Anu Saagim tanssikilpailun tuomarina

**************

Anu Saagim on loistava valinta Tanssi peppu pieneksi -kilpailun tuomariksi.
Toivottavasti tölväisee oikein kuunnolla ja osaa piilov*****n, että varmasti kirpaisee.

5

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----------------

      Kroohhh pyyhhhh............

    • Ihmetyttää vaan

      Miksi ihmeessä Suomen DYAO/TPP:hen on valittu ei-ammattilaisia tuomareita? Jenkkiversiossa tuomarit nimenomaan ovat tanssijoita ja keskittyvät olennaiseen eli tanssin seulomiseen eivät ulkokohtaisiin seikkoihin kuten esim. varmaan Saagim tulee tekemään... Millä lihaksella arvioituna Saagim on kelvollinen tanssituomari? Tai sitten tämä Hunksin "tanssija"?? Entäs sitten se kolmas heppu - kuka hän on ja mikä tanssija?

      Koko hommasta tullee versio pukki kaalimaan vartijana eli amatöörit arvioivat amatöörejä... Onko tuo nyt sitten hauskaa?

      Kummastuttaa

      • Dar Jeeling

        Noo niinhän siinä kävi että tanssitaidolla ei ollut mitään tekemistä loppukaksikkoon pääsemiseksi. Jäljellä on kaksi tanssitaidotonta punkeroa. Kävi kuten pelkäsinkin että pisteet jaetaan jollakin muulla kuin tanssitaidon perusteella - eniten ihmetyttää tuon Oskun pistejako, kuvittelin että äijä on jonkin sortin asiantuntija tanssin alalla . kaksi muuta tuomaria lienevät hankkineet kannuksensa jonkun muun kuin tanssi alalta.............
        Kuten aikaisemminkin sanoin niin ohjelmasta tehtiin karvalakkimalli suomalaiseen tapaan.........toivottavasti jäi ainutlaatuiseksi lajissaan.


    • Dar Jeeling

      Tuo Viron "lahja" maailmalle on niin nähty niin nähty ja ennenkaikkea kuultu. Eipä tuo itsekään häävinen kotka ole mutta kova arvostelemaan kaikkia muita. Parin jakson perusteella olis toivonut että tuomareina olisi ollut sellaisia, jotka tanssista jotakin ymmärtävät mutta kuten tavallista Suomessa tehdään joka ohjelmasta oma karvalakkimalli, jossa tuomaritkin on sitten sekundaluokkaa............

    • yuhyijo0kp+¨å

      Neekeribudjetilla ei priimaa saa. Ja jo se että tuomariksi on pitänyt pyytää virolainen h...., kertoo paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe