
Pettynyt olen täällä erääseen, mutta ei siitä sen enempää.....
Siitä on jo niin kauan kun oli ihan ensimmäsisiä kuukausia kun täällä olin.Tulisilla@
Tuntuu onnistuvan.
Huomasin tulleeni "kusetetuksi", tosin suru ei tullut puseroon vaan korpin katseeni terävöityi keskittymään muutamaan siivekkääseen. Ajattelin itse lentää sinne Kotkaan tutkimaan salaperästä muuttoilmiötä. Kaksi siivekästä oli kauan sitten matkalla Kotkasta etelään, mutta erehtyivät suunnasta laskeutuen pääkaupunkiseudulle.
No, tietty et sinä hyvä ystäväni ole tämän mysteeriötä takana, vaan aivan toisenlaiset voimat, mutta kerron oivallukseni sinulle ikään kuin kahdenkeskeisenä salaisuutena.
Ei vielä kerrota eteenpäin, tutkailen tilannetta ; )korppis kirjoitti:
Tulisilla@
Tuntuu onnistuvan.
Huomasin tulleeni "kusetetuksi", tosin suru ei tullut puseroon vaan korpin katseeni terävöityi keskittymään muutamaan siivekkääseen. Ajattelin itse lentää sinne Kotkaan tutkimaan salaperästä muuttoilmiötä. Kaksi siivekästä oli kauan sitten matkalla Kotkasta etelään, mutta erehtyivät suunnasta laskeutuen pääkaupunkiseudulle.
No, tietty et sinä hyvä ystäväni ole tämän mysteeriötä takana, vaan aivan toisenlaiset voimat, mutta kerron oivallukseni sinulle ikään kuin kahdenkeskeisenä salaisuutena.
Ei vielä kerrota eteenpäin, tutkailen tilannetta ; )Ai kusetitkos sinä minua?
No eipä tuo haittaa.
Nettikusettelu on kait aika tavanomaista.
Mutta jos minuu on kusetettu niin en ole tuohon mitää sen kummempaa huomiota kiinnittänyt.
Joo täältä kotkasta muuttelee milloin minkäkinlaisia siivekkäitä.
Kuka minnekin.
Kaikki ei tykkää tästä pikkukaupungista, edes alkuperäisheimolaiset.
Ite kun en ole mistään kotoisin niin mulle tää paikka sopii kun nenä päähän....
Ainakin toistaiseksi.
- vakituinen hanks
Mitään muuta en ole tehnytkään tällä kuusikympisten sivuila kuin kusettanut teitä vakituisia hölöttäjiä.Olen joskus aina käynyt täällä kurkkimassa ja jotain aina heittänyt. Viimeksi kävin tällä sivulla joskus pari viikkoa sitten ja kirjoitin pistoolin mukana pitämisesta tukena ja turvana, jopa heräsi vanhat konstaapelit ja valtion virkamiehet loukoistaan ja minua melkein linnaan hommaamaan. Todellisuudessa omistan vain kumiritsat. Näin se on, täällä voi melskata ihan haluaa. Mukavahan tänne pikku kännissä kirjoitella.
No itse en varmaan osallistunut ilotteluusi sillä aseet eivät minua kiinnosta. Mutta kusetus palstalla on yleistä.
Olen perusrehellinen ja mitä kirjoitan itsestäni se on totta, en tietty kerro kaikkea, mutta noin pääpiirtetittäin ja ei se minua häiritse vaikka kirjoituksiani vääristellään.
Teen aina silloin tällöin kysymyksiä joillekin nikeille koska huomaat kirjoitukset olevan ristiriidassa joihinkin aijempiin kirjoituksiin.
Vaikka samapa tuo mitä kukin itsestään kertoo, jokainen olkoon onnellinen uskossaan, että uskoo tai ei usko.- hölmöyden huippu
korpikirjailija kirjoitti:
No itse en varmaan osallistunut ilotteluusi sillä aseet eivät minua kiinnosta. Mutta kusetus palstalla on yleistä.
Olen perusrehellinen ja mitä kirjoitan itsestäni se on totta, en tietty kerro kaikkea, mutta noin pääpiirtetittäin ja ei se minua häiritse vaikka kirjoituksiani vääristellään.
Teen aina silloin tällöin kysymyksiä joillekin nikeille koska huomaat kirjoitukset olevan ristiriidassa joihinkin aijempiin kirjoituksiin.
Vaikka samapa tuo mitä kukin itsestään kertoo, jokainen olkoon onnellinen uskossaan, että uskoo tai ei usko.Teen aina silloin tällöin kysymyksiä joillekin nikeille koska huomaat kirjoitukset olevan ristiriidassa joihinkin aijempiin kirjoituksiin. SANOO korpikirjailija
VOI härreguud hölmöyden huippu kirjoitti:
Teen aina silloin tällöin kysymyksiä joillekin nikeille koska huomaat kirjoitukset olevan ristiriidassa joihinkin aijempiin kirjoituksiin. SANOO korpikirjailija
VOI härreguud"hölmöyden huippu"
Korppis on minustakin älläönlällö.
Karsee kopioija ja toisten hyväksikäyttäjä.
Mutta, minun ei tarvitse hänelle enää selitellä.
Uskoisin että aloituksessasi olisi voinut tunnustaa rakkautta vahvemminkin,
ihan perustelemalla miksi hän on niin rakastettava, tai sit vähemmän rakastettava.
Aloituksen teksti tuntuu pelkältä haukulta.
Ja joo, en ole mikään tyttönimimerkki, vaikka puska löytyykin.
H.
Kuka minuu täällä kusettais.... :)
Sitä en tiedä koska en ole sinä. Muuten oletko ostanut jotain netistä ja saanut aivan muuta kuin tilasit ja maksoit, sekin kuuluu tähän aloitukseen.
Miten ovat nämä puskahuutelijat, miten heihin reakoit?korpikirjailija kirjoitti:
Sitä en tiedä koska en ole sinä. Muuten oletko ostanut jotain netistä ja saanut aivan muuta kuin tilasit ja maksoit, sekin kuuluu tähän aloitukseen.
Miten ovat nämä puskahuutelijat, miten heihin reakoit?Ei sinun tarvitse tietääkään, sillä se ei ollut kysymys, vaan eräänlainen toteamus. Yrittäjiä saattaa olla, mutta ....
Ei ole koskaan käynyt noin, aina olen saanut sitä mitä olen tilannut ja maksanut.
Reagoin miten milloinkin, harvoin se palstalle saakka pääsee... ;)
- Salander*
Selviän hengissä.
Kaksi tarinaa, kummallakin sama lopputulos. Ehkä mä kerron tarinat ensin.
1. Nainen huusi apua sähköpostin kautta. Hän oli netissä ystävystynyt johonkin porukkaan, mutta jostain syystä tämä porukka alkoikin kiusaamaan häntä sekä netissä että livessä. Hänellä oli ahdistunut olo, mietti jo jopa paikkakunnan vaihtoa. Olin tyrmistynyt. Miten tällaista voi tapahtua! Välitin avunpyynnöt eteenpäin, mutta sentään yritin parhaani mukaan ylipuhua häntä ettei kostamisesta kostu mitenkään.
Ensimmäisen näytöksen loppu: Yksi mun luotettavimmista ystävistä ryhtyi auttamaan, ja hetken päästä hänestä tehtiin myös kiusaaja. Selvis että Avuntarvitsija olikin sairaalloisen vainoharhainen, ja tämä nettiporukka syytön.
2. Sydänsurujen keskellä törmäsin netissä Auervaaraan. Varoituskellot soi jo alkumetreillä, mies ei edes muistanut minä päivänä se oli sopinut treffit kenenkin kanssa! Mulla ei ollut sydäntä mitä hukata, joten annoin palaa, mies kohteli mua kuin Kuningatarta ja nautin täysillä kyydistä. Ja ou boy mikä kyyti! ;D
Toisen näytöksen loppu: Enhän mä tuollaista huoli, tietenkään. Hetken oli hauskaa ja itsetunto nousi huimasti. Kiitos hänelle siitä. Kun huomasin että hän samalla pelasi mun ja yhden toisen kanssa, yritin varoittaa sitä toista. Eihän siitä mitään tullut. Mies ilmoitti että ihan sama mitä mä sanon sille toiselle naiselle, hän pystyy kaikki kulmat peittämään. Näin kävi. Veikkaan että minusta tehtiin mustasukkainen exä, joka ei halunnut päästää irti :)))
Läksy nro 1: Aina on olemassa kaksi puolta jokaisessa tarinassa. Haluaako sinne keskelle joutua tietämättä mihin menee? Annan jokaiselle vapauden kusettaa ja viilata linssiin niin paljon kuin jokaisen moraali vaan antaa periksi, saavat samalla itse ottaa vastuun hommistaan, se tulee eteen ennemmin tai myöhemmin ilman että mun tarvii ottaa niihin osaa tai edes tuomita.
