http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288501480903.html
Asiantuntijat kertovat ufotietonsa julkisesti.
Las Vegasissa kuullaan viikonloppuna neljän... no, ylläolevasta linkistä se selviää.
Itse en henkilökohtaisesti varsinaisiin maapallon ulkopuolelta tulevien humanoidien hupiajeluihin lähitienoillamme usko, mutta tiedän kyllä jonkunkin, joka uskoo jä väittää sellaisia nähneensä nuorempana jonkun vanhemman ihmisen seurassa metsässä liikkuessaan. Uskoo tosissaan ja väittää, että ne mitä hän näki, eivät olleet tältä planeetalta.
Itse epäilisin jotain tällaista: http://discaircraft.greyfalcon.us/HAUNEBU.htm
Toisaalta tuon edellisen linkin kuvat ja monet muut kuvaukset ufoista ovat samankaltaisia kuin hiljattain esitetetyssä teoriassa poimuajon mahdollisuudesta tähtienvälisessä matkustuksessa ja siis kaavaillun aluksen muodosta: http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288500350577.html?ref=rss
No, mitä lie salaisuuden verhon takaa avautuu viikonloppuna?
Suuri ufopaljastus viikonloppuna!
42
439
Vastaukset
- me-262
"No, mitä lie salaisuuden verhon takaa avautuu viikonloppuna?"
Troughout space there is energy...
It is a mere question of time...
...when men will succeed in attaching their machinery to the very wheelwork of nature...
http://www.youtube.com/watch?v=LPnoPTc_nXEHänellä taisi olla aikoinaan mahdollisuus tehdä sitä mitä hän eniten halusi. Ehkä vastaavaan pystyisivät monet muutkin tänä päivänä, jos vain heillä olisi taloudelliset mahdollisuudet ja innostusta asiaan (monellakin alalla).
- Määentiiämittää
Kairakettu kirjoitti:
Hänellä taisi olla aikoinaan mahdollisuus tehdä sitä mitä hän eniten halusi. Ehkä vastaavaan pystyisivät monet muutkin tänä päivänä, jos vain heillä olisi taloudelliset mahdollisuudet ja innostusta asiaan (monellakin alalla).
Ollaanpa sitä taas niin viisaita!Maapallolin oli litteä aikanaan,joka muuta epäili niin kaula poikki!Eikä kukaan uskonut joskus että lentäminen olisi mitenkään mahdollista!Televisio oli aivan käsittämätön kapistus!!Aina ihmiset ovat niin tietävinään kaiken siinä ajassa johon ovat sattuneet syntymään!!Kukaan ei tiedä hevonvittuakaan maailmankaikkeuden synnystä!!Täällä kökötetään piereksimässä 30km sekunnissa kiitävällä kivenlohkareella jota ei ohjaa kukaan eikä jarrumiestä ole,silti puhutaan viisaita maailmankaikkeudesta ja varsinkin siitä että mihinkään muualle ei kertakaikkiaan ole voinut syntyä/kehittyä mitään elollista!!Eiköhän ole ihan hyvä kun lopetetaan tuollainen pähkäily joka ei johda muualle kuin niuvanniemen suljetulle osastolle!
Määentiiämittää kirjoitti:
Ollaanpa sitä taas niin viisaita!Maapallolin oli litteä aikanaan,joka muuta epäili niin kaula poikki!Eikä kukaan uskonut joskus että lentäminen olisi mitenkään mahdollista!Televisio oli aivan käsittämätön kapistus!!Aina ihmiset ovat niin tietävinään kaiken siinä ajassa johon ovat sattuneet syntymään!!Kukaan ei tiedä hevonvittuakaan maailmankaikkeuden synnystä!!Täällä kökötetään piereksimässä 30km sekunnissa kiitävällä kivenlohkareella jota ei ohjaa kukaan eikä jarrumiestä ole,silti puhutaan viisaita maailmankaikkeudesta ja varsinkin siitä että mihinkään muualle ei kertakaikkiaan ole voinut syntyä/kehittyä mitään elollista!!Eiköhän ole ihan hyvä kun lopetetaan tuollainen pähkäily joka ei johda muualle kuin niuvanniemen suljetulle osastolle!
