Penispumppu!!??

toimiix

Kertokaapa toimiiko penispumppu oikeesti peniksen kehittämiseen? Ja mihin sen toiminta perustuu?
Eli onko nämä pituus ja paksuus lupaukset ihan täyttä tuubaa? Vai onko jotain tieteellistä näyttöä sille, että niistä todella on hyötyä.
Jos ne toimii, niin millaisia tuloksia voi odottaa ja missä ajassa?

85

5380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkkääppiou

      Pumputtelu on lähinnä mukavaa ajanvietettä.
      Osta venytin.
      Male Edge, andropenis tms.

    • 87k

      KYllä, sillä saa paksuutta joksikin aikaa, ei pysyvästi.

      Pituutuuteen ei vaikuta lainkaan

      Mutta eihän noiden OIKEA tarkoitus ole suurennus, vaan lähinnä "naatiskelu"

      Ja tuloksia saa noin 20 minutin käytön jälkee

    • @@@@@@@@

      Ai, miksei se kasvu ole pysyvää? Mistä elin tietää milloin pitää kasvaa pysyvästi? Niin ja mistä se elin tietää ettei pituus suuntaan kasveta ollenkaan?


      Sellasen pumpun voi rakentaa ihan itse 10 minuutissa, ei tarvita kuin talouspaperirullan hylsy, pätkä letkua ja ilmapallo.
      Tämä on takuulla ihan yhtä hyvä kuin alkuperäinen. Eiks vaa?

      • 87k

        Koska lyhyt käyttö ei saa aikaan pysyvää tulosta, mutta hetkellistä turvotusta saa, sama juttu jos työnnät hammasta taaksepäin minutin, se ei siirry mihinkään, mutta kun hammasrauta painaa sitä esim 2 kuukautta, niin jo tulee tuloksia

        Ja siksi mulkku kasvaa vain leveyttä, eikä pituutta, on se, että mulkussa on enemmän pinta-alaa leveyssuunnassa kuin pituussuunnassa, ja pumpussa mulkku pääsee kasvamaan joka suuntaan, joten leveyden kasvaminen on isompaa kuin paksuuden

        Tietenkin pumpun sisälle voisi tehdä esim patjasta koko pumpun mittaisen "tiivisteen" jossa olisi esim vain sentin mittainen reikä, jonka läpi menisi esim pyörän siäkumi, näin mulkku venyisi pituutta, mutta ei pääsisi levenemään.

        Oikeastaan itsekin olen joskus lapsena tehnyt pumpun itse, tarvitaan tyhjä silikoneituubi, vähän letkua, alipainepumppu, ja joku tiiviste alas, tosin tämä systeemi tulee helpolla kalliimaksi kuin oikea pumppu, ja lisäksi nykyjään saa tilattua leluja ilman että antaa edes katuosoitetta tai puhelinnumeroa, joten ei tarvii pelätä että kukaan saa tietää "harrastuksesta"


      • Siitin

        Kaikille tuo hylsy ei käy kun penis on paksumpi kuin hylsy. Lisäksi pahvi ei ole riittävän liukas.
        Itse pumppailen pumpulla joka on 20 x 5 cm...ja on nyt minulle pieni sekä paksuuden että pituuden osalta...penis puristuu kiinni pumppuun joka suunnasta.
        Tilasinkin nyt 23 x 6,5 cm pumpun, jos vaikka riittäisi.
        Pumpatessa on muuten syytä käyttää silikonista penis sleeveä, joka pitää siittimen kurissa, ettei siitää tule polakan mallista turvottuaan.


    • pölljääääää

      Eikös pienellä ajalla tule pieni tulos? Miks se mulkku sit on pidempi kuin leveämpi jos kerran se pinta-ala on ratkaiseva?

      Sellaset hammasraudatkin on ihan helppo tehdä itse. Ei tarvita kuin vähän rautalankaa ja aikaa. Hammaslääkärit myy niitä ihan järjettömillä katteilla kun sellasen voi tehdä itse alle 1 eurolla.

      Tehnyt lapsena penispumpun? Taidat olla hieman sairas.
      Oisko sulla kuvaa linkittää näistä taidokkaista tekeleistä?
      Jos netistä tilaat niin kerrohan miten se tilaus löytää perille jos et anna mitään osoitetta tai puh numeroo ja toisekseen mistä helvetistä kukaan tietää mitä siellä laatikossa on, ei kai niitä läpinäkyvissä pusseissä lähetetä? =D
      Postilokeroita on toki ollut jo yli 50 vuotta käytössä, mutta tuskin siitä kyse kun sanoit nykyään.

      • 87k

        Ei, ei ole kuvaa, olen hävittänyt laitteen kaaaaun sitten jo.

        Mutta tekemiseen käytin seuraavia osia:

        Silikonituubi (tyhjä jsota mäntä on poistettu) http://www.varisilmatoolo.fi/tuotekuvat/ceresit/ceresit_cs25.jpg

        Letku siihen mistä ainetta on otettu ulos

        Alas joku tiiviste/pehmuste

        Sitten alipainempumppu, itse löysin tällaisen vahsta vakumikoneesta

        Ja ei se laadussa oikealle pumpulle kärsinyt yhtään, tosin putkilo ei ollut läpinäkyvä, joten se on huono puoli


        Ja tuotteeni tuli Brahenkadun valintataloon, ja sähköpostitse saamallani tunnuksella kävin sen noutamassa, osoitetta enkä numeroani antanut lainkaan.

        Ja muut tietää mitä laatikossa on, siitä että siinä sattuu lukemaan lähettäjän nimi, ja esim kaalimato.com ei käytä mitään "salanimeä"

        Aikaoimen homma ois muuten hankkia postilokero pelkän pumpun tilaamista varten :)


      • 87k
        87k kirjoitti:

        Ei, ei ole kuvaa, olen hävittänyt laitteen kaaaaun sitten jo.

        Mutta tekemiseen käytin seuraavia osia:

        Silikonituubi (tyhjä jsota mäntä on poistettu) http://www.varisilmatoolo.fi/tuotekuvat/ceresit/ceresit_cs25.jpg

        Letku siihen mistä ainetta on otettu ulos

        Alas joku tiiviste/pehmuste

        Sitten alipainempumppu, itse löysin tällaisen vahsta vakumikoneesta

        Ja ei se laadussa oikealle pumpulle kärsinyt yhtään, tosin putkilo ei ollut läpinäkyvä, joten se on huono puoli


        Ja tuotteeni tuli Brahenkadun valintataloon, ja sähköpostitse saamallani tunnuksella kävin sen noutamassa, osoitetta enkä numeroani antanut lainkaan.

        Ja muut tietää mitä laatikossa on, siitä että siinä sattuu lukemaan lähettäjän nimi, ja esim kaalimato.com ei käytä mitään "salanimeä"

        Aikaoimen homma ois muuten hankkia postilokero pelkän pumpun tilaamista varten :)

        Tosin pakko myöntää, että tuollaista "anonyymitoimitusta" olen kaivannut 13 vuotiaasta asti, mutta vasta viimevuosina se on tullut yleisesti käyttöön...


    • älöölömölö

      Joo. Ihan sata varmasti huippu laite. Käytitkö rautalankaa?

      Mielestäsi siis aina jos erotiikkaliikkeestä jotain tilaa niin sen on pakko olla penispumppu? Näinkö kuvittelet ihmisten ajattelevan?
      Eihän se tietenkään voi olla vaikka kondomeja tai ihan mitä vaan. Monissa erotiikkaliikkeissä myydään aika paljon muutakin kun seksileluja.

      • 87k

        Anywya, kun tilaa seksikaupasta jotan tulee se useimmiten oikealla nimellä, ei salanimellä

        Lisäksi ennen tuli aina saapumisilmoitus ja piti antaa puhelinnumero ja kotiosoite.

        Mutta kuten sanottu, nykyjään ei pidä itse enää mitään tehdä, kun saa tilattua anonyymina, ja rahatsa se ei ole kiinni kenelläkään


    • @@@@@@@

      Ei yritys voi käyttää mitään salanimiä. Ainoastaan markkinointinimeä tai firman virallista nimeä.
      Kaikilla yrityksillä on itellan kanssa sopimus joten kysy sieltä jos et ymmärrä.

      Puhinnumeroa ei ole tarvinut antaa ikinä eikä tarvi nytkään. Se on eriasia jos myyjä sitä vaatii mutta mitään syytä siihen ei ole. Kotiosoite on ihan kiva olla olemassa jotta paketin voi toimittaa perille voi sen toki naapurillekin tilata mutta tämä on laitonta ilman naapurin lupaa.

      Anonyyminä et pysty vieläkään tilaamaan koska vähintää myyjä tietää kuka olet. ja mitä tilaat. Muut eivät tiedä mitä olet tilannut ei nyt, eikä ole koskaan aikaisemminkaan tietäneet.
      Köyhälle on kaikki kiinni rahasta.

      • 87k

        "Ei yritys voi käyttää mitään salanimiä" oishan se liian iso homma tehdä joku toinen toiminimi, kuten vaikkapa Suomen CD-tukku oy....

        Ja NYKYJÄÄN ei pidä antaa antaa osoitetta, koska paketit voi tilata esim valintataloon.

        Moni liike markkinoi "Olemme edullinen, luotettava jne" jumalauta kun se ei ole siitä rahatsa kiinni, vaan siitä miten saada tuotteet huomaamattomasti sinne kaapin perällä... Kaalimato.com ja Aikuistenkauppa ei ainakaan tähän KYKENE


    • @@@@@@@@

      Onhan se melko helppoa perustaa toiminimi mutta laskut Itellalta tulee sitten kyseisen toiminimen pakettien lähetyksestä kun taas tavaroiden myyjänä onkin eri firma. Verottaja ei sitten tästä tykkääkään yhtään eikä kirjanpito. Eli vaikeeksi menee.
      Sitäpaitsi aika pitkälti ihmiset tietää hetkessä että mikä on kenenkä "salanimi" ja varsinkin pakettien parissa työskentelevät ihmiset tietävät nämä 100%, mutta paketin sisältöä ei tiedetä ellei sitä ole siihen kirjoitettu, joten miksi murehtia. Elämme 2012 vuotta ja joka likalla on yöpöydän laatikossa dildo joten ei siinä ole mitään ihmeellistä jos pojillakin on leluja.

      Tiedetään että valintataloo ja siwaan toimitetaan ja eihän se postiinkaan tilattu lähetys välttämättä kotiin tule mutta kyllä siinäkin osoite annetaan... joten mitä välii sillä on haetko sen postista vai valintalosta? Eli mitä väliä sillä on lukeeko paketissa osoitteesi vai ei?

      Markkinoida voidaan miten huvittaa... eihän se kaalimato ole myöskään edullinen joten miksi sen pitäisi muutenkaan lupauksiaan lunastaa.
      Asiakas varmaan osaa itse päättää keltä tulee se huomaamattomin paketti tai jos ei osaa niin oma moka.

      Tiedoksi sinulle että minkään alan yritystä ei kannata sitten mustamaalata internetissä ellet ole asiasta täysin varma koska kyseessä on rikos.
      Eli jos kirjoitat kuulopuheita taikka keksit omiasi niin sinut voidaan haastaa oikeuteen.
      Sulla on näyttänyt olevan taipumusta aiemmissakin viesteissä moiseen.

      • 87k

        Salanimeä ei monikaan tietäisi, mutta kun firmat käyttää OIKEAA NIMEÄÄN, ymmärrätkö?

        Ja ero on siinä, että kun haetaan postista, niin kotiin tulee saapumisilmoitus

        Ja tosiaan olisin mielelläni jo 13 vuotiaana tilannut kaikkia "leluja" ja usko pois, kyllä 13 vuotiaatkin pojat runkkailee ja haaveksii muista pojista, ja tykkäis touhuta kaikkea muuta, mutta sitähän te ette muista.

        Jaa, että oikeuteen voidaan hastaa, eikös ekaksi tule esitutkinta, ja syyttäjä sitten haastaa tai ei xD

        Mutta miksi LUVATAAN käyttää salanimeä, jos ei kuitenkaan käytetä?


      • Anonyymi
        87k kirjoitti:

        Salanimeä ei monikaan tietäisi, mutta kun firmat käyttää OIKEAA NIMEÄÄN, ymmärrätkö?

        Ja ero on siinä, että kun haetaan postista, niin kotiin tulee saapumisilmoitus

        Ja tosiaan olisin mielelläni jo 13 vuotiaana tilannut kaikkia "leluja" ja usko pois, kyllä 13 vuotiaatkin pojat runkkailee ja haaveksii muista pojista, ja tykkäis touhuta kaikkea muuta, mutta sitähän te ette muista.

        Jaa, että oikeuteen voidaan hastaa, eikös ekaksi tule esitutkinta, ja syyttäjä sitten haastaa tai ei xD

        Mutta miksi LUVATAAN käyttää salanimeä, jos ei kuitenkaan käytetä?

        Postista tulee kännykkään viesti,että paketti noudettavissa,joko postista tai noutopisteestä,voit itse valita kummasta sen sitten haet kun teet tilauksen,itse hain penispumppuni kaupan paketti pisteestä koodi tuli kännyyn


    • @@@@@@@@

      Ymmärrän, sinä et tunnu ymmärtävän mitään.
      Paketteja käsittelevät henkilöt tietää salanimet se kuuluu vähän niinku työnkuvaan ja aika moni siviilikin ne tietää.
      Mutta kyllähän noita firmoja löytyy jotka eivät käytä markkinointi nimeä postituksissaan. Ei kai kukaan pakota sieltä kaalimadosta tilaamaan.

      No mitäs sillä saapumisilmoituksella on välii? sen voi laittaa roskiin.

      ÖÖÖÖhh... pojat ei haaveile toisista pojista.... pojat haaveilee tytöistä.

      Pilkunnussintaa... en tiennyt että sinulle pitää listata jokainen tapahtumavaihe rikosoikeudellisessa prosessissa. Sitäpaitsi ensin tulee "rikos" ja sitten rikoisilmoitus/epäily ja sitten vasta tutkinta. ÄÄLIÖ.

      Kuten sanottu, kuka viddu sua pakottaa tilaamaan sieltä kaalimadosta jos se ei lupauksiaan pidä.
      Tässä maassa on noin 50 erotiikkaliikettä netissä joten vallinanvaraa on.
      Sä oot vähän palikka jos tilaat aina vaan samasta joka pettää odotukset.

      • 87k

        "No mitäs sillä saapumisilmoituksella on välii? sen voi laittaa roskiin." enssä 13 vuotiaat asuu vanhempiensa luona, ja se tuskin on aika hyvällä katsottavaa jos 13v poika tilaa pumppuja tai tekokulleja?

        "
        ÖÖÖÖhh... pojat ei haaveile toisista pojista.... pojat haaveilee tytöistä."

        noin 10% pojista haaveilee enemmän pojista kuin tytöistä, itseäni ei ole tytöt "siinä mielessä" kiinostanut ikinä, ei koskaan

        "Kuten sanottu, kuka viddu sua pakottaa tilaamaan sieltä kaalimadosta jos se ei lupauksiaan pidä."

        Hmm. mikä liike pitää, mikä liike lähettää salanimellä?


      • Anonyymi
        87k kirjoitti:

        "No mitäs sillä saapumisilmoituksella on välii? sen voi laittaa roskiin." enssä 13 vuotiaat asuu vanhempiensa luona, ja se tuskin on aika hyvällä katsottavaa jos 13v poika tilaa pumppuja tai tekokulleja?

        "
        ÖÖÖÖhh... pojat ei haaveile toisista pojista.... pojat haaveilee tytöistä."

        noin 10% pojista haaveilee enemmän pojista kuin tytöistä, itseäni ei ole tytöt "siinä mielessä" kiinostanut ikinä, ei koskaan

        "Kuten sanottu, kuka viddu sua pakottaa tilaamaan sieltä kaalimadosta jos se ei lupauksiaan pidä."

        Hmm. mikä liike pitää, mikä liike lähettää salanimellä?

        Mä ainakin haaveilen 16vuotiaan pojan tiukasta persereiästä jollanen on mun naapurin mikolla,se kohta tulee mun luo ja sit se saa mun 21/6cm kyrpää t.50v Erkki


    • jehovantodistaja

      Jos ei hyvällä katota kotona niin sitten on parempi olla tilaamattakin. Sellasten 13v kakaroiden ei tarvi mitään pumppuja saadakaan.

      Homous on sairaus. Ja mistät tämä 10% tieto on peräisin?

      Käytä googlea/ lue palstoilta kokemuksia jos et tiedä. Minä en sinulle ala niitä kauppoja luetteleen.
      Kirjoittaa erotiikkaliike googleen ja käy mestojen toimitusehdot läpi niin siitä se selviää.

      • 87k

        "Sellasten 13v kakaroiden ei tarvi mitään pumppuja saadakaan."

        Pätpätpätpätpätpätpätkiikö muisti ja pahasti, usein kun puhutaan 13 vuotiaiden seksuaalisuudesta niin tulee kommentteja tyyliin "saatana pedofiili, ei 13 vuotiaat tajuu mitään"

        VÄÄRIN kyllä minä(kin) 13 vuotiaana runkkailin monta kertaa viikossa ihan tietoisesti, ja haaveilin muista pojista, olisin mielelläni pannut vähän vanhemmankin kanssa, käyttänyt leluja jne.

        Homous ei ole sairaus, se on vain "luonne" johon muokkaudutaan pikkuhiljaa, siinä missä rasismikin, ja homoudesta voi parantua, mutta tuskin kukaan "sairastuu" homouteen yhtäkkiä esim 50 vuotiaana....

        Ja ei ole liikettä joka käyttäisi salanimeä


    • @@@@@@@

      13 vuotias on lapsi.
      Eikä ne todellakaan mitää tajuu.

      Se että sinä haaveilet jostakin ei tarkoita että 10% haaveilisi samasta... ehkä sä olet vaan yksin sairas. Homojen porukoissa niitä pedofiileja vasta onkin ja reilusti.

      Ja kyllä on.... niitä liikkeitä on useita jotka käyttävät "salanimeä", mutta sehän ei sinua estä kinaamasta.
      Jos minä luettelen ne firmat tähän niin sen jälkeen sä alat vaan vinkuun jostakin muusta asiasta kuten tapanasi on.

      • 87k

        "13 vuotias on lapsi."

        Mutta sitli todella moni 13v poika runkkailee, ja haaveriksii muista tytöistä/pojista, ja olisi halukas myös kokeilamaan "erikoisuuksia" kuten leluja, se on paskapuhetta etteikö alle 16 vuotiaiden alapäässä tapahtuisi mitän.

        Ja tosiaan, kyllä homojen seassa pedofiileja enemmän on kuin normaaleissa, sehän on aina tiedetty?

        Mutta kerro liike mikä käyttää salanimeä, ja mitä sellaista erittele kirjaimet vaikkapa merkillä € ettei löydy tätä viestiä jos joku hakee salanimellä netistä tietoa...

        Salanimi on siis nimi, joka ei liity firmaan MILLÄÄN MUOTOA, esim kaalimato.com ei tällaista nimeä käyttänyt, vaikka lupasi


    • @@@@@

      Vaikka lapsi runkkailisikin niin ei se sitä tarkoita että sille pitäs leluja myydä.

      Olen jo selittänyt tämän "salanimi" asian että kuinka sitä voi käyttää.
      Postittajana on joko markkinointi nimi tai firman virallinen nimi,,, joka on esim kaalimadon tapauksessa Kentonec.
      Hotlips on HL-Propherty ...tässä nämä kaksi isointa esimerkkinä.
      Nämähän kaikki tiedot löytyvät verkkokauppojen sivuilta koska hyviin ja luottamusta herättävään kaupankäyntiin kuuluu ilmoittaa firman virallinen nimi sekä ALV tunnus.
      Jos näitä ei myyjän sivuilta löydy niin jätän tilaamatta ja niin suosittelen muitakin tekemään.
      Kaalimato on ainakin ennen käyttänyt tuota Kentoneccia en tiedä tämän päivän tilannetta. sä oot varmaan ollut niin ärsyttävä (kuten tapanasi on) että ovat piruuttaan laittaneet kaalimadon nimellä.... tosin tuon kentonecin tietää myös about kaikki jotka tietää kaalimadonkin.
      Sitten on näitä hieman pienempiä verkkokauppoja joilla on ihan sama meininki... kannattaa tilata niistä jos ei halua jo valmiiks kaikkien tietävällä nimellä niitä paketteja.

      • 87k

        "Vaikka lapsi runkkailisikin niin ei se sitä tarkoita että sille pitäs leluja myydä."

        Aijaa, että saa vain käyttää omaa kättä, mutta ei "naatiskella" mistäs moinen? 13 vuotiailla kuitenkin seisoo kivikovana, voi tulla isäksi, haaveilee tytöistä tia pojista jne

        Siis kaalimato.com on lähettänyt OMALLA nimellään nimenomaan, ei nettisivujen nimellä vaan OMALLA nimellä, ymmärrätkö?

        Mutta miksi kaalimato.com ei lähetä tuotteita esim nimellä "Suomen CD-tukku oy" ja sisällöksi merkkaa "CD-R levyjä"


    • @@@@@@

      13 vuotias on LAPSI, ymmärrätkö. Se jos pippeli seisoo ei se tee yhtään aikuisempaa. Tiettyihin asioihin on suomen laissa suojaikärajat lapsia suojelemaan. 13 vuotias ei ole päästään kehittynyt vaikka pippeli seisoisikin.
      Välineille ei ole ikärajaa, mutta jos niitä kakara ei saa/uskalla tilata niin se on aivan oikein.
      Eihän tupakkaakaan tarvi lapsille myydä vaikka niiden sitä mieli tekisikin... lapset tarvii suojelua.

      Sun ulosanti on niin sekavaa että sitä on aika vaikea välillä ymmärtää.... myönnetään.
      Noita asioita sinun pitänee kysyä kaalimadolta... minä en ole kaalimato.

      Ja kuten jo olen aikaisemmin sanonut niin niihin itellan postituslappuihin ei voi yritykset kirjoitella mitä tahansa, ymmärrätkö? Lähettäjän pitää olla sopimuksen tehnyt yritys eikä siihen voi mitään CD-tukkuja kirjoitella.
      Yritykset tekevät itellan kanssa sopimukset ja niitä on noudatettava.
      Miten sulle on kaikki noin vaikeeta tajuta?

      • 87k

        Niin 13 vuotiaat on lapsia, entä sitten? silti niillä "toimii behkeet"

        Tupakasta on haittaa terveydelle, mutta nussimisesta/runkkaamisesta ei, siinä se pieni ero.

        Mutta miksi yrtiykset LUPAA käyttää salanimeä, jos ei sellaista kuitenkaan käytä?


      • 87k

        Tuli muuten KoneBox:lta mulle saapumisilmoitus postissa, siinä ei lukenut lähettäjän nimeä, mitenköhän he tässä onnistui?


    • @@@@@@

      Kysyhän joltain lastensuojeluviranomaiselta hän voi selittää "mitä sitten" asian.
      Lapsi on fyysisti kykenevä moneen muuhunkin mutta se ei silti ole soveliasta...
      Olet moraalisesti hyvin arveluttavalla alueella ja saattaa olla että kohta poliisiakin kiinnostaa kirjoittelusi.

      käykös lapsityövoima? Sehän ei ole terveydelle sen vaarallisempaa kuin itsetyydytys ja lapsihan on täysin kykenevä tekemään työtä kuten tiedämme.

      Enpä tiedä onko kukaan luvannut mitään salanimeä.... sen sijaan on kerrottu käytettävän eri nimeä lähettäjänä kuin mikä on nettisivun osoite.
      Yleensä ihmiset tämän ymmärtävät.... sinä et.

      eiköhän ole paras kun sinä et tilaa yhtään mitään, eikä sun tarvikaan kun osaat itse tehdä kaikki tarvittavat seksivälineet ja ne on jopa parempia kuin alkuperäiset. Ei tarvita kun rautalankaa ja aikaa jne.... =)

    • Aicamies

      Jo on taas pikkukaupungin/peräkylän pesserwisserit valloillaan! Oletteko lukutaidottomia! Palstan avaaja halusi tietoa kokemuksista penispumpun käytössä, ei kiistaa siitä kuka lähettää ja mitä tai seisooko kulli 13-kesäisenä koko vai puolipäiväisesti!

      • 87k

        Pointti on siinä, että 12 vuotiaan kulli seisoo ja 12v poika haaveilee muista pojita/tytöistä ja tykkäisi myös leikki esim dildoilla ja pumpuilla, mutta se ei ole mahdollista, koska 10 vuotta sitten ei saanut "anonyymitoimitusta" nythän ei ole 12 vuotiaan mikään ongelma tilata tekokullia.

        Ja enkös minä jo vastannut mitä pumppu tekköö


      • @@@@@@@@
        87k kirjoitti:

        Pointti on siinä, että 12 vuotiaan kulli seisoo ja 12v poika haaveilee muista pojita/tytöistä ja tykkäisi myös leikki esim dildoilla ja pumpuilla, mutta se ei ole mahdollista, koska 10 vuotta sitten ei saanut "anonyymitoimitusta" nythän ei ole 12 vuotiaan mikään ongelma tilata tekokullia.

        Ja enkös minä jo vastannut mitä pumppu tekköö

        12 vuotias voi leikkiä pikkuautoilla ja nintendolla. Penispumppuihin ei kakaroiden tarvitse koskea.
        Taidat olla vähän sairas päästäsi.

        Et sää mitään tiedä, joten ihan sama mitä sanot mistäkin.


      • 87k
        @@@@@@@@ kirjoitti:

        12 vuotias voi leikkiä pikkuautoilla ja nintendolla. Penispumppuihin ei kakaroiden tarvitse koskea.
        Taidat olla vähän sairas päästäsi.

        Et sää mitään tiedä, joten ihan sama mitä sanot mistäkin.

        Niin pikkupojat voi leikkiä autoilla yms.

        Mutta nyt puhunkin nuorista joilla kulli seisoo, ja haaveilee muista, ja tuntuu että juuri minä en ole sairas, koska muistan sen muutaman vuoden päähän miten asiat oli 12 vuotiaan


      • @@@@@@
        87k kirjoitti:

        Niin pikkupojat voi leikkiä autoilla yms.

        Mutta nyt puhunkin nuorista joilla kulli seisoo, ja haaveilee muista, ja tuntuu että juuri minä en ole sairas, koska muistan sen muutaman vuoden päähän miten asiat oli 12 vuotiaan

        Kyllä kuule 12 vuotias on mieleltään ja fysikaltaan kehittymätön lapsi ja jos sä olet ollut sairas jo lapsena niin ei tarvi muita saastuttaa.
        Onhan sitä erektioita todettu jo siköilläkin, muttei se sitä tarkoita että niille pitäs heti antaa tutin sijaan penispumppu tms.
        Mene kakara tutkituttaan pääsi, siellä on pahasti vikaa.


      • 87k
        @@@@@@ kirjoitti:

        Kyllä kuule 12 vuotias on mieleltään ja fysikaltaan kehittymätön lapsi ja jos sä olet ollut sairas jo lapsena niin ei tarvi muita saastuttaa.
        Onhan sitä erektioita todettu jo siköilläkin, muttei se sitä tarkoita että niille pitäs heti antaa tutin sijaan penispumppu tms.
        Mene kakara tutkituttaan pääsi, siellä on pahasti vikaa.

        Edelleen, en puhu lapsista, vaan nuorista hyvän näköisistä pojista, joilla on samat haluut ja tarpeet kuin sinullakin

        Oletko asunut jossain uskonnollisessa yhteisössä, tai msitä noin vanhoillinen asenne?


      • @@@@@@
        87k kirjoitti:

        Edelleen, en puhu lapsista, vaan nuorista hyvän näköisistä pojista, joilla on samat haluut ja tarpeet kuin sinullakin

        Oletko asunut jossain uskonnollisessa yhteisössä, tai msitä noin vanhoillinen asenne?

        Lapsistahan sä puhut vatipää. Olet puhunut 12-13 vuotiasta seksuaalisessa yhteydessä. Ja mitä vitun välii sillä on onko joku lapsi ruma vai hyvännäköinen??

        Oletko sä joku saatanan pedofiili? Voi perse että teillä homoilla on päässä vikaa, en yhtään ihmettele että teitä inhotaan tässä maassa..

        Alkaa varmaan poliisiakin kiinnostaa nämä sun kirjoittelut.


      • 87k
        @@@@@@ kirjoitti:

        Lapsistahan sä puhut vatipää. Olet puhunut 12-13 vuotiasta seksuaalisessa yhteydessä. Ja mitä vitun välii sillä on onko joku lapsi ruma vai hyvännäköinen??

        Oletko sä joku saatanan pedofiili? Voi perse että teillä homoilla on päässä vikaa, en yhtään ihmettele että teitä inhotaan tässä maassa..

        Alkaa varmaan poliisiakin kiinnostaa nämä sun kirjoittelut.

        No toiset runkkailee 12 vuotiaana, toiset ei saa edes puhua siitä ennen avioliittoa....

        Ja kyllä, olen homo, mutta myös moni hetero OIKEASTI runkkailee 12 vuotiaanakin, vai eikö muisti pelaa tai ootko jossain uskon lahkosta xD


      • @@@@@@
        87k kirjoitti:

        No toiset runkkailee 12 vuotiaana, toiset ei saa edes puhua siitä ennen avioliittoa....

        Ja kyllä, olen homo, mutta myös moni hetero OIKEASTI runkkailee 12 vuotiaanakin, vai eikö muisti pelaa tai ootko jossain uskon lahkosta xD

        Voihan sitä runkkailla mut aikuisen haaveilu lapsista onkin jo sairasta ja kyllä se lapsen runkkailukin vähän outoo on.

        Kyllä mut on kastettu ja olen kirkkoonkin joskus 20 vuotta sitten kuulunut. Sä oot varmaankin skientologeja??
        Te homppelit ootte sairaita pedofiileja.


      • 87k
        @@@@@@ kirjoitti:

        Voihan sitä runkkailla mut aikuisen haaveilu lapsista onkin jo sairasta ja kyllä se lapsen runkkailukin vähän outoo on.

        Kyllä mut on kastettu ja olen kirkkoonkin joskus 20 vuotta sitten kuulunut. Sä oot varmaankin skientologeja??
        Te homppelit ootte sairaita pedofiileja.

        Ei ei ei, vaan puhuin itsestäni 13 vuotiaana, siis minusta itsestäni, en muista, vaan itsestäni.

        Mutta tosiaan, uskoisin että noin 90% 13 vuotiaista runkkailee 10% kuuluu sitten näihin "uskolnlahkoihin" tai on kehareita....

        Ja totta, kyllä homoissa on enemmän pedofiileja kuin hetroissa, onkose joku uusi asia vai?


      • @@@@@@
        87k kirjoitti:

        Ei ei ei, vaan puhuin itsestäni 13 vuotiaana, siis minusta itsestäni, en muista, vaan itsestäni.

        Mutta tosiaan, uskoisin että noin 90% 13 vuotiaista runkkailee 10% kuuluu sitten näihin "uskolnlahkoihin" tai on kehareita....

        Ja totta, kyllä homoissa on enemmän pedofiileja kuin hetroissa, onkose joku uusi asia vai?

        Ai niinkö??
        Tässä sun kirjoittamasi 5.10.2012 13:26
        "Edelleen, en puhu lapsista, vaan nuorista hyvän näköisistä pojista, joilla on samat haluut ja tarpeet kuin sinullakin"

        Puhut siis itsestäsi monikossa ja pidät itseäsi hyvän näköisenä. Hahahaha. Voi pieni homokääpiö raukka.

        Sun prosentti arvioille ei ole mitään merkitystä koska olet keksinyt ne päästäsi kuten melkein kaiken muunkin aina. Mikäs sun mielestäsi estää kehitysvammaista masturboimasta tai vaikka lahkolaista?

        Ei ole uutta, ei todellakaan. Kyllähän sun kirjoituksista näkee että pikkulapsoset on mielessä.


      • 87k
        @@@@@@ kirjoitti:

        Ai niinkö??
        Tässä sun kirjoittamasi 5.10.2012 13:26
        "Edelleen, en puhu lapsista, vaan nuorista hyvän näköisistä pojista, joilla on samat haluut ja tarpeet kuin sinullakin"

        Puhut siis itsestäsi monikossa ja pidät itseäsi hyvän näköisenä. Hahahaha. Voi pieni homokääpiö raukka.

        Sun prosentti arvioille ei ole mitään merkitystä koska olet keksinyt ne päästäsi kuten melkein kaiken muunkin aina. Mikäs sun mielestäsi estää kehitysvammaista masturboimasta tai vaikka lahkolaista?

        Ei ole uutta, ei todellakaan. Kyllähän sun kirjoituksista näkee että pikkulapsoset on mielessä.

        Kyllä olen pitänyt itseäni hyvä näköisenö 13 vuotiaana, ja pidän edelleen.

        Mutta elä sä vaan lahkossa ja ole hiljaa kaikesta "synnistä" ennen 18 vuoden ikää xD


      • @@@@@@
        87k kirjoitti:

        Kyllä olen pitänyt itseäni hyvä näköisenö 13 vuotiaana, ja pidän edelleen.

        Mutta elä sä vaan lahkossa ja ole hiljaa kaikesta "synnistä" ennen 18 vuoden ikää xD

        Karu totuus on, että sä olet kaukana mistään hyvännäkösestä, olet homokääpiö ja lisäksi aivokääpiö. Ethän sä osaa edes kirjoittaa.

        Sähän oot niin taitava että rakennat vaikka oman lahkonkin rautalangasta. BUhahahhaha.

        Onneks susta ei ole pikkupojille uhkaa, koska ne on jo 10 vuotiaana isompia kuin sinä. =D


      • 87k
        @@@@@@ kirjoitti:

        Karu totuus on, että sä olet kaukana mistään hyvännäkösestä, olet homokääpiö ja lisäksi aivokääpiö. Ethän sä osaa edes kirjoittaa.

        Sähän oot niin taitava että rakennat vaikka oman lahkonkin rautalangasta. BUhahahhaha.

        Onneks susta ei ole pikkupojille uhkaa, koska ne on jo 10 vuotiaana isompia kuin sinä. =D

        Totta, kyllä lähes jokaisen lelun saa tehtyä itse, mutta ei se VÄLTTÄMÄTTÄ tule halvemmksi, esim kunnollinen alipainempummu (sähköinen) maksaa helpolla 70€...

        Mutta jatka sä elämää lahkossa ja pidä kädet irti oimista ja muiden kulleista ennen 18 vuoden ikää


      • @@@@@@
        87k kirjoitti:

        Totta, kyllä lähes jokaisen lelun saa tehtyä itse, mutta ei se VÄLTTÄMÄTTÄ tule halvemmksi, esim kunnollinen alipainempummu (sähköinen) maksaa helpolla 70€...

        Mutta jatka sä elämää lahkossa ja pidä kädet irti oimista ja muiden kulleista ennen 18 vuoden ikää

        Juu juu... tee ite vaan. Tosi hyviä varmaan, varsinkin se rautalangasta tehty andropenis. hahahahahah.

        En elä lahkossa en edes kuulu kirkkoon ja asun tosi mukavasti perheeni kanssa omakotitalossa.
        Miks mä nyt toisten kulleihin koskisin? Homojen hommaa ja homoilu ei ole luonnollista. Eli ei sovi mulle.

        Sullehan narsistinen kääpiöhomo kelpaakin pikkupojat, omat sukulaiset ja eläimet eli kaikki muu paitsi nainen. =D


      • 87k
        @@@@@@ kirjoitti:

        Juu juu... tee ite vaan. Tosi hyviä varmaan, varsinkin se rautalangasta tehty andropenis. hahahahahah.

        En elä lahkossa en edes kuulu kirkkoon ja asun tosi mukavasti perheeni kanssa omakotitalossa.
        Miks mä nyt toisten kulleihin koskisin? Homojen hommaa ja homoilu ei ole luonnollista. Eli ei sovi mulle.

        Sullehan narsistinen kääpiöhomo kelpaakin pikkupojat, omat sukulaiset ja eläimet eli kaikki muu paitsi nainen. =D

        Esim penispumpun voi tehdä itse, tosin en ota kantaa tuleeko se halvemmaksi, mutta ei se kyllä laadussa oikealle häviä, olen kerran jo selostanut miten sen tein

        Tosin nyt on mahdollista saada anonyymitoimituksia, niin miski tehdä itse?

        Ja jatka sä elämää siinä lahkossa :) ihme että tietokonetta saat käyttää, eikös sekin syntii oo


      • @@@@@@
        87k kirjoitti:

        Esim penispumpun voi tehdä itse, tosin en ota kantaa tuleeko se halvemmaksi, mutta ei se kyllä laadussa oikealle häviä, olen kerran jo selostanut miten sen tein

        Tosin nyt on mahdollista saada anonyymitoimituksia, niin miski tehdä itse?

        Ja jatka sä elämää siinä lahkossa :) ihme että tietokonetta saat käyttää, eikös sekin syntii oo

        Kaappihomo kaipaa anonyymitoimituksia.
        Joo joo, eihän mikään sun rautalanka tekele häviä laadussa tehtaissa valmistetuille. LOL.

        Tässä lahkossa naidaan ja näpytellään, mutta ei homolla tavalla.


      • 87k
        @@@@@@ kirjoitti:

        Kaappihomo kaipaa anonyymitoimituksia.
        Joo joo, eihän mikään sun rautalanka tekele häviä laadussa tehtaissa valmistetuille. LOL.

        Tässä lahkossa naidaan ja näpytellään, mutta ei homolla tavalla.

        SUn lahkossa ei saa edes puhua seksistä, saati että koskettaisi mulkuun omin neuvoin, ja jumalauta jos seksileluja olisi tai 13v runkkaisi, niin olisi helvetti valloillaan


      • @@@@@@
        87k kirjoitti:

        SUn lahkossa ei saa edes puhua seksistä, saati että koskettaisi mulkuun omin neuvoin, ja jumalauta jos seksileluja olisi tai 13v runkkaisi, niin olisi helvetti valloillaan

        On taas kerran homokääpiöllä mielikuvitus valloillaan.
        Toi on ihan yhtä totta kuin sun kaikki muutkin tarinat.


    • @@@@@@@

      "Jo on taas pikkukaupungin/peräkylän pesserwisserit valloillaan!"

      Sinäkö asut Nykissä tai Singaporessa? Itse asun tän takapajulan isoimassa kaupungissa.
      Suomessa ei muita olekaan kuin pikkukaupunkeja, tosin kuin jotkut stadin "kovimmat" kollit kuvittelee.

    • Hämppidämppi

      Multa löytyy male edge. Sananen siitä:
      1. Epämukava käyttää
      2. Ei oikeasti pysty pitämään "huomaamattomasti" housuissa esim töissä ollessa.
      3. Sain hetkellisen lisäsentin muutaman viikon väkinäisellä pidolla. Lepopituus ei kiinnostanut joten mittasin vain erektion 15->16cm.

      Kiinnostus epämukavan ja aikaa vievän laitteen käyttöön loppui. Vekotin toimii kyllä ja tuloksiakin saa aikaiseksi mutta EPÄMUKAVUUS nakertaa motivaation hyvin nopeasti. Kokeilin kaikki mahdolliset tavat käyttää. Laitoin kangasliinan väliin, ei auttanu. Kokeilin kosteaa liinaa ei auttanu. Itse kiinnittyvillä Sidetarpeilla kokeilin, tämä auttoi hieman mutta käyttö oli epämukavaa siitä huolimatta. Jatkuvasti piti korjata kojeen asentoa ja vehje lipsui siitä irti. Kokeilin kiinnittää edgen eri kohtaan kalua, esinahan päälle jne. Ei auttanut. Nielin tappioni ja heitin vehkeen kaapinperukoille.

      Tänää tilasin Bathmaten. Uskon että tällä vehkeellä saa nopeasti väliaikaisen kasvun aikaiseksi ja pidemmällä käytöllä kasvu on pysyvää. Youtubesta löytyy "bathmate" hakusanalla hyviä videoita missä john deere lippalakkipäinen jannu kertoo omilla kasvoillaan todella tarkasti ja rohkaisevasti pumpun käytöstä.

      En ajatellut kertoa avovaimolle touhuistani, katsotaan huomaako se ku patukka kasvaa :D

      • Hämppidämppi

        Noniin bathmate hydro7 tupsahti postin toimesta kätösiin. Paketti auki ja eiku lukemaan ohjeita. Sinetöity paketti piti sisällään itse pumpun lisäksi ohjeet käyttöön ja huoltoon. Nätti kokonaisuus.

        Sitten itse asiaan:
        - paketin mukana tuli jelq voidetta. Laitoin sitä vehkeeseen ettei se tökkää pumpun seinämiin. En siis tälläkertaa käyttänyt vettä ollenkaan. Veltto penis sisälle ja pumppasin menemään ja heti ensimmäisellä yrityksellä homma toimi kuin unelma. Venyi ja venyi kunnes ei enää saanut pumpattua. Koko käytön ajan homma tuntui erittäin mielyttävältä.

        Tein 3x 5min "sessioita" kuten ohjeissa oli. Sessioiden välillä muutaman minuutin tauko.

        Viimeisen pumppauksen loputtua totesin että "jumalauta sentään! Eipä olis uskonu että pumppu oikeasti toimii", mutta niinhän siinä kävi että jo ensimmäisen kokeilun jälkeen kalu oli paksumpi ja erektiossakin kyllä pidempi. En mitannut tälläkertaa. Mittaan n. kuukauden välein. Laite vaatii aikaa. Väliaikainen välitön kasvu näkyi kumminkin heti :)

        Kaikkein parasta tässä on se että pumppu on "kuivanakin" helppo ja todella miellyttävä käyttää. Enköhän mä pääse tavoitteeseen 18cm erektiossa, alku vaikuttaa lupaavalta.

        Raportoin tänne aina välillä jos muistan. Nyt foorumin idiootit voitte alkaa itkemään ja huutelemaan minimunaksi :)


      • Hämppidämppi

        Nosto


      • Hämppidämppi

        Pumppailtu on ja heti näkyy tulokset. Pari cm tullu lisää lepopituuteen aivan selkeästi ja peniksen ailahteleva lepopituuden koko on poistunut. Penis on jatkuvasti pidempi, ei vetäydy nysäks enää missään tilanteessa. En ole nyt mitannut erektiopituutta. 15.4 seuraava mittaus aikaisintaan.


      • Eionnistunut
        Hämppidämppi kirjoitti:

        Pumppailtu on ja heti näkyy tulokset. Pari cm tullu lisää lepopituuteen aivan selkeästi ja peniksen ailahteleva lepopituuden koko on poistunut. Penis on jatkuvasti pidempi, ei vetäydy nysäks enää missään tilanteessa. En ole nyt mitannut erektiopituutta. 15.4 seuraava mittaus aikaisintaan.

        Joopajoo ja diipadaa..


      • Hämppidämppi

        Osta hamekangas js mene muualle kitisemään mikäli keskustelun aihe ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Hämppidämppi kirjoitti:

        Pumppailtu on ja heti näkyy tulokset. Pari cm tullu lisää lepopituuteen aivan selkeästi ja peniksen ailahteleva lepopituuden koko on poistunut. Penis on jatkuvasti pidempi, ei vetäydy nysäks enää missään tilanteessa. En ole nyt mitannut erektiopituutta. 15.4 seuraava mittaus aikaisintaan.

        Kalu näyttää massiivisemmalta, on muutaman millin paksumpi ympärysmitaltaan ja pituus kasvanu puol senttiä :p erektiossa siis.

        Aion jatkaa pumppailuja.
        Pumpussa oleva numeerinen mitta kertoo selkeästi että venyy pidemmälle kokoajan. Aluksi venyi 13 nron kohdalla. Nyt hätyytellään kohtaa neo 15. Numerot eivät ilmeisesti ole senttejä kumminkaan tai jos ovat niin eivät kerro pituudesta yhtään mitään sillä paljon riippuu kuinka paljon sylinteriä pumppaa.


      • Anonyymi

        Tänää venytys meni jo 15 merkin yli. Kehitystä tapahtuu :)

        Teille jotka emmitte venytyslaitteen ja pumpun välillä niin jos olette kuten minä, erektiota pukkaa herkästi niin ostakaa pumppu. Venyttimen pahin vihollinen on erektio, kun pumpussa se on sen pointti että erektio päällä pumpataan varteen lisää verta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänää venytys meni jo 15 merkin yli. Kehitystä tapahtuu :)

        Teille jotka emmitte venytyslaitteen ja pumpun välillä niin jos olette kuten minä, erektiota pukkaa herkästi niin ostakaa pumppu. Venyttimen pahin vihollinen on erektio, kun pumpussa se on sen pointti että erektio päällä pumpataan varteen lisää verta.

        Pumput on joskus nuoruudessa tullut testattua ja jos sillä muutaman millin saat jotain aikaseks aktiivi käytöllä, niin pari vkoa pumppailematta niin kaikki on menetetty.
        Katkenneita verisuonia sillä lähinnä saatte aikaseks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pumput on joskus nuoruudessa tullut testattua ja jos sillä muutaman millin saat jotain aikaseks aktiivi käytöllä, niin pari vkoa pumppailematta niin kaikki on menetetty.
        Katkenneita verisuonia sillä lähinnä saatte aikaseks.

        Et selvästikkään osannut tai ollut tarpeeksi pitkämielinen. Ja ei se kaikilla toimi syystä tai toisesta. Itsellä näyttäisi toimivan kyllä oikein mukavasti. Ei ole verisuonia katkeillut. Pituutta on tullut lisää ja myös paksuutta. Sekä erektiossa että levossa.

        Bathmate x30 ei anna pumpata liikaa. Noista varsinaisista ilmapumpuista en osaa sanoa antaako ne pumpata vaarallisen paljon.

        Pumppujen käytöstä on ihan tutkimuksiakin tehty liittyen käyrän peniksen hoitoon (peyronie's disease) ja isolla osalla käyryys parani 5-25 astetta. "Sivuoireina" tuli myös pituutta ja paksuutta penikseen.

        Joten kyllä.. mä ainakin suosittelen. Harmi kun en ole aikaisemmin tajunnut hankkia pumppua.

        Koosta riippuen sillä on mahdollista saada pitkäaikaisella käytöllä 1-5cm. Pieni penis kasvaa suhteessa vähemmän kuin isompi. N.14cm penis voi kasvaa sen 4-5cm säännöllisen ja pitkäjänteisen käytön ansiosta.


    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt säännöllisesti jo usean viikon ajan. Nykyään jo ennestään massiivinen kaluni on pituudeltaan n. 36 senttiä ja halkaisijaltaan semmoiset 16 senttiä. Ei meinaa mahtua housuihin mutta jokainen muija jotan olen painanut on kehunut miehuuttani. Kannattaa käyttää niin pääset tarjoilemaan lerssiä kiimasille pirkoille.

    • Anonyymi

      Pumppailu on kivaa. Epäsäännöllisesti olen toteuttanut 3 x 5min sessioita. Mulla on vasemmalle kaartuva penis joten suurin fokus itsellä on sen suoristamisessa. Sitä on vaikea mitata/nähdä että milloin alkaisi oikeasti suortumaan.

      Sessio menee kutakuinkin näin: vesiliukoista liukkaria penikseen ja pumpun sylinterin pintaan, että pumppu imeytyy tiiviisti kiinni (alapään karvat täytyy olla ajeltuna pois, muuten ei muodostu tyhjiötä ja imu pihisee pois välistä). Miksi liukkaria myös penikseen? Koska terska ottaa pumpun seinämään ja pumppaaminen on vaikeaa ja jopa mahdotonta. Liukkari poistaa kitkan ja homma toimii kuin unelma.

      Eilen saavutin uuden rajapyykin, venyi nron 16 kohdalle. Eli kokoajan pumppaus saa vehkeen venymään pidemmälle ja pidemmälle. Mikä onkin TODELLA ISO MOTIVAATIOTEKIJÄ tässä touhussa. Pumpun pois ottamisen jälkeen ei penis ole sen mittainen kuin pumpatessa vaan vetäytyy lähelle alkuperäistä mittaansa. Kalu on paksumpi kyllä. Massiivisempi. Mutta päivä kerrallaan kun jaksaa pumpata niin venyyhän se ainavain pidemmälle ja pidemmälle. Ja pumppauksen jälkeen "alkuperäinen" mitta kasvaa hitaasti. Itsellä n. 1.5kk epäsäännöllistä pumppausta takana ja pituutta on tullut 0.5cm ja ympärysmittaa pari milliä.

      "Sivuvaikutuksena" pumppaaminen on tuonut lisää myös itsevarmuutta ja halun laihduttaa :D en ole ylipainoinen mutta aika ruma keskivartalo jenkkakahva maha-yhdistelmä on ikävää katseltavaa. Paino on tippunut kohta 5kg. Painonpudotus on myös yksi tapa "kasvattaa" penistä. Vehje "on piilossa" rasvakerrosten alla, erityisesti reilummin lihavilla ihmisillä.

      Joten joo, kyllä suosittelen bathmatea kaikille. Ostakaa se, hyvin nopeaa huomaatte sen olevan yksi parhaista hankinnoista pitkään aikaan. Ei en vieläkään ole mikään mainostaja, maksettu asiakas, enkä mikään muukaan sekopää vaan ihan tavallinen kantasuomalainen 32-vuotias mies.

      Ilman sen kummempaa mainostamista suosittelen tilaamaan kaalimadosta vaikka postin pakettiautomaattiin jos muuten nolottaa. Itse olen sen verran paksunahkainen että ihan hyvin voisin ostaa pumpun vaikka prisman hyllyltä ruokaostosten ohessa :D

      Kysykää jos tulee jotain mieleen. Voin kertoa omia kokemuksia. En oo expertti joten en osaa vastailla lääketieteelliseen puoleen liittyen tai pumpun teknisiin asioihin.

      -hämppidämppi

      • Anonyymi

        Tänää tein myös päätöksen ottaa käyttöön penispainot. Kokeilinkin jo ja oli ihan mielekästä.

        En ostanut kalliita painoja sillä mielikuvitusta käyttämällä saa rakennettua 10 sekunnissa itselleen toimivan ja miellyttävän vehkeen.

        Itse otin sellasen nipsun mitä käytetään esim tuulitakin hupun kiristämiseen. Tiiättekö sellane musta muovinen nipukka jonka keskeltä menee se naru. Nipukkaa ku painaa ni narua saa kiristettyä ja sit ku irrottaa otteen ni se lukittee narun paikalleen. Sellasen läpi ujutin leveän ylimääräiseksi jääneen kengännauhan niin että tuli yhteen päähän silmukka ja toiseen kaksi irralista narun päätä. Ei muutaku joku paino vaan solmia naruun kiinni ja silmukka kiristetään terskan taakse ja sit vaan roikottelemaan :)

        Itse aluksi roikotin vain 300g painoa, ei tuntunut pahalta.

        Otan tämän lisäksi ohjelmaan mukaan. Bathmate antaa paksuutta, roikottaminen suoristaa peniksen ja pidentää tehokkaammin kuin bathmate.

        Kyllä, olen tosissani tän asian kans. Hurahdin tähän touhuun ihan satanolla.

        -Hämppidämppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänää tein myös päätöksen ottaa käyttöön penispainot. Kokeilinkin jo ja oli ihan mielekästä.

        En ostanut kalliita painoja sillä mielikuvitusta käyttämällä saa rakennettua 10 sekunnissa itselleen toimivan ja miellyttävän vehkeen.

        Itse otin sellasen nipsun mitä käytetään esim tuulitakin hupun kiristämiseen. Tiiättekö sellane musta muovinen nipukka jonka keskeltä menee se naru. Nipukkaa ku painaa ni narua saa kiristettyä ja sit ku irrottaa otteen ni se lukittee narun paikalleen. Sellasen läpi ujutin leveän ylimääräiseksi jääneen kengännauhan niin että tuli yhteen päähän silmukka ja toiseen kaksi irralista narun päätä. Ei muutaku joku paino vaan solmia naruun kiinni ja silmukka kiristetään terskan taakse ja sit vaan roikottelemaan :)

        Itse aluksi roikotin vain 300g painoa, ei tuntunut pahalta.

        Otan tämän lisäksi ohjelmaan mukaan. Bathmate antaa paksuutta, roikottaminen suoristaa peniksen ja pidentää tehokkaammin kuin bathmate.

        Kyllä, olen tosissani tän asian kans. Hurahdin tähän touhuun ihan satanolla.

        -Hämppidämppi

        Tuo roikottaminen saattaa aikaa myöden heikentää tuntoherkkyyttä sekä laskea peniksen potenssikulmaa alemmaksi jolloin myös ns. väännöt ja sitä kautta potenssin kovuus saattaa heikentyä yhdynnässä. AIkoinaan käytin tuohon venyttämiseen varmaan 3vuotta elämästä ja ei siitä pysyvää juurikaan tainnut jäädä. Sinuna jättäisin ne venyttelyt kun se tarkoittaa aina peniksen päälle hapenpuutetta kun se "hirtto" silmukka on siinä glunssin ympärillä.
        Usein seurauksena on myöskin nesteen kerääntyminen peniksen päähän mikä ei ole hyväksi pidemmän päälle sekään.

        Pummpailu kohtuu imulla saattaa olla ihan ok, mikäli pitää session niin lyhyenä ettei penikseen ehdi vielä kerääntyä nestettä, eikä katkenneita verisuonia näy missään. Max joka toinen päivä. Peniksen pitää antaa palautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänää tein myös päätöksen ottaa käyttöön penispainot. Kokeilinkin jo ja oli ihan mielekästä.

        En ostanut kalliita painoja sillä mielikuvitusta käyttämällä saa rakennettua 10 sekunnissa itselleen toimivan ja miellyttävän vehkeen.

        Itse otin sellasen nipsun mitä käytetään esim tuulitakin hupun kiristämiseen. Tiiättekö sellane musta muovinen nipukka jonka keskeltä menee se naru. Nipukkaa ku painaa ni narua saa kiristettyä ja sit ku irrottaa otteen ni se lukittee narun paikalleen. Sellasen läpi ujutin leveän ylimääräiseksi jääneen kengännauhan niin että tuli yhteen päähän silmukka ja toiseen kaksi irralista narun päätä. Ei muutaku joku paino vaan solmia naruun kiinni ja silmukka kiristetään terskan taakse ja sit vaan roikottelemaan :)

        Itse aluksi roikotin vain 300g painoa, ei tuntunut pahalta.

        Otan tämän lisäksi ohjelmaan mukaan. Bathmate antaa paksuutta, roikottaminen suoristaa peniksen ja pidentää tehokkaammin kuin bathmate.

        Kyllä, olen tosissani tän asian kans. Hurahdin tähän touhuun ihan satanolla.

        -Hämppidämppi

        Tuo oli hyvä kirjoitus, sain kimmokkeen ja rupean testaamaan tuota käytännössä.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt erilaisia pumppuja jo toistakymmentä vuotta joten kokemusta niistä löytyy.
      Monien erilaisten pumppujen jälkeen olen päätynyt LA-pump merkkisiin laatu vehkeisiin jotka kestävät vuodesta toiseen. Peniksen kasvatus ei ole mulla se pää idea mutta kehitystä on tietysti tapahtunut näin pitkällä ajalla. Nautin siitä tunteesta minkä imu saa aikaan ja harjoituksen jälkeinen turvotus on muhkea. Normaalisti 18cm kalu on pumpun jälkeen 21cm ja lähes kuusi halkaisialtaan. Pumpun oikean paineen ja keston oppii ajan myötä, alussa voi tulla ylilyöntejä jolloin penikseen voi tulla verenpurkaumia jne.
      Itselläni penis on lepotilassa pikkuinen alle 5cm mutta pumppauksen jälkeen se on mukava pamppu levossakin. Vaikutus kestää vajaan vuorokauden ja käytänkin pumppua useamman kerran viikossa. Käytän kolmea erikokoista pumppua. Yksi on iso johon menee kiveksetkin mukaan ja turpoavat todella muhkeiksi. Ne jäävät suuriksi päiväkausiksi ja nautin roikkuvista kulkusista. Yksi on sitten juuri muutaman sentin penistä suurempi jolla 20min pumputuksella kalu turpoaa XL malliseksi. Yksi on sitten tatti mallia jossa varsi on kapeampi ja tatti osa suurempi joten tattia voi sillä turvottaa... ei kylläkään vaikuta enempää kuin se normi malli tattiin joka turpoaa siinäkin.
      Noiden lisäksi on Bathmate joka on välillä saunassa käytössä ja on kyllä tehokas laite.
      Tälläisen kokemuksen halusin jakaa, elän naisen kanssa pitkässä toimivassa suhteessa ja tuo pumppaus harrastukseni on mukava osa elämässäni.

    • Anonyymi

      Joo kyllä pumppaus maltillisesti tehtynä turvottaa kalun heti mahtavan kokoiseksi (verrattuna omaan alkuperäiseen kokoon). Pituutta ei niinkään tule mutta paksuutta ihan reippaasti. Tietty jos aivan ylilyöntejä tekee ja pumppailee yhtäjaksoisesti liian pitkiä aikoja (30-60min) liian kovalla paineella niin kyllähän se voi rikkoa paikkoja ja muutenkin tolkuton imu tekee turvonneesta peniksestä hieman omituisen näköisen kun esim tietty osa esinahasta peniksen päässä on kuin ilmatyyny. Eli kohtuus kaikessa :)

      Pornhubista löytyy ihan aitojen ihmisten tekemiä kokemus-videoita joissa ne kertoo ja näyttää kuinka homma toimii ja vaikuttaa.
      Omat pumppailut ja venyttelyt kärsii kun en pysty säännöllisesti joka päivä touhuamaan :(

      Turha mittaillakkaan tuloksia kun tietää ettei voi tulla kehitystä. Kattoo sitten kun tulee taas mahdollisuus hieman säännöllisempään venyttelyyn ja pumppailuun.

      Pumppailu erityisesti on mielekäs harrastus. Suosittelen sitä kaikille :) se on mahtava tunne kun session jälkeen nakkaa pumpun veks ja kattoo turvonnutta kalua. Se että mitä sillä tekee sen jälkeen on jokaisen oma asia.

      Hämppidämppi

      • Anonyymi

        Pegym.com foorumi on myös ihan pakollinen sivu jokaiselle käytäväks. Sieltä löytyy kaikki tieto peniksen kehittämisestä.

        Hämppidämppi


      • Anonyymi

        Ihan 50 ’hetero’?(ukko)miehenä olisi kyllä upeeta päästä ihailemaan juuri pumpattua ja pumpusta pois otettua turpeata kullia😉,näky olisi varmaan sellainen,että sitä tekisi mieli koittaa sovittaa suuhunkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan 50 ’hetero’?(ukko)miehenä olisi kyllä upeeta päästä ihailemaan juuri pumpattua ja pumpusta pois otettua turpeata kullia😉,näky olisi varmaan sellainen,että sitä tekisi mieli koittaa sovittaa suuhunkin...

        No sellaset saat hoidella jonku muun kans ketä kiinnostaa homostelu. Nythän on pride-kuukausi ni ei muutaku sekaan vaan kokeilemaan onnea.

        Itse pitäydyn omassa naisessa..

        Hämppidämppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan 50 ’hetero’?(ukko)miehenä olisi kyllä upeeta päästä ihailemaan juuri pumpattua ja pumpusta pois otettua turpeata kullia😉,näky olisi varmaan sellainen,että sitä tekisi mieli koittaa sovittaa suuhunkin...

        No löytiysikö H;gistä joku kiinnostunut vanhempi pumpunkäyttäjä,jota kiinnostaisi?


    • Anonyymi

      Hetki meni etten pystynyt pumppailemaan ollenkaan. Nyt on taas mennyt pari päivää pumppaillessa ja isoin huomionarvoinen asia on se että kulli venyi tänää ensimmäisen kerran merkille 16. Aikaisemmin jäänyt 15.5 kohdalle. En tarkalleenottaen tiedä kuinka lukemia tulkitaan. Mitä suurempi alipaine, sitä pidemmälle pääsee. Oli niin tai näin, uusi virstanpylväs saavutettu. Progressiota tapahtuu :)

      Ratkaisin myös penispainoihin liittyvän ongelman. Mistä saisi tarpeeksi pienen painon joka kumminkin painaa tarpeeksi ja joka olisi huomaamaton ja mukava housujen alla ja jota voisi tarpeen vaatiessa tehdä painavammaksi... En halunnut todellakaan ostaa kalliita painoja seksikaupasta joten hätiin tuli... ISOT MUTTERIT. Kyllä, ihan perus irtotavarana myytävät mutterit. Niillä saa painoa tarpeeksi ja ne on pieniä ja huomaamattomia roikottaa. Extrapainoa saa myös ostamalla sopivan pultin/ruuvin jonka voi ruuvata muttereihin kiinni. Eikä maksa paljoa! Muutaman hassun euron.

      Eikä tarvi myöskään häpeillen tilata sitä korvat punaisena pakettiautomaattiin vaan senkus hakee vaan läjän muttereita k-raudasta niiku miehet :) perkele ku onki hyvä käyttötarkoitus muttereille!

      Menkää ja hakekaa!

      • Anonyymi

        Ai niin nimimerkki unohtu
        - Terveisin Rautakauppa HämppiDämppi :)


      • Anonyymi

        Älkää pliis hirttäkö munaanne. Kun verenkierto estetään silmukalla terskan taakse seurauksena saattaa olla kuolio. Sitä munaa on tarkkailtava kaiken aikaa. Näiden venytin laitteiden ohjeissa sanotaan, että voi käyttää vaikka nukkuessa. Huoh. Aamulla heräät muna mustana.
        Toinen se, että kun veri ei kierrä, niin se lisää merkittävästi veritulpan riskiä. Siellä on pieniä verisuonia. Kovaa leikkiä omalla mulkullaan.


      • Anonyymi

        Aikaisemmin mainittu 16 ei pidä paikkaansa. Tulin siihen lopputulokseen että katselu ja mittauskulma oli väärä aiemmin.

        Eli nyt on 16 merkkipaalu saavutettu 100% varmuudella oikein. Ei fuskua.

        Hämppidämppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää pliis hirttäkö munaanne. Kun verenkierto estetään silmukalla terskan taakse seurauksena saattaa olla kuolio. Sitä munaa on tarkkailtava kaiken aikaa. Näiden venytin laitteiden ohjeissa sanotaan, että voi käyttää vaikka nukkuessa. Huoh. Aamulla heräät muna mustana.
        Toinen se, että kun veri ei kierrä, niin se lisää merkittävästi veritulpan riskiä. Siellä on pieniä verisuonia. Kovaa leikkiä omalla mulkullaan.

        No eihän sitä nyt tietenkään kukaan hirtä omaa kalua niin että kierto estyy. Sieto ja kantokykyä kasvatetaan ajan saatossa. Älä kirjottele josset asiasta mitään tiedä.

        Aloittelija joka iskee umpisolmulla 5kg painon mulkkuun kiinni ja riuhtasee ilmaan = välittömiä ongelmia. Järki päähän. Se aloitetaan pienillä painoilla hitaasti. Ei painnonnostajakaan lähde kylmiltään repimään ennätyspainoja.

        Kroppaa pitää kuunnella ja tunnustella. Pitää tietää omat rajat. Kun rajat löytyy, mennään pienen ärsykkeem verran rajan toiselle puolelle kunnes siitä tulee uusi normaali.

        Hämppidämppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sitä nyt tietenkään kukaan hirtä omaa kalua niin että kierto estyy. Sieto ja kantokykyä kasvatetaan ajan saatossa. Älä kirjottele josset asiasta mitään tiedä.

        Aloittelija joka iskee umpisolmulla 5kg painon mulkkuun kiinni ja riuhtasee ilmaan = välittömiä ongelmia. Järki päähän. Se aloitetaan pienillä painoilla hitaasti. Ei painnonnostajakaan lähde kylmiltään repimään ennätyspainoja.

        Kroppaa pitää kuunnella ja tunnustella. Pitää tietää omat rajat. Kun rajat löytyy, mennään pienen ärsykkeem verran rajan toiselle puolelle kunnes siitä tulee uusi normaali.

        Hämppidämppi

        Tiedän asiasta enemmän kuin kukaan täällä. Useamman vuoden kokemuksen kautta.
        Eräänä päivänä oli tosi lähellä ettei terska mennyt kuolioon.
        Siinä meni pari tuntia enkä tarkkaillut tilannetta kun huomasin, että oli kalun pää alkanut mustumaan virtsaputken suulta. Hätä meinasi tulla ja liottelin kuumassa vedessä aikani ja pidin verenkiertoa yllä runkkailemalla. Minulla kävi vielä onnellisesti, että sain verenkierron elpymään ja vältyin tuolloin kuoliolta. Tuon tapauksen jälkeen hävitin noi härpäkkeet kerta heitolla.
        Toimiva mulkku on parempi kuin ei munaa ollenkaan.
        Verenkierto estyy kokonaan tai ainakin osittain aina kun terskan taakse ripustetaan jotain roikkumaan. Paine on vapautettava ainakin 20min välein.
        Veikkaan, että maailmalla on aikasta monta mulkkua jouduttu amputoimaan näiden härpäkkeiden myötä.
        Voi myös olla niin, että kompastut ja se puntti tarttuu johonku ja repii kalusi irti. Vahinkoja voi sattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän asiasta enemmän kuin kukaan täällä. Useamman vuoden kokemuksen kautta.
        Eräänä päivänä oli tosi lähellä ettei terska mennyt kuolioon.
        Siinä meni pari tuntia enkä tarkkaillut tilannetta kun huomasin, että oli kalun pää alkanut mustumaan virtsaputken suulta. Hätä meinasi tulla ja liottelin kuumassa vedessä aikani ja pidin verenkiertoa yllä runkkailemalla. Minulla kävi vielä onnellisesti, että sain verenkierron elpymään ja vältyin tuolloin kuoliolta. Tuon tapauksen jälkeen hävitin noi härpäkkeet kerta heitolla.
        Toimiva mulkku on parempi kuin ei munaa ollenkaan.
        Verenkierto estyy kokonaan tai ainakin osittain aina kun terskan taakse ripustetaan jotain roikkumaan. Paine on vapautettava ainakin 20min välein.
        Veikkaan, että maailmalla on aikasta monta mulkkua jouduttu amputoimaan näiden härpäkkeiden myötä.
        Voi myös olla niin, että kompastut ja se puntti tarttuu johonku ja repii kalusi irti. Vahinkoja voi sattua.

        Minä roikotan n. 400-800 gramman verran. Eli pienet on painot. Tarkkailen ja tunnustelen kokoajan. Silmillä katson ja kädellä tunnustelen onko terska lämmin. Jos on lämmin ja oikean värinen niin sit kaikki kunnossa. Pienelläkin painolla saan n. 30min kohdalla väsymyksen aikaiseksi. Jatkan roikottamista kunnes ei enää huvita/pysty syystä tai toisesta.

        Mun fokus ei ole oikeastaan edes venyttäminen vaan käyryyden korjaus. 15cm erektiossa on ihan sopeva. Keskivertoa pidempi. Mutta johan nyt toki kaikki ekstrapituus otetaan ilolla vastaan jos sellaista sattuu tulemaan.

        Isoihin painoihin mulla ei ole mitään mielenkiintoa. Se on epämiellyttävää. Saattaa olla että en saa mitään tuloksia aikaiseksi näillä pienillä painoilla mutta ainakin ajattelin yrittää. Painojen roikkotamisen a ja o kumminkin lienee väsymys-tunteen saaminen... ? Näin olen ymmärtänyt.

        Kaiken tän lisäks vielä pumppailua päälle ni kaippa se varsi siitä saattaa vähä oietakki. En tiiä. Ainakin tämä kaikki salassa tehty puuhastelu on piristänyt seksielämää avovaimon kans joten on sillä ainakin tämä positiivinen vaikutus.

        Sanoit että sulla on paljon kokemusta? Hyvä homma. Osaakko antaa vinkkiä kuinka sais tehtyä itte vakuumi-roikottimen? Joku silikoni -"sukka" tyylinen ratkaisu? Tai joku muu ratkaisu millä pääsis eroon terskan taakse tehtävästä hirttosilmukasta (joka näillä painoilla ei paljoa kyllä haittaa). Oishan se kiva saada lisättyä kivuttomasti hieman lisää painoja. phallosan maksaa omaisuuden joten ei sitä viitti kyllä ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä roikotan n. 400-800 gramman verran. Eli pienet on painot. Tarkkailen ja tunnustelen kokoajan. Silmillä katson ja kädellä tunnustelen onko terska lämmin. Jos on lämmin ja oikean värinen niin sit kaikki kunnossa. Pienelläkin painolla saan n. 30min kohdalla väsymyksen aikaiseksi. Jatkan roikottamista kunnes ei enää huvita/pysty syystä tai toisesta.

        Mun fokus ei ole oikeastaan edes venyttäminen vaan käyryyden korjaus. 15cm erektiossa on ihan sopeva. Keskivertoa pidempi. Mutta johan nyt toki kaikki ekstrapituus otetaan ilolla vastaan jos sellaista sattuu tulemaan.

        Isoihin painoihin mulla ei ole mitään mielenkiintoa. Se on epämiellyttävää. Saattaa olla että en saa mitään tuloksia aikaiseksi näillä pienillä painoilla mutta ainakin ajattelin yrittää. Painojen roikkotamisen a ja o kumminkin lienee väsymys-tunteen saaminen... ? Näin olen ymmärtänyt.

        Kaiken tän lisäks vielä pumppailua päälle ni kaippa se varsi siitä saattaa vähä oietakki. En tiiä. Ainakin tämä kaikki salassa tehty puuhastelu on piristänyt seksielämää avovaimon kans joten on sillä ainakin tämä positiivinen vaikutus.

        Sanoit että sulla on paljon kokemusta? Hyvä homma. Osaakko antaa vinkkiä kuinka sais tehtyä itte vakuumi-roikottimen? Joku silikoni -"sukka" tyylinen ratkaisu? Tai joku muu ratkaisu millä pääsis eroon terskan taakse tehtävästä hirttosilmukasta (joka näillä painoilla ei paljoa kyllä haittaa). Oishan se kiva saada lisättyä kivuttomasti hieman lisää painoja. phallosan maksaa omaisuuden joten ei sitä viitti kyllä ostaa.

        No itseasiassa en lopettanut näiden härpäkkeiden käyttöä vielä tuohonkaan tapaukseen kun sanoin, että meinasi tulla kuolio, vaan sen jälkeen kehitin vacuumi kiinityksen( omatekoinen) siis. Se toimi muuten hyvin, mutta tuntien roikotuksessa terska tuppasi turpoamaan liikaa paineesta ja herkästi keräsi myös nestettä. Sekään ei ole hyvä pidemmän päälle. Tilasin silikoni valmistetta netistä. Kaksi eri purkkia/ainetta , jotka yhdistämällä sä saat siliconia. Ensin tein muotin ja sitten valoin sopivan siliconi sukan sopivan kokoiseen muovi kuppiin liitettäväks. muovi kupin tarkoitus oli antaa terskalle tilaa ja se sukka siinä piti paineen siellä. Kupin päähän vain jokin sopiva lenkki painoja varten. Sopivia kuppeja on esim. kunttilän alusissa. Sekkanen noin 5cm halkaisijaltaan ja pituutta sen verran, että terska sopii sinne.
        Noita roikottimia on aivan turha käyttää tunti tai pari päivässä. Niitä pitäisi käyttää yli 5h päivässä, et jotain tapahtuis, mutta kuten sanoin, niin siinä on erilaiset ongelmat esteenä sekä vacuumissa, että silmukalla. Ja sitten se ajankäyttö! Jos sulla on mitään muuta elämää, niin ei se vaan onnistu.
        Sanoisin, että älä tuhlaa elämääsi. Keksi jokin toinen harrastus itsellesi.


    • Anonyymi

      Ei helvetti soikoon! Oon täs pumppaillu menemään bathmatella kuivana ilman vettä siitä lähtien ku ostin pumpun. Ihan kivasti turvottaa vehjettä niinkin, mutta herran jestas ku 5min sitten kokeilin ensimmäisen kerran vedellä!

      Kuivana: pääsen 16 merkille saakka, ja imu on ihan mielekäs ja muna turpoaa kivasti.
      Veden kanssa: pääsin merkille 17 ja muutaman minuutin ihmettelyn ja "wow"-fiilistelyn jälkeen näytti siltä että jos hommaa jatkaa niin varsi ottaa säiliön seiniin kiinni :D

      Kyllä, ostakaa bathmate. On varmasti yksi parhaimmista ostoksista mitä mies voi tehdä! Todellakin 80e arvoinen hankinta!

      - HämppiDämppi veden kanssa :)

      • Anonyymi

        Ostin noin kaksi viikkoa sitten bathmate pumppu ja olen samaa mieltä että on mahtava laite . Lämmin vesi tuntuu peniksestä hyvältä ja turvottaa mukavasti. Suosittelen bathmate pumpun hankinta. Minulla on ennestään ilma tyhjiö pumppu mikä tulee myös käytettyä. On mukavaa pumppauksen jälkeen runkata turvonnutta penistä.
        M 61 👍🙂


    • Anonyymi

      Pistin saunan lämpimäksi ja sitä odotellessa roikottelin painoja 2x20min vehkeellä. Mittasin että ympärysmitta 12.5cm ja pituus 15cm erektiossa. Menin suihkuun ja otin bathmaten mukaan. Seisoskelin kuumassa suihkussa pari minuuttia ja sit öljysin vehkeen ja eiku pumppaamaan ja saunaan istumaan. 20min oleilin saunassa ja pidin kullia pumpussa. Aivan mahdotonta. Ensiksikin kulli turpos jo nii isoks että otti säiliön seiniin kiinni ja pituusmerkki 18cm tuli saavutettua :D hieman oli epätodellinen olo.

      No saunan jälkeen semi-erektiopituus oli 16cm ja ympärysmitta keskeltä 14cm ja paksuimmasta kohtaa 14.5cm :P

      Nyt se tossa roikkuu löysänä ja jeesus sentään ku on iso mötikkä.

      Olipahan taas sessio.

      -Hämppidämppi-

      • Anonyymi

        Minulla oli myös eilen saunassa bathmate käytössä kun otin löylyjä , ja täytyy sanoa että oli mahtava kokemus kun oli maksimi imu kullissa ja samalla otti löylyä, oli pakko runkata jälkeenpäin turvonnutta kullia.
        M 61 🙂👍


    • Anonyymi

      Noin 2v sitten aloitus kova pit 14.5cn ymp13cm.Nyt pit 16cm ymp15cm nyt lepo pit12cm ymp15cm. Paksuus kasvanut hyvin. Eihä se ole mikään iso kylläkin suurentunut,

    • Anonyymi

      Reilu vuosi käyttöä paksuus kasvanut hyvin . Lepo ja kova ympärysmitta 15cm.

    • Anonyymi

      Itse käyttänyt penispumppua reilu 10 vuotta ja kyllähän tuo on pysyvää muutosta antanut. Aloittaessani pituutta oli 14cm ja paksuutta 3cm,nykyään pituutta 19cm ja paksuutta 7cm. Pysyvän tuloksen saa kun on kärsivällinen ja pumpputreeniä harjoittaa säännöllisesti.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe