Kun nainen nukkuu..

Nukkumattivaan

Onko kenelläkään muulla miehellä tapana käsitellä vaimoa/tyttöystävää tämän nukkuessa? Itse usein saatan laittaa nukkuvan naiseni käden kullille. Joskus kevyesti hieron myös hänen klitoristaan, välillä itse saatan vetää käteen ja hyväillä häntä samalla, tai vain painautua häntä vasten takaapäin hieroen munaani hänen takamustaan vasten varovasti. Ei ole herännyt kuin pari kertaa kun olen puuhaillut, ja joka kerta hän kiihottui siitä, ja pääsin nauttimaan koko aktista. Onko mielipiteitä? Teekeekö kukaan muu tälläistä?

22

4499

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puutteessa 10v

joskus ennen tein mutta en enään olen ollut puutteessa jo 10 vuotta

• Nukkumatti666

Tulee harrastettua. Tosin on vaimon kanssa puhuttukin asia läpi heti alkuun ja on hänen lupansa. Kiihottavaa on.

• unesta herätelty

Joo, mun mies tekee tuota samaa. Joskus se ärsyttää ja suututtaa kun tulee herätetyksi kesken kaiken syvästä unesta. No toisinaan taas mies on kähminnällään saanut mut kostumaan ja kiihottumaan, että eihän siitä tilasta enää ilman kunnon panoja selvitä;)
      Ettei vaan aloittaja ois mun mieheni?

• Nukkumattivaan

Epäilen hieman. Ellet sitten satu olemaan Itä-Suomesta ja ikäsi on 27? :)

• Oi... Kuulostais just mun jutulta herätä tuollaiseen. Ehkä pitää vinkata miehelleni :D Ois tosi kiihottavaa, jos se tekis mulle noin.

• Hmm.. Täytyy vielä lisätä tähän, että vuosia sitten tein unissani kaikenlaista sen aikaiselle petikaverilleni. Minulla ei ole minkäänlaisia muistikuvia tapahtuneesta. Kuulin asiasta jälkeen päin ja mieskin oli jo kerennyt innostua. Minulla oli ollut silmät auki ja käteni olivat vaellelleet ties missä. Lopulta mies oli tajunnut kuitenkin minun nukkuvan, vaikka olin vaikuttanut olevani hereillä. Harmi, ettei vienyt loppuun asti. Se olisi ollut mielenkiintoista!

• joonas8181

Hehe. Meillä on ihan sama paitsi, että se on vaimoni joka saa kokea minun uniseikkailut. Ei meinannut aluksi uskoa kun sanoin, että minulla ei ole mitään muistikuvia tapahtumista vaikka silmät oli ja saatoin jopa puhua. Sormet menivät joka reikään. Joskus kun sitten jatkoin unia niin herätti kunnolla ja sitten pantiin. Vaimo ei pidä mistään niin paljon kuin siitä, että herätä sen panemaan. Välillä työtön jälkeen heitän vain liukkaria munaan ja alan panemaan.. hihi.

• tuumapoju

Salaa kakkoseen?

• joonas8181

Kyllä se vaimo siihen herää kun menee sormi pyllyyn, toki osaan kuulemma unissanikin pylly hommat niin että ei satu vaan tuntuu hyvältä. Itse niistä ei vaan saa mitään irti kun nukkuu, eli pitää hereillä ottaa uusiksi. :-)

• Takimmainen lusikka

Nukumme lusikka asennossa ja pidän kättä hänen pillunsa päällä... Monesti kastelen hänen pakarat.

• vaimonkarju

Kyl miunki vaimo aina tykkää pelkkää hyvää jos yöllä kourii. Mikäs parempaa kun tulla vaimon paljaaksi ajetulle pillulle vaimon nukkuessa ;) Joskus herää rouva toki moiseen ja panemiseksihan se menee

• jama.a

makin teen usein noi muijille :D

• yksinnaine

Yli 5v ilman miestä jo,mutta tuo oli parasta silloin ennen. Fantasioin vuokraavani vaatimattoman kesämökin viikoks,saunon ja istun kynttilänvalossa katsellen 'lehtiä' jotka huolimattomasti unohdettu hieman näkyville,sit käyn nukkumaan,ovi unohtuu lukitsematta,kuulen horroksessa liikettä ja tunnen jonkun nostavan peiton jaloilta sivuun,käsiä,sormia,paljon...joku tulee pitelemään..

• sleeping beauty

Edellinne poikaystäväni herätti minut joskus tuolleen koskettelemalla tai tyydyttämällä itseään minua vasten. Fantasiamme olisi ollut että olisin herännyt vasta panemiseen, mutta olen niin herkkäuninen, että havahduin usein jo siihen kun hän alkoi liikkua. Josus teeskentelin nukkuvaa nautin siitä mitä hän teki minulle kun luuli minun olevan vielä untenmailla.

