Maahanmuutto-palsta perustettu

Hei,

olemme perustaneet Yhteiskunta-aihealueeseen Maahanmuutto-palstan, jossa voitte keskustella maahanmuuttoon liittyvistä kysymyksistä. Toivomme, että kaikki Rasismi -palstalla olevat maahanmuuttokeskustelijat siirtyvät uudelle palstalle keskustelemaan, koska tämä palsta on tarkoitettu vain rasismin syistä sekä rasismiin liittyvistä ongelmista ja ratkaisuista käytävään keskusteluun.

Maahanmuutto-palsta löytyy täältä: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6157

Uudella palstalla ei ole vielä sheriffiä, joten jos se homma kiinnostaa, niin laittakaa hakemus ylläpidolle.

Terveisin,
Piia
Suomi24

75

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mover fan

      Siirtäkää tämä mover Myös sinne delete nappiensa kanssa Muuten mekään EMME siirry.

    • Mover-SEFU

      Uusien viestien määrä (24h):112
      Palstan sheriffi) MOVER
      VOIHAN VITHU LOPARIT TULI !!!! JÄI NELJÄT ILMAISET LEFFALIPUT SAAMATTA.OTAN YHTEYDEN AY.OSASTOON

    • ME KAIKKI

      YRITIN KAIKKENI KIITOS JA HYVÄSTI t mover-muttis-humanisti1-wallinin jaska-mette-sharon-mitä niitä kaikkia nimimerkkejä olikaan........

      • Tuossahan

        tuli mainittua melkein kaikki tämän palstan täysjärkiset kautta aikojen. Ainoastaan Factum, eijaksakirjautua ja kokemus-K jäivät puuttumaan. Toivottavasti löytävät tiensä uudelle palstalle, jolla on ehkä mahdollista keskustella asiallisesti.


    • ¢

      maahanmuutto kuuluu oleellisesti rasismiin ja siitä on keskusteltava nimenomaan täällä.

      Et varmaan tunne minua ollenkaan, mutta voisin ruveta tänne Moverin apulaisseriffiksi, jos saan itse valita sitten ne leffaliput. Moveri on mun paras kaveri.

    • MAASTAMUUTTO OY

      ODOTELLAAN VIELÄ SUOLI24 .selta ETTÄ AVAISIVAT MAASTAMUUTTO SIVUSTON SIELLÄ VASTA KÄVIJÖITÄ RIITTÄISI.....

    • Sucks24

      Vois Suomi24 poistaa koko sivuston. Tämä on vaan röllien leikkikenttä, jos ette ole sattuneet huomaamaan.

      • ¢

        joo

        Tännekkin tarvittaisi Moveri takaisin, poistamaan kaikki asialliset kirjoitukset.


    • Upeeta mahtavaa

    • vapaustaistelija..

      JEEEE !!!

      Nyt päästään diktaattori moverista eroon lopultakin. Tähti lähti... vai miten se meni :D

      Nyt kaikki uudelle palstalle juttelemaan !!

    • sierdaeg

      Så dum og servil er Suomi 24
      Hva er blir neste ?

    • Perustakaa vielä somalien paluumuuttopalsta. Kannustavista kommenteista tuskin tulisi pulaa.

    • Näin tuossa vaihteeks pari harvinaisen kaunista naista. Puhuivat venäjää keskenään.

      Puheet suomalaisten huonoista geeneistä pitää kyllä paikkansa.

    • Rupes mourii mahassa aika tanakasti. Onneks pääsi pytylle melko nopeesti. Ja just ku kyykisty niin sillon räjähti varmaan kilo paskaa ku tykin suusta sinne pyttyyn. Mut kyllä helpotti ihan kertalaakista.

      • Näköjään

        Jussi Halla-aho paljasti juuri miten Scripta syntyy.


      • Näköjään kirjoitti:

        Jussi Halla-aho paljasti juuri miten Scripta syntyy.

        Helpottiko, kun sait kikistettyä tuon kommenttisi?


      • Helppoa
        kirjoitti:

        Helpottiko, kun sait kikistettyä tuon kommenttisi?

        kuin heinänteko, ja näköjään heinähanko osui arkaan paikkaan. Vaikea sitä on vahinkona pitää.


