Olen iloinen, koska pääsin eroon materialitisesta dialektiikasta ja siiryin idealismiin. Kokemukseni materialismissa olivat tosi rankat. Mutta nyt siis todellisuuskäsitykseni on se, että fyysistä maailmaa ei ole olemassakaan, vaan on vain mielen tapahtumia. Buddha puhui juuri tästä asiasta.
Hylkäsin materialistisen dialektiikan
4
92
Vastaukset
- nuhainen kampela
Varsinkaan pienessä, virosta ostetussa omenasiideri pöllyssä en valitettavasti voi ottaa kantaa noin kompleksiseen asiavyyhteen.
Onhan elämä aivan huikee ja mieletön juttu. Sattumien summa että maapalloksi kutsutulla taivaankappaleella yleensä on elämää.- Rudolph......
Aivan! Jos ei tällä planeetalla olisi elonkehää, niin missä me sitten nyt oltaisiin? Jossain Siriuksen takana, Linnunradan kurjimmassa loukossa?
- m.kampela
Rudolph...... kirjoitti:
Aivan! Jos ei tällä planeetalla olisi elonkehää, niin missä me sitten nyt oltaisiin? Jossain Siriuksen takana, Linnunradan kurjimmassa loukossa?
Siriustähden mahdollisen elämänvyöhykkeen täytyy sijaita kaukana emotähdestä kun sen lämpötIlaksi katsotaan huikeat 11.000 C.
Kysymys mahdollisten sivilisaatioista pelkästään Linnunradalla kiinnostaa tähtitieteilijöitä ja harrastajia kaikkialla maapallolla.
Lähiaikoina esitetty tv-ohjelma otaksui, ettei telluksellamme olisi ns. älyllistä elämää, ellei iso taivaankappale olisi osunut maahan.
Tämä olisi tapahtunut silloin kun maapallolla ei voinut olla ilmakehää, vettä ei mitään elämää edes mikroskooppikokoisena.
- marxisti
haista paska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734