Odotellaanhan nyt ihan rauhassa sitä "USA:n UFO-havaintoihin viikonloppuna "vastaus, jota kukaan ei tullut ajatelleeksi"", joka tuskin mitään mullistavaa tulee olemaan.
Määentiiämittää kirjoitti:
No kyllähän luonnonlait tai toimivat aproksimaatiot niistä tunnetaan melko hyvin nykyisin, kehitys on tuolta osalta jossain mielessä pysähtynyt. Itse uskon kyllä, että jossain tuolla on muutakin elämää. Pakkohan siellä jossain on olla, kun maailmankaikkeus on niin käsittämättömän laaja. Uskon myös, että jossain on älyllistä elämää. Onko se meitä löytänyt tai elänyt samoihin aikoihin, siinä onkin kysymys. Voi olla, että jostain lähetellään tutkimusaluksia tänne, en kuitenkaan usko siihen. Perusteluita: maailmankaikkeuden radiohiljaisuus -> ei lähellä älyllistä elämää.
- voihanolla?
abckissakävelee kirjoitti:
No kyllähän luonnonlait tai toimivat aproksimaatiot niistä tunnetaan melko hyvin nykyisin, kehitys on tuolta osalta jossain mielessä pysähtynyt. Itse uskon kyllä, että jossain tuolla on muutakin elämää. Pakkohan siellä jossain on olla, kun maailmankaikkeus on niin käsittämättömän laaja. Uskon myös, että jossain on älyllistä elämää. Onko se meitä löytänyt tai elänyt samoihin aikoihin, siinä onkin kysymys. Voi olla, että jostain lähetellään tutkimusaluksia tänne, en kuitenkaan usko siihen. Perusteluita: maailmankaikkeuden radiohiljaisuus -> ei lähellä älyllistä elämää.
joo mutta onko valon nopeus ehdottomasti maksimi? tämä käsitys on nykyihmisellä ja sitä pidetään suhteellisuusteorian takia faktana, mutta onko se todella sitä, epäilen, ihminen on tieteessään vielä lähtöpisteessä.
Tämä liittyy asiaasi siten että radioaallot etenevät tätä valon nopeutta 300 000km/s avaruuuden tyhjiössä. Voi olla että kyseinen nopeus ei riitä "älyllisemmän" elämän viestinnälle. Valon nopeus on todella hidas maailmankaikkeuden kokoa ajatellen. voihanolla? kirjoitti:
joo mutta onko valon nopeus ehdottomasti maksimi? tämä käsitys on nykyihmisellä ja sitä pidetään suhteellisuusteorian takia faktana, mutta onko se todella sitä, epäilen, ihminen on tieteessään vielä lähtöpisteessä.
Tämä liittyy asiaasi siten että radioaallot etenevät tätä valon nopeutta 300 000km/s avaruuuden tyhjiössä. Voi olla että kyseinen nopeus ei riitä "älyllisemmän" elämän viestinnälle. Valon nopeus on todella hidas maailmankaikkeuden kokoa ajatellen.No tuollahan (http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288500350577.html?ref=rss) just kerrotaan teoriasta, jolla jopa kymmenkertainen valonnopeus olisi saavutettavissa.
Valon nopeutta on pidetty maksimina siksi, että valolla ei ole massaa ja aina massan kasvaessa nopeuskin hidastuu, mutta voi hyvinkin olla mahdollista ylittää valon nopeus, kuten tuolla linkistä avautuvassa tuumaillaan.
Massaton valo ei juuri energiaa etenemiseensä tarvi, mutta kai nyt sentään massaa omaavat kappaleet olisi mahdollista kiihdyttää valoa nopeammiksi? ;)Kairakettu kirjoitti:
No tuollahan (http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288500350577.html?ref=rss) just kerrotaan teoriasta, jolla jopa kymmenkertainen valonnopeus olisi saavutettavissa.
Valon nopeutta on pidetty maksimina siksi, että valolla ei ole massaa ja aina massan kasvaessa nopeuskin hidastuu, mutta voi hyvinkin olla mahdollista ylittää valon nopeus, kuten tuolla linkistä avautuvassa tuumaillaan.
Massaton valo ei juuri energiaa etenemiseensä tarvi, mutta kai nyt sentään massaa omaavat kappaleet olisi mahdollista kiihdyttää valoa nopeammiksi? ;)Eikö tuo poimuajo teoriassa toimisi, sillä periaatteella, että kappale itsessään pysyisi ikäänkuin paikallaan, mutta avaruutta sen ympärillä taivutetaan. Mulle on vain jäänyt hieman epäselväksi millä tuota avaruutta taivutetaan? Massahan taivuttaa avaruutta, mutta siitä ei tässä kai ole kysymys, kun ei mitään mustia-aukkoja olla luomassa. Miten muistelen, että tuo tarvi toimiakseen jotain negatiivista ainetta tjsp. ja sitä ei ole olemassa kuin ehkä teoriassa?
Valon nopeuden maksimi on kyllä minulle arvoitus. Einsteinhän käsittääkseni oletti valonnopeuden vakioksi ja siitä johti suhteellisuusteoriansa. Suhteellisuusteoriaanhan tämä poimuajonkin mahdollisuus perustuu.
Avaruusmatkustusta ajatellen kymmenkertaisellakin valonnopeudella linnunradan halki matkustaminen kestää tuhansia vuosia.- Tosiasiassa
Kairakettu kirjoitti:
Hänellä taisi olla aikoinaan mahdollisuus tehdä sitä mitä hän eniten halusi. Ehkä vastaavaan pystyisivät monet muutkin tänä päivänä, jos vain heillä olisi taloudelliset mahdollisuudet ja innostusta asiaan (monellakin alalla).
Parempi kuin ollaan vaan hiljaa asiasta..
Eikö tuo poimuajo teoriassa toimisi, sillä periaatteella, että kappale itsessään pysyisi ikäänkuin paikallaan, mutta avaruutta sen ympärillä taivutetaan. Mulle on vain jäänyt hieman epäselväksi millä tuota avaruutta taivutetaan? Massahan taivuttaa avaruutta, mutta siitä ei tässä kai ole kysymys, kun ei mitään mustia-aukkoja olla luomassa. Miten muistelen, että tuo tarvi toimiakseen jotain negatiivista ainetta tjsp. ja sitä ei ole olemassa kuin ehkä teoriassa?
Valon nopeuden maksimi on kyllä minulle arvoitus. Einsteinhän käsittääkseni oletti valonnopeuden vakioksi ja siitä johti suhteellisuusteoriansa. Suhteellisuusteoriaanhan tämä poimuajonkin mahdollisuus perustuu.
Avaruusmatkustusta ajatellen kymmenkertaisellakin valonnopeudella linnunradan halki matkustaminen kestää tuhansia vuosia."Avaruusmatkustusta ajatellen kymmenkertaisellakin valonnopeudella linnunradan halki matkustaminen kestää tuhansia vuosia."
Jeps! Ei siis ole uskottavaa, että täällä hortoilisisi "UFOJA", jotka voisivat tippua mikä minnekin. Jos jollakulla olisi sellainen tekniikka hallussaan, että voisivat pöläyttää tänne noin vaan päiväseltään mutkin jostain tajuttoman kaukaa, niin ei niitä sellaisia onnettomuuksia heille sattuisi, että Roswellin kaltainen onnettomuus sattuisi.- Mikä ettei
Kairakettu kirjoitti:
"Avaruusmatkustusta ajatellen kymmenkertaisellakin valonnopeudella linnunradan halki matkustaminen kestää tuhansia vuosia."
Jeps! Ei siis ole uskottavaa, että täällä hortoilisisi "UFOJA", jotka voisivat tippua mikä minnekin. Jos jollakulla olisi sellainen tekniikka hallussaan, että voisivat pöläyttää tänne noin vaan päiväseltään mutkin jostain tajuttoman kaukaa, niin ei niitä sellaisia onnettomuuksia heille sattuisi, että Roswellin kaltainen onnettomuus sattuisi.Ovat kehittäneet kuolemattimuuden, niin pitkäksihän se aika kävisi omalla planeetalla ja tilakin loppuu. Niillä tietysti toimii syntyvyyden säännöstely tai pikemminkin monistus,mutta aina voi kansoittaa vieraat planeetat.
Kairakettu kirjoitti:
"Avaruusmatkustusta ajatellen kymmenkertaisellakin valonnopeudella linnunradan halki matkustaminen kestää tuhansia vuosia."
Jeps! Ei siis ole uskottavaa, että täällä hortoilisisi "UFOJA", jotka voisivat tippua mikä minnekin. Jos jollakulla olisi sellainen tekniikka hallussaan, että voisivat pöläyttää tänne noin vaan päiväseltään mutkin jostain tajuttoman kaukaa, niin ei niitä sellaisia onnettomuuksia heille sattuisi, että Roswellin kaltainen onnettomuus sattuisi.Toinen mahdollisuus on se, että ne asuvat paljon lähempänä meitä, mutta pitävät radiohiljaisuutta ja ovat pitäneet sitä kauan. Kenties samoin perustein kuin Hawking ehdotti, ettei suurienergisiä radioaaltoja kannattaisi lähettää avaruuteen, sillä emme tiedä mitä sieltä on tulossa. Tuo on minusta todennäköisempi vaihtoehto, kuin se, että ne täällä käyvät vierailulla madonreikiä pitkin.
- Eipäs kestä.
Kairakettu kirjoitti:
Jeps! Ei siis ole uskottavaa, että täällä hortoilisisi "UFOJA", jotka voisivat tippua mikä minnekin. Jos jollakulla olisi sellainen tekniikka hallussaan, että voisivat pöläyttää tänne noin vaan päiväseltään mutkin jostain tajuttoman kaukaa, niin ei niitä sellaisia onnettomuuksia heille sattuisi, että Roswellin kaltainen onnettomuus sattuisi.Aika muuttuu jo lähellä valon nopeutta. Matkaajilla olisi aivan toiselainen aika kuin meillä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aikamatkustus Eipäs kestä. kirjoitti:
Aika muuttuu jo lähellä valon nopeutta. Matkaajilla olisi aivan toiselainen aika kuin meillä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/AikamatkustusNo joo, olenhan minä jo aiemmin täälläkin maininnut, että olisihan se ehkä mahdollista, että jos jossain toisella planeetalla olisi ihan erilainen aika kuin meillä ja matkaaminen esim. tänne ei merkitsisi heidän ajassaan juuri mitään. Mutta eipä noita vieraalta planeetalta kotoisin olevia turisteja vielä näy.
- Eipäs kestä.
Kairakettu kirjoitti:
No joo, olenhan minä jo aiemmin täälläkin maininnut, että olisihan se ehkä mahdollista, että jos jossain toisella planeetalla olisi ihan erilainen aika kuin meillä ja matkaaminen esim. tänne ei merkitsisi heidän ajassaan juuri mitään. Mutta eipä noita vieraalta planeetalta kotoisin olevia turisteja vielä näy.
Aivan. En ole nähnyt minäkään ja luulen, että suurin osa on ihmisten oman pään keksimiä satuja.
- me-262
Muutakuin sitä vanhaa ja tulevaa historiaa:
http://www.youtube.com/watch?v=2la8KMgdFhI - M.I.B.
Tilaisuutta ei tulla järjestämään. Kaikki neljä puhujaa peruuttavat osallistumisensa viime hetkellä.
- bncbhhhlmhh
Niin. Jos eivät kuole autokolareissa sitä ennen..
- Tuon perusteella
"tullut ajatelleeksi" tarjoavat jotain "luonnollista" selitystä.
- 14+9 ei ole 23
Tyhjiä puheita. Näillä tyypeillä ei ole mitään uutta kerrottavaa, minkäänlaisista todisteita puhumattakaan.
- On siinä
ainakin yksi kertomus ufosta, jossain paljastettiin. En tiedä onko kuvaa, mutta ethän uskoisi silti. Minä olen nähnyt selittämättömän valoilmiön, joten helppo uskoa.
On siinä kirjoitti:
ainakin yksi kertomus ufosta, jossain paljastettiin. En tiedä onko kuvaa, mutta ethän uskoisi silti. Minä olen nähnyt selittämättömän valoilmiön, joten helppo uskoa.
