Tota oisko tääl sellasta miestä jolla naisten asuja ois kiva kokeilla niitä mul ois korkkarit,sukkikset,pikkarit,rintsikat mini,hametta ei oo mut jos sul olis muitakin naisten asuja ni ois kiva "tyttöillä" olen kokoa M ja asun jkl.n lähellä ja ikää 4s.v
Asuja
10
530
Vastaukset
moi.olen 41v ukm ja tykkään käyttää korsetteja,sukkanauhaliivejä,sukkia,satiinihanskoja ja dildoja.olen vantaalta.olis kyllä kiva joskus kokeilla samanlaisen miehen kanssa joka tykkää kyseisestä fetissistä.tuntuu todella kiihottavalta laittaa asut päälle ja alkaa ratsastaa dildolla.olisi todella kiihottavaa katsella toista samanlaista ja runkata ja ottaa suihin.
- Ukm45
Mielelläni tulisin tyttöilemään kanssasi. Miten saan yhteyden sinuun. Olen itse 45 ukm
Ukm45 kirjoitti:
Mielelläni tulisin tyttöilemään kanssasi. Miten saan yhteyden sinuun. Olen itse 45 ukm
pistä viestiä tolle mun nicille m40cdlover.pitää kirjautua tälle sivulle.
- N.asuja
Perjantaiksi kolmatta miestä iltapäiväksi kokeileen/pukeutumaan naisten asuihin 014/alueen keski-osaan me hoikat 40,vuotiaat miehet mulla paikka me poikamiehiä ostamme lisää sexyjä asuja oisko halukasta kundia/miestä tietty salassa
- ss21
Tällä viikolla joka päivä stayupit ja sukkanauhaliivit päällä töissä alus vaatteena M 53V
- Minnoon
Minnoon ihimetelly että ompas palijon tilto-nimisiä hevosia näille palstoille kirjoittajilla. Kaikki haluaisivat ratsastaa tiltolla. Sitä minen käsitä että mitä se tuo runkkaus ja suihinotto siihe liittyy. Mikä neuvoksi?
mä kans käytän sukkanauhaliivejä ja sukkia, liiveihin ilmapallot tulee ihan "tyttömäinen olo"
niin nytkin olen töissä ja strngit jalassa.
- str
stringit on mutten oo töissä.
- ISOKIN?
str kirjoitti:
stringit on mutten oo töissä.
Mitä stringien etukappaleen alla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973