Nostetaan Israelille hattua

Israelissa häitä järjestävä yritys on tuomittu korvauksiin ja maksamaan oikeudenkäyntikulut lesboparille, kun kieltäytyivät järjestämästä heille häitä.

Korvauksia he joutuvat maksamaan lesboparille (euroissa) yhteensä noin 15 600.

Tuomittu häitä järjestävä yhteisö on vieläpä suomalaisten kristittyjen perustama.

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ulkomaat/2768/israelilaiset_haatilat_pakotettuja_jarjestamaan_samaa_sukupuolta_olevien_haita

Israel on nykyisin seksuaalisessa suuntautumisessa yksi maailman tasa-arvoisimmista maista ja suosituimpia homomatkailu-kohteita.

20

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasa-arvo kunniaan!

Oikein! \o/

• KTS (Ei kirj.)

Tää se on kova paikka äärikristillis-äksyileville israelfanittajille mutta lohdutuksena heille kerrottakoon, että Iranissa ei maan johdon mukaan ole homoja.

:O)

• Syrjintä on vakava asia ja ei siitä kannata sinun vahingoniloinen olla.

• Toisaalta hyvin monet "äärikristilliset-äksyilevät israelfanittajat" kyllä tietävät, että israel on hyvin maallistunut maa uskonnon suhteen.Uskonollinen tilanne lienee suurinpiirtein samankaltainen kuin rakkaassa suomen maassamme.

• Olethan mukana KTS

No ei se ole "kova paikka" niille, jotka uskovat Raamatun ilmoitukseen. Hommaan on odotettavissa perinpohjainen muutos

Room. 11:25,26
        Sillä minä en tahdo, veljet -ettette olisi oman viisautenne varassa- pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

• Mohikaani_27 ei kirj
        juhani1965 kirjoitti:

Toisaalta hyvin monet "äärikristilliset-äksyilevät israelfanittajat" kyllä tietävät, että israel on hyvin maallistunut maa uskonnon suhteen.Uskonollinen tilanne lienee suurinpiirtein samankaltainen kuin rakkaassa suomen maassamme.

* Mielestäni vielä pahempi, Israel on jonkin sortin ortodoksi, eivät tunnusta Jeesusta, ja siitä seuraa syvä pakanuus, siellä on paatumus kaikkeen elävään uskoon, pahempi kuin pakanamaat. Mutta silti se on Jumalan luvattu maa, ja on edelleen Hänen suojeluksessaan. Jumala ei valitsemistaan eikä kutsumustaan kadu israelinkaan kohdalla. Israel vaan on tällähetkellä täysin muotojumalisuuden ja eksymyksen ansassa. Siksi siellä ei näitä seksuaalisia käyttäytymisiä suojella, moraalitonta uskonnollisuutta ainoastaan.

• Mohikaani_27 ei kirj
        Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:

* Mielestäni vielä pahempi, Israel on jonkin sortin ortodoksi, eivät tunnusta Jeesusta, ja siitä seuraa syvä pakanuus, siellä on paatumus kaikkeen elävään uskoon, pahempi kuin pakanamaat. Mutta silti se on Jumalan luvattu maa, ja on edelleen Hänen suojeluksessaan. Jumala ei valitsemistaan eikä kutsumustaan kadu israelinkaan kohdalla. Israel vaan on tällähetkellä täysin muotojumalisuuden ja eksymyksen ansassa. Siksi siellä ei näitä seksuaalisia käyttäytymisiä suojella, moraalitonta uskonnollisuutta ainoastaan.

* Israelin paatumus päättyy siihen, kun Jeesus Kristus tulee israelille. Sak.14: 5,6. "

* "< 1. Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
        2. Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
        3. Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
        4. Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
        5. Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
        6. Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat. >"!

* Edellä olevan ennusti enkelit jo silloin, kun Jeesus astui ylös taivaisiin.

* Apt. 1: 9-11- "< 9. Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
        10. Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
        11. ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän." >"!

* Jeesus nousi taivaaseen Öljymäeltä ja samaan Öljymäelle Hän palaa. Israel pelastuu, hengellisesti, uskovat Jeesuskeen, tunnustavat Hänet Messiakseen ja Kunnkaakseen.

* Sak. 12:10. "< 10. Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista. >"!

* 13:1. "< Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan. >"!

* Että todellisuudessa Israelilla on parhaat kultajat vielä edessään.

• Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:

* Israelin paatumus päättyy siihen, kun Jeesus Kristus tulee israelille. Sak.14: 5,6. "

* "< 1. Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
        2. Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
        3. Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
        4. Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
        5. Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
        6. Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat. >"!