Läksy nro 2. Jos joku sanoo että toi on paska, niin en usko. Eikä kukaan kai paska ole, joidenkin kanssa vaan kemiat kolahtaa väärällä tavalla. Taitaa olla yleensä yhtä paljon mun syy kuin sen toisen. Voi hyvin tulla toimeen jonkun kanssa vaikka mä saan vain riitaa aikaiseksi.Tosi hyviä ja valaisevia esimerkkejä, joista tunnistan ainakin tuon treffijutskan. Minulla vain kävi niin, että sain tapaamastani miehestä painajaisen voi olla, että seuraa vieläkin minua. Selvitin kuitenkin tilanteen lempeästi hujaamalla ja pääsiin hänestä eroon.
Enää ei onneksi ole vaaraa tulla miesrintamalla huijatuksi olen huijaantunut tähän yhteen ja ainoaan jonka luokse lähden nyt käymään ; )- Salander*
Tosi hyviä ja valaisevia esimerkkejä, joista tunnistan ainakin tuon treffijutskan. Minulla vain kävi niin, että sain tapaamastani miehestä painajaisen voi olla, että seuraa vieläkin minua. Selvitin kuitenkin tilanteen lempeästi hujaamalla ja pääsiin hänestä eroon.
Enää ei onneksi ole vaaraa tulla miesrintamalla huijatuksi olen huijaantunut tähän yhteen ja ainoaan jonka luokse lähden nyt käymään ; )Noiden (ja yhden sekavan omaisen) tarinoiden pohjalta olen miettinyt, että milloin huijaus muuttuu huijaukseksi? Jos itse uskoo omaan tarinaan, onko se enää kusetusta? Mistä sen netissäkin tietää kuka uskoo omaan tarinaan vahvasti, tai kuka pystyy jälkikäteen ylipuhumaan itseään että on oikeassa ;D tai kuka kylmänviileästi vaan vedättää mennen tullen vain siksi koska voi. Nauttii vallasta niin sanotusti.
Ja kun pähkäilin ettei voi tietää, ellei tutustu toiseen kunnolla, (ja mä en ehkä halua tutustua tuohon vimppaan kun on penskoja kotona joita pitää suojella), niin päätin että se on ihan yks lysti. Tietty toisille voi olla hupia selvittää näitä huijareita. Mutta jos väittää toista huijariksi vaikkei se ookaan, tekeekö se silloin sinusta huijarin?
Mukavaa kyläilyä kaikin puolin :)) mä menen halaamaan tyynyä :P Salander* kirjoitti:
Noiden (ja yhden sekavan omaisen) tarinoiden pohjalta olen miettinyt, että milloin huijaus muuttuu huijaukseksi? Jos itse uskoo omaan tarinaan, onko se enää kusetusta? Mistä sen netissäkin tietää kuka uskoo omaan tarinaan vahvasti, tai kuka pystyy jälkikäteen ylipuhumaan itseään että on oikeassa ;D tai kuka kylmänviileästi vaan vedättää mennen tullen vain siksi koska voi. Nauttii vallasta niin sanotusti.
Ja kun pähkäilin ettei voi tietää, ellei tutustu toiseen kunnolla, (ja mä en ehkä halua tutustua tuohon vimppaan kun on penskoja kotona joita pitää suojella), niin päätin että se on ihan yks lysti. Tietty toisille voi olla hupia selvittää näitä huijareita. Mutta jos väittää toista huijariksi vaikkei se ookaan, tekeekö se silloin sinusta huijarin?
Mukavaa kyläilyä kaikin puolin :)) mä menen halaamaan tyynyä :PSalander@
Olenhan jo tajunnut ja viime aikoina huijaaminen tai ei on selkeytynyt tajuntaani.
Ei todellakaan ole kysymys huijauksesta siinä tapauksessa kun kirjoittaja uskoo lujasti luomaansa todellisuuteen. Hän vahvistaa firtuaalista omaa kuvaansa keskustelemalla toisen luomansa persoonan kanssa.
Pöljyyttäni vai liekö uteliaisuuttani olen kaivellut mitä korpin nokallani esiin mitä kummallisimpia tarinoita henkilöistä, joille tarinat ovat hyvin totta.- Pirre*
Salander@
Olenhan jo tajunnut ja viime aikoina huijaaminen tai ei on selkeytynyt tajuntaani.
Ei todellakaan ole kysymys huijauksesta siinä tapauksessa kun kirjoittaja uskoo lujasti luomaansa todellisuuteen. Hän vahvistaa firtuaalista omaa kuvaansa keskustelemalla toisen luomansa persoonan kanssa.
Pöljyyttäni vai liekö uteliaisuuttani olen kaivellut mitä korpin nokallani esiin mitä kummallisimpia tarinoita henkilöistä, joille tarinat ovat hyvin totta.Miksi siulle on niin tärkeitä nämä, kukakukinon -jutut?
Kysyn vaikka tiijjän ettet tykkää..:) - ------------
Pirre* kirjoitti:
Miksi siulle on niin tärkeitä nämä, kukakukinon -jutut?
Kysyn vaikka tiijjän ettet tykkää..:)Etpä ole ainoa, joka sitä kummeksuu.
- okaton
Salander@
Pöljyyttäni vai liekö uteliaisuuttani olen kaivellut mitä korpin nokallani esiin mitä kummallisimpia tarinoita henkilöistä, joille tarinat ovat hyvin totta.Ilmeisesti olemme samassa henkilössä joka on luonut itselleen kuvitteellisen elämän. Kestänyt jo vuosia. Kaverista jonka kanssa hän seurustelee, en tiedä. Olen kyllä huomannut, ainakin silloin, hänen hurjimpina kirjoitusaikoina, löytyi aina puolusta ja kehuja.
Kovin on uskottava tarinaansa ettei sorru "pahemmin"puhumaan itseään pussiin.
Ei tuommoisesta kusetuksesta mitään haittaa ole, ainakaan taloudellista, mutta joskus harmittaa että jotkut ottaa niin todesta. Pirre* kirjoitti:
Miksi siulle on niin tärkeitä nämä, kukakukinon -jutut?
Kysyn vaikka tiijjän ettet tykkää..:)Pirre@
Olen aina tykännyt psykologiasta. Minua kiinnostaa ihmisen mieli, aivan kuin jotain kiinnostaa leikkuupuimurin välirattaan jousitus.
Enhän minä pahaksi pane kysy vaan. Minäkin kysyn sinulta mistä aiheista tykkäät kekustella?
Ei minulle ole tärkeää kuka kukin on. Suurin osa on minulle täysin mitäänsanomattomia puskia. Palstakamunihan sinä tiedät.
Eikö sinua kiinnosta jos puhut naiselle hän onkin mies tai päinvastoin. Eikö sinua kiinnosta miksi kehitellään mielikuvitusmaailma, jossa eletään ja kuvitellaan sen maailman olevan totta. Sivullinen huomaa mutta kirjoittaja ei. Aivan kuin alkoholisti, joka juo ja kuvittelee, että kukaan ei tiedä, että hän juo vaikka kanssaeläjät tietävät.okaton kirjoitti:
Ilmeisesti olemme samassa henkilössä joka on luonut itselleen kuvitteellisen elämän. Kestänyt jo vuosia. Kaverista jonka kanssa hän seurustelee, en tiedä. Olen kyllä huomannut, ainakin silloin, hänen hurjimpina kirjoitusaikoina, löytyi aina puolusta ja kehuja.
Kovin on uskottava tarinaansa ettei sorru "pahemmin"puhumaan itseään pussiin.
Ei tuommoisesta kusetuksesta mitään haittaa ole, ainakaan taloudellista, mutta joskus harmittaa että jotkut ottaa niin todesta.Totesin jo, että ei henkilö ketään muita kuseta kuin itseään.
Lukasin historiikkiä ja kommentteja tulin siihen tulokseen, että ehkä arki on hänelle liian rankkaa. Ymmärsin ja suon sydämestäni hänelle mielikuvitusmatkoja Pariisiin verestämään lukioaikaista ranskankielen taitoaan.
Eihän ne ole keneltäkään pois.- hölmöyden huippu
korppis kirjoitti:
Pirre@
Olen aina tykännyt psykologiasta. Minua kiinnostaa ihmisen mieli, aivan kuin jotain kiinnostaa leikkuupuimurin välirattaan jousitus.
