Miten pääsee kemialliseen kastraatioon?

mitenpääsee

Onko kellään tietoa, miten pääsisi kemialliseen kastraatioon ja mitä se vaatii?

Minulla on takana todella paska avioero ja en todellakaan halua enää loppuelämäni aikana rakastua tai ihastua kehenkään. Mielummin olen yksin kuin päästän ketään lähelle satuttamaan. Mies ja nais kaverit on ok, mutta en halua tuntea KETÄÄN kohtaan enää mitään muuta kuin ystävyyttä. ½ vuoteen ei ole ollut oikein minkäänlaisia haluja ja tämä on itse asiassa aika hyvä vaihtoehto ja tästä haluisin pitää kiinni.

2

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • habla.

      No voi pikku laukkaa,voi sentään.
      Kuulostat kyllä ihan kastroidulta jo ihan tuollaisenaankin.
      Minä oon eläny koko elämäni yksin joten minua niin vituttaa lukea tuon kaltaista paskaa.. Mulla on ollu iän kaiken kovat panohalut, enkä minä mitää kastraatioita tarvitse vaikkei mulla naista olekkaan.. Joten tosiasiassa tulit siihen vain kärttämään huomiota. Noh tässähän tätä sitten olikin.

    • tyhmiäonjotkut

      Jos Habla ei osaa vastata kysymykseen, niin Habla voisi pitää mielipiteensä itsellään.
      Selvä kysymys, johon odotetaan vastausta.
      Jos Hablalla on henkilökohtaisia ongelmia, niin Habla voisi aloittaa uuden keskustelun ja ruotia sitä siellä yksinään.

      Kunluen rivien välistä tunnepuolen, niin en yhtään ihmettele, jos hän on ollut koko elämänsä yksin, kuka nyt haluaisi olla itsekeskeisen ihmisen kanssa, joka ei pysty tuntemaan sympatiaa.

      aika narsistimainen vastaus... Miten kehtaat kysyä tuollaista, kun MINULLA on ongelma...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe