Miksi ei ole siis syytteessä?
Johtuiskohan siittä, että Ismo porskuttaa ja tehnyt erilaisia soppareita KRP:n mulqvistien kanssa ja pystyy jatkaan Floridan kämppien bisnestä. Oikea pelimies, Ismo!
Ismo sai päähaarasta eniten 600 000 euroa
4
125
Vastaukset
- varallisuus missä?
Ismo Peri on avannut WinClubin Moneybookers-tilit, nähnyt saldot.
Nähnyt 100 000 euron valuuttakauppatilin, joka meni miinukselle pahasti.
omistanut 7 firmaa, mutta ei ole tarvinnut tietää mitään yrityksistä.
Voi raukkaa, on ihan siis tietämätön kaikesta.
Muilta vaaditaan tietämystä jo 1 firman perusteella.
Onko Peri tehnyt poliisin kanssa sopimuksen?
Miksi häneltä ei ole voinut Periä 600 000 euroa, kuten tutkinnanjohtaja Seppo Rautava totesi oikeudenistunnossa.
"Periltä ei ole voinut periä mitään".
Voi raukkaa :(
Missä rahat?
Piilottanut?
Vaimon nimiin?- Lapualaane
Lapuan Pauli the Tumputtaja osaa neuvoa. Pauli nosteli huussista euroina yli millin, mutta on todettu varattomaksi. Huhut kertovat, että Tumputtajalla olisi Turkissa asuntosijoituksia.
- kaikki on pelastettu
No sitähän minäkin olen ihmetellyt jo monta vutta jotta miksi mulla ei ahven syö niinkuin kurpalla ja kurpalla on toi korkkikin kalleellan ja mulla pysyy tanassa, jeveli ja kurpan koukkuun vain ahven käypi, saataa ja peekee kuulkaa minä olen jo yhet kala vehkeet laittanut uusiksi ja silti vain toi kurppa vetää eestä, näin nämä meiän suojelukset menee jotta joillekkin annataan ja joillekin ei, kaikki me lopullisessa suojeluksessa ollaan jotta puhukoot muut mitä puhuvat ei meillä sen suudempia rikoksia ole kuin muillakaan, teot ei ratkaise kuin usko eikä sekään kun antaa vain helpotusta maaliseen elämmän joka jo täällä uskon tulevaan löytää, pelastushan on kaikkien edestä jo valmistettu annetaan sen vain soluamieleen
Mitä tarkoitat päähaaralla? Paljon enenmpi, kuin Ismo, sai moni muu. Mm. Kataisen Jouni, Pauli, Hande.... jne. jne...
Sitä edelleenkin ihmettelen, jotta miksi Ismolta ei ole saatu mitään vakuustakavarikkoon? Ja miksi syyteoikeus hänen osaltaan mukamas on vanhentunut? Tossa on jotain mätää.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1555422
- 1125328
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464982Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302903Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252467- 432134
- 452134
- 231798
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141554Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101506