Kuulin tänään taas uusia "juoruja"

tekemisistäsi

En tietenkään usko niistä kaikkea, mutta jos osakin on totta, niin olet kyllä varsinainen kiertopalkinto, lupailet sitä sun tätä, sinne sun tänne.:(

Älä ihmettele, etten enää lähesty.

69

1913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono vitsi

Hehehehhe.....

• tieto ei yllätä

Joup, sit pilvilinnan ympärille raketamaa muuria ei ois tarvinna latoa, jos sä kerta katoat mun elämästä viimeinkin. Siellä ei ole mitään enää, usko se jo miäs. jAh, mut nyt ma meen tipotiäs.

• Anonyymi
        tieto ei yllätä kirjoitti:

Joup, sit pilvilinnan ympärille raketamaa muuria ei ois tarvinna latoa, jos sä kerta katoat mun elämästä viimeinkin. Siellä ei ole mitään enää, usko se jo miäs. jAh, mut nyt ma meen tipotiäs.

S nainen trollaa .

• tyhmä mustis olet!

Sehän on hyvä merkki "jos vain lupailee " :)

• :(:(:(:(

Kenellekään en ole luvannut yhtään mitään ja seksikertani voi laskea yhden käden sormilla...

• Inhottavaa

Kyllä mä tiedän että musta puhutaan kaikkee paskaa ja sinäkin haluat vaan täällä pahoittaa mun mieltä lisää kertomalla noita juttuja :(

• "Susanna"

Fiksua kuunella juoruja. Todella fiksua ja aikuismaista. Ettei vain olisi juorujen kertojalla/kertojilla omat lehmät ojassa. :) Useasti näin vaan on.

• Miesvainen

Tuo on kyllä usein totta, että juttujen kertojilla voi olla omia intressejä levitellä niitä, mutt miksei kaikista sitten juoruja liiku?

Ehkä sellaiset ihmiset omalla käyttäytymisellään aikaansaavat huhuja, joista sitten tulee väritettyjä? Jossain vaiheessa huhupuheet muuttuvat sitten tosiksi.

• näin !

Koska kertojilla ei ole omaa elämää tai sitten liian köyhä henkinen elämä eli sellaisia henkisesti kehittymättömiä yksilöitä he ovat...

• kuis itellä?
        Miesvainen kirjoitti:

Tuo on kyllä usein totta, että juttujen kertojilla voi olla omia intressejä levitellä niitä, mutt miksei kaikista sitten juoruja liiku?

Ehkä sellaiset ihmiset omalla käyttäytymisellään aikaansaavat huhuja, joista sitten tulee väritettyjä? Jossain vaiheessa huhupuheet muuttuvat sitten tosiksi.

Missä on paparrazzit, saiks ne hyvät kuvat?

btw. Miten mahdollista käytännössä että huhut MUUTTUU todeksi.???! WTF??

• +*+*
        Miesvainen kirjoitti:

Huhupuheet muuttuvat tosiksi siinä vaiheessa, kun joku ne uskoo. Jos huhupuhe syntyy kateudesta, tahallisesta tai tahattomasta väärinymmärtämisestä, mielikuvituksesta, ei se välttämättä edes kosketa kohdettaan millään lailla todellisuudessa. Mikä on kaikkein hassuin tilanne.

Mutta, kysehän on siitä, miten juoruihmiset reagoivat kanssaihmisiin. Millaiset seikat kiinnostavat, ketkä henkilöt kiinnostavat, mitä ei voida sietää. Keskenään juoruavat oppivat tuntemaan toistensa ihmis- ja maailmankuvaa.

• juoruista
        Miesvainen kirjoitti:

Se miksei kaikista liiku juttuja johtuu yksinkertaisesti 8joidenkin hyvästä ja turvallisesta ystävä-/sukulais-piireistä jotka kuulevat kyllä heti perättömät juorut ja katkaisevat niiltä siivet. Mut auta armias jos ei ole ketään joka oikaise.

• suomi-ilmiö myös
        näin ! kirjoitti:

Koska kertojilla ei ole omaa elämää tai sitten liian köyhä henkinen elämä eli sellaisia henkisesti kehittymättömiä yksilöitä he ovat...

Se vain että näitä kehittymättömiä ihmisiä on ihan liikaa joillakin paikkakunnilla ja pitävät tiiviisti yhteyttä keskenään juoruamalla selän takana ja käyttäytymällä huonosti yksittäisiä henkilöitä kohtaan ja estävät joiltakin käytännössä mahdollisuudet normaaliin elämään. Sillä tavoin saadaan ihmisen mielenterveys järkkymään, mistä nämä juoruajat eivät ymmärrä eivätkä piittaa ottaa minkäänlaista vastuuta tai huonoa omaatuntoa.

• Hop Laa
        juoruista kirjoitti:

Se miksei kaikista liiku juttuja johtuu yksinkertaisesti 8joidenkin hyvästä ja turvallisesta ystävä-/sukulais-piireistä jotka kuulevat kyllä heti perättömät juorut ja katkaisevat niiltä siivet. Mut auta armias jos ei ole ketään joka oikaise.

Onhan niitäkin ihmisiä, jotka eivät oio vaan tahallaan jatkavat ja innostuvat niin, että sylki valuu suusta. Ideahan on se, että mikä tahansa negatiivinen otetaan kiitollisena vastaan, jotta voidaan esittää huonossa valossa ihmiset, joihin ei oikein muuten saada otetta. Sitten on tietysti ihmiset, jotka eivät kiinnosta ketään ja kolmanneksi ehkä vielä ihmiset, jotka kuvittelevat, että muut naiset ovat heille kateellisia ja juoruavat heistä.

• Hop Laa
        Hop Laa kirjoitti:

Onhan niitäkin ihmisiä, jotka eivät oio vaan tahallaan jatkavat ja innostuvat niin, että sylki valuu suusta. Ideahan on se, että mikä tahansa negatiivinen otetaan kiitollisena vastaan, jotta voidaan esittää huonossa valossa ihmiset, joihin ei oikein muuten saada otetta. Sitten on tietysti ihmiset, jotka eivät kiinnosta ketään ja kolmanneksi ehkä vielä ihmiset, jotka kuvittelevat, että muut naiset ovat heille kateellisia ja juoruavat heistä.

tai jotta voidaan esittää huonossa valossa ihmiset, joista halutaan ajatella pahaa vaikka väkisin.

• kateusontabu
        Hop Laa kirjoitti:

tai jotta voidaan esittää huonossa valossa ihmiset, joista halutaan ajatella pahaa vaikka väkisin.

Se on nyt vain niin että ne jotka toisista juoruja tekaisevat vahingoittaakseen jotain ihmistä tai jonkun mainetta tietävät sen varmaan sisimmässään. Ihmisiltä voidaan just leimaavilla juoruilla koettaa horjuttaa mielenterveys mistä lienee myös joillekin hyötyä.

• Hop Laa
        kateusontabu kirjoitti:

Se on nyt vain niin että ne jotka toisista juoruja tekaisevat vahingoittaakseen jotain ihmistä tai jonkun mainetta tietävät sen varmaan sisimmässään. Ihmisiltä voidaan just leimaavilla juoruilla koettaa horjuttaa mielenterveys mistä lienee myös joillekin hyötyä.

Sisimmässään - mutta eikö sellaisia ihmisiä nolota, hävetä? Entä, jos ja kun jotkut tulevat ymmärtämään, että jutut ovat tekaistuja? Oikeasti, hävettää sellaisten ihmisten puolestakin, juttujen taso on kuin jostain saippuasarjasta. Tai ehkä ne ottavatkin sellaisista mallia... juonittelua ja valheita koko elämä.

• sinille
        juoruista kirjoitti:

Juoruista. Voiko sen paremmin sanoa. Jos katkerat tuhkamunat juoruaa niin minkäs sille mahtaa katkeruuttaan ne vain hölisee eikä järkevyyttään. Taitaa järki juoruujilta puuttua kokonaan.

• Anonyymi
        Miesvainen kirjoitti:

Kun kaikilla ei ole vihamiehiä tai naisia .

• kaunis nainen

Maine se on huonokin maine ja mullahan sitä riittää!Mites sulla?Ootko kade ;)
      Kenen sä kuvittelet juorut aikaansaaneet, olisko joku ruma korppikotka jonka "kamu" ihastui muhun, kaupungin kauneimpaan neitiin.Taidat olla tyhmä mies........

• Hip Hei

Tuo korppikotka vertaus oli sinulta kait kohteliaisuus minulle ;;)). Etkös tiedä että korppikotka on uljas ja arvostettu eläin vaikka onkin hieman rujo. Kiitos...

• winkki sulle
        Hip Hei kirjoitti:

Tuo korppikotka vertaus oli sinulta kait kohteliaisuus minulle ;;)). Etkös tiedä että korppikotka on uljas ja arvostettu eläin vaikka onkin hieman rujo. Kiitos...

Se kirjoitetaan korppi kotka vertaus.

• otettu lääke auttaa

sanoin tahallani asioita että menis pääsi sekaisin hullu mies joka kyttäät akkoja!!!

• Äiti jättänyt...

• ootko hullu!!!!!!!

en koske sormellakaan kaltaiseesi limanuljaskaan ja itseasiassa mut on jo varattu ihan muualle päin Suomea joten voit vetää herneet aivan niin syvälle tyhjiin aivoihisi kuin mahdollista!!!!!

• hanki apua

stalkkerointi=sairaus

• Hönöx-Stalkax?

Niin on. Uuno-ukko!

• ei kannata uskoa ain

Kyllä minäkin olen kuullut susta vaikka ja mitä mutta en ota huhupuheita ollenkaan vakavasti kun tiedän mitä ne voi pahimmillaan olla.

• kun kunnia

menee, maine kasvaa.

• seurannut

Ai, ootteko kuullu ihan varmasta tietolähteestä..pilleri joka hommaan.

• kannattaneeko

noiden valelääkäreiden pillerinotto kehotuksia totella? tulee pian liikalääkitys päälle, ja tulee ylikuntoon

• koo

Sitä kun on julkkis niin kateellisia ja oman edun tavoittelijoita riittää.

• otanpa selville

En ole lupaillut kyllä yhtään mitään mihinkään. On pari kiinnostunutta lähestynyt mutta en ole antanut ymmärtää yhtään mitään saatika luvanut mitään, sillä minä en ole kiinnostunut heistä yhtään. Ovatko sitten siitä tympääntyneet ja puhuneet shittiä, en tiedä. Toivottavasti ei, jos niin on käynyt niin se ei jää kyllä siihen, mikäli se minusta on kiinni :/

• ajattele nyt

Kaikkea sitä sinäkin uskot ja kuuntelet kun juoruihin uskot.
      Ehkä joku haluaa vaan lyödä kapuloita rattaisiin, kateutta vaan. Mutta jos menet juorujen mukaan, on parempi ollakin lähestymättä.

• voi voi..

Tuskin tiedät puoliakaan :D

• Anonyymi

Juoruakka .

• yks nainen vainen ol

Hei Juorut on usein kateellisten juttuja, jotka paisuu kuin pullataikina
      matkan varrella, joten
      face to face keskustelu olisi ehkä varmin tapa saada asiat selviksi
      vai mitä?

Kiertopalkinto , voiko miehet olla sellaisia?

• t. Marika

mitä enemmän jostakin ihmisestä juorutaan, sen parempi ihminen on kyseessä! Minusta puhutaan kaikennäköistä, mutta olen hyvä tyyppi ja sekös tiettyjä ihmisiä kismittää. Niin paljon että pitää keksimällä keksiä kaikenlaista pahaa ja ikävää.

• Siveätä niin siveätä

Wauh!

Olen todellakin JÄREÄN YLPEÄ, jos olen noinkin halutun naisen maineessa.,

• voi voi sentään
        Siveätä niin siveätä kirjoitti:

Wauh!

Olen todellakin JÄREÄN YLPEÄ, jos olen noinkin halutun naisen maineessa.,

Kyllä siitä pitää olla ylpeä ja itsehän sanoit ettei kukaan kiertopalkintoa oikeasti halua.

Vedä nyt vittu päähäsi

Joissakin vain on sitä jotain, sussa ilmeisesti EI!

• Jotkut ihmiset

ovat miellyttäviä, monin tavoin, ja se saattaa kovasti joitakuita kismittää.
      se hinta siitä kai on maksettava? :/

• joskus oon juorunnu

En enää, kun minusta juoruttiin urakalla, tuntui se pahalta.. lopetin siihen paikkaan. Enkä kuuntele juoruja.

• "Susanna"

Se on totta muuten, sellaisista ihmisistä yleensä juuri juoruillaan jotka ovat tavalla taikka toisella kiinnostavia persoonia. Sen olen huomannut itsekin täällä netin ja varsinkin tuon sätin pyörteissä viimeisten vuosien aikana. Kaikenlaista juorua sitä minustakin liikkui ja liikkuu varmasti vieläkin. Onneksi kuitenkin itse tiedän millainen olen, vaikka ne muutamat juorut rikkoivatkin minulle tärkeän ihmissuhteen täällä, varmasti juurikin vähän samalla tavalla kuin tämän ketjun aloittajalla on sitten näköjään käynyt. Harmillista mutta minkäs teet!

• self esteem

Ja hyväntuulinen, ystävällinen, reipas, eläväinen, itsevarma ja ok-näköinen nainen on usein juoruilun kohteena. Uhkako? Ei kai? Kateutta? Ei ole aihetta. On muille arvoitus miksi joku on elämäänsä tyytyväinen.

Itselläni koti- ja työasiat hyvin, mielekkäät harrastukset ja kiinnostukset, miestilanne... no, vaihtelee ;) En jaksa jatkuvaa valitusta kun asiat ei ole hyvin (poikaystävä on tylsä, pomo pimee, lapset kiukuttelee...)

Sanoudun usein juorurinkien ulkopuolelle, joten olen juoruringin kohde. Ei hetkauta.

• suomi-ilmiöistä
        self esteem kirjoitti:

Ja hyväntuulinen, ystävällinen, reipas, eläväinen, itsevarma ja ok-näköinen nainen on usein juoruilun kohteena. Uhkako? Ei kai? Kateutta? Ei ole aihetta. On muille arvoitus miksi joku on elämäänsä tyytyväinen.

Itselläni koti- ja työasiat hyvin, mielekkäät harrastukset ja kiinnostukset, miestilanne... no, vaihtelee ;) En jaksa jatkuvaa valitusta kun asiat ei ole hyvin (poikaystävä on tylsä, pomo pimee, lapset kiukuttelee...)

Sanoudun usein juorurinkien ulkopuolelle, joten olen juoruringin kohde. Ei hetkauta.

Sepäs se kun Suomessa on se kumma käsitys että jos ihminen on hyväntuulinen, ystävällinen ,eläväinen, kivannäköinen jne. muita hyviä ominaisuuksia omaava,se katsotaan jotenkin yksinkertaiseksi, 'huonoksi' ominaisuudeksi ja tätä henkilöä sitten katsotaan halveksivasti ja kuiskitaan ja naureskellaan, käyttädytään kuin se henkilö olisi ilmaa. Sellaista käytöstä tuskin tarvii kovin kauan katsella koska se todella tekee sen että voi tympääntyä aika totaalisesti joihinkin ihmisiin. Miksi just Suomessa on niin ankeita ja kateellisia ihmisiä jotka eivät tunnu sallivan joillekin niitä hyviä ominaisuuksia vaan ne yritetään kuin halventaa.

• Haistakaa akat...
        self esteem kirjoitti:

Minä kerron teistä kaikista SAAMARIN AKOISTA,
        TOISILLENNE kaikkea sontaa. Ja sitten minä usutan
        teidät toistenne kimppuun. Kerron "Susannalle" omat negatiiviset mielipiteeni hänestä muka "Marikan"mielipiteinä.
        "Marikalle" kerron kuinka "Susanna" häntä muka haukkuu, vaikka kaikkien katkerien mielipiteiden takana olenkin MINÄ ITTE.

Te AKAT! Ette ole yhtään mitää. Minä sentään oon mies, miesten mies, PELIMIES, SULAVA SUTJAKE, UNELMIENNE PRINSSI!

http://www.youtube.com/watch?v=K0xBv7tshFA

• Yks akkalaine
        suomi-ilmiöistä kirjoitti:

Sepäs se kun Suomessa on se kumma käsitys että jos ihminen on hyväntuulinen, ystävällinen ,eläväinen, kivannäköinen jne. muita hyviä ominaisuuksia omaava,se katsotaan jotenkin yksinkertaiseksi, 'huonoksi' ominaisuudeksi ja tätä henkilöä sitten katsotaan halveksivasti ja kuiskitaan ja naureskellaan, käyttädytään kuin se henkilö olisi ilmaa. Sellaista käytöstä tuskin tarvii kovin kauan katsella koska se todella tekee sen että voi tympääntyä aika totaalisesti joihinkin ihmisiin. Miksi just Suomessa on niin ankeita ja kateellisia ihmisiä jotka eivät tunnu sallivan joillekin niitä hyviä ominaisuuksia vaan ne yritetään kuin halventaa.

On pakko osallistua tähän keskusteluun, koska olen niin monta kertaa törmännyt tähän samaan ilmiöön. Yritän kaikin tavoin olla ärsyttämättä ihmisiä. Esimerkiksi töissä yritän vetää työroolia, että hoitaa työt eikä puhu paljon omista asioista. Se on toisaalta hyväkin, että ei kuulu juoruporukoihin. On hyvä, jos on muutama erittäin hyvä työkaveri, että jos on tosi kurja olo tms., niin voi aina ottaa yhteyttä vaikka töiden jälkeen.

Ihmisten kateus ja piruilu johtuu osittain siitä, että ensinnäkin heille on piruiltu joskus aikoinaan ja he kostavat sen ilkeydellä toisille ihmisille. Lisäksi pahansuopainen juoruilu ja ilkeily tuo hetkellisesti "voiman" tunnetta ja nostattaa juoruilijoissa "me" henkeä. Ihmisinä tämä käytös ei kehitä heitä mihinkään suuntaan. Positiivinen tapa nostaa omaa "voimaa" on esim. harrastaa liikuntaa, tehdä hyviä asioita muille ihmisille ja liikkua luonnossa. Ylipäätään tulisi opetella kiitollisuutta elämää kohtaan.

On olemassa ihmisiä, jotka eivät koskaan opi ennenkuin heille tekee samalla tavalla takaisin. Se on valitettavaa eikä niin pitäisi tehdä, että pitäisi pyrkiä hyvään käytökseen. Mutta toisaalta kyllähän se kurjalta tuntuu, kun ihmiset tuijottavat ja kuiskivat selän takana. Paras tapa on varmaan vaihtaa asuinpaikkaa tai työpaikkaa ja karistaa pölyt jaloistaan.

• Vähän kademielinen

odotan vaan sitä kaunista päivää milloin mustakin aletaan juoruilla. Silloin voin kokea olevani miehiä kiinnostava herkku peppu.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

juorut on säälittävien idioottien ja heikon itsetunnon omaavia ihmisiä joilla ei ole omaa elämää ni sit yrittävät pilata toisten onnen mää halveksin heitä! Samalla mua huvittaa miten alas joku voikin vaipua ja on niin tyhmä ettei ees itse tajua sitä tuhlata ny energiaa ni jonninjoutavaan...

• toisen kären tietoa

Kävikkö taas jossain marttakerhossa kuuntelemassa katkeroituneiden vanhojen piikojen turinoita :D

• "älä pelkää elämää"
    • typerälle

täysi idioottihan sä olet kuka oletkaan.
      eikö sen vertaa leikkaa että kerran olet kuullut "JUORUJA" niin se juoru itse sanana kerro sinulle ettei sellaisiin kannata uskoa kenestäkään, koska ovat kuulopuheita eikä totuuksia.

