Mitä niitä kouluja rakentamaan. Laitetaan vanhat koulut 2 vuoroon aamu ja iltapäivä.
Pelkkää säästöä. Nehän eivät ole käytössä kuin muutaman tunnin päivässä. Tässä olisi hyvä vaali teema vaikka jollekkin kansankynttilälle joka on ehdokkaana.
Uusia kouluja ei tarvita
4
186
Vastaukset
- MMyyjä
Mä olen sun kanssa samaa mieltä. Mitähän ne opet siihen sanoo ne kun on aika tarkkoja omasta hipiästään. Eihän ne voi olla töissä 2 vuorossa niin kun muut kansalaiset.
- Nuuka tosi nuuka
Eipä ollut pokkaa vastata tuohon viestiin kellään. Olisi pelkkää säästöä muutama miljoona joka vuosi. Ei kouluja lisäämällä mitään säästetä tai voiteta.
- mieisse
Nuuka tosi nuuka kirjoitti:
Eipä ollut pokkaa vastata tuohon viestiin kellään. Olisi pelkkää säästöä muutama miljoona joka vuosi. Ei kouluja lisäämällä mitään säästetä tai voiteta.
Ajatus on niin typerä, ettei tuohon ole voinut vastata mitään.
Missä se säästö olisi?
Lapset tarvitsisivat hoitoa aamupäivät-> kuluja
Enemmän opettajia, tai vuororolisiä-> kuluja
Enemmän siivottavaa->kuluja
Listaa voi jatkaa...
Ap. taitaa olla oikein älynjättiläinen. - ei opeksi aikova
mieisse kirjoitti:
Ajatus on niin typerä, ettei tuohon ole voinut vastata mitään.
Missä se säästö olisi?
Lapset tarvitsisivat hoitoa aamupäivät-> kuluja
Enemmän opettajia, tai vuororolisiä-> kuluja
Enemmän siivottavaa->kuluja
Listaa voi jatkaa...
Ap. taitaa olla oikein älynjättiläinen.No ei tuo kyylä noin mene. Säästöä tulee kun ei niitä uusia home houluja tehdä vaan laitetan ne ju olevat tehokkaampaan käyttöön. Mikäli luokkaa käytetään 3-5 tuntia päivässä niin kyllä se voidaan laittaa 2 vuoroon ei vielä tule mitään vuoro lisiä. sehän on vaan järjestely kysymys ja halusta kiinni. Eihän tämä opettajille tietenkää sopisi kun ovat tottuneet mukaviin työ aikoihin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465671Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482915- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92260- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121942törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151676- 1451295
- 131127
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561109