Hei, onko kukaan ottanut kestopigmentoinnit Keravalla? Toi silmien rajaus kiinnostaisi, mutta keravalaisista kauneushoitoloista ei netissä löydy paljo kokemuksia. Niin, ja muutenkin kaipaisin vinkkejä mitä keravalaista kauneushoitolaa suosittelisitte (ei siis pelkästään kestopigmentointiin vaan muutenki) :)
kauneushoitolat/kestopigmentointi
6
445
Vastaukset
- Nainen78987
Kauneushoitola Hyvä olo. Suosittelen älyttömästi. Tosi ammattitaitoinen ja ihanan aito ihminen.
- :)))
House of beauty. Itse ottanut Unnalta kestopigmentoinnit kulmiin ja käynyt Minnalla hoitamassa hiusasiat :) Tyytyväinen olen ollut.
- tökstöks
Kyseisen paikan nimeltä mainitsemasi henkilö ,on niin töykeä, että en varmaan mene sinne koskaan.
- tyttö
:))) - mites ne sun kestopigmentoinnit? säilyykö kauan ja maksoiko paljon?
- keravalta
Minä otin Hiushaltiattaressa Suvilla. Olen erittäin tyytyväinen valintaani,nyt kulmani ja silmäni ovat aina huolitellun näköiset. Hinta oli 200e, tuo oli tarjous ja aikaa tästä on jo vuoden verran.
- Ullis
Minäkin hiushaltiattaressa suvilla käynyt, olen ottanut kulmat ja silmät. Olen erittäin tyytyväinen nyt aina huoliteltu,vaikka ei ehtisikään meikkaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830