* Edellä olevan ennusti enkelit jo silloin, kun Jeesus astui ylös taivaisiin.

* Apt. 1: 9-11- "< 9. Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
        10. Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
        11. ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän." >"!

* Jeesus nousi taivaaseen Öljymäeltä ja samaan Öljymäelle Hän palaa. Israel pelastuu, hengellisesti, uskovat Jeesuskeen, tunnustavat Hänet Messiakseen ja Kunnkaakseen.

* Sak. 12:10. "< 10. Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista. >"!

* 13:1. "< Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan. >"!

* Että todellisuudessa Israelilla on parhaat kultajat vielä edessään.

Meinaat, Mohikaani, että Jeesus tullessaan määrää raiskaamaan kaikki naiset?

"* Israelin paatumus päättyy siihen, kun Jeesus Kristus tulee israelille.Minä (Jeesus)kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan...."

• Anonyymi
        Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:

Israelilla on vielä enimmäkseen peitevaate(Jumalan asettama) silmillä meidän pakanain tähden.Pian on koittava aika jolloin peitevaata poistuu ja se jäännös 1/3 kansasta pelastuu kokonaan ja se sanoo: Sak.12:10 Ja Minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat Minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat Häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat Häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

• -

En ymmärrä israelin lipun palvojia.

• Tällä palstalla heitä kirjoittelee useita.

Nimimerkki Semper.Fidelis kaikkein näkyvimpänä.

• Anonyymi

Joka siunaa Israelia(Jumalan silmäträä) sitä Minäkin siunaan,mutta joka sitä kiroaa,sitä Minäkin kiroan.En tiedä yhtään, joka lsraelin lippua palvoisi,tiedän paljon ihmisiä,jotka siunaavat Israelia eivät kiroa!

• totuus.

"Israel on nykyisin seksuaalisessa suuntautumisessa yksi maailman tasa-arvoisimmista maista ja suosituimpia homomatkailu-kohteita. "

Siunaamme silti Israelia, koska Jumala on niin käskenyt, ei sen takia, että he olisivat jotenkin parempia kuin muut.

1.Moos.12:

1. Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista
      siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
      2. Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
      3. Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

• näin marssimme

Samalla kun siunaat Israelia, siunaat niitä jotka ovat uusia luomuksia Gal 6: 15, 16...eli niitä joita ei ole ympärileikattu..tahi on.. se ei ole yhtään mitään

mutta uusi luomus on jotain! Onko Jumalan sana harhaan mennyt, kun se kirjoittaa: " Sillä eivät kaikki ne, jotka ovat Israelista, ole silti Israel" Room 9: 6

Joten Israel saa jatkaa homojen ja lesbojen vihkimistä!..Uusilta luomuksilta, se on kielletty, olivatpa he ympärileikattuja tahi ympärileikkaamattomia!! t. benedi

• Anonyymi

Aamen,juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen,juuri näin.

Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista
        siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
        2. Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
        3. Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

ja tälle kommentille;Aamun juuri näin!

• hyvä,parempi,paras

Yad Hashmonan porukalla on vielä ryhtiä! HYVÄ. Haikein mielin muistelen heitä.

• voi aikoja ja tapoja

Ei haittaa jos Israel vihkii homot, lesbot, koirat tai kissat..Mitä sitten?

TODELLINEN Israel on kuitenkin pelastuva. Room 11: 26..koska " Siionista on tuleva pelastaja. hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista"!!

Miksei sitten ole poistanut, kun vihkiminen jatkuu?

Tämän vuoksi: " Sillä ei ympärileikkaus ole mitään , eikä ympärileikkaamattomuus, VAAN UUSI LUOMUS" Gal 6: 15, 16

" Ja kaikki jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille"!!

Kysyn siis: " Vaeltavatko Israelilaiset "Uuuden Luomuksen" sääntöjen mukaan, vihkiessään homoja ja lesboja??

Sinulla on kyllin ikää vastata omasta puolestasi t. benedi

• Varataanko matka?

http://www.hetravel.com/gay/travel/Israel_tour.htm

Israel: Pride and Heritage A walk through history

- Start and end the tour in a beachfront hotel in modern Tel Aviv, near the gay beach.
      - Spend two nights in a gay-friendly kibbutz.
      - Meet a variety of Israelis to learn more about Israeli gay life

• Anonyymi

Onneksi Trumbin kaudella tuo sääntö on peruttu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5203
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3805
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3187
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      48
      2756
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1293
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1049
    Aihe