eli hei onks mitää hyvää vinkkii mitens saisin hyvää ja ei liian äklön makeeta pinkkiä boolia mistä tykkäis miehet ja naiset?
katoin yht ohjetta ja siin oli spritee,vadelmalimsaa,vadelma liköörii ja viinaa.. mitä mielt ootte tost-? ja päälle esim carambolaa tai sitruunaa..
Pinkkiä boolia pitäs tehä
pikkibooli
3
234
Vastaukset
- mestari245646
Limemurska peittää ällömakeuden, tuuppaat lisäks mitä vain...
- Tiskin tällä puolen
Ainakin tuolla reseptillä siitä tulee ällönmakeaa, 3 ainesosassa 4:stä on runsaasti sokeria. Spriten voit kuitenkin korvata kivennäisvedellä, jolloin saat raikkaamman lopputuloksen.
- pinkkibooli
tehtiin ton mun ohjeen mukaa ja oli hyvää.. viina ei maistunu yhtää läpi ja tuli kivat hiprakat :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195477
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723