Pilkkaajat nyt iloisesti nauravat ja kristityt itkevät. Lopussa perillä naureskelijat itkevät hampaita kirsitellen, mutta uskovaiset iloitsevat loputtomasti.
Luuk. 6:25
Voi teitä, jotka nyt olette kylläiset! Te näette vielä nälkää. Voi teitä, jotka nyt nauratte! Te saatte surra ja itkeä.
Jeesuksen kanssa saa itkeä ja se kerran palkitaan. Jeesusta saa nauraen pilkata, mutta siitä joutuu lopussa vastuuseen. Pilkka ei voimaa ja valtaa vähennä Herralta.
Mark. 3:28
Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
MUTTA se, ettei Jeesus kelpaa sovittajaksi ja pelastajaksi ja auktoriteetiks ja ENNEN KAIKKEA ARMAHTAJAKSIi, se on pilkka Pyhää Henkeä vastaan.
29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
30 Sillä he sanoivat: "Hänessä on saastainen henki".
Herra siuantkoon kaikkea kristillistä toimintaa ja kun adventismin palstalla ollaan, niin erityisesti adventisteihin kohdistan siunaavat rukoukset tässä ja nyt.
Antti
iloinen_nauraja :lle
2
<50
Vastaukset
Minä pilkkaan Pyhä Henkeä ja olen siitä ylpeä. Mielikuvitusolennoille saa kyllä nauraa maha kipeänä!! HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAA! :-D
T: Iloinen nauraja- väinämöinen111
muista että jumala ei sitä syntiä anna koskaan anteeksi.
Mutta ei anna Allahi anteeksi possun popsimista.
Eikä anna Shiva tai Vishnu pyhän lehmän tappamista anteeksi.
Ja Väinämöinen suuttuu jos joku haukkuu hauenpää kanteletta
Uskokaa väinämöön hän teidät pelastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81188- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031017Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51893Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81695
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli168657- 35649
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253646Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603