Oman munan imeminen

Kiimaiseen suuhun

En ylety... Olisko jotain vinkkejä?

41

9162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetero14vtahtoispanoseur

No katkase pari kylkiluuta

• saunasolm

helpommalla selviät kun imet jonkun kaverisi munaa..

• Suikkiin

Oletko sinä imenyt kaverisi munaa,minä olen.Kaveri laukesi myös suuhuni ja nielin lastin.Kaveri imi myös minua loppuun saakka,teki HYVÄÄÄÄÄ!!!

• Anonyymi
        Suikkiin kirjoitti:

Oletko sinä imenyt kaverisi munaa,minä olen.Kaveri laukesi myös suuhuni ja nielin lastin.Kaveri imi myös minua loppuun saakka,teki HYVÄÄÄÄÄ!!!

varmaan ihanaa

• Zax

Kuusysiä kokeiltu ja nautinnolliseksi havaittu, ei jäänyt pyllyseksikään kokematta. Nyt haluttaa, ei auta kuin fantasioida ja aloittaa itsensä tyydyttäminen ...

• Kiimakolli 17 v.

Samoin,kokeiltu usein,hyvää on nuori pylly.Minullakin himo päällä,ei muuta kun kulli käteen.....

• Zax
        Kiimakolli 17 v. kirjoitti:

Samoin,kokeiltu usein,hyvää on nuori pylly.Minullakin himo päällä,ei muuta kun kulli käteen.....

Kädessä on ,,, himottaa !

• jesperix

Asetu selälleen, nosta ja käännä alakroppa pään yli, tällöin alakropan paino painaa kullia suuta kohden. Pienellä harjoittelulla pääset ensin lipumaan terskaa, sitten yhä pidemmmälle...

• Anonyymi

olen kokeillut onnistuu jo puolet suussa mutta sitte tulee

• Anonyymi

voimistelemalla ensin selkä notkeutuu ja yllätyt kuinka syvälle saat menemään harjoitusta niin eipä tarvi runkata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen kokeillut onnistuu jo puolet suussa mutta sitte tulee

älä ime niin lujaa kyllä se lopulta menee pohjaan asti sitten imu ja kieli kyllä tulee

• KOKEILTU ON

Sängyn reunalle, jalat levälleen, munasta kiinni, kieli pihalle ja taivutus kohti terskaa. kuten jesperix sanoi, pienellä harjottelulla päässee pitkälle. kannattaa vähän venytellä ensin.

• Anonyymi

nuorena yltin mukavasti nuolemaan ja imemään ....oli mukava niellä omat satsit...

• Sama täällä, nuorena lutkutin omaa kullia vähän väliä,enää ei taivu... Harmi

• Anonyymi

Jos omaa kulliani ylettäisin nuolemaan, niin a'vot ja kiitos! Ei tarviis kuulla nalkutusta, vois vapailla lähteä mökille juomaan ja saunomaan! Pitänee alkaa venytellemään......

• Anonyymi

Tuo oli haave nuorena mutta en koskaan venyny sitä tekemään.

• Anonyymi

Kyllä se onnistuu helpostikkin vain pari asiaa
      Jos on vatsamakkaroita niistä on päästävä eroon.
      Jäykkä selkä venyy muutamassa päivässä.

• Anonyymi

Leikkaa irti ja nosta mulkku kädellä suusi korkeudelle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen usein kuollut omaa terskaan ja ottanut omat spegut suuhuni.
      Olen myös pakastanut spermaani ja sitten makustellut niitä luomujääkarkkeja seuraavalla runkkukerrallani. Se lisää kiimaa.

• Anonyymi

juureen asti ylettyy mutta kalu pienenee liikaa ja maha valuu eteen. istuma-asennossa kivempaa.

• Anonyymi

oletko ottanu pohjaan asti 30 cm kalua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oletko ottanu pohjaan asti 30 cm kalua

vain muutamalta mamulta

• Anonyymi

En ole nähnyt kyrpääni enää kymmeneen vuoteen mahani ohi,, onko mahdollisuuksia?

• Anonyymi

selälle, pakaroille ja takareisille. Harjoitusessa buo lihasryhmät joutuvat aineenvaihdunallaseen tilaan jossa lihasnesteet virtaavat ja seurauksena on lisääntynyt lihasten kimmoisuus/venyvyys. Joka on tärkeää kun vartalon taipumista tarvitaan kun on tarkoitus imeä omaa kalua. Kylmät lihakset eivät veny! Kokeilkaa niin näette!

• Anonyymi

Oma sperma.
      Oletko maistellut tai niellyt? Minä olen ja tykkäsin jotenkin. Onhan se lähiluomua.
      On se jännän makuista ja hieman viileää suussa.

• Anonyymi

Kovasti harjoittelemalla onnistun saamaan terskan suuhuni. Tekee tosi hyvää. Lopuksi omat spermat maistuu tosi hyvin.
      T. Wanker

• Anonyymi

oikeesti terska riittää kieli ja imu sekä hellä runkku voi ihanaa

• Anonyymi

en ymmärrä miten vaimo tykkää itse en pysty

• Nuorempana sain terskan helposti suuhun jossa se pysyi nyt orgasmissa. Suihinotto korvasi tavallisen runkun.

• Anonyymi

saako oman imemisestä tauteja?

• Anonyymi

voi jos et pese ensin

• Anonyymi

Olishan se mahtavaa ,tän käsityön lisäksi jos pystys vielä itteltää ottaan suihin.

• Anonyymi

Kokeilkn tänään ja yletyn jo nuolemaan terskan päätä onko edistystä(10 min)
      Oon 13

• Anonyymi

Kyllä on sekopäitä liikkeellä huh huh!

• Anonyymi

Mitä sekopäistä siinä on? Idiootti.

• Anonyymi

Minä olen ylettynyt imemään kaluani eli puolet kalusta oli suussa, nielun spermani. Saan oman kaluani omaan pyllyyn ja laukean sinne

• Anonyymi

Mää sain tänään ekan kerran itteltäni suihin ja tuntuu hyvältä, onnistuu silleen että menet sängyn viereen ja teet ikään kuin takaperin kuperkeikan mutta heität jalat sängylle silleen että kantapäät osoittaa kattoa, sitten laitat pari tyynyy pääs alle ja, ja joo saattaa tuntua vähän mutta se tuntuu vaan siinä hetkessä, sitten venytät esinahkaa pienessä stondiksessa ja saat suihin, jos haluat imeä ihan penistä niin sitten teet vähän nykivää liikettä

• Anonyymi

tuosta asennosta ei haluu luopuoa usein kaks orkkua peräkkäin pussit tyhjät hyvä olo

• Anonyymi

ois pitäny jo nuorena opetella kun oli notkee selkä

• Anonyymi

Ois kiva ottaa itseltä suihin mut oon liian kankee. Kiihotti ottaa toisilta suihin kylläkin.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6755
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2313
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1065
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      90
      963
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      850
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      152
      783
    Aihe