sinä ja sä sä ja sä ja sä
teet sitä ja oot tollainen
miksi et jo älyä muuttua mieleisekseni
miksi et ole se unelmani
miksi olet joku muu
sinussa on vikaa
sä teit niin väärin mua kohtaan
sä olet niin väärä
ja mä niin sua rakastin ja rakastan
vaikka sähän olet ihan plösö
kun et ole sellainen kun haluan
et elä niinkuin haluan
et tunne niikuin haluan
niinkuin MINÄ haluan
minussahan ei ole mitään vikaa koskaan ollutkaan
palstakirjoittajien suurin ongelma
106
220
Vastaukset
- sinä, minä
hän, me, te, he, tämä, tuo se jne,,,,,,,,,,,,,
jokaisella on oma tapansa ilmaista asiat omalla tavallaan, siinä se pointti on.- ::::::::::::::::::::
jokaisella on halua olla täydellinen ja oikeassa
aika suurella osalla on vielä halua muuttaa toinen ihminen sellaiseksi kuin itse haluaa
ja kun se ei ole onnistunut niin sitten tullaan tänne itkemään seinille
ja huutamaan tuntemattomille
että väärinhän "sä" teit
ja mua niin väärin kohtelit
juu, luehan näitä tekstejä vähän aikaa
syytettynä on aina sä tai sinä - sinä, minä
:::::::::::::::::::: kirjoitti:
jokaisella on halua olla täydellinen ja oikeassa
aika suurella osalla on vielä halua muuttaa toinen ihminen sellaiseksi kuin itse haluaa
ja kun se ei ole onnistunut niin sitten tullaan tänne itkemään seinille
ja huutamaan tuntemattomille
että väärinhän "sä" teit
ja mua niin väärin kohtelit
juu, luehan näitä tekstejä vähän aikaa
syytettynä on aina sä tai sinäsehän on niin helppoa syyttää toista, pestä oma sisin puhtaaksi.
Siitä mulla ei ole tietoa onko ne kirjoittelijat kuin tuttuja toisilleen, vai netistä bongattuja.
Ei kenelläkään ole oikeutta loukata toista, ei tuttavaa, ja vielä vähemmän tuntematonta, mutta niin vaan näkyy olevan että se nälviminen on nykyajan trendi. Nakellaan ja heitellään kaikenlaista schittiä, mistään mitään tietämättä, tai yleensä asiaan mitenkään liittymättä. - sinä, minä
sinä, minä kirjoitti:
sehän on niin helppoa syyttää toista, pestä oma sisin puhtaaksi.
Siitä mulla ei ole tietoa onko ne kirjoittelijat kuin tuttuja toisilleen, vai netistä bongattuja.
Ei kenelläkään ole oikeutta loukata toista, ei tuttavaa, ja vielä vähemmän tuntematonta, mutta niin vaan näkyy olevan että se nälviminen on nykyajan trendi. Nakellaan ja heitellään kaikenlaista schittiä, mistään mitään tietämättä, tai yleensä asiaan mitenkään liittymättä.lisäys: Onko todella niin, että anonyyminä on niin helppo purkaa oma paha olonsa netissä, ei ole elämää muuten kuin netissä, tai se elämä livessä on kokenut pahan kolauksen, ja jonnekkin ne mustelmat on purettava.
- :::::::::::::::::::
sinä, minä kirjoitti:
sehän on niin helppoa syyttää toista, pestä oma sisin puhtaaksi.
Ei kenelläkään ole oikeutta loukata toista, ei tuttavaa, ja vielä vähemmän tuntematonta, mutta niin vaan näkyy olevan että se nälviminen on nykyajan trendi. Nakellaan ja heitellään kaikenlaista schittiä, mistään mitään tietämättä, tai yleensä asiaan mitenkään liittymättä.kenenkään ei ole pakko kirjoittaa
eikä kenenkään ole pakko lukea
ihan samalla tavalla kuin kenenkään ei ole pakko rakastaa
tai muuttua sellaiseksi kun toinen haluaa
elämä on vapaaehtoista
ja valinnat joita toinen tekee ovat sen toisen ihmisen valintoja
omista valinnoistamme meidän tulisi olla enemmän huolissaan
tuomarit ovat sitten erikseen niitä varten jotka rikkovat lakeja - :::::::::::::::::::
sinä, minä kirjoitti:
lisäys: Onko todella niin, että anonyyminä on niin helppo purkaa oma paha olonsa netissä, ei ole elämää muuten kuin netissä, tai se elämä livessä on kokenut pahan kolauksen, ja jonnekkin ne mustelmat on purettava.
parempi se varmasti on täällä purkaa jos ei ole muuta kanavaa
kaikkein parasta on kun löytää itsestään omia virheitä ja vääriä ajattelutapoja
ehkä täällä on hyvä paikka peilata omia ajatuksia ja ymmärtää niiden vääryys - jäyjäy
::::::::::::::::::: kirjoitti:
kenenkään ei ole pakko kirjoittaa
elämä on vapaaehtoista
tuomarit ovat sitten erikseen niitä varten jotka rikkovat lakejav.ittu, mitä lässytystä
- ::::::::::::::::::
jäyjäy kirjoitti:
v.ittu, mitä lässytystä
onhan se ja tottakin vielä
- sinä, minä
parempi se varmasti on täällä purkaa jos ei ole muuta kanavaa
kaikkein parasta on kun löytää itsestään omia virheitä ja vääriä ajattelutapoja
ehkä täällä on hyvä paikka peilata omia ajatuksia ja ymmärtää niiden vääryysjos live on kolhinut ihmistä kauan aikaa, on varmasti vaikea muuttaa omaan katsantokantaansa koskaan entiselleen. vaikka kukapa meistä tietää mitä toisten kirjoittelijoiden mielessä on ollu kautta elämän.
Omat virheethän on toisten aiheuttamia, eiks olekkin, syyllistetään toisia omista virheistään, ei uskalleta, tai ei haluta tunnustaa olevansa väärässä.
Ei kaikille ole selvää että oma minuus tökkii, on vain ihmisiä jotka eivät ymmärrä olevansa väärässä. - ::::::::::::::::::::
sinä, minä kirjoitti:
jos live on kolhinut ihmistä kauan aikaa, on varmasti vaikea muuttaa omaan katsantokantaansa koskaan entiselleen. vaikka kukapa meistä tietää mitä toisten kirjoittelijoiden mielessä on ollu kautta elämän.
Omat virheethän on toisten aiheuttamia, eiks olekkin, syyllistetään toisia omista virheistään, ei uskalleta, tai ei haluta tunnustaa olevansa väärässä.
Ei kaikille ole selvää että oma minuus tökkii, on vain ihmisiä jotka eivät ymmärrä olevansa väärässä.kun ihminen oikein rakastuu
hänen kimppuunsa käy kaksisataa perkelettä
jotka kiusaavat häntä säälimättä aamusta iltaan ja yökaudet
ainakin silloin kun se on yksipuolista
ehkä se on syy - sinä, minä
kun ihminen oikein rakastuu
hänen kimppuunsa käy kaksisataa perkelettä
jotka kiusaavat häntä säälimättä aamusta iltaan ja yökaudet
ainakin silloin kun se on yksipuolista
ehkä se on syyno se hyökkäilyhän on yksi osoitus mielen vääristymästä, mutta eihän ne sättijät sitä ymmärrä, ei vaikka rautalangasta se niille väännettäs.
- ::::::::::::::::::::
sinä, minä kirjoitti:
no se hyökkäilyhän on yksi osoitus mielen vääristymästä, mutta eihän ne sättijät sitä ymmärrä, ei vaikka rautalangasta se niille väännettäs.
niin, se on osa sairautta
jos ihminen rakastuu ja sairastuu, en suosittele sitä kokemusta kenellekään, koska kaikki eivät selviä siitä - sinä, minä
kenenkään ei ole pakko kirjoittaa
elämä on vapaaehtoista
tuomarit ovat sitten erikseen niitä varten jotka rikkovat lakejajospa se suuri yksinäisyys panee vaan näpyttelmään, purkamaan omia sisäisiä tuntojaan.
Rakkaus, kyllä se livessä muodostuu, ei jossain kirjoitetussa viestinnässä, mutta kun se livessä näkeminen on aika usein vain haavekuva. Syita siihen on monia, ja eipä täälläkään kait kukaan ole tunnustanu rehelliseti olevansa varattu, leikitään vapaata, kerrotaan suuria sanoja toista kohtaan, ja rakennetaan haavekuvia toiselle osapuolelle.
Nyt on aika liven, joten taistelkaa sovussa ;), ja nauttikaa tästäkin päivästä. - ::::::::::::::::::::
sinä, minä kirjoitti:
jospa se suuri yksinäisyys panee vaan näpyttelmään, purkamaan omia sisäisiä tuntojaan.
Rakkaus, kyllä se livessä muodostuu, ei jossain kirjoitetussa viestinnässä, mutta kun se livessä näkeminen on aika usein vain haavekuva. Syita siihen on monia, ja eipä täälläkään kait kukaan ole tunnustanu rehelliseti olevansa varattu, leikitään vapaata, kerrotaan suuria sanoja toista kohtaan, ja rakennetaan haavekuvia toiselle osapuolelle.
Nyt on aika liven, joten taistelkaa sovussa ;), ja nauttikaa tästäkin päivästä.sinä et ole koskaan menettänyt todellisuudentajuasi
sen huomaa tekstistäsi
ja hyvä niin
- --------------------
Ilkeilijät ovat suurin ongelma.
koetko aloituksen ilkeilynä?
valitettavasti se ei ole ilkeilyä, se on totuus
se on totuus minullekin, omakohtaisesti eletty ja koettu
joskus silmät avautuvat ja ihminen alkaa elää ensisijaisesti omaa elämäänsä
pitämään huolta omista asioista
etsimään virheitä itsestään
sieltä mistä muutoksen pitäisi alkaa - hän sitä hän tätä
minusta aloituksessa ei ole mitään ilkeää.
- 6+16
Jotkut harvat ovat täälläkin myöntäneet olevansa epätäydellisiä.
Totta, anonyymeinä, mutta näin ainakin ovat osoittaneet tiedostavansa sen. - no more
Hyvä että joku muukin näkee samaa kuin minä :) kyllästynyt olen syyttelyihin ja vielä kun ne välillä kohdistuu tuntemattomiin kanssa palstailijoihin. Tekee hyvää olla pois täältä ja keskittyä positiiviseen asenteeseen ja siihen mikä on elämässä olennaista.
kun ihminen kokee suuren trauman
hän voi käydä niin rajalla että todellisuudentaju katoaa
ne ovat niitä kohtia joissa voi sairastua
skitsofrenia on yksi sairaus joka voi puhjeta esim. voimakkaan rakastumisen seurauksena
osa varmasti todella luulee keskustelevansa rakastettunsa kanssa
se on todellista
ja vie aikaa ennenkuin siitä voi parantua
kannattaa kysyä suoraan ja mahdollisimman pian siltä ihmiseltä jonka luulee täällä olevan - sinä, minä
skitsofrenia on yksi sairaus joka voi puhjeta esim. voimakkaan rakastumisen seurauksena
se on todellista
kannattaa kysyä suoraan ja mahdollisimman pian siltä ihmiseltä jonka luulee täällä olevanluinkahan moni täälläkin pitää kivaa pelleilemällä ja leikkivänsä rakastunutta? Toinen osapuoli pitää niitä lemmekkäitä viestejä totuutena, suurena rakkautena, kunnes kolahtaa. Sen jälkeen onkin helve'tti irti se petetyn mielessä, ja se todella voi johtaa mihin tahansa lopputulokseen.
Onhan se täälläkin nähty se pettymyksen tuoma tulos. Alkaa pirullinen sättiminen ja solvaaminen, nakellaan kaikkea asiaankuulumatonta toisesta palstalle. - ::::::::::::::::::::
sinä, minä kirjoitti:
luinkahan moni täälläkin pitää kivaa pelleilemällä ja leikkivänsä rakastunutta? Toinen osapuoli pitää niitä lemmekkäitä viestejä totuutena, suurena rakkautena, kunnes kolahtaa. Sen jälkeen onkin helve'tti irti se petetyn mielessä, ja se todella voi johtaa mihin tahansa lopputulokseen.
Onhan se täälläkin nähty se pettymyksen tuoma tulos. Alkaa pirullinen sättiminen ja solvaaminen, nakellaan kaikkea asiaankuulumatonta toisesta palstalle.Minä olisin eniten huolissani niistä ihmisistä, jotka oikeasti tuntevat tosissaan juttelevansa rakastettunsa kanssa. Siinä ollaan jo todellisuudesta sen verran kaukana, että se on vaarallista.
Silloin kun ollaan rajalla, ollaan rajalla. - sinä, minä
Minä olisin eniten huolissani niistä ihmisistä, jotka oikeasti tuntevat tosissaan juttelevansa rakastettunsa kanssa. Siinä ollaan jo todellisuudesta sen verran kaukana, että se on vaarallista.