    • Missä viipyy vastaus siihen mun seriffi-hakemukseen? Ihme kuppaamista, tässä on nyt tilanne päällä koko ajan. Olen siis rek nik ali-mufti ja Moverin paras kaveri. Käyttäisin nikkiä 'sentti' mutta kun sitä ei tässä Samsungin tabletissa ole, niin käytän myös muita yliviivattuja merkkejä EE4èçøQLIü€$_@&#.5¤:)lol♡ÿoø tuo halkaisijan merkki kävisi myös seriffin nikikseni.

    • ¢

      :-Q

      • ¢

        hieno homma, että palstan seriffi on saatu hoitoon ja palstalaiset muuttaneet maahanmuuttopalstalle. Voinkin nyt päivittää statustani täällä ihan rauhassa.


    • Jooo

      Olen vähän vilkuillut sitä maahanmuuttopalstaa, ja täytyy sanoa, että ei kiinnosta lukea mitään kiihkorasistisia vuodatuksia. Pysyttelenkin pelkästään täällä ja kirjoittelen sivistyneesti itseni kanssa. Toveri Moveri voisi kyllä tulla joskus juttukaveriksi. Meillä kun on niin hyvä yhteishenki ja ymmärrämme toisiamme täydellisesti.

      Missä vaiheessa se mun seriffihakemus on? Voisin siirrellä kaikki rasistiset julistukset täältä maahanmuuttopalstalle ja keskustella järkeviä profeetta Moverin kanssa vaan kaksistaan.

      Ootteko hukanneet sen mun osoitteen? Se on [email protected]

    • ¢

      :-Q

    • ¢

      tuo tabletti on mainio laite, vaikka ei siinä ¢ merkkiä olekkaan. On sillä hipomisnäytöllä kyllä aika työlästä kirjoitella pitempiä artikkeleita.

      Monkkia kattelen. Parasta mitä tv tulee. Se sihteerikkö on herkku. Tuolla Shellillä on samanlainen myyjäpimu. Kattelen sitä aina kun käyn siellä kusella. On sillä kyllä enemmän lihaa luitten ympärillä ja isommat tissit ja se puhuu ihan selvää suomea.

      Oli mulla jotain asiaakin, mutta kirjotan siitä sitten, kun se tulee uudestaan mieleen.

    • ¢

      paljonko tää S24 oy tuottaa voittoa osakkeen omistajille?

      Mitä johtajat saa palkkaa?

      • ¢

        entäs seriffit?

        Piiako sinä olit? Mikset vastaa?


      • ¢
        ¢ kirjoitti:

        entäs seriffit?

        Piiako sinä olit? Mikset vastaa?

        kerran yks amerikkalainen iso nainen, ihan jees, mutta saatanan ruma, anto mulle 1 dollarin. In god we trust. Olin varmaan sen mieleen ja palvellu sitä niin että se tykkäs. Sen ilme oli aika uskomaton kun se näki mun ihmettelevän sitä setelii, en ollut aikaisemmin moista nähnyt livenä. Kysy vielä että is it ok? Jäin siihen monttu auki ihmettelemään ja sitte siihen pölähti joku hotellin tyyppi ja sano sille ulkomaan kielellä että jee täts ookei. Huitasin niille ja häippäsin.
        http://deacondance.com/wp-content/uploads/2012/05/In-God-We-Trust.jpg
        Kantelin sitä pari päivää lompsassa ja kattelin sitä välillä. Sitte pyyhin sillä persreijän ja huuhtelin viemäriin.


    • ¢

      pelittääkö tää palstan moderointi älypuhelimella mobiiliversiolla? En nimittäin pysty olee palstalla 24/7 ihan tietokoneen ja tabletin varassa. Täällähän on tilanne päällä koko ajan ja Moverikin on mielisairaalassa lukkojen takana. Kyllä täällä pitäisi valvonta pelata ilman katkoja, ettei tänne kukaan rasisti kirjoittele mitään nееkеrеitä loukkaavia txt.

    • ¢

      pitääkö tämä mykkäkoulu käsittää niin, että ette huoli minua seriffiksi? Ei ollut nimittäin ensimmäinen kerta kun pyytelette lähettämään anomuksia. Joudutte käyttämään palkattomia seriffejä tekemään duuninne, kun itse ette siihen kykene. Nerokasta, kun käyttää ilmaista työvoimaa, niin saa Moverin kaltaisia muslimiterroristeja sössimään kaiken mahdollisen perustuslakia myöten. Sitten kun tarjolla olisi myös rehellistä väkeä, niin kuin minä, niin nyrpistelette vaan nenäänne.

      Noo, panokset kovenee... Niinkuin se muuan USA presidentti sanoi:
      http://www.youtube.com/watch?v=-23kmhc3P8U
      .

      • ¢

      • ¢

      • ¢

      • ¢

      • ¢

        Moveri on paasannut täällä vuosia, että autamme negroideja ottamalla niitä tänne eläteiksi ja tekemään rikoksia. Se ei todellakaan ole auttamista, vaan oman kansan kurittamista ja häpäisyä ja maanpetosta.

        Tuliko tarpeeksi havainnollisesti esitettyä nyt tämä sanomani.


    • Olipa hieno mainos äsken tv. Kiira siinä luisteli ja söi jotain juustoa. Koko komeuden kuitenkin pilasi junttimainen murre-sana "säkin". "Maista säkin"... hyi saatana millaista suomenkielen raiskaamista niin kauniilta SuomiNeidolta. Tuon olisi kruunannut sanat: Maista sinäkin.

    • ¢

      :-Q

    • ali-mufti

      kyllä huomaa, että kukaan ei lue kirjoituksiani.

    • ali-mufti

      aika outoa, että kun nää hiihtäjät paljastuu vuosikymmenten jälkeen douppingin käyttäjiksi, niin ne ei joudu siitä vastuuseen mitenkään. Kunniahan niiltä nyt viimein menee ja niitten mitallit on vain todisteita rikoksesta, mutta onhan ne saaneet varmasti jotain taloudellista hyötyäkin menestyksestään. Eikö se hyöty pitäisi nyt maksaa korkojen kanssa takaisin?

    • ali-mufti
    • ¢

    • ¢

      on taas joku idiootti sensuroinut.

      • onneksi...

        pillität poistettujen viestien perään... jos kestäisit poistot kuin mies, sinuakin kutsuttaisiin neidiksi.


      • ¢
        onneksi... kirjoitti:

        pillität poistettujen viestien perään... jos kestäisit poistot kuin mies, sinuakin kutsuttaisiin neidiksi.

        kyllä sinä voit kutsua minua neidiksi jos haluat.

        Ootko tumma vai vaalee. Onko luomupilllu?


    • ¢
    • ¢

      tää on tätä

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288502943897.html

      Minua on kourittu haaroista, otettu kaulasta kiinni takapenkiltä, hakattu nyrkillä olkapäähän, on tartuttu ohjauspyörään kesken ajon, on paineltu taksamittari sekaisin, on kustu auton penkeille, on levitelty sinapit ja ketsupit ym pitkin penkkejä, on kaadeltu kaljoja ja viinoja penkeille ja lattialle, on hypitty ulos liikkuvasta autosta, on sammuttu tajuttomana autoon, on paiskottu ovia ja potkittu lommoja auton kylkeen, on haukuttu vaikka miksi ja on myös humalaiset ämmät suudelleet ja näyttäneet tissejään. Jotkut ovat jopa maksaneet kyytinsä ja antaneet tippiä. Paras taitaa olla yks tyyppi joka makso satasella 10 € kyydin. Huomautin siitä tietysti, mutta se sano vaan, että tommosilla hän pyyhkii perseensä.

    • ¢

      aika turhaa

      kirjoittaa tuonne 'maahanmuutto' palstalle mitään; kaikki sensuroidaan. Mitään keskustelua ei pääse syntymään.

      Keskusteluhan on sellaista, että joku heittää mielipiteen ja siihen sitten kommentoidaan ja aloittaja mahdollisesti jatkaa juttua, jos ei tule heti tyrmätyksi.

      S24 idiootit ei tajua, että jos txt on jotain rikollista, niin sitä ei saa poistaa, vaan siitä on tehtävä rikosilmoitus. Tästä S24 toiminnasta pitäisi tehdä joukkokanne. Ja muutenkin pitäisi saada lainsäädäntö näitten suhteen ajantasalle, että nimetön kirjoittelu olisi laitonta. Loppuisi tällainen s24 kaltainen maanpetturimainen aivopesu.

    • ¢
    • Hhgg

    • Mihin se mustan rosvon poliisiasia hävisi?

      Kyse oli rasistisesta viharikoksesta.

    • ¢

      Semmonen 6v tyttö ajeli tossa fillarilla per se paljaana. On se karmeeta kattoo. Kuvittelikohan olevansa seksikäs.

      • ¢

        Narupöksyt oli kyllä, että persreikä oli osittain piilossa.


    • Olipa hyvä tuuri äske. Lauma isoja neegereitä jäi heiluttelemaan käsiään. Kyytin tuli pieni intialainen ja kohtuu kauaskin vielä. Sitä ei hyysäri pysty ees kuvittelemaan miten tuntu hyvältä. En minä kuitenkaan rasisti ole, vaikka nautinkin tilanteesta.

    • Olen turhaan odotellut sitä päivää että palstalle ilmaantuisi joku hyysäri joka puhuisi jotain järkevää.

    • Voisko joku sanoa jotain järkevää!

      Olisin sitten ihan äimän käkenä.


    • ¢

      aivan siis uskomatonta sontaa:::

      "
      Ulkomaat
      Jeesus-musikaalista tutkinta Venäjällä
      Moskova
      Julkaistu: 29.09. klo: 20:50

      Venäjällä tutkitaan, loukkaako Jesus Christ Superstar -musikaali kristittyjä. Eteläisessä Donin Rostovin kaupungissa musikaalilippujen myynti on jouduttu keskeyttämään tutkinnan ajaksi.

      Jesus Christ Superstar on maailmankuulun musikaalisäveltäjän Andrew Lloyd Webberin rockooppera vuodelta 1972. Musikaali kuvaa Jeesuksen elämän viimeistä viikkoa.

      Viranomaistutkinta aloitettiin, koska parikymmentä kaupunkilaista oli valittanut, että musikaali esittää vääristyneen kuvan Jeesuksesta. Valittajien mukaan kyseessä on pyhäinhäväistys.

      Venäjällä on kiistelty uskonnon roolista yhteiskunnassa Pussy Riot -aktivistiryhmän oikeudenkäynnin yhteydessä. Ryhmän jäsenet tuomittiin vankeuteen huliganismista, koska he olivat esittäneet Putinin-vastaisen performanssin kirkossa.


      STT-AFP"

    • ¢

      yks kaveri on liikkuvan poliisin miehiä.

      Höpistiin jotain liikkuvan poliisin lakkauttamisesta.

      Parin vuoden päästä poliiseihin ei paljoo maanteillä enää törmää. Liikennekuri katoaa lopullisesti Suomen teiltä. Ihmisiä kuolee ja loukkaantuu enemmän ja enemmän tämän rakenneuudistuksen/säästötoimen seurauksena.

      Itteesä sitä vidutti eniten että joutuu tod näk johonkin palskahommiin painimaan känniääliöitten kanssa tai johonkin homeiseen luukkuun tekemään jotain tutkintahommia.

      Noo
      Tietysti ihan hyvä, että kun tähän maahan ostetaan näitä mustia rikollisia, niin niitä vahtimassa on enemmän sitten poliiseja. Suomalaisten omasta hengestä ei niin väliä.

      • ¢

        mun leipä ja kaljat tulee tuolta tien päältä. Aika hyvin siellä on selvinnyt kun muistaa olla hereillä ja ennakoida. Silti melkein joka päivä siellä näkee aivan ihmeellisiä suorituksia joiltakin sekopäiltä. - En tiedä, mutta jos liikennekuri tästään vielä löystyy, niin alkaako se jo ahdistaa lähtee tonne.

        Aika kummallista, että tässä maassa tunnutaan tekevän vain vääriä päätöksiä.


    • ¢

      kaikki mun kirjoitukset maahanmuuttopalstalta on sensuroitu.

      Nerokasta.

      • Tasapuolisuuden vuoksi kirjoitukseni pitäisi poistaa myös täältä. - misssä Mover?


    • ¢

      ;-Q

      Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Saunalahden mobiililaajakaistoissa usealla käyttäjällä on sama IP-osoite. Jos jaettu IP-osoite on joutunut estolistalle, viestiesi julkaisu on estetty.
      Lähetä

      • ¢

        kävin äsken Shellillä kusella miesten puolella. Oli kuseksittu lattialle, eikä ollut mitään millä kuivata kädet. Mut kyllä helpotti.

        Siellä sitte kattelin yhtä valkoihoista myyjäpimua kun se siivosi pöytiä. Ihan hyvät muodot ja naamakin ihan siedettävä, vaikka ei minkäänlaisia rintoja. Silti takaa päin näki paidan läpi, että sillä oli kuitenkin rintaliivit!? Minkä helvetin takia pitää olla rintaliivit, jos ei oo rintoja, HÄH?


    • Joku

      Pitkästä aika olen tutkimassa teidän suomalaisten kulttuuria. teistä löytyy hyviä sekä pahoja, mutta sekavia on paljon. tarkoitan jotka eivät tiedä mitä ne sano. tiedän että tämä maa on teidän maa ja mä on vieras. paljon kysymyksiä on vielä vastamatta teiltä. esim. jos ette tykkä ulkomaalaisista miksi otaatte heidät tänne suomeen. esimierkiksinä puhutte somalialaisesta kokoajan, mutta suomen valtio ite hakee heidät sieltä somaliasta, minkä takia? kenen vika tämä on? mitä järke? tiedätte että ne eivät voi olla hyödyllisiä omaa maahaan miten ne voi olla hyödyllisiä suomalaisille?
      Älkä unohtako että tarvitsemme tosiamme. aika menee hirvein nopeasti. viha mielisyys on aina häviällä. maailma on kaunis kaikkien kanssa.

      • kenelle sinä puhua?

        Hyville vai pahoille?


      • jos nahka sinulla musta,

        me ei tarvita sinua!

        Me vihata sinua!

        Sinä rasisti ja raiskaaja!


      • Miksihän
        kirjoitti:

        jos nahka sinulla musta,

        me ei tarvita sinua!

        Me vihata sinua!

        Sinä rasisti ja raiskaaja!

        sinulla on risti nimimerkkinä? Oletko aivokuollut?


      • †††
        Miksihän kirjoitti:

        sinulla on risti nimimerkkinä? Oletko aivokuollut?

        se ei olla risti. Se olla yliviivattu viiva. Minä tykkä kovasti yliviivasta. Minä ei olla kasvi. Olla elävä aivo.

        Tuosta tulikin mieleen, että on eräs sieni, joka tunkeutuu jotenkin muurahaisen aivoihin. Ohjelmoi ne niin, että se kiipeää puuhun mahdollisimman korkealle ja sitten kuolee sinne tarrautuneena puuhun. Sieni itse sitten alkaa kasvaa ja lisääntyä siellä puun latvassa, josta levittää itiöitään suurelle alueelle murkkujen päälle ja siitä niitten aivoihin. Eikö olekin ihmeellistä.


      • Tuli ihan
        ††† kirjoitti:

        se ei olla risti. Se olla yliviivattu viiva. Minä tykkä kovasti yliviivasta. Minä ei olla kasvi. Olla elävä aivo.

        Tuosta tulikin mieleen, että on eräs sieni, joka tunkeutuu jotenkin muurahaisen aivoihin. Ohjelmoi ne niin, että se kiipeää puuhun mahdollisimman korkealle ja sitten kuolee sinne tarrautuneena puuhun. Sieni itse sitten alkaa kasvaa ja lisääntyä siellä puun latvassa, josta levittää itiöitään suurelle alueelle murkkujen päälle ja siitä niitten aivoihin. Eikö olekin ihmeellistä.

        Scripta mieleen tuosta sienestä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      375
      4397
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2463
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      140
      1759
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1534
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1196
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      39
      1132
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1050
    Aihe