Onko kellään tietoa, miten pääsisi kemialliseen kastraatioon ja mitä se vaatii?
Minulla on takana todella paska avioero ja en todellakaan halua enää loppuelämäni aikana rakastua tai ihastua kehenkään. Mielummin olen yksin kuin päästän ketään lähelle satuttamaan. Mies ja nais kaverit on ok, mutta en halua tuntea KETÄÄN kohtaan enää mitään muuta kuin ystävyyttä. ½ vuoteen ei ole ollut oikein minkäänlaisia haluja ja tämä on itse asiassa aika hyvä vaihtoehto ja tästä haluisin pitää kiinni.
Miten pääsee kemialliseen kastraatioon?
2
270
Vastaukset
- habla.
No voi pikku laukkaa,voi sentään.
Kuulostat kyllä ihan kastroidulta jo ihan tuollaisenaankin.
Minä oon eläny koko elämäni yksin joten minua niin vituttaa lukea tuon kaltaista paskaa.. Mulla on ollu iän kaiken kovat panohalut, enkä minä mitää kastraatioita tarvitse vaikkei mulla naista olekkaan.. Joten tosiasiassa tulit siihen vain kärttämään huomiota. Noh tässähän tätä sitten olikin. - tyhmiäonjotkut
Jos Habla ei osaa vastata kysymykseen, niin Habla voisi pitää mielipiteensä itsellään.
Selvä kysymys, johon odotetaan vastausta.
Jos Hablalla on henkilökohtaisia ongelmia, niin Habla voisi aloittaa uuden keskustelun ja ruotia sitä siellä yksinään.
Kunluen rivien välistä tunnepuolen, niin en yhtään ihmettele, jos hän on ollut koko elämänsä yksin, kuka nyt haluaisi olla itsekeskeisen ihmisen kanssa, joka ei pysty tuntemaan sympatiaa.
aika narsistimainen vastaus... Miten kehtaat kysyä tuollaista, kun MINULLA on ongelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505207Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.752990Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2901504Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721163Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49934