Moi. Vieläkö Keravassa pelataan lätkää millään tasolla ?
En oo perehtynyt tarjontaan, mutta tulevana talvena vois käydä jonkun matsin katsomassa. Joskus olin kausikorttilainen ja tais leidit voittaa ihan SM kultaakin. Edusjoukkueessa pelas mm Jukka Holtari ja varsin viihdyttävästi. Haukat pelas samassa sarjassa ja tais pelata myös Tuuski.
Eli ketkä pelaa, millä tasolla, mikä on fiilis hallissa ja paljonko liput maksaa ?
Parhaitenha se toki selviää tulemalla paikalle...että silleen.
Shakers ... tai HC "jotakin".
3
209
Vastaukset
- -työtön-
13 e ..hmm...
Jos ois muutaman päivän syömättä, ni ois varaa käydä 1 matsi kattomassa.
Muutta mutta. Ei kai tänne olla köyhyyttä tultu valittamaan. Ei. - 100% Lihas
Mestis kiekkoahan ne pygmit pelaa. Kattelin oliko pelimiehiä joukkueessa,mutta valitettavasti ei ainuttakaan. Sitä vastoin Paavo Ylipaino nimisiä hahmoja ja jottei Paavolle repeillä koko kautta oli joukkueen napoleon tilannu 3 kpl 154centtisii viniksii pohjoiskoreasta. Jokainen piste tulee olemaan kiven alla tolla pesäpalloilu porukalla. Maalivahdista tietoja udellessa vasikoitiin mulle,että sen jätkän holkkipolvilla ei pysäytetä edes gaypride kulkuetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449381
- 785902
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414366- 573883
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella573604Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313489- 472678
- 342192
- 402010