Raakaöljy tippunu jo 10 dollaria tynnyri ...MISSÄ ALENNUS
jos olisi saman verran noussut olisi 10c tullut lisää hintoihin välittömästi.
Taas kustaan kuluttajaa silmään.
HINNAT ALAS !!!!
5
139
Vastaukset
- Lisää kaasuva
Itse puolitin polttoainekulut laitattamalla autooni kaasulaitteet (n. 2500 e). Nyt voin tankata biokaasua ja maakaasua. Välillä ajetaan bensalla kun ei osu kaasuntankkausasemaa kohdalle. Ajan paljon, joten investointi tulee kuoletettua reilussa vuodessa.
Kaasutankki vie toki tilaa takapaksista, mutta harvoin sitä täydessä lastissa tarvii ajella. - eurososiaalit vie
Omalla kohdallani olen valinnut eurososialistisen tien, en kuluta enkä osta.
- hinnat nousussa
MIKSI MAITOLITRAN HINTA EI LASKE?
- Terveisiä pers...tä!
Se on kuulkaas pojat nyt turha kitistä kun tässä maassa on niin hel..tin viisas hallitus ja pohjattoman ahneet bensa firmat. Ne tietää kyllä mistä sen rahan saa helposti. Niin ja mikäs sen yhden tantan nimi olikaan mikä laukas että bensan hinnan voi nostaa mihin tahansa kun immeisten on kuitenkin pakko ajella niillä katiskoilla.
- antikokkari
Sen tantan nimi oli sauli niinistö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899