Mies laukeaa sisään

mimmi

Monissa eroottisissa novelleissa (yms) kuvaillaan, kuinka nainen "tuntee miehen nesteiden laukeavan sisälleen". Naiset, pystyttekö te todella "tuntemaan" nämä nesteet? Itse tiedän kyllä liikkeistä, ilmeistä ja äänistä koska mieheni laukeaa, mutta en varsinaisesti fyysisesti tunne, kuinka hän laukeaa sisälleni. Normaalia?

61

42505

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      enkä ole edes ajatellut onko normaalia.

    • Jyrä

      Se on pötypuhetta että nainen tuntisi varsinaisesti sperman tuloa syvällä sisässään saatikka sitten pepussaan

      • JezJezJez

        juuh täyttä paskaa =)


    • N25

      En minäkään mitään nesteitä tunne kuin vasta siinä vaiheessa, kun ne alkavat seksin jälkeen valua ulos sisältäni...laukeamisen hetkellä tunnen lähinnä peniksen sykkivän. Joskus sitäkään ei tunnu - niistä miehen muista liikkeistä ja ilmeistä sen arvaa.

      • kaija

        En minäkään mitään nesteitä sisälläni tunne, mutta peniksen sykinnän usein tuntee. Ja miehen ilmeistä, eleistä ja liikkeistä sen huomaa...

        Ehkäpä se on novelleissa se ajatus että on kiihottavaa (tai jotain) tuntea miehen nesteet sisällään.


      • ----
        kaija kirjoitti:

        En minäkään mitään nesteitä sisälläni tunne, mutta peniksen sykinnän usein tuntee. Ja miehen ilmeistä, eleistä ja liikkeistä sen huomaa...

        Ehkäpä se on novelleissa se ajatus että on kiihottavaa (tai jotain) tuntea miehen nesteet sisällään.

        Olen eri mieltä, kyllä olen joskus tuntenut, siis en selvästi vaan lämpöä jne


      • määrä
        ---- kirjoitti:

        Olen eri mieltä, kyllä olen joskus tuntenut, siis en selvästi vaan lämpöä jne

        Kyllä vaimoni sanoo tuntevansa lämpöä tms. Kyse on määrästä. VÄhäistä ei voikaan tuntea, mutta eikai se tuntemus nyt niin mahtava ole kun jokatapauksessa onkyseessä mitätön senttilitrojen ruiskaus - jos sitä nyt edes sellaiseksi voi sanoa - paremminkin pisaroiden pirskaus.


      • Eleanoor
        määrä kirjoitti:

        Kyllä vaimoni sanoo tuntevansa lämpöä tms. Kyse on määrästä. VÄhäistä ei voikaan tuntea, mutta eikai se tuntemus nyt niin mahtava ole kun jokatapauksessa onkyseessä mitätön senttilitrojen ruiskaus - jos sitä nyt edes sellaiseksi voi sanoa - paremminkin pisaroiden pirskaus.

        Kyllä minä ainakin tunnen mieheni laukeavan sisääni :) tiedä sit onko ´epänormaalia´.


      • maija

        Kyllä tuntuu,kahareisin on päällä mies,minulla jalat yhdessä mies pitää kädet alakautta minun hartioilla kiinni,vauhti kiihtyy sitten mies päällä jäykistyy paino on tussun lantionpäällä ja puristaa kovasti muutamia survaisuja kovasti,siinä kyllä maailman asiat on pois ja tyytyväin orkasmin saanut


      • mollamaija
        Eleanoor kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin tunnen mieheni laukeavan sisääni :) tiedä sit onko ´epänormaalia´.

        ainoastaan tunnnen sen kun laukeaminen alkaa niin keppi käy aivan ihanasti painamaan ja meinaan ite laueta,mutta sitten se laukeaminen kunnolla alkaa ja kepin jännitys loppuu...eli en mä suoranaisesti mitään nesteen valumista tunne.


      • Anonyymi
        kaija kirjoitti:

        En minäkään mitään nesteitä sisälläni tunne, mutta peniksen sykinnän usein tuntee. Ja miehen ilmeistä, eleistä ja liikkeistä sen huomaa...

        Ehkäpä se on novelleissa se ajatus että on kiihottavaa (tai jotain) tuntea miehen nesteet sisällään.

        Jos on muutenkin jo niin litisevän märkänä molempien kiimaisista eritteistä😉

        Vee kun alkoi yhtäkkiä tehä mieli kunnon runkkua🥵


    • Kyllikki

      Kertaakaan en ole tuntenut sen litkun roiskahdusta siellä. Tietysti SEN tuntee kun teppo alkaa kutistua, jos siis jäädään hetkeksi sisäkkäin.

    • Timpe

      Vaimoni sanoo, että hän tuntee siemennesteen ruiskahdukset. Minulla on kyllä yleensä hyvin runsas ja voimakas siemensyöksy, ehkä se vaikuttaa.

