Mitä niitä kouluja rakentamaan. Laitetaan vanhat koulut 2 vuoroon aamu ja iltapäivä.
Pelkkää säästöä. Nehän eivät ole käytössä kuin muutaman tunnin päivässä. Tässä olisi hyvä vaali teema vaikka jollekkin kansankynttilälle joka on ehdokkaana.
Uusia kouluja ei tarvita
4
179
Vastaukset
- MMyyjä
Mä olen sun kanssa samaa mieltä. Mitähän ne opet siihen sanoo ne kun on aika tarkkoja omasta hipiästään. Eihän ne voi olla töissä 2 vuorossa niin kun muut kansalaiset.
- Nuuka tosi nuuka
Eipä ollut pokkaa vastata tuohon viestiin kellään. Olisi pelkkää säästöä muutama miljoona joka vuosi. Ei kouluja lisäämällä mitään säästetä tai voiteta.
- mieisse
Nuuka tosi nuuka kirjoitti:
Eipä ollut pokkaa vastata tuohon viestiin kellään. Olisi pelkkää säästöä muutama miljoona joka vuosi. Ei kouluja lisäämällä mitään säästetä tai voiteta.
Ajatus on niin typerä, ettei tuohon ole voinut vastata mitään.
Missä se säästö olisi?
Lapset tarvitsisivat hoitoa aamupäivät-> kuluja
Enemmän opettajia, tai vuororolisiä-> kuluja
Enemmän siivottavaa->kuluja
Listaa voi jatkaa...
Ap. taitaa olla oikein älynjättiläinen. - ei opeksi aikova
mieisse kirjoitti:
Ajatus on niin typerä, ettei tuohon ole voinut vastata mitään.
Missä se säästö olisi?
Lapset tarvitsisivat hoitoa aamupäivät-> kuluja
Enemmän opettajia, tai vuororolisiä-> kuluja
Enemmän siivottavaa->kuluja
Listaa voi jatkaa...
Ap. taitaa olla oikein älynjättiläinen.No ei tuo kyylä noin mene. Säästöä tulee kun ei niitä uusia home houluja tehdä vaan laitetan ne ju olevat tehokkaampaan käyttöön. Mikäli luokkaa käytetään 3-5 tuntia päivässä niin kyllä se voidaan laittaa 2 vuoroon ei vielä tule mitään vuoro lisiä. sehän on vaan järjestely kysymys ja halusta kiinni. Eihän tämä opettajille tietenkää sopisi kun ovat tottuneet mukaviin työ aikoihin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152