Enhän minä pahaksi pane kysy vaan. Minäkin kysyn sinulta mistä aiheista tykkäät kekustella?
Ei minulle ole tärkeää kuka kukin on. Suurin osa on minulle täysin mitäänsanomattomia puskia. Palstakamunihan sinä tiedät.
Eikö sinua kiinnosta jos puhut naiselle hän onkin mies tai päinvastoin. Eikö sinua kiinnosta miksi kehitellään mielikuvitusmaailma, jossa eletään ja kuvitellaan sen maailman olevan totta. Sivullinen huomaa mutta kirjoittaja ei. Aivan kuin alkoholisti, joka juo ja kuvittelee, että kukaan ei tiedä, että hän juo vaikka kanssaeläjät tietävät.Sivullinen huomaa mutta kirjoittaja ei.KIRJOITTAA korppis
Katin kontit paremmin sano :DDD
Luulotteleva psyko....ei tise huomaa, kun menee metsään, sivullinen kyllä :DDD - Salander*
korppis kirjoitti:
Totesin jo, että ei henkilö ketään muita kuseta kuin itseään.
Lukasin historiikkiä ja kommentteja tulin siihen tulokseen, että ehkä arki on hänelle liian rankkaa. Ymmärsin ja suon sydämestäni hänelle mielikuvitusmatkoja Pariisiin verestämään lukioaikaista ranskankielen taitoaan.
Eihän ne ole keneltäkään pois.Korppis, mä pesen käteni tällaisesta. Niin kuin mun tarinoilla yritin kertoa, aina on mahdollista olettaa tai ynnätä väärin. Sulle se on pelkkää hupia tämä, entäs toiselle?
Sanotaan että olet oikeassa, että hän tekee vain mielikuvitusmatkoja. Mitä sä sillä kostut että paljastat sen? Minkä hinnan hän maksaa tästä paljastuksesta?
Entäs asetelma jos oletkin väärässä? Minkä hinnan sinä vs hän maksaa? Se on ihan sama ootko oikeassa tai väärässä, sinä maksat tästä huomattavasti pienemmän maksun kuin hän.
Lopuksi mun on pakko sanoa, että mikäli olen ymmärtänyt oikein sun epäilykset, sinä olet väärässä. Mutta niin kuin jo olen täällä monesti todistanut, joskus olen myös väärässä :)) tässä tapauksessa se kuitenkin tarkoittaa että olen väärässä ainoastaan kun yritän arvata sun epäilyksiä :)
Ja lopuksi mun on pakko sanoa nro 2 ;D
I come in peace. Arvostan sun älykkyyttä ja suorasukaisuutta, pidän susta ihmisenä. Vaikka tässä asiassa minusta toimitkin väärin, pidän sun muista luonteenpiirteistä :) - sattuipas
korppis kirjoitti:
Totesin jo, että ei henkilö ketään muita kuseta kuin itseään.
Eihän ne ole keneltäkään pois.Poliisille tutkimuspyynö !!!!!!! Ei tämä muutoin selviä. Hahahah.
Esimerkkinä Enkeli Elisa Salander* kirjoitti:
Korppis, mä pesen käteni tällaisesta. Niin kuin mun tarinoilla yritin kertoa, aina on mahdollista olettaa tai ynnätä väärin. Sulle se on pelkkää hupia tämä, entäs toiselle?
Sanotaan että olet oikeassa, että hän tekee vain mielikuvitusmatkoja. Mitä sä sillä kostut että paljastat sen? Minkä hinnan hän maksaa tästä paljastuksesta?
Entäs asetelma jos oletkin väärässä? Minkä hinnan sinä vs hän maksaa? Se on ihan sama ootko oikeassa tai väärässä, sinä maksat tästä huomattavasti pienemmän maksun kuin hän.
Lopuksi mun on pakko sanoa, että mikäli olen ymmärtänyt oikein sun epäilykset, sinä olet väärässä. Mutta niin kuin jo olen täällä monesti todistanut, joskus olen myös väärässä :)) tässä tapauksessa se kuitenkin tarkoittaa että olen väärässä ainoastaan kun yritän arvata sun epäilyksiä :)
Ja lopuksi mun on pakko sanoa nro 2 ;D
I come in peace. Arvostan sun älykkyyttä ja suorasukaisuutta, pidän susta ihmisenä. Vaikka tässä asiassa minusta toimitkin väärin, pidän sun muista luonteenpiirteistä :)On minullakin raja minkä yli en anna tuntemattomien hyppiä. Olen nyt kuusi vuotta lukenut noita sairaita viestejä joita saan. Ei täällä jokainen ole minun kimpussa vai onko?
- Salander*
korppis kirjoitti:
On minullakin raja minkä yli en anna tuntemattomien hyppiä. Olen nyt kuusi vuotta lukenut noita sairaita viestejä joita saan. Ei täällä jokainen ole minun kimpussa vai onko?
Olin siis taas väärässä, tämä ei ole sulle hupia, vaan kuuden vuoden tulos. Ymmärrän sua. Enkä ole sua vastaan. Vaikka puhunkin suoraan, en haluaisi olla ketään vastaan.
Silti... Mulla on sellainen fiilis että joku muukin nauttii psykologiasta. Ettei hän nyt vaan myhäile partaansa kun on saanut kaksi lempinikkiään toistensa kimppuun usutettua?
Se on usuttanut kautta aikojen. Siitä hän kasvaa, vallan tunteesta, kivaa kun voi pelata meitä kuin shakkinappuloita. Olen jo niin monta kertaa, ja monta vuotta nähnyt tätä sivusta seuraillen. Mutta tänään oli juuri hesarissa juttua siitä, valta tekee yksinäiseksi. Liekö hänen kirouksensa... Niin makaa kuin petaa.
Mulla on oma tapa millä näen viestejä ja kirjoittajia, saatat nauraa sille, mutta mulle se on toiminut jo vuodesta 2004 jolloin täällä aloitin. Kiistanalainen referenssi, muuten ;D Jokaisesta henkilöstä lähtee tietynlainen energia kun se kirjoittaa. Se paistaa läpi paremmin kuin mitkään jutut tai yhdyssanavirheet tai hymiön asennot. Noita viimeisiä kun on niin helppo kopioida. Energiaa et voi. Salander* kirjoitti:
Olin siis taas väärässä, tämä ei ole sulle hupia, vaan kuuden vuoden tulos. Ymmärrän sua. Enkä ole sua vastaan. Vaikka puhunkin suoraan, en haluaisi olla ketään vastaan.
Silti... Mulla on sellainen fiilis että joku muukin nauttii psykologiasta. Ettei hän nyt vaan myhäile partaansa kun on saanut kaksi lempinikkiään toistensa kimppuun usutettua?
Se on usuttanut kautta aikojen. Siitä hän kasvaa, vallan tunteesta, kivaa kun voi pelata meitä kuin shakkinappuloita. Olen jo niin monta kertaa, ja monta vuotta nähnyt tätä sivusta seuraillen. Mutta tänään oli juuri hesarissa juttua siitä, valta tekee yksinäiseksi. Liekö hänen kirouksensa... Niin makaa kuin petaa.
Mulla on oma tapa millä näen viestejä ja kirjoittajia, saatat nauraa sille, mutta mulle se on toiminut jo vuodesta 2004 jolloin täällä aloitin. Kiistanalainen referenssi, muuten ;D Jokaisesta henkilöstä lähtee tietynlainen energia kun se kirjoittaa. Se paistaa läpi paremmin kuin mitkään jutut tai yhdyssanavirheet tai hymiön asennot. Noita viimeisiä kun on niin helppo kopioida. Energiaa et voi.Ei tää silleen hupia ole, ei ole koskaan ollutkaan. Tiedän kuka hymäilee partaansa ja nauttii, mutta hän ei tiedä, että olen selän takana ja puhallan "heidän" molempien niskaan.
Uskon sinulla olevan rauhallisena tarkkailijana paljonkin tietoa. Tämä keisi on opettanut, että pitäydyn vieläkin samoissa totuuksissani missä olin jo vuonna 2008. Olen aika mato tajuamaan vaikka en itsekään anna kaikkea julki. Näinhän se on, yksinäisyys teettää yhtä sun toista ja mikäpä hänessä jos nautinto antaa ylevän mielen.
No, lupasin jo olla kilttityttö ja aijon lopettaa tällä kertaa.
