Onko synti??

Lonelyangel666

Olen 14-v tyttö ja löysin satanismin ja nyt oon harjottanu sitä nyt noin vuoden. Onko se synti?

7

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pentoikk

      Vain Jeesus voi sinut vapauttaa.
      Saatana haluaa tuhota sinut, mutta Jeesus haluaa pelastaa ja vaputtaa sinut ja viedä kuoleman jälkeen taivaaseen.
      Tässä linkisä vaikuttaa Pyhä Henki ja saat avun jos vain tahdot. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

    • jaikal.se

      Kyllä se syntikategorian alle joutuu. Kaikki mikä ei tapahdu uskosta Jeesukseen Kristukseen on syntiä. Satanismi ei tapahdu uskosta Jeesukseen. Se tapahtuu uskosta Saatanaan ja on hänen palvelemista. Se on Jeesuksen uskon vastakohta, siis vakava suunnistusvirhe ja "metsäänajo". Metsäänaosta on aina seuraukset. Mutta sieltä metsästä voi pelastua ja nousta tielle Jumalan avulla. Pelastajasi on sinua rakastava Jeesus Kristus Jumalan Poika.

      Mikäli sinä et tahdo tehdä syntiä etkä elää synnissä, sinulla on vain yksi tie synnistä vapautumiseen ja pelastumiseen. Se on se että sinä uskot Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikaan syntiesi sovittajana ja Pelastajanasi ja otat Hänet vastaan. Sitten sinä rukoilet yksin Häntä ja palvelet Häntä. Näin sinusta tulee Jumalan palvelija.

      Saatana on Jumalan luoma henkiolento. Jeesus on Jumala joka tuli ihmiseksi siksi että sinä ja minä voisimme päästä Hänen luokseen ja kokea yhteyden Jumalaan täällä maan päällä ja ikuisuudessa. Jumala on aina voimakkaampi kuin Saatana. Jeesus Kristus on voittanut Saatanan vallan. Jeesus on Herra yli Saatanankin. Minä olen löytänyt Jumalan Jeesuksessa. Lue todistukseni "Uskoon tuloni" otsikossa. http://www.jaikal.fi/113188785

    • tempdude

      Saatanalta et saa palkaksesi kuin tuomion, kannattaisi vaihtaa klaania Jumalan omiin. Mikä ikinä sinua tympäisee siinämäärin että satanismi tuntuu tarjoavan ratkaisun siihen, sen voit käsitellä Jumalan kanssa Kristuksen avulla. Joskus asiat tympäisee, muttei sen takia kannata Saatanan käskyläiseksi alkaa. Kristus on elämästä.

    • Satanismi tuskin on kristinuskonkaan mukaan syntiä sinänsä. Vaikka voikin toki johtaa ns. syntiin. Jos taas olet sekaantunut lahkoon nimeltä saatananpalvojat (joista kai useimmat ovat satanisteja), niin sitten mennään selvästi tämän "synnin" puolelle.

      Kehoittaisin keskustelemaan asiasta jonkun järkevän kanssa. S24 ei täytä kriteerejä.

    • uskovaisethuutaa

      satanismi ei ole saatanan palvontaa, kaksi eri asiaa vaikka samoja kirjaimia onkin

      satanismi on ajatus, jotta "sinä" olet oma herrasi..

    • Me, myself and I

      Ei ole satanismi syntiä, vaan satanismi on oma uskontonsa. Omasta mielestäni satanismi on hyvin inhimillinen ole-oman-elämäsi-herra- uskonto joka korostaa ihmisiä yksilöinä (olematta kuitenkaan itserakasta narsismia). Todella "hyvä" uskonto, jossa ihminen saa olla oma itsensä ja ei tarvitse valehdella itselleen kuten monissa muissa uskonnoissa (esim. Kristinusko). Jos olet satanisti saat kulkea pää pystyssä, kun tiedät, että olet itse oman elämäsi herra ja sinun ei tarvitse nöyristellä ketään tai mitään.
      Itse en usko mihinkään muuhun kuin omaan itseeni ja omiin päätöksiini ja tätä kyseistä ajatusmaailmaa Anton Sanzor La Veyn satanismi mukailee. En tosin usko eläinten uhraamiseen tai hengille puhumiseen x)
      Virallisissa papereissa lukee, että kuulun Suomen ev.lut. kirkkoon, mutta eiköhän siihen saada muutaman vuoden päästä muutos ;D
      Tuli vähän pitkä teksti,mutta pointti on se, että ole se mitä haluat olla, ei se mitä joku muu haluaa sinun olevan!

    • agnostikko_

      http://www.evl.fi/raamattu/1992/Matt.12.html
      Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa. (Matteus 12:30)

      Jos olet Jeesusta vastaan, onko sillä merkitystä onko se synti? Eikö synti ole juurikin sitä mitä ihmisiä on kielletty tekemästä?

      Synti on sallittua. Jos kuitenkin haluaa uskoa Jeesukseen tai ikuiseen elämään, on parasta luopua elämästä missä harjoitetaan syntiä sekä elämästä missä vastustetaan Jeesuksen oppeja. Synti on silti sallittua ja Jeesus sallii sen kaikille. Kristittyjä kehoitetaan rakastamaan syntisiä.

      Eri asia on sitten se onko meillä ikuista elämää, mutta sen voit itse päätellä millaisista ihmisistä sinä pidät ja millaisia ihmisiä sinä haluat ystäviksesi. Jos satanistit sallivat tiettyjä asioita ja kristityt ovat hyvin tiukkoja sääntöjen suhteen, tarjoaa satanismi lyhyellä tähtäimellä mukavemman elämän, mutta pitkällä tähtäimellä vaikeamman, tylsän ja epämukavan elämän. Voit tietysti valita myös jotain siltä väliltä. Ilmeisesti olet kuitenkin valinnut satanismin laittaaksesi Jumalan tai Jeesuksen koetukselle koska pelkäät edelleen Jumalaa tai Jeesusta. Jos olet noinkin uskovainen, sinuna uskoisin vain Jumalaan tai Jeesukseen. Ei tarvitse ainakaan pelätä sitä että tekisi syntiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      592
      16196
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14354
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      365
      9178
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      44
      5005
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      4397
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      148
      2801
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      108
      1718
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1309
    9. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1217
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1215
    Aihe