Olen minäkin nähnyt oudon valoilmiön. Pilvien välistä näkyi pyöreä kirkas valo ja se näytti pysyttelevän paikoillaan pitkähkön ajan, sitten lähti suunnilleen etelän suuntaan tosi kovalla nopeudella, lentokoneet eivät sellaiseen pysty. Muttamutta, luulen, että kyseessä oli kuitenkin satelliitti, tai jokin muu ihmisen kyhäämä kapistus, josta auringon valo heijastui. En kuitenkaan osaa selittää, että miksi näytti pysyttelevän paikoillaan ensialkuun.
- havaintojamyös
Kairakettu kirjoitti:
Olen minäkin nähnyt oudon valoilmiön. Pilvien välistä näkyi pyöreä kirkas valo ja se näytti pysyttelevän paikoillaan pitkähkön ajan, sitten lähti suunnilleen etelän suuntaan tosi kovalla nopeudella, lentokoneet eivät sellaiseen pysty. Muttamutta, luulen, että kyseessä oli kuitenkin satelliitti, tai jokin muu ihmisen kyhäämä kapistus, josta auringon valo heijastui. En kuitenkaan osaa selittää, että miksi näytti pysyttelevän paikoillaan ensialkuun.
niimpä, kairakuttu. voihan ne olla satelliitteja. Itse ajattelin samaa kymmenisen vuotta sitten talvella yötaivaan tähtiä katsellessa huomasin kaksi valopistettä liikkuvan "tähtien seassa", siis niin korkealla että sille näytti, olivat menossa eri suuntaan, ajattelin myös että satelliitteja? kunnes toinen yhtäkkiä käänsi ja lähti toisen perään....
- Minun näkemäni
Kairakettu kirjoitti:
liikkui pitkän aikaa edestakaisin, pitkulainen, liekehtivä ja ääneton, monta näki saman.
Tuolla tuosta amerikkalaisesta juttua.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288501543765.html - Ratkaisu
Kairakettu kirjoitti:
Anna mun arvata, olit sisätiloissa, ja joku heijastui ikkunaan.
Ratkaisu kirjoitti:
Anna mun arvata, olit sisätiloissa, ja joku heijastui ikkunaan.
Arvasit väärin, olin ulkona kotipihallani, oli kesä ja muuten selkeä sää, mutta hieman pilvinen, ei juuri tuullutkaan.
- hööö
Paljastus on luultavasti jotain seuraavanlaista. On joku ilmakehän tai maapallon ilmiö, jolla voidaan selittää suurin osa havainnoista etteivätpä he väittäisi melkeinpä kaikki. Tällä on seurauksena se, että ufohavointoihin uskotaan yhä vähemmän.Kansainväliset trollit, uudet aseet käytössään jatkavat trollaamista ihmisistä,jotka ovat kiinnostuneita tunnistamattomista lentävistä kohteista/aihepiiristä. Häiriköt asuvat heidän palstoilla entistä enemmän, tehden heitä naurunalaisiksi.
Oli ns. päivänpolttava uutisaihe jo 21.09-12 ja jatkuu koko viikonlopun siihen saakka kunnes salaisuuden verhot avataan. Sitä odotellessa tässä lisää: http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288501679365.html
Kairakettu kirjoitti:
Oli ns. päivänpolttava uutisaihe jo 21.09-12 ja jatkuu koko viikonlopun siihen saakka kunnes salaisuuden verhot avataan. Sitä odotellessa tässä lisää: http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288501679365.html
Aha, viesti johon tuon edellisen vastasin, poistui näköjään vastausta kirjoittaessani.
- SvenkBättrejuden
Kairakettu kirjoitti:
Aha, viesti johon tuon edellisen vastasin, poistui näköjään vastausta kirjoittaessani.
Poliittisesti epäkorrektit aiheet sabotoidaan ja samalla saadaan läimäytettyä kirjoittajien naamaan nuijalla. Että kirjoitatko sinä finnjeääveli meidän swedujen hienolle foorumille tommosta, tästä saat turpiisi!
- ------
Totuus ufoilmiöstä juuri nyt on se, että laajan ensikontaktin ensimmäiset vaiheet ovat olleet meneillään jo jonkin aikaa maailmalla. Ei tämä mikään suuri salaisuus ole ja varmasti myös monet nyt tätä lukevat ovat asiasta tietoisia jollakin tavoin:
http://www.youtube.com/watch?v=SRoC645tUPY&feature=related
Kyse ei kuitenkaan ole invaasiosta, vaan "Suuren Jumalallisen Suunnitelman" edistymisestä, mikä tarkoittaa mm. sitä, että universumin tätä galaksia hallitseva Taivaallinen Hallinto on jo kauan, kauan sitten laatinut suunnitelman myös tälle maailmalle ja aurinkokunnalle. Ufoasioissa tulisikin ottaa huomioon myöskin
kaikkein kehittyneimmät - eli Henkimaailmaa edustavat - ufot, jotka ovat esim.
ilmestysten takana. Henkimaailma ei luonnollisestikaan tarvitse välttämättä
ufoaluksia, mutta toisinaan he manifestoituvat ja näyttäytyvät sillä tavoin,
kuten esimerkiksi Fatimassa tapahtui vuonna 1918.------ kirjoitti:
Tässsä on vielä video Cancunista vuodelta 2012:
http://www.youtube.com/watch?v=GATQtWN87CMVeikkaisin, että pieniä kuumailmapalloja, joita puuskittainen tuuli heittelee. Kaikki näyttää liikkuvan kuvaajasta katsottuna pikkuhiljaa oikealle.
- cvbgng
Veikkaisin, että pieniä kuumailmapalloja, joita puuskittainen tuuli heittelee. Kaikki näyttää liikkuvan kuvaajasta katsottuna pikkuhiljaa oikealle.
Juu, juuri tuollaisia lentäviä kuumailma soihtuja näin Thaimaan Phuket Karonin rannalla illalla, viimevuonna.
- maailmanhuijaus
Nyt se siis tulee , Nsa:n järisyttävä uutinen humanoidien olemassaolosta.
Sen jälkeen globaalimaailma on valmis, kun ufoiksi naamioituneet MIB- miehet esittävät vaatimuksensa ihmiskunnalle, ja kaikki toivo ja valta ihmislajin säilymisestä annetaan kasvottomalle järjestölle, name it NSA. - No mikä se oli
No mikä se paljastus oli? Viikonloppu meni jo, mutta en löytänyt tästä aiheesta mitään uutta.
- ....................
Eikö tämä tilaisuus peruttu jostakin kumman syystä?
- floppiko vaan
taisi olla floppi koko juttu
Kyllä se paljastus sittenkin tuli, hehheh: http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288502471454.html?ref=rss
Flunssa pitää muukalaiset loitolla, hehehehee....
"- Meidän flunssaviruksemme saattaisi tappaa muukalaisen. Hänen flunssansa taas saattaisi pyyhkäistä elämän koko Maapallolta, Coleman luennoi."
"- Mikäli he (muukalaiset) ovat kyllin älykkäitä rakentamaan valovuosia nielevän aluksen, he ehkä ymmärtävät myös vaikutukset, joita leviävillä sairauksilla voi olla."
Just joo, onhan meilläkin flunssarokotteet, joten jos jollakulla olisi aluksia valovuosien matkailuun, niin kai heillä jo olisi paremmat rokotteetkin, tai ainakin paremmat nenäliinat.- Niinpä.
Kairakettu kirjoitti:
Kyllä se paljastus sittenkin tuli, hehheh: http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288502471454.html?ref=rss
Flunssa pitää muukalaiset loitolla, hehehehee....
"- Meidän flunssaviruksemme saattaisi tappaa muukalaisen. Hänen flunssansa taas saattaisi pyyhkäistä elämän koko Maapallolta, Coleman luennoi."
"- Mikäli he (muukalaiset) ovat kyllin älykkäitä rakentamaan valovuosia nielevän aluksen, he ehkä ymmärtävät myös vaikutukset, joita leviävillä sairauksilla voi olla."
Just joo, onhan meilläkin flunssarokotteet, joten jos jollakulla olisi aluksia valovuosien matkailuun, niin kai heillä jo olisi paremmat rokotteetkin, tai ainakin paremmat nenäliinat.Tuosta on vaikea enää idioottisempaa selitystä kehitellä!
Voi perkele sentää..flunssa pitää ufomiehet loitolla..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856