Yötä!- Pirre*
korppis kirjoitti:
Pirre@
Eikö sinua kiinnosta jos puhut naiselle hän onkin mies tai päinvastoin. Eikö sinua kiinnosta miksi kehitellään mielikuvitusmaailma, jossa eletään ja kuvitellaan sen maailman olevan totta. Sivullinen huomaa mutta kirjoittaja ei. Aivan kuin alkoholisti, joka juo ja kuvittelee, että kukaan ei tiedä, että hän juo vaikka kanssaeläjät tietävät.Ei minua kiinnosta, tai ainakaan vaivaa, ihan sama mitä kukin kuvittelee ja/tai kuvitteleekokaan.
Ymmärrän kyllä kiukkusi noita räksyttäjiä kohtaan, mutku ei heistä pääse eroon ainakaan virtuaali painilla täällä, yltyvät vaan kiusaamaan.., mutta mitäpä se toisaalta miulle kuuluu, kiinnosti vain..siksi kysyin. Pirre* kirjoitti:
Ei minua kiinnosta, tai ainakaan vaivaa, ihan sama mitä kukin kuvittelee ja/tai kuvitteleekokaan.
Ymmärrän kyllä kiukkusi noita räksyttäjiä kohtaan, mutku ei heistä pääse eroon ainakaan virtuaali painilla täällä, yltyvät vaan kiusaamaan.., mutta mitäpä se toisaalta miulle kuuluu, kiinnosti vain..siksi kysyin.Ei niitä räksyttäjiä ole kuin kaksi tai liekö vain uks, joka on kaksi.
Yötä ; )
- paupalipaula*
Woihan nenä, en ole niin typerä, että antaisin itseäni kusetettavan.
Siihenhän liittyy vain oma tollous.
Enkä yleensäkään iloitse, saati murehda netissä
Rakkaus asuu livessä, oikea. - p-p.
Kun en ole niin yksinkertainen, että alistuisin kusetukseen.
Ja varsinkin, elän muualla kuin netissä. :)) - vaipatonvielä
En tiedä miten netissä onnistuu. Hyvä että kusetetaan, ei tarvita vaippoja.
- tyhmä-tiina
Miten kusetetaan? Miten se on mahdollista?
"tyhmä-tiina"
Kuten vuosituhansia sitten, pitää tehdä lapsi, tai kuvitella senlainen.
Sitten sitä oppii.
Aloitus on lapselta, kannattaa etsiä aikuinen.
H.- Ei näy siellä
hunksz kirjoitti:
"tyhmä-tiina"
Kuten vuosituhansia sitten, pitää tehdä lapsi, tai kuvitella senlainen.
Sitten sitä oppii.
Aloitus on lapselta, kannattaa etsiä aikuinen.
H.Kurppis on sinua vanhempi, molemmat olette yhtä lapsellisia.
- verkot selviksi...
Miksi minua mukamas "kusetetaan"? Otatko itse niin vakavasti tällaisen saitin? Mutta sinähän otat. Tallennat viestejä eri nikeiltä ja hyökkäät heitä vastaan "puukko selkään" systeemillä ja kirjoitat heistä kirjan!!!???
Pahinta on oletuksesi kirjoittajista, joita mukamas tunnistat, jotka ovat kuitenkin niin pahasti pieleen menneet. Onko sillä väliä, kuka sinulle vastaa????
Ottaisit itsekkin hieman ystävällisemmän asenteen, koska ei tuo "piirileikki piruilu" tuo sinulle täältä kovinkaan paljon kannatusta ja ystäviä sinä et haluakkaan.
Onneksi, tai harmi, että et ole ainoa, joka lyttää täällä toisten kirjoitukset. Onhan sinulla parempi petraaja, joka on veroisesi. Kirjoitusvirheisiin ei teidän kummankaan pitäisi puuttua, koska ketjuista tulisi liian pitkiä.
Se sallittakoon, että sinun mukamas "lukihäiriöön" vedotut täysin ääliömäiset virheesi korjataan ihku oikeesti!
Ole ihan oikeasti oma itsesi, no olethan , mutta oletko todellisuudessa noin ilkeä? Älä ala epäillä tai aliarvioida toisten "sänkyleikkejä", koska sinulla mukamas pyyhkii paremmin. Pyyhkii ja pyyhkii, mutta kuinkahan kauan? Itselleni tulee 50-v ja siinä ajassa on ehtinyt tapahtua vaikka mitä, mutta ei kiemurrella vielläkään jossain valheiden verkossa, jota manasit meille kaikille, jotka emme vain ymmärrä!???
