Tietääkö kukaan, mistä saisi ostettua niitä vihreitä Heineken pulloja? En ole ruokakaupoissa noita nähnyt, ja alkon valikoimiinkin kuuluu ilmeisesti vain puolen litran tölkeissä myytävä Heineken. Ja minä nyt nimenomaan haluan ostaa niitä pulloja.
Enkä nyt kaipaa tähän minkään "asiantuntijan" kommentteja siitä, kuinka huono olut on kyseessä. Itse en ole maistanut, mutta haluan kokeilla, eikä siihen muiden mielipiteet vaikuta.
Heineken pullojen saatavuus
11+11
4
1708
Vastaukset
- 14
Heineken -tölkkiä ei kannata ostaa ruokakaupasta, koska Alkosta saa A -Heineken tölkin täysin samaan hintaan 2,98€. Pulloja nähnyt ihan S-Marketissa 4kpl paketeissa.
- AP
Kiitos tiedosta. Pitääkin suunnistaa lähimmän S-Marketin oluthyllylle.
- fdgdgdd
K market kaupassa oli 8 tölkkiä hintaan 9,55 jok a on halpa heinekenistä. Uskomatonta.
- läjä kaapissa
Miksi pitää olla vihreitä pulloja, eikös ruskeat käy. Vai onko tarve tosiaan vihreille pulloille. Minulla olisi tuolla kaapinperällä iso läjä ruskeita pulloja, a 15 senttiä/kpl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875