Onko kellään tietoa, miten pääsisi kemialliseen kastraatioon ja mitä se vaatii?
Minulla on takana todella paska avioero ja en todellakaan halua enää loppuelämäni aikana rakastua tai ihastua kehenkään. Mielummin olen yksin kuin päästän ketään lähelle satuttamaan. Mies ja nais kaverit on ok, mutta en halua tuntea KETÄÄN kohtaan enää mitään muuta kuin ystävyyttä. ½ vuoteen ei ole ollut oikein minkäänlaisia haluja ja tämä on itse asiassa aika hyvä vaihtoehto ja tästä haluisin pitää kiinni.
Miten pääsee kemialliseen kastraatioon?
2
187
Vastaukset
- habla.
No voi pikku laukkaa,voi sentään.
Kuulostat kyllä ihan kastroidulta jo ihan tuollaisenaankin.
Minä oon eläny koko elämäni yksin joten minua niin vituttaa lukea tuon kaltaista paskaa.. Mulla on ollu iän kaiken kovat panohalut, enkä minä mitää kastraatioita tarvitse vaikkei mulla naista olekkaan.. Joten tosiasiassa tulit siihen vain kärttämään huomiota. Noh tässähän tätä sitten olikin. - tyhmiäonjotkut
Jos Habla ei osaa vastata kysymykseen, niin Habla voisi pitää mielipiteensä itsellään.
Selvä kysymys, johon odotetaan vastausta.
Jos Hablalla on henkilökohtaisia ongelmia, niin Habla voisi aloittaa uuden keskustelun ja ruotia sitä siellä yksinään.
Kunluen rivien välistä tunnepuolen, niin en yhtään ihmettele, jos hän on ollut koko elämänsä yksin, kuka nyt haluaisi olla itsekeskeisen ihmisen kanssa, joka ei pysty tuntemaan sympatiaa.
aika narsistimainen vastaus... Miten kehtaat kysyä tuollaista, kun MINULLA on ongelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810