Onhan tässä aikaa ollut 50-v selvitellä noita "verkkoja", paitsi yksi verkko jäi selvittämättä, jota koko kesä yritimme selvittää ja mieheni lupasi sen antaa siskolleen.- Korppis*
Tulin juuri mökiltä, oli kaunis ilma laittaa kasvihuone talviteloille.
Muuten tunnistan sinut, mutta arvaapas mistä lauseesta, alat tehdä virheitä joten jatketaan kirjeenvaihtoa, mielenkiintoista.
Mutta nyt lähden taloyhtiön kimppasaunaan, ehkä myöhemmällä jatketaan jookosti. - verkot selviksi...
Korppis* kirjoitti:
Tulin juuri mökiltä, oli kaunis ilma laittaa kasvihuone talviteloille.
Muuten tunnistan sinut, mutta arvaapas mistä lauseesta, alat tehdä virheitä joten jatketaan kirjeenvaihtoa, mielenkiintoista.
Mutta nyt lähden taloyhtiön kimppasaunaan, ehkä myöhemmällä jatketaan jookosti.korppis
Hyvä että tunnistit, mutta lauseita en käy arvailemaan. Oletko muuten muistanut pistää kumisaappaisiin vettä, joilla jalat niin helposti puhdistuu ja on helppo hoitaa niitä sen jälkeen?
Kovasti olen kaivannut myös juttuja kasvihuoneesi sadosta, koska sinulta se onnistuu, toisin kuin minulta. Sinä sait tomatteja, kun minä en mitään!!!!
Alan siis tehdä virheitä? Niitähän teen jatkuvasti ja toistan mukamas itseäni, mikäli on lapsiini luottamista.
Mitäs se vanhus muuta tekee, kun kertailee entisiään.
Kovasti haluaisin nukkekotiisi tutustua, mutta onko me liianpaljon loukattu toisiamme, että ystävyydestä ei tule mitään? Itse uskoisin, että olemme liiankin paljon samanlaisia ja mikäli todella tunnistat minut, niin....niin..
Liian paljon pyydetty sinulta, että pääsisin kaveriksi, mutta silti toivon.
Itse suljen yleensä koneen jo tähän aikaan, mutta aamulla luen lehdet, joten kirjoittele. verkot selviksi... kirjoitti:
korppis
Hyvä että tunnistit, mutta lauseita en käy arvailemaan. Oletko muuten muistanut pistää kumisaappaisiin vettä, joilla jalat niin helposti puhdistuu ja on helppo hoitaa niitä sen jälkeen?
Kovasti olen kaivannut myös juttuja kasvihuoneesi sadosta, koska sinulta se onnistuu, toisin kuin minulta. Sinä sait tomatteja, kun minä en mitään!!!!
Alan siis tehdä virheitä? Niitähän teen jatkuvasti ja toistan mukamas itseäni, mikäli on lapsiini luottamista.
Mitäs se vanhus muuta tekee, kun kertailee entisiään.
Kovasti haluaisin nukkekotiisi tutustua, mutta onko me liianpaljon loukattu toisiamme, että ystävyydestä ei tule mitään? Itse uskoisin, että olemme liiankin paljon samanlaisia ja mikäli todella tunnistat minut, niin....niin..
Liian paljon pyydetty sinulta, että pääsisin kaveriksi, mutta silti toivon.
Itse suljen yleensä koneen jo tähän aikaan, mutta aamulla luen lehdet, joten kirjoittele.No, eihän siinä mitään, laita kaveripyyntö galleriaani katsotaan sitten pääsetkö ihailemaan nukkekotiani ; )
- av
Kuseksin itse ja toisena päivänä saattaa harmittaa...
- No Ei.
Mut tässä elämässä sitä kusetusta kyllä piisaa, aivan riittävästi ja taas vaalit lähestyy, ja sen jälkeen kusetus sen kun jatkuu samanlaisena, etkä mitään voi.
Eikä mikään muutu ei ikinä muutu, uskomme lupauksiin, tuuipieruhin, kivaan, Hakkarainen lupauksiin ....
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3812350V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914221Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1093982- 513638
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533321- 1163294
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul352146- 382112
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261945On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111623