• ?
    • 037854

Juoruja liikkuu niin epämiellyttävistä kuin miellyttävistäkin ihmisistä. Eikä kuulopuheista voi koskaan olla varma pitävätkö ne paikkaansa vai eivät. Sanonta ei savua ilman tultakin on tässä asiassa huono, koska ilkeitä puheita voi liikkua vaikka mistä syistä. Ainoa tapa selvittää millainen joku ihminen on, on tutustua häneen itse ja muodostaa hänestä oma mielipeteensä sen perusteella mitä itse hänestä näkee ja kokee. Ei koskaan luottaen juoruihin. Juorut eivät välttämättä kerro mitään siitä juoruilun kohteesta, mutta siitä juoruilijasta kyllä sitäkin enemmän.

• säsäsä

Itse kerrot kaikki juorusi.

• ::::::::::::::::::::
    • ei juuri kiinnosta

No hjuva.ime parsaa..

• näkökulmatämäkin

oho, juoru on aina juoru.

itse sanoisin, että en usko juoruihin. Uskon siihen miten itse näen ja koen ihmisen.

ihmiset antaa omille oletuksilleen ja luuloilleen liikaa valtaa ja uskovat sen sitten todeksi. Totuus voikin olla sitten aivan toinen.

• kuulin, että

sulla on tekopillu.

• viittaan kintaalla

Mua ei kylän juorukellojen puheet liikuta tuon taivaallista, onpahan teilläkin ressukoilla jotain päivän täytettä.

• ....................

Viimeiset 10v ollut sellaista paskanjauhamista seläntakana 247, että mulle rupeaa riittämään. Mä en jaksa tai siedä sekunttiakaan enää sitä henkistä kiusaamista, mitä olen joskus kokenut. Tuntuuko hyvältä saada ihminen henkisesti polvilleen kerta toisensa jälkeen? Kyllä mäkin osaan paskaa jauhaa seläntakana jos tahdon, mutta en ajatellut alentua sellaiseen. Saatanan ihmisroskat ja itsetunnottomat paskat, jättäkää mut jo rauhaan! Mä en ole tehnyt mitään, mikä antaisi aihetta puida mun asioita seläntakana. Tulkaa sanomaan päin naamaa? Mutta kun ei näillä luusereilla ole pokkaa siihenkään! Katsellaan ja pyöritellään ja sitten kun asiat ei menekään niin kun siellä vitun pienessä tyhmässä kallossa on kuvitellut, niin sitten alkaa alistus ja haukkuminen. Tai vaihtoehtosesti voi tietenkin myös herätellä mustasukkaisuutta, kun tietää että se on se pahin ja heikoin kohta iskeä muutenkin. En mä tästä paskasta aio hajota, jos en oo tähänkään mennessä hajonnut. Nappaa joku siitä jonosta. Oksettaa.

• ....................

Kiinnostaa myös, että mitäköhän pahaa mä sulle mielestäni tein? Pystytkö määrittelemään ton vai onko liian vaikeaa? Riittääkö kapasiteetti?

• ....................

Ja miehet melein pahempia juoruamaan kun naiset. HAISTAKAA PASKA KAIKKI!

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Mitä kuulit?

• Anonyymi

No se onki kyllä viimeinen juttu jota tässä kaivataan, mulla on hieman paremmat saaliit tässä tähtäimessä.

• Anonyymi

Mitä vähemmän älyä sen herkempi usko kuulopuheisiin.

• Anonyymi

2012

• Anonyymi

Juoruja kannattaa uskoa AINA!

Miksi niitä kerrotaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      71
      7922
    2. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      20
      7434
    3. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      75
      7119
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      191
      7051
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      75
      5894
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      78
      5780
    7. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      103
      5520
    8. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      25
      3222
    9. Windows-herrasmiehet vs. Kaulahuivikerho

======================================== W I N D O W S - H E R R A S M I E H E T ==============================
      Sodat
      0
      2110
    10. Näytit tosi hyvältä

Myös uudella tyylillä. 😊
      Ikävä
      59
      935
    Aihe