• orgasmi päivässä...

Onhan se aivan mukavaa herätä miesystävän kosketuksiin, etenkin koska hän sattuu olemaan uskomattoman taitava käsistään... Mutta teen kyllä saman hänelle! Ihanaa joskus puolihuolimattomasti runkkaillessa alkaa hyväilemään nukkuvan miesystäväni kalua, kokeilla kuinka kauan voi kiusoitella ennen kuin hän herää, katsella kauniin kyrvän kovettumista...Eikäpähän tuo ole pahaksi pistänyt vaikka onkin tullut julmasti herätetyksi keskellä yötä työpäivää vasten

• dhsdhbs

Ellet ole kysynyt naiseltasi, onko se ihan ok että koskettet häntä hänen nukkuessaan jne, älä tee sitä.

Jos nainen ei haluakkaan, että hänen kätensä laitetaan johonkin intiimialueelle, niin sehän on seksuaalista hyväksikäyttöä.

• Mattinukku

Rakastan nukkuvan naisen koskettelua, sormeilua, päälle laukeamista ja panemista. Paneminen tosin onnistuu vain, jos nainen on sammunut, joten on harvinaista herkkua, mutta onhan se ihanaa naida naisen nukkuvaa, velttoa kehoa ja katsoa, kun tämä herää kesken kaiken!

Harmittaa vaan, että nainen ei suostu tekemään vastapalvelusta, vaikka olen pyytänyt, että saisin herätä siihen, kun nainen ottaa jo täysillä suihin tai ratsastaa kalullani.

• Anonyymi00016

On tullut naurua nukkuvia naisia, toki kaikki ovat kyllä heränneet ja naintia on jatkettu loppuun asti.

Kerran käsi että nainen ei hallunnut jatkaa muuten kuin houkuttelemalla. Olin itse jotain 30v ja lähdin yhden 50v naisen mukaan ravintolasta. Ilta naitiin ja saunottiin rouvan kämpillä, aamulla heräsin varhain ja join kahvit siinä.. meni takaisin kammariin missä nainen nukkui mahallaan ja ei muuta kuin nousin päälle ja muna sisälle. Silloin nainen heräsi ja valitti että nukutta ja voisiko jatkaa myöhemmin. Jatkoin kyllä homman loppuun asti ja viskasin spermat sisälle, rouva jatkoi nukkumista ja minä lähdin kotia.

Olen sittemmin käynyt monet kerrat kylässä ja ei siinä sen kummempia, nuorella miehellä vaan tahtoo himot olla kovat kun näkee alastoman naisen.

• Anonyymi00017

Se on Mukava Lusikassa nukkua. Ja kun itse Herää siihen että Kalu on Pyllyn välissä. Niin ei muuta kuin Pikkuhiljaa Sisälle. Puoliso Herää jossain vaiheessa. Ja on Tyytyväinen Herätykseen.

• Anonyymi00018

Vaimoni on sikeäuninen. Aloitin viemällä käden hänen vatsalle ja siitä pikku hiljaa etenin kohti pillua. Aloin varoen sormettaa. Vaimoni hengitys muuttui, oli havahtunut ja levitti reidet, kohta nytkähteli, hän sai. Sitten vedin käteni pois ja jatkoimme tyytyväisinä unia. Siitä lähtien alkoi vaimoni nukkumaan ilman pikkareita, oli tehnyt niin hyvää että halusi toistoja.

• Anonyymi00019

Mä olen kyllä niin kipakka muija että mua ei kannata herättää jos nukun yöunia. Uni on niin herkkää muutenkin että suututtaa jokainen herääminen. Sen sijaan päikkäreiltä vois olla ihan kiva herätä siihen jos tissejä hyväiltäisiin. Mutta ei missään tapauksessa suoraan pillulle tai kakkoseen. Kyllä mut pitää lämmittää ensiksi tissejä hieromalla.

• Anonyymi00020

Ennen muinoin sai nussia ihan vaikka keskellä yötä kun tuli vaikka töistä tai heräsi. Myöhemmin se hiipui. Sunnuntaina sitten oli sellaisia että kun aamu oli riittävän pitkällä, herättelin öljyisellä hieronnalla ja sitten joskus meni suoraan kakkoseen kun sitä öljyä oli paljon. Joskus ykköseen ja vähän minnekin. Kyllä koko keho sai huomiota.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1929
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1209
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1008
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      20
      969
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      89
      685
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      106
      675
    7. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    8. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      648
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      56
      624
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      580
    Aihe