Silloin kun ollaan rajalla, ollaan rajalla.sepä just, luodaan se haavekuva suuresta rakkaudesta, ja valoisasta tulevaisuudesta yhteisestä elämästä.
Paljon on ihmisiä joiden sisin ei olekkaan kestäny sitä totuutta mikä putoaa niskaan kun selviää että se olikin pelkkää narutusta.
Päivänjatkoa ;) - mikä toinen osapuoli
sinä, minä kirjoitti:
luinkahan moni täälläkin pitää kivaa pelleilemällä ja leikkivänsä rakastunutta? Toinen osapuoli pitää niitä lemmekkäitä viestejä totuutena, suurena rakkautena, kunnes kolahtaa. Sen jälkeen onkin helve'tti irti se petetyn mielessä, ja se todella voi johtaa mihin tahansa lopputulokseen.
Onhan se täälläkin nähty se pettymyksen tuoma tulos. Alkaa pirullinen sättiminen ja solvaaminen, nakellaan kaikkea asiaankuulumatonta toisesta palstalle.Sehän on juuri vaarallista, että lukijat luulevat palstan rakkaudellisten viestien olevan kohteeltaan itselleen. Miksi ihmeessä he ovat niin alun perinkään kuvitelleet?
- narutatte itsenne
sinä, minä kirjoitti:
sepä just, luodaan se haavekuva suuresta rakkaudesta, ja valoisasta tulevaisuudesta yhteisestä elämästä.
Paljon on ihmisiä joiden sisin ei olekkaan kestäny sitä totuutta mikä putoaa niskaan kun selviää että se olikin pelkkää narutusta.
Päivänjatkoa ;)Luotte itse oman narutuksenne kuvittelemalla, että juuri se Tietty ihminen luo Teille haavekuvaa suuresta rakkaudesta ja yhteisestä elämästä. Palstalla. Kymmenien eri ihmisten kirjoittamien viestien kuvittelette olevan häneltä teille.
mikä toinen osapuoli kirjoitti:
Sehän on juuri vaarallista, että lukijat luulevat palstan rakkaudellisten viestien olevan kohteeltaan itselleen. Miksi ihmeessä he ovat niin alun perinkään kuvitelleet?
koska se on tunne
varmuus siitä että viesti on minulle
rakas kirjoitti minulle ne sanat jotka halusin kuulla
se on sitä että todellisuudentaju on hävinnyt
harha on todellista
sitä ei voi kertoa jos sitä ei koe itse
kuvittele että sinua vastaan kävelee kuollut mies
tiedät että hän on kuollut
mutta siinä sinä näet hänet elävänä
kävelemässä
hän on todellinen
sellaista on kun harha on totta - ::::::::::::::::::::
narutatte itsenne kirjoitti:
Luotte itse oman narutuksenne kuvittelemalla, että juuri se Tietty ihminen luo Teille haavekuvaa suuresta rakkaudesta ja yhteisestä elämästä. Palstalla. Kymmenien eri ihmisten kirjoittamien viestien kuvittelette olevan häneltä teille.
onko se sinusta tahallista?
luuletko että ihmiset tahallaan tekevät itsensä harhaiseksi?
haluaisitko sinä sairastua? - narutatte itsenne
haluaisitko sinä sairastua?Ei tietenkään ole tahallista. Hehän uskovat siihen totuutena, kuten ilmeisesti minua edeltävä kirjoittaja vieläkin haluaa uskoa. Yritän vain herätellä...
- narutatte itsenne
haluaisitko sinä sairastua?Mutta nyt hyvää päivänjatkoa omalta osaltani. Hyvän ketjun olet avannut ja asiaa kirjoitat, kiitos siitä.
Ei tietenkään ole tahallista. Hehän uskovat siihen totuutena, kuten ilmeisesti minua edeltävä kirjoittaja vieläkin haluaa uskoa. Yritän vain herätellä...
ei, minä en usko niin enää
siihen on syynsä - ::::::::::::::::::::
Mutta nyt hyvää päivänjatkoa omalta osaltani. Hyvän ketjun olet avannut ja asiaa kirjoitat, kiitos siitä.
minä kirjoitin tähän sen minkä minä olen kokenut
jospa siitä olisi apua jollekulle
jonka kimpussa on kaksisataa perkelettä
ja tiellä kävelee vastaan kuollut mies - tod.kyllästynyt
se on todellista
kannattaa kysyä suoraan ja mahdollisimman pian siltä ihmiseltä jonka luulee täällä olevanOletko sairastunut jos tiedät varmaksi asian?
Mitähän vielä . varmaan sairastuu keripukkiin ja hyppykuppaankin kunhan vain joku pöljä oikein totuutta vääntää. Mulle on turha turista tollasta. - ::::::::::::::::::::
tod.kyllästynyt kirjoitti:
Oletko sairastunut jos tiedät varmaksi asian?
Mitähän vielä . varmaan sairastuu keripukkiin ja hyppykuppaankin kunhan vain joku pöljä oikein totuutta vääntää. Mulle on turha turista tollasta.ihmiset on koottu erilaisista tykötarpeista
kuka mitäkin kestää
ja mikä tie kenellekin tulee kuljettavaksi
seon suuri arvoitus jota elämäksi kutsutaan - tod.kyllästynyt
ihmiset on koottu erilaisista tykötarpeista
kuka mitäkin kestää
ja mikä tie kenellekin tulee kuljettavaksi
seon suuri arvoitus jota elämäksi kutsutaanOn mutta todeksi ei voi vannoa kuin omia kokemuksiin. Siksi taitaa itsestään kirjoittaa.
On mutta todeksi ei voi vannoa kuin omia kokemuksiin. Siksi taitaa itsestään kirjoittaa.
niin, olisi jokaisen parasta kirjoittaa itsestään
ja keskittyä omaan elämään ja sen ongelmiin
eikä aina syyttää muita oman elämän hankaluuksista - no more
sinä, minä kirjoitti:
Onhan se täälläkin nähty se pettymyksen tuoma tulos. Alkaa pirullinen sättiminen ja solvaaminen, nakellaan kaikkea asiaankuulumatonta toisesta palstalle.Varmasti moni leikkii ja pilailee ja helppo siinäkin vaiheessa taas laittaa toisen syyksi ja toisen mielenterveyden syyksi omat pelleilyt. Vähän niinkun koulukiusaaja väittää kiusatun olevan vastuussa ja sekaisin.
no more kirjoitti:
Varmasti moni leikkii ja pilailee ja helppo siinäkin vaiheessa taas laittaa toisen syyksi ja toisen mielenterveyden syyksi omat pelleilyt. Vähän niinkun koulukiusaaja väittää kiusatun olevan vastuussa ja sekaisin.
on turha etsiä syyllisisä siihen, että ihmisen todellisuudentaju on kadoksissa
se on yksilön sisällä oleva ongelma
en minä syytä ketään mistään
minä itse vaan koin ne harhat
ne ketkä täällä leikkivät eivät vaan ymmärrä sitä mikä on toisen ihmisen tilanne
heillä ei ole siitä kokemusta
kiusaajia on ollut aina
he saavat itse kärsiä siitä eniten, en tiedä miksi mutta elämä menee silleen - kolmannet henkilöt
no more kirjoitti:
Varmasti moni leikkii ja pilailee ja helppo siinäkin vaiheessa taas laittaa toisen syyksi ja toisen mielenterveyden syyksi omat pelleilyt. Vähän niinkun koulukiusaaja väittää kiusatun olevan vastuussa ja sekaisin.
Haluaisitteko itse, että joku hörhö kirjoittelisi yksinänsä netissä rakkausviestejä, kuvitellen koko ajan kirjoittelevansa teidän kanssanne?
Tuskinpa kukaan omalle osalleen sellaista haluaa. Eri asia, jos joku ulkopuolinen pelleilee ihmisiä vahingoittaakseen. Tai luullessaan auttavansa ja edistävänsä muiden juttuja, sellaisiahan aina on. Varsinkin milloin on oma lehmäkin ojassa. - kolmannet henkilöt
no more kirjoitti:
Provoilijoita on myös... mutta enimmäkseen ihmiset vain tunnistelevat aivan liikaa viestejä itselleen. Voi olla, että yksikään rakkausviesti palstalla ei ole koskaan ollut kirjoitettu sinulle eikä minulle.
kolmannet henkilöt kirjoitti:
Haluaisitteko itse, että joku hörhö kirjoittelisi yksinänsä netissä rakkausviestejä, kuvitellen koko ajan kirjoittelevansa teidän kanssanne?
Tuskinpa kukaan omalle osalleen sellaista haluaa. Eri asia, jos joku ulkopuolinen pelleilee ihmisiä vahingoittaakseen. Tai luullessaan auttavansa ja edistävänsä muiden juttuja, sellaisiahan aina on. Varsinkin milloin on oma lehmäkin ojassa.totta kai ihmiset pelkäävät selliaisia hulluja
joku voisi auttaakin
se niin riippuu ihmisestä
ja siitä olen ihan varma että minun rakkaani olisi loikkinut karkuun kuin pupujussi jos tietäisi kuinka syvälle olen häntä rakastanut
;)
ihmiset pelkäävät ihan syystäkin koska ei voi tietää mitä harhaiseen päähän pälkähtää, ja kuka oikeasti tipahtaa sairauteen, ja sieltä ei ole paluuta
olen tosi onnellinen siitä että en koskaan sotkenut häntä oikeasti harhoihini vaan että "löysin" hänet täältä, harhoistani
hän sai elää nämä vuodet autuaan tietämättömänä omaa elämäänsä
kun minä leikin tuulimyllyjen kanssa - ::::::::::::::::::::
Provoilijoita on myös... mutta enimmäkseen ihmiset vain tunnistelevat aivan liikaa viestejä itselleen. Voi olla, että yksikään rakkausviesti palstalla ei ole koskaan ollut kirjoitettu sinulle eikä minulle.
niin, ja voi olla että se rakkautesi kohde ei todellakaan ole koskaan kirjoittanut tänne yhtäkään niistä tuhansista viesteistä, jotka luulit hänen kirjoittaneen
se on tietysti pettymys
ja erittäin suuri helpotus, jos pääsi sisällä on ollut "syyttäjä" - no more
Yksikään rakkaus viesti ei ole mulle. Koska olen keskustelemassa täällä ja palstan otsikko on ikävä ei rakkaus ja rakastaminen ei sinä teit sitä ja tätä eikä herjaa häntä.. Eikä taas tämän enempää tänne tänään eikä ainakaan viikkoon kahteen ellei jopa viiteenkymmeneen.
no more kirjoitti:
Yksikään rakkaus viesti ei ole mulle. Koska olen keskustelemassa täällä ja palstan otsikko on ikävä ei rakkaus ja rakastaminen ei sinä teit sitä ja tätä eikä herjaa häntä.. Eikä taas tämän enempää tänne tänään eikä ainakaan viikkoon kahteen ellei jopa viiteenkymmeneen.
se on viisautta
- kypsymätön
Ollaanko me täällä sitten skitsoja kaikki?
rajalla ainakin osa
riippuu siitä mitä luulet täällä sinulle olevan?
ennen skitsofreenikot saivat viestejä lehdistä
salaisia viestejä artikkeleissa
joka tapauksessa jos asiat eivät selviä toisen kanssa keskustelemalla suoraan
täällä ne eivät ainakaan selviä
pää saattaa selvitä ajan kanssa :) - hehe
rajalla ainakin osa
riippuu siitä mitä luulet täällä sinulle olevan?
ennen skitsofreenikot saivat viestejä lehdistä
salaisia viestejä artikkeleissa
joka tapauksessa jos asiat eivät selviä toisen kanssa keskustelemalla suoraan
täällä ne eivät ainakaan selviä
pää saattaa selvitä ajan kanssa :)Niin ja viestejä radiosta.
hehe kirjoitti:
Niin ja viestejä radiosta.
silloin kun alat nähdä ihmisiä siellä missä heitä ei oikeasti ole ja kissoja siellä, missä niitä ei oikeasti ole
kun alat saada rakkaasi viestejä sieltä täältä
saattaa olla että et ole ihan kunnossa
ja se ei ole naurun asia
se on hyvin vaarallista koska olet sairastumassa
etkä tajua sitä välttämättä itse - tod.kyllästynyt
silloin kun alat nähdä ihmisiä siellä missä heitä ei oikeasti ole ja kissoja siellä, missä niitä ei oikeasti ole
kun alat saada rakkaasi viestejä sieltä täältä
saattaa olla että et ole ihan kunnossa
ja se ei ole naurun asia
se on hyvin vaarallista koska olet sairastumassa
etkä tajua sitä välttämättä itseOn myös narsisseja joilla on pakkomielle saada hylkääjä näyttämään hullulta.
On myös narsisseja joilla on pakkomielle saada hylkääjä näyttämään hullulta.
hulluus on omakohtainen kokemus
jota ei voi jakaa
se on sisäinen kokemus
itsetuhoinen minuuden häviäminen - tod.kyllästynyt
hulluus on omakohtainen kokemus
jota ei voi jakaa
se on sisäinen kokemus
itsetuhoinen minuuden häviäminenHulluksi voi toisen leimata vaikka ei olisikaan. Ihan mielenterveyden ongelmia omaavia mitenkään herjaamatta.
Hulluksi voi toisen leimata vaikka ei olisikaan. Ihan mielenterveyden ongelmia omaavia mitenkään herjaamatta.
minä löysin oman hulluuteni
ja leimasin itseni ja omat harhani
se oli vaikea ja pitkä prosessi
hyvin suurta kärsimystä ja itsetuhoisuutta sisällään pitävä aika
toivon että voin elää loppuikäni terveenä
:)
- ei luulla mitään
Tämä on ajanvietettä. Ei näitä tosissaan oteta. Täälläkö ei saisi kirjoittaa? Huvittava palsta.
tuo olisi se oikea asenne, mutta, osa täällä on tosissaan.
minä tiedän - hehe
tuo olisi se oikea asenne, mutta, osa täällä on tosissaan.
minä tiedänTiedän minäkin.
hehe kirjoitti:
Tiedän minäkin.
niin, ja mitä sinä sillä tiedolla teet?
- ziller
niin, ja mitä sinä sillä tiedolla teet?
Mitä sä vatvot ja jankutat ? Taidat olla yksinäinen, pitkään puutteessakin ollut...
ziller kirjoitti:
Mitä sä vatvot ja jankutat ? Taidat olla yksinäinen, pitkään puutteessakin ollut...
sä ja sä.................
entäs sinä?
- Eikös
se tämän palstan pointti ole se, että saa tuuletella tunteitaan anonyymisti?
Ei ole tervettä patoa itseensä tunteita. Kun tänne on pahimmat höyryt päästänyt, osaa laittaa asiat oikeaan perspektiiviin ja puhua sitten järkevästi tuolla IRL =)- ::::::::::::::::::::
mistäpä luulet rakkausviestien kumpuavan?
ei pidä mennä siihen helppoon että kaikki on hyvin maailmassa jos itsellä ei ole ongelmia
osa viesteistä on pilaa
osa harhaisen ihmisen harhaa - Eikös
mistäpä luulet rakkausviestien kumpuavan?
ei pidä mennä siihen helppoon että kaikki on hyvin maailmassa jos itsellä ei ole ongelmia
osa viesteistä on pilaa
osa harhaisen ihmisen harhaaTarkoitinkin tuossa sitä, että tänne on hyvä purkaa itseään, ilman että se tosiasiallinen osapuoli loukkaantuu, koska ei täällä oikeasti voi kirjoittajia tunnistaa ja että kirjoitetut asiat eivät välttämättä ole todellisia kokemuksia.
Pitää vain päästä ikävästään/kiukustaan/katkeruudestaan eroon, että toivon mukaan näkee taas asiat oikealla tolalla, ja myös toisenkin näkökulmasta.
Kenenkään ei tietenkään pitäisi ottaa tosissaan näitä kirjoituksia, sekaan eksyneiden pilailu- ym. viestien takia - ::::::::::::::::::::
Eikös kirjoitti:
Tarkoitinkin tuossa sitä, että tänne on hyvä purkaa itseään, ilman että se tosiasiallinen osapuoli loukkaantuu, koska ei täällä oikeasti voi kirjoittajia tunnistaa ja että kirjoitetut asiat eivät välttämättä ole todellisia kokemuksia.
Pitää vain päästä ikävästään/kiukustaan/katkeruudestaan eroon, että toivon mukaan näkee taas asiat oikealla tolalla, ja myös toisenkin näkökulmasta.
Kenenkään ei tietenkään pitäisi ottaa tosissaan näitä kirjoituksia, sekaan eksyneiden pilailu- ym. viestien takiaet ymmärrä sitä että sairas mieli ei erottele todellisuutta ja harhaa
sairaassa mielessä on syyttäjä
sieltä löytyy myös tuomari
siellä on rakastaja, kuollut mies, kissa ja tunteiden vuoristorata
siellä on välillä todellisuus
sitten harhaisuus
ja yrität ottaa selvää siitä että mikä on totta ja mikä kuvitelmaa
toisaalta tiedät kun näet harhan että se on harha vaikka se onkin kyllä totta koska näet niin
ja kun luet viestin palstalta koet sen olevan totta ja sinulle
sitten on selkeitä päiviä jolloin tiedät että eivät nämä palstojen kirjoitukset ole sinulle
ei se auta sanoa harhoissa rypevälle että sinulla on harhoja, ihmisen pitää tervehtyä ennenkuin ymmärtää totuuden
ja se on pitkä tie - yksisuurikokonainen?
et ymmärrä sitä että sairas mieli ei erottele todellisuutta ja harhaa
sitten harhaisuus
toisaalta tiedät kun näet harhan että se on harha vaikka se onkin kyllä totta koska näet niin
sitten on selkeitä päiviä jolloin tiedät että eivät nämä palstojen kirjoitukset ole sinulle
ei se auta sanoa harhoissa rypevälle että sinulla on harhoja, ihmisen pitää tervehtyä ennenkuin ymmärtää totuuden
ja se on pitkä tieRakastumiseenkin, elämän kriiseihin liittyvä skitsoaffektiivinen häiriö on hetkellinen, vakava, mutta hoidettavissa oleva, ihmisen itsensä parannettavissa oleva, apunaan erilaiset menetelmät. Lääkkeet ei paranna sitä, koska häiriö on osa henkistä kasvua, osin sielullinen, osin mentaalinen. Ratkaiseva sellainen todellisessa henkisessä kasvussa.
Tuo dg skitsofrenia on jo useita asteita vakavempi.. lääkkeitä tarvitaan hoidossa. Ihmisen sairastumiseen, niin siihen vaikuttavt enemmän perintötekijät, aivojen välittäjäaineet, ympäristö, voimakas tunne..jokin hallitsematon, voi sen laukaista. Se on lopun ikää ihmisellä. Skitsoaffektiivinen häiriö ei ole, eli näin. Skitsofreniaa sairastavat...ajatus ja todellisuus ei kohtaa. Suuret taiteilijat, niin kaikilla on jokin häirilö, mitä liekään...suuret tunteet, niin ne ovat heille välttämättömiä, jotta heistä tulisi tunteidensa kaltaisia...suuria.
Vincent van Gogh, Picasso, A.Kivi, E.Leino, Frida Cahlo, Vesku Loiri....pitkä rivi, suuria ja mahtavia. - ::::::::::::::::::::
yksisuurikokonainen? kirjoitti:
Rakastumiseenkin, elämän kriiseihin liittyvä skitsoaffektiivinen häiriö on hetkellinen, vakava, mutta hoidettavissa oleva, ihmisen itsensä parannettavissa oleva, apunaan erilaiset menetelmät. Lääkkeet ei paranna sitä, koska häiriö on osa henkistä kasvua, osin sielullinen, osin mentaalinen. Ratkaiseva sellainen todellisessa henkisessä kasvussa.
Tuo dg skitsofrenia on jo useita asteita vakavempi.. lääkkeitä tarvitaan hoidossa. Ihmisen sairastumiseen, niin siihen vaikuttavt enemmän perintötekijät, aivojen välittäjäaineet, ympäristö, voimakas tunne..jokin hallitsematon, voi sen laukaista. Se on lopun ikää ihmisellä. Skitsoaffektiivinen häiriö ei ole, eli näin. Skitsofreniaa sairastavat...ajatus ja todellisuus ei kohtaa. Suuret taiteilijat, niin kaikilla on jokin häirilö, mitä liekään...suuret tunteet, niin ne ovat heille välttämättömiä, jotta heistä tulisi tunteidensa kaltaisia...suuria.
Vincent van Gogh, Picasso, A.Kivi, E.Leino, Frida Cahlo, Vesku Loiri....pitkä rivi, suuria ja mahtavia.tuskin siihen kuolleiden kohtaamisia kuuluu
- saanko vastata?
tuskin siihen kuolleiden kohtaamisia kuuluu
Uskotko, että yksi sekavuuteen johtava asia voi olla juuri nuo henget, kuolleet sielut...tai jopa itse Lusiferin kohtaaminen. Voisin keskustella asiasta enemmänkin.... Et ole ainoa, joka on asiaan "perehtynyt".
saanko vastata? kirjoitti:
Uskotko, että yksi sekavuuteen johtava asia voi olla juuri nuo henget, kuolleet sielut...tai jopa itse Lusiferin kohtaaminen. Voisin keskustella asiasta enemmänkin.... Et ole ainoa, joka on asiaan "perehtynyt".
no en :)
minä olen terve, en usko enää sellaiseen
mutta jos olisin vielä harhainen, niin ihan varmaan uskoisin - .......
Kyllä asiat pitää selvitelllä IRL.
- harhat....
no en :)
minä olen terve, en usko enää sellaiseen
mutta jos olisin vielä harhainen, niin ihan varmaan uskoisinJoo. HYVÄ. Hyvää syksyä. Mee säkin pois näiltä paltoilta, tai älä ainakaan ota tavaks...oot liian fiksu tänne. Varmaan hyvännäköinenkin... ;)
....... kirjoitti:
Kyllä asiat pitää selvitelllä IRL.
harhaiselle kaikki on IRL
h'än selvittelee asiansa lehden palstakirjoituksista - ::::::::::::::::::::
harhat.... kirjoitti:
Joo. HYVÄ. Hyvää syksyä. Mee säkin pois näiltä paltoilta, tai älä ainakaan ota tavaks...oot liian fiksu tänne. Varmaan hyvännäköinenkin... ;)
kiitos samoin
en ole fiksu enkä hyvännäköinen
olen vaan henkisesti terve - Eikös
et ymmärrä sitä että sairas mieli ei erottele todellisuutta ja harhaa
sitten harhaisuus
ja se on pitkä tieOn harhaisia lukijoita ja kirjoittajia aivan varmasti, ja myös niitä provoilijoita sekoittamassa pakkaa omaksi huvikseen ja ajankulukseen. Itse kukin on erottavinaan heidät toisistaan, mutta miten asian laita todellisuudessa on, kumpi on kumpi?
- kyllä niitä täällä on
Eikös kirjoitti:
On harhaisia lukijoita ja kirjoittajia aivan varmasti, ja myös niitä provoilijoita sekoittamassa pakkaa omaksi huvikseen ja ajankulukseen. Itse kukin on erottavinaan heidät toisistaan, mutta miten asian laita todellisuudessa on, kumpi on kumpi?
Mutta ei hoideta kuin oma pesä...ei välitetä. Ei niit voi auttaa, eikä tarvitsekaan. Ne kyl saa apua, kun tarve. Kun teksti ei ole looginen, on kyse maahanmuuttajasta.... ;) tai pipistä yksilöstä.
Eikös kirjoitti:
On harhaisia lukijoita ja kirjoittajia aivan varmasti, ja myös niitä provoilijoita sekoittamassa pakkaa omaksi huvikseen ja ajankulukseen. Itse kukin on erottavinaan heidät toisistaan, mutta miten asian laita todellisuudessa on, kumpi on kumpi?
en tiedä,
minulla meni yli kymmenen vuotta siihen että tajusin harhat ja sairauden
itkeskelin paljon näiden kirjoitusten vuoksi koska täällä on paljon ilkeitä tekstejä ja luulin että rakkaani oli kirjoittanut ne minulle
sitten loppuvaiheessa aloin puolustautua voimakkaasti ja haukuin kaikki lyttyyn, myös sen kuvitteellisen rakkaani joka vastaili täällä niitä ilkeilyjä
ja sitten suurinpiirtein 50/60 tilanteessa tajusin että päästä on vipannut aika kauan
ja tulin terveeksi - henkisesti ehjä, terve
kiitos samoin
en ole fiksu enkä hyvännäköinen
olen vaan henkisesti terveHei, sielukas ihminen on aina hyvännäköinnen...silmät, ne on erilaiset ja kauniit.
