Oma kokemukseni salisyylihaposta

Heippa!

Tällä palstalla on parikin henkilöä kehunut kovasti tuota Chemical peel shopista tilattua salisyylihappoa...No, itse olen siis nuori nainen, ja mulla on aina ollut tosi hyvä iho. Paitsi että välillä saattaa ilmestyä kasvoihin yksittäisiä näppyjä ja ne ei ookkaan sit mitään aivan pienen pieniä finnejä vaan aivan järkyttäviä megaluokan paiseita! Yleensä se sarvi pamahtaa keskelle otsaa just sillon kun ei todella tartteis, ja voin sanoo et se hehkuu sit suunnilleen kilsan päähän! Näppylä on tosi kipee ja tykyttävä jonkun viikon pari, no sitten menee siihen paranemiseen toiset pari viikkoo, ja yleensä sit vielä voi mennä useita viikkoja ennen kun sen jälki paranee pois. Ja näihin patteihin ei ole ikinä mikään oikein kunnolla auttanu, eikä niitä todellakaan meikkaamalla saa piilotettua, korostuu vaan!

No nythän meil oli sit koulukuvaus tiedossa, ja kuinka ollakaan alkoi keskellä otsaa sykyttää ja tykyttää siihen malliin, et oli oikein kunnon sarvi siihen nousemas!! Olin ihan että voi saatana, suunnittelin jo et oisin muka kipeenä kuvauspäivänä, koska tiesin miten törkeeltä näyttäisin sitten niis kuvis! Tilasin sitten hätäpäissäni sieltä chemical peel shopilta vahvinta eli 30% salisyylihappoa. Olin kyllä vähän epäileväinen et onko joku huijarifirma kun piti etukäteen maksaa ja niin pitkä toimitusaika (viikko), mut sit se paketti tulikin jo ehkä viiden päivän päästä. Levitin sitä ainetta heti siihen näppylän päälle pumpulipuikolla. Kuumotti ja kirvelti eka vähäsen. Mutta mun mielestä se aine todella tuntui siltä et se alkoi heti vaikuttaa ja näppylä alko rauhottumaan! Ehkä asiaan autto sekin, et se näppylä ei ollu päässy äitymään viel ihan kamalan pahaks, en tiedä oisko sit auttanu niin hyvin jos ois ollu jo pahempana. Seuraavana päivänä se näppylä oli painunu jo pois suurimmaks osaks! Levitin uuden kerroksen happoa (en pessy kummallakaan kerral sitä ainetta pois) ja se meganäppylä katosi siis käytännössä kahdessa päivässä! Uskomatonta mutta totta.

Koulukuvauspäivänä oli vielä pieni jälki otsassa, sain sen meikattua helposti piiloon. Vieläkin näkyy se jälki vähäsen, mut sekin on aika hyvin häivyttyny tuon aineen avulla. Et mulla ainakin toimi tosi hyvin tuo aine, tilasin sitä jo varastoonkin pari pulloa pahan päivän varalle :)

5

3340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppsss

Voisin itsekin vähän kertoa kokemuksia samaisesta tuotteesta. Tilasin myös samasta nettipuljusta tuota 30% salisyylihappoa. Toimitus oli nopea, olisko ollu 3-4 päivää tilauksesta niin oli postilaatikossa paketti. Viime sunnuntaina koitin ekaa kertaa ja kieltämättä jännitti että mitenköhän tässä käy kun noinkin vahvan hapon kanssa itse läträilee ja luulin että tällä viikolla ollaan tyystisti sisätiloissa piilossa muilta :)

Pesin kasvot ensin ja levitin vanulapulla tuota happoa koko kasvojen alueelle. Kirvely oli todella vähäistä ja meni parissa minuutissa jo ohi. Kasvot kuivuivat samantien ja tuntuivat vähän kiristäviltä mutta en laittanut mitään kosteusvoidetta päälle. Tein käsittelyn siis illalla ennen nukkumaanmenoa, aamulla kasvot eivät tuntuneet enää kuivilta eikä kiristänyt mistään, pientä hilseilyä paikoittain. Tiistaina pari päivää käsittelyn jälkeen alkoi ihoa kuoriutua joistakin paikoista muttei mitenkään pahan näköisesti. Vähän kuin olisi auringossa palanut mutta mitään punoitusta ei ollut. Tämä kuuluu asiaan ja kuoriutuneen ihon alta tulee mukavan sileä uusi kerros.

Eilen illalla tein samalla toisen käsittelyn kun ohjeessakin luki että ekalla viikolla voi 2-3 kertaa tehdä ja sitten antaa ihon palautua esim viikon verran. Taas kuivatti ihon kauttaaltaan samanlaisesti kuin ekalla kerralla. Tänään aamulla jo moni viime päivinä puhjenneista pienistä näpyistä on poissa ja osa vanhoista arvista on myös haalentunut aika paljon :) Uusia tulehtuneita finnejä ei tällä hetkellä myöskään näy. Toistaiseksi vaikuttaa ihan lupaavalta tuotteelta. Voin raportoida lisää viikon lopulla.

• ihonionheleäjasileä

Itsekkin voisin raportoida hieman. Siis teidän on pakko kokeilla Chemical Peel Shoppia. Se salisyylihappokuorinta on niin ainutlaatuinen, kuorintahan on sellainen asia jonka haluis tehdä hyvin usein, koska kuorinnan jälkeen iho näyttää niin sileeltä ja pehmeeltä. Tää CHEMICAL PEEL SHOPIn salisyylihappokuorinta on ainutlaatuinen siitä, että kuorinnan voi tehdä hieman useammin, ja silmän alusisia, siis niitä ei todellakaan saa kuoria, mutta tää Chemical Peel Shopin salisyylihappokuorinta sopii myös silmänalusille. Siis teidän on pakko kokeilla, kaikkihan tähän rakastuu.
      http://chemicalpeelshop.mycashflow.fi

• mamzi

Saako kyseistä tuotetta käyttää raskaana ollessa?

• arpinassu

Onko tämä chemical peel shop luotettava? Muistan että eri keskustelupalstoilla on kirjoitettu joistakin huijarifirmoista ja kyse oli just näistä happokuorinnoista. En vaan milään muista millä nimellä se huijarifirma oli silloin. Onkohan tämä se sama kun ei netistä tunnu muita happokuorintojen myyjiä löytyvän.
      Kovasti kiinnostaisi nuo tuotteet.

• Erkki.

Nää on kyseisen nettikaupan MAINOKSIA! Salisyylihappo, sitruunahappo tms kemialliset happokuorinnat vanhentaa ihoa ennenaikaisesti. Saatat jo parinvuoden päästä havaita ruttuja ihossasi. Että näin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      131
      1746
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1452
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      1012
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      1000
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      90
      874
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      851
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      751
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      681
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      668
    Aihe