Huumeriippuvuudesta voi selvitä...

Ka.Jar.Voi pidättää

Vai eikö voi? Miksi huumeriippuvuuteen ajanut poliisi ei ole poistunut työpaikaltaan?
Herran Jumala, lapsemme ovat vaarassa. Lapsemme ovat siis vaarassa, ja haluat edelleen tutkia yhteistä näköämme, jota olet laiminlyönyt heillekin haitallisella tavalla, ympäristöömme, vuorovaikutuksellisin keinoin kopioimalla, seurailemalla ja toistamalla, peilaavan käyttäytymisen avulla, sosiaalisen kanssakäymisen yhteydessä, jopa sisäsiittoisesti, eli lähisukulaisten kesken. Näin harjoitit koskettelemista. Koskettelullasi halusit tutkia valkoista tunne-aukkoa, intimiteettihygieniaa, joka sääteli tunteita. Koskettelit tunteitamme vuorovaikutuksen osalta, käyttäen intimiteettihygieniaamme hyväksesi, jopa seksuaaliseen omaneduntavoitteluun, kuten turvallisuuden luominen perheellesi, ympäristöllesi. Koskettelit ihmistä, erityisesti hänen intimiteettihygieniansa osalta, ja häväisten häntä viemällä hänen eteensä parittain toimivia ihmisiä, tällä tavoin koskettelemaan, ja pyytämään hyväksyntää omalle toiminnalleen, heidän käyttäytymiselleen, joka oli osin psykiatrian osalta soveltumatonta, mm. kaikkien ikäkausien ja niiden kehitystehtävien osalta. He käyttäytyivät seuraillen toisiaan, näin tulevaisuudetta, inhimillittömästi, ja saaden vastakaikunaan empatiattomuutta, toisten toinen toistaan, ja kopioiden. Näin häväisten meitä, yhteisten aivojemme osalta, näön avulla. He olivat ja elivät seurassamme vailla intimiteettihygieniaa, koska eivät osanneet omaksua sitä yksityisyydestä, sosiaalisen kanssakäymisen keinoin, kuten esim. sukupuolinen florismi, joka on yksityisyyteen liittyvä asia. Se, sukupuolinen florismi, puuttui heiltä täysin, ja he olivat keskellämme, eläen, ja kosketellen valkoista tunne-aukkoa. He koskettelivat sen avulla intimiteettihygieniaamme pakotteilla, ja painostamalla.
-"He taisivat olla vähän liioin euforiassa." He olivat ja elivät elämäänsä meidän keskellämme sosiaalisesti kanssakäyden, he elivät meidän keskuudessamme näin deja vu:ssa.
- Kun näistä muodostuu sellainen, että pitää muodostaa sukupuolinen florismi.
Niin, tämä perusteella ei aina saa pitää samanikäisiä samassa seurassa, varsinkaan, jos he ovat sukua. Eikä sukupuolinen florismi, koskaan ollenkaan perustu sillä tavalla onnistumisen elämyksien luomiseen omaneduntavoittelusta.
- Ei Siniä syytetä tässä mistään taas, Tapani.
- Hän oli esim. "mennyt työpaikalla, ja se oli Sinin syy.."
Sinillä on monesti hyvin vaikuttava esiintyminen, sitten se loppuu se vaikuttaminen ja esiintyminen, ja siihen otetaan elementti väliin, joka on meillä kaikilla, ja voi olla yhteinen, mutta yhteisenä ja julkisena, se ei ole yksityinen, ja sitä ei voi käyttää julkisen tutkimisen välikappaleena.
Teologia: Mä en aivan ollut tietoinen, ettei se saa käyttää hyväkseen tuollaisia ominaisuuksia.
-Hänet on valitettavasti, pidätettävä.
Psykologiliitto: Hänet on välittömästi pidätettävä!!
Minä: Mulle on tällä tavalla parittain esitettyjä hahmoja, jopa omaneduntavoittelullisesti.
- Sieltä ei saa poistaa elementtejä.
Yleensä on saanut käyttää kasvoista lisääntymistä, eikä esittävään julkseen sikiön kehitykseen ole saanut mennä. Valitettavasti sosiaalisen vuorovaikutuksesi on sen lisäksi koostuttava kasvoarvista, ja ihan läheisyydestä, sekä sukupuoltamäärittelevistä kasvohermoarvista.
- Et saa pyytää ketään, koskaan luopumaan kohdun sisäisistä osista, ja sen ja vatsaontelun väliseinämästä.

Ka.Ja....
Vaan sinun on kerättävä rohkeutesi ja mentävä itse hoitoon.
Sinun on mentävä itse sinne hoitoon, ja sairaalaan.
POLIISI: Jopa laiton autisti.
- "Heidän huoransa on jopa laiton autisti."

1

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitokieltoEiammatti

      1. Hän oli mennyt työpaikalle ja se oli Sinin syy.
      - Useita vahingoittuneita, loukkaantuneita, jopa kuolleita, täällä Kokkolassa psykologin läheisyydessä, ja heidän toiminta-ympäristössään. Psykologin toiminta-ympäristössä ja heidän muussa ympäristössään, onnistumisen elämyksettömyyden ja sukupuolenmääräytymisen puuttumisen takia, painostavalla ja pakottavalla käyttäytymisellä, sekä sen hyväksymisellä, levitettynä.


      Ai Muuraiskankailta? kysyi se mies
      -Joo.
      Pasin ÄIti, psykologi: Herran Jumala.....
      POLIISI: Herran Jumala. Herran Jumala.
      - Ei onnistumisen elämyksettömyyteen tähtävänä toimintana.
      - Herran Jumala.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      783
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe