Kymmenet ja kymmenet kerrat olen pysähtynyt syömään kyseiseen paikkaan. Aikanaan hampurilaisia ja viimevuosina hyvää kotiruokaa.Ruoka vaan tuntuu menevän koko ajan huonompaan suuntaan. Aikaisemmin iloinen henkilökunta nyt vain mutrusuita ja nyrpeitä kommentteja. En tiedä onko muut huomanneet samaa?Taitaa olla omistajat vaihtuneet. Ainakaan sitä aina nauravaa vanhempaa naista ei ole vähään aikaan näkynyt.Toivottavasti ruan taso palaa takaisin hyvälle tasolle, mitä oli ainakin vielä keväällä ja alkukesästä. Itse taidan siirtyä muualle syömään jollei muutosta tapahdu. Onko kukaan muu huomannut samaa?
Pullokiska Haariksella
23
4866
Vastaukset
- Sussu69
Käsittääkseni siellä on kesän(?) aikana omistajuus vaihtunut.
- lopetin kans
Omistus joo vaihtui ja uudel uudet tuulet .ei pitkästi pyöri
- PulloPullo
lopetin kans kirjoitti:
Omistus joo vaihtui ja uudel uudet tuulet .ei pitkästi pyöri
Ei taida keskustelun aloittajalla olla maantieto kovin hyvin hallussa kun sijoitti Pullokiskan Järvenpään kuntakeskusteluihin, kiskahan sijaitsee Mäntsälän kunnassa.
- vakiasiakas
On, luojan kiitos! Sehän ois muuten kuollut kohta koko paikka!
- samaa erimieltä
Minäkin teen niin, että käyn paikoissa naama norsunvitulla niinkauan, kun kaikki on hyvin. Mitään palautetta en anna.
Sitten kun tilanne muuttuu, en enää asioi ja kirjoittelen paskaviestejä eri foorumeihin.
Näinhän se tilanne korjaantuu. - rossoforever
Jos on tottunut syömään pullokiskalla ei voi olla aivan tavattoman laatutietoinen.
- vakiasiakas
Jos rossoforever on tottunut syömään rossossa (nimimerkistä päätellen) niin ok. Olet silloin myös valmis odottamaan annostasi noin tunnin, katsomaan naama norsunvitulla töitä tekeviä ihmisiä, ruokasi voi olla kylmää jne. Kokemusta on! Pullokiskalla sitä ongelmaa ei ole ollut kesästä lähtien! Ruoka on maistuvaa kotiruokaa ja grilliruoat todella herkullisia, eikä niitä tarvitse odotella tuntitolkulla!
- hyvää oli
Noin 6 vuotta sitten työskentelin Järvenpäässä ja tui kierrettyä kaikki mahdolliset ruokapaikat läpi yhden kesän aikana. Grilleistä tuo pullokiska oli ehdottomasti paras, etenkin hampurilaiset ja myös ne kotiruoka-annokset, joita nyt ei voi verrata kun ei muualla ollut sellaisia.
Hamppiksisssa oli todella hyvät mausteet ja annokset oli reilun kokoisia. Henkilökunta ihan riittävän ystävällistä ja kaikki ok. Oli sitten Jäkessä tai Mälän puolella, aivan sama.
Täytyykin tulevana suvena käydä kokeilemassa. - mrs rekkis
Hei, löysin tämän keskustelun ihan vahingossa ja hyvä että löysin. Itse käyn lähes päivittäin pullokiskalla syömässä. Pakko kommentoida kun kysyttiin että onko muut samaa mieltä. itse olen viestiketjussa esiintyvistä väitteistä ja ihmetyksistä täysin eri mieltä. Omistaja taisi joo vaihtua kesällä kun olin kesälomalla mutta ei se todellakaan ollut paha asia mökille. Lounas ja grilli on ollut hyvää ja isoja annoksia vieläkin mutta sillä erolla että ruoka maistuu pitkästä aikaan ruualle eikä suolattomalle vesivellille ja rasvalle! Ei tarvitse omaa maustepurkkia enää kaivaa taskusta! Naamat tiskin takana ei ole mielestäni vaihtunut eikä kenenkään naama ole koskaan edes kiireessä norsunvitulla. Luulen että nimimerkki JaffaJaffa on käynyt vittuilemassa ja vinoilemassa luukulla ja silloin on ehkä syytä antaa samalla mitalla takaisin (joskin ei aina suotavaa).
Paikka on siisti, tunnelmallinen ja hyvin ennallaan. Ehkä voisin jopa väittää että sielllä käy enemmän meidän väkeä nyt kun alkusyksystä nyt kun sinne tuli paremmat parkit meille. Uudet tuulet on tehnyt paikalle hyvää ja toivon että saan jatkossakin nauttia lounassafkani tuossa mökissä. - vakiasiakas
Mitä vanhempaa nauravaa naista? En ole siellä ikinä sellaista nähnyt. Ruoan taso on nyt todella parantunut, myös palvelutaso. Verrattuna entiseen. Ilmeisesti omistajat ovat todella vaihtuneet, vaikuttaa ainakin siltä. Nyt siellä on alle keski-iän oleva nauravainen lady puikoissa.
- vakiasiakas
On tapahtunut muutos ja parempaan suuntaan. Siirry vaan muualle syömään.
- gogolin
pullokiska ja liisan grilli on jäken parhaat pikaruokapaikat
- kebabmanne
Jäken parhaat ruokapaikat on turkkilaisten kebabluolia.
- haarislainen v. 61
jep jep voihan se asia olla noinkin mitä sanotte mutta itse olen asunut vuosia ja vuosia tuon pullokiskan "jaffakiskan" niinkuin pienenä sen tunsin vieressä ja asioinut siinä aina lissun ajoista lähtien.. tarmokkaasti on kyseinen suku joka ennen pyöritti nostanut paikan aina siitä kopista loistavaksi ruokapaikaksi paikassa on aina uskaltanut hyvin mielin syödä mutta nut vatsanväänteitä saaneena en enään hae kun lehden välillä... paikassahan vaihtui omistaja tosiaan kesällä ja siitä lähtien on alaspäin mennyt kuin lehmän häntä helteellä paikat ovat sekaisin ruokaa homehtuu siellä täällä ja mitään ei myydä henkilökunta on selvästi väsynyt ja parhaat "tytöt" poistuneet missähän se meno ja meininki on ?? lähti lienee äidin ja tyttären myötä kovaa pois (missähän lienee nykyään ovat nämä tytöt piristämässä?) ja mitä niihin parkkitiloihin tulee niin entinen hankkijan tontti on ollut siinä käytettävissä kyllä vuosia ja oli hetken uuden omistajan aikana suljettu aidoila lienekkö nyt tehneet sopimuksen uusiksi?!
itse toivoisin että lähtisi taas paikka nousuun mutta en usko että tämä yrittäjä siihen pystyy käsitykseni mukaan hän on eri alan ihmisiä liekö kosmetiikka alan. kaikille hyvää kesän odotusta. - Ziah
Kyllä on oikean alan ihminen siellä pomona :)
- terveystohtori
Ketjun kirjoittajat eivät vanhaksi elä, kun syövät päivittäin lounaakseen rasvaista roskaruokaa. Elämänsä kannataa uhrata, että saa syödä PULLOKISKALLA?
- ppullokik
Hirveän makuista pakasteruokaa siellä myydään, väärennetyllä "kotiruoka" nimellä. Makua ruokaan lisätään suolalla siellä
- toyota mies
Joo haarikse pullokiska on jees mesta samaten henkilökunta ruoka on hyvee ja kohtuu hintasta ei valittamista parempaa saa ettii.kymmenen pistettä ja papukaija merkki
- Entinenasiakaspaskamaha
Eipä osaa uusi porukkakaan. Tänään lähti matkaan kahdet täysin raa'at makkaraperunat. Lötköä sotkua. Ranskalaisetkin täysin vaaleita ja lötköjä. Makkaratkaan ei edes ruskistuneita. Mikä prkl siinä on niin vaikeaa ettei edes rasvakeitintä osata käyttää...
- siitseselviää
Pullokioski lopetettiin jo 1987, että missä te oikein olette olleeet?
- Haaris
Nyt viime viikolla kävimme perheen kanssa, ruoka tosissaan raakaa makkaraperunat lilluu rasvassa eikä hamppari pihvit kypsiä. -5 en suosittele!
- ketjunlukenut
Eiväkö haarajoella asuneet ihmiset käy ollenkaan koulua?
- Hyviämakumuistoja
Kävin siellä usein vuoteen 2006 saakka ja silloin oli aina hyvät ruoat, hamppiksista lähtien.
Just puhuttiin että jos sinne suunnalle joskus vielä mennään niin käydään Pullokiskalla syömässä.
muistan sen alkuperäisen pullokiskan myös... onkohan siellä omistaja vaihtunut 2006 jälkeen ???
En olisi uskonut tällaisia palautteita tulevan kyseisestä paikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155