- nosta malja
en tiedä,
minulla meni yli kymmenen vuotta siihen että tajusin harhat ja sairauden
itkeskelin paljon näiden kirjoitusten vuoksi koska täällä on paljon ilkeitä tekstejä ja luulin että rakkaani oli kirjoittanut ne minulle
sitten loppuvaiheessa aloin puolustautua voimakkaasti ja haukuin kaikki lyttyyn, myös sen kuvitteellisen rakkaani joka vastaili täällä niitä ilkeilyjä
ja sitten suurinpiirtein 50/60 tilanteessa tajusin että päästä on vipannut aika kauan
ja tulin terveeksiHyvä sinä!
nosta malja kirjoitti:
Hyvä sinä!
no ei se kovin hyvä juttu ole ollut
mutta itselle pitää nauraa
eikä tämä ole ainutkertaista, olin nuorena jo ripustelemassa köyttä puuhun joten ainahan niitä ongelmia on ollut
menneisyys meni jo
tulevaisuus on tulossa
ja kieltämättä, nyt näyttää hyvältä - ::::::::::::::::::::
henkisesti ehjä, terve kirjoitti:
Hei, sielukas ihminen on aina hyvännäköinnen...silmät, ne on erilaiset ja kauniit.
etpä edes usko miten hullun katse kiiluu
varsinkin rakastuneen sekopään
mutta tämä oli tässä ja elämä edessä - tulevaisuus..
no ei se kovin hyvä juttu ole ollut
mutta itselle pitää nauraa
eikä tämä ole ainutkertaista, olin nuorena jo ripustelemassa köyttä puuhun joten ainahan niitä ongelmia on ollut
menneisyys meni jo
tulevaisuus on tulossa
ja kieltämättä, nyt näyttää hyvältäKuulostaa mukavalta. Moi.
tulevaisuus.. kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta. Moi.
on se ihan mukava juttu kun ei luule että rakas lähetti viestin suomi24 palstalla
ensin sanoi rakkaaksi
sitten sanoi ettei halua nähdä minua enää koskaan
sitten suuteli palstalla
sitten silitti ja minä kiipesin syliin
ja sitten riideltiin
jne.
se on ihan hyvä juttu että ymmärtää että se ei ole totta
moi moi - hullun katse...
etpä edes usko miten hullun katse kiiluu
varsinkin rakastuneen sekopään
mutta tämä oli tässä ja elämä edessäTiedän miltä se näyttää...useinkin nähnyt. ;)
hullun katse... kirjoitti:
Tiedän miltä se näyttää...useinkin nähnyt. ;)
se oli sitten jonkun toisen katse
minua sinä et ole nähnyt
enkä minä sinua - joo, et tietenkään ole
se oli sitten jonkun toisen katse
minua sinä et ole nähnyt
enkä minä sinuasinä ollut. Vaan ... no jätän kertomatta. Nyt se oli tämä tässä.
joo, et tietenkään ole kirjoitti:
sinä ollut. Vaan ... no jätän kertomatta. Nyt se oli tämä tässä.
mielikuvitus on hyvä renki, mutta hullu koira isäntänä
- sekopäät on ihanan
mielikuvitus on hyvä renki, mutta hullu koira isäntänä
hulluja niissä hommissa. ;))
sekopäät on ihanan kirjoitti:
hulluja niissä hommissa. ;))
luovuus ja hulluus
käsi käsi kädessä käyvät
hullu koira narussa haukkuu
päätöntä miestä joka haukottelee
ja voi mitä vielä
nähdäänkään
kun oikein tarkkaan katsotaan?
- niin toivon
En haluaisi olla itse irl tekemisissä sellaisen henkilön kanssa joka tänne toisia syyttäviä viestejä laittaa. Koska voisin silloin olla itse viestien kohde ja toivon läheisillä olevan sen verran luottamusta ja kunnioitusta mua kohtaan että uskaltavat selvittää asiat kasvotusten. Ne negatiivisetkin.
minä kyllä haluaisin ihmisen tunnistettuani kysyä, mikä häntä vaivaa
voi olla että on enemmänkin vaivaa
tämä viesti oli jotenkin äärettömän raskas kirjoitta tänne, silti tuntui, että se pitäisi kirjoittaa ja nyt se on kirjoitettu
tänne jää se mikä jää
yksi kertomus muiden joukossa
yksi pala elämää
yksi totuus
yksi harha
suojelus ja toivo, kulkekoon rinnalle aina
http://www.youtube.com/watch?v=LsEkEVopYSc&feature=related- kukin tavallaan
Itse suodatan yksityiset "terveydentilaani" liittyvät asiat.
Kun on terve, ei tarvitse menneitä purkaa anonyymeille. Ed sinulle mukavvoo iltoo. - ::::::::::::::::::::
kukin tavallaan kirjoitti:
Itse suodatan yksityiset "terveydentilaani" liittyvät asiat.
Kun on terve, ei tarvitse menneitä purkaa anonyymeille. Ed sinulle mukavvoo iltoo.aika moni elää täällä harhoissaan
on ehkä hyvä miettiä hetki omia harhojaan
tai toisten harhoja että ymmärtää miten toisia voi satuttaa - sinä, minä
aika moni elää täällä harhoissaan
on ehkä hyvä miettiä hetki omia harhojaan
tai toisten harhoja että ymmärtää miten toisia voi satuttaaOlet todellinen elämän taituri, kovia kokenut, elämääsi takaisin selvinnyt, tekemään nyt niitä ratkaisuja mitä haluat tehdä.
Tiedä sen kun mieli sairastuu, ja senkin tiedän miten joidenkin tilanne ei nouse koskaan, hetkeksi kenties, sitten taantumus iskee syvempään kuiluun, elämähalu katoaa, ja se tie on raskas.
Kiitos hyvästä biisistä: Tummaa valoa
Luin koko viestiketjun, ja kiitän kaikkia kirjoittajia, olette olleet joakinen omassa persoonassanne vaikuttamassa tähän hyvään ja mielenkiintoiseen ketjuun. - ::::::::::::::::::::
sinä, minä kirjoitti:
Olet todellinen elämän taituri, kovia kokenut, elämääsi takaisin selvinnyt, tekemään nyt niitä ratkaisuja mitä haluat tehdä.
Tiedä sen kun mieli sairastuu, ja senkin tiedän miten joidenkin tilanne ei nouse koskaan, hetkeksi kenties, sitten taantumus iskee syvempään kuiluun, elämähalu katoaa, ja se tie on raskas.
Kiitos hyvästä biisistä: Tummaa valoa
Luin koko viestiketjun, ja kiitän kaikkia kirjoittajia, olette olleet joakinen omassa persoonassanne vaikuttamassa tähän hyvään ja mielenkiintoiseen ketjuun.niin, ihmisen mieli on herkkä koneisto
täällä on paljon hyviä ihmisiä jotka auttavat
ja paljon niitä jotka ovat harhoissa
jokunen joka haluaa pahaa
suuri joukko sivusta katsojia ja lukijoita
ihminen etsii itselleen apua toisista ihmisistä
ja se on ainoa oikea tie selviytyä
tukeutua toisiin eikä jäädä yksin
harhat haluavat erottaa meidät muista ihmisitä
ja sairaus haluaa erottaa ihmisen toisten yhteydestä
yksinäisyyteen ja kauhuun
se on rankkaa
rajatilakokemus
kiitos sinulle sanoistasi, en koe olevani sankari, en koe olevani edes vahva, mutta olen kiitollinen tästä päivästä
ilman harhaa
:) - take me out of here
niin, ihmisen mieli on herkkä koneisto
täällä on paljon hyviä ihmisiä jotka auttavat
ja paljon niitä jotka ovat harhoissa
jokunen joka haluaa pahaa
suuri joukko sivusta katsojia ja lukijoita
ihminen etsii itselleen apua toisista ihmisistä
ja se on ainoa oikea tie selviytyä
tukeutua toisiin eikä jäädä yksin
harhat haluavat erottaa meidät muista ihmisitä
ja sairaus haluaa erottaa ihmisen toisten yhteydestä
yksinäisyyteen ja kauhuun
se on rankkaa
rajatilakokemus
kiitos sinulle sanoistasi, en koe olevani sankari, en koe olevani edes vahva, mutta olen kiitollinen tästä päivästä
ilman harhaa
:)Hulluus.
Se on hiljainen huuto yössä.
Se on tunteita, itkua, ruokahaluttomuutta, unettomuutta, yksinäisyyttä.
se on kuin leima alkoholistin: kerran hullu, aina hullu.
Minulle se oli kuin noitarovio, pelastuin, palohaavat sain, syvälle sieluun.
Tänä päivänä, elän.
En ole hullu, mutta ei minulla ole sitä kaikkea mitä toivoisin olevan, sinua.
Sinä sekoit pääni, sinä olit
hulluus. - ::::::::::::::::::::
take me out of here kirjoitti:
Hulluus.
Se on hiljainen huuto yössä.
Se on tunteita, itkua, ruokahaluttomuutta, unettomuutta, yksinäisyyttä.
se on kuin leima alkoholistin: kerran hullu, aina hullu.
Minulle se oli kuin noitarovio, pelastuin, palohaavat sain, syvälle sieluun.
Tänä päivänä, elän.
En ole hullu, mutta ei minulla ole sitä kaikkea mitä toivoisin olevan, sinua.
Sinä sekoit pääni, sinä olit
hulluus.niin, joskus tunne voi olla liikaa, jos ei ole kovin vahva
ja ihminen menee rikki
- sinä, minä
Jokaisella on oma koneisto, sitä ei ole sarjatuotannossa valmistettu, ja yhtä yhtenäistä korjausmekanismiä sille ei ole.
Se on hienosäädöllä saatava kuntoon, jokaisen henkilökohtaisia resusseja hyödyntäen, ja muistaen että se apu on annettava vastaanottajan resusseilla, ei väkisin jotain tapaa noudattaen.
Ei siitä ahdingosta kukaan yksin selviä, on oltava ympärillä ihmisiä joihin voi luottaa, niitä, joiden tietää varmasti haluavan autettavan parasta, ei kieroillen, eikä juonimalla, vaan rehdisti tukemalla.
Jokaisella meillä on omat vahvat alueemme, ne alueet on vain osattava hyödyntää. Sinun vahvuutesi on ollut selviäminen ahdingosta, mielen mustista syövereistä.
Pidä kiinni siitä minkä olet huomannut, sen, etti täältä ainakaan kannata omia itselleen yhtään ainoaa rakkaudentunnustus viestiä, ne on luotu kirjoittajien omaksi huviksi, ajattelematta kuinka niillä voi satuttaa toista ihmistä.- I see the light in you
What breaks you down, it also can make you win.
oma tarinani on ihmeellisempi....yksin, mutta kuitenkin kaksin.
Yksin.
Voitin.
Yksin.
Voitan.
Sinut. - sinä, minä
I see the light in you kirjoitti:
What breaks you down, it also can make you win.
oma tarinani on ihmeellisempi....yksin, mutta kuitenkin kaksin.
Yksin.
Voitin.
Yksin.
Voitan.
Sinut.voitat minutko? Olenko mielestäsi joku palkinto?
Siihen tarvitaan aika paljon jos minut voittaa/saa, kun en tiedä kumpaa tarkotat, niin siksi tuo /. - äh vain metafora
sinä, minä kirjoitti:
voitat minutko? Olenko mielestäsi joku palkinto?
Siihen tarvitaan aika paljon jos minut voittaa/saa, kun en tiedä kumpaa tarkotat, niin siksi tuo /.Se mikä saa sinut hulluksi, se sama voi tehdä sinut eläväksi.
Rakkaus, Sinä.
Ymmärsitkö nyt?
Sori. - ::::::::::::::::::::
Niin, näin on.
- sinä, minä
äh vain metafora kirjoitti:
Se mikä saa sinut hulluksi, se sama voi tehdä sinut eläväksi.
Rakkaus, Sinä.
Ymmärsitkö nyt?
Sori.meni perille ;-).
Kaikki mitä minun ympärilläni on, tekee minut eläväksi, herkäksi, tuntevaksi ihmiseksi. Siinä on minun elämän ydin ja sielu, se antaa jokaiseen päivään uusia ultottuvuuksia ja saa auttamaan ihmisiä minun ympärilläni ;-). - sinä, minä
Niin, näin on.
jokainehan amentaa hyvän oltilansa niistä mitä on tarjolla, ja nyt minä teen sen.
Menen tuonne liven puolelle, kun olen luvannut, niin sen myös pidän, sillä koskaan ei voi palata takaisin jos ei välillä lähde, joten
Kivaa illanajatkoa. - truth is in you
sinä, minä kirjoitti:
meni perille ;-).
Kaikki mitä minun ympärilläni on, tekee minut eläväksi, herkäksi, tuntevaksi ihmiseksi. Siinä on minun elämän ydin ja sielu, se antaa jokaiseen päivään uusia ultottuvuuksia ja saa auttamaan ihmisiä minun ympärilläni ;-).Totuus, voima, viisaus ja rakkkaus.....ne on kaikki sinussa itsessäsi. Vastuu elämästäsi on sinulla.
Vain sinä itse parannat itsesi.
Vain sinä itse teet itsesi onnelliseksi.
- kaikki tyyni
Palstalla ei ole pakko olla
oma vastuu
turhaa löpinää - dap,,,
Mulla suurin onkelma on vittumaiset sukulauiset/perhe ja niiden vittumaiset ystävät...
- ei aihetta v..luun
Sotkijoita riittää.
- ....................
.............................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1499740Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1197861Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin347654Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2547416Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1146122Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k865921Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j495721Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1335652Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit904799Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi23431