    • Heppis

      Kyseessä on miesten fantasia. Yleensä tällaiset novellit ovatkin miesten kirjoittamia.

      Miehet siis kuvittelevat että heidän orgasminsa on niin voimakas, että ruiskuava sperma tuntuu naisen sisällä ihan selvästi.

      Näinhän se ei suinkaan aina ole. Itse en tunne moista ikinä, vaikka välillä mieheltäni on tullut sellaisella voimalla että ihme kun ei ole lentänyt rekyylin ansiosta pois sängyltä.

    • M45

      Minulle ovat jotkut naiset sanoneet, että ruiskahdus on tuntunut. Ovat hiukan ihmetelleet, kun eivät ole ennen sellaista kokeneet. Taitaa olla kiinni siitä kuinka raju ruiskaus on... mitannut en ole, mutta voisi se mälli parhaimmillaan pari metriä lentää. ;^)

    • M30

      miten kauan spermaa valuu "kintuille"? Tuntuuko se hyvälle/pahalle?

    • Sonni

      Jos meikäläinen panee teitä niin kyllä tuntuu!

      • valuu

        Totta kai se sieltä pois valuu, vain osa jatkaa matkaansa hedelmöitykseen jne.

        Joskus ehtii vessaan, joskus ei... Siksi ihmettelenkin, että miten ihmeessä pikapanolla tämä vakuttelu hoidetaan? Ellei ole alushousujakaan? Apua?


    • Esinahka

      Riippuu varmaan miehestä että tunteeko. En ole nainen niin en tarkasti tiedä mutta tyttöystäväni tuntee ainakin.
      Itselläni on hieman kireempi esinahka joten se mälli tulee tietenki kovemmalla paineella pihalle ja saattaa lentää usean metrinki jos vaa antaa tulla. Onko näit kireempiä esinahkoja muillaki miehil....

    • minä

      Itse tunnen kyllä hyvinkin kuinka mieheni nesteet valuvat sisääni. Kyllähän tuokin on aivan normaalia, että et tunne nesteitä, mutta normaalia on sekin, että tunnet.

      • ....

        kun mieheni laukeaa sisälleni. Tunnen, kun ns. täytyn, ja tunnen sen lämmön, joka johtuu spermasta sisälläni.


      • huoranahomona
        .... kirjoitti:

        kun mieheni laukeaa sisälleni. Tunnen, kun ns. täytyn, ja tunnen sen lämmön, joka johtuu spermasta sisälläni.

        kunnon kullit ruskuttaa paineella pitkään ja paljon,isosta reiästä kyrvän päässä........jannelle sisään


    • neitivain18

      Kyllä tuon pystyy tuntemaan kun poikaystäväni laukeaa. Itselläni on vielä sen verran kireä kun ei ole lapsiakaan tullut tehtyä plus sitten poikaystäväni paksu penis. Jos hän saa oikein voimakkaan orgasmin pystyn tuntemaan laukeamisen alusta loppuun.

      • sisällä

        ja todella IHANALTA. AAHHH


    • olen ainakin itse tuntenut kun kumppanini laukeaa sisääni.. ja se tuntuu hyvinkin mukavalta :D. yleensä saan orgasmin vielä siinä vaiheessa kun hän laukeaa. aika usein kuitenkin kumppanini kuitenkin ottaa kalunsa pois ennen erektiota, koska se on minullekin silloin paljon helpompaa..

      • ennen erektiota"

        mitenkäs sen sai sisään ennen erektiota?


      • ehheheh

        äähäääähääää!


    • hjaana

      Pari kertaa on tuntunut siltä että olisi ehkä tuntenut spermojen lennon sisälle lämpimänä tunteena, mutta en kyllä ole satavarma. Ei ainakaan ikinä tunnu niin erikoiselta että siihen kiinnittäisi huomiota. Sen kyllä tuntee, kun muna kovenee ja laukeamisen jälkeen sykkii ja pehmenee :)

      • iso mälli

        Ex tyttöystäväni sanoi tuntevansa selvästi penikseni sykkimisen ja sperman roiskahtelun pillussaan.


    • Authority

      Tyttöystävä on jo useasti (noin joka neljäs seksikerta) kertonut tunteneensa laukeamiseni. Ensimmäisellä kerralla olin itsekin ihan huuli pyöreänä että kuinkas se nyt tuntui, mutta ilmeisesti tyttö tykkää, ainakin niin vakuutti. Asiaan voi vaikuttaa se, että neitokainen on muutenkin hyvin herkkä sisältä (esim. g-pistestimulaatio muuten kuin HYVIN hellästi alkaa hänellä tekemään kipeää helposti), mutta mahdollista tämä laukeamisen tunteminen siis on. Lienee yksilökohtaista ja mahdollisesti harvinaista.

      • wikipedisti

        naienn tykytyksen tuntuu muttanesteitä seinämissä ei.


      • Authority
        wikipedisti kirjoitti:

        naienn tykytyksen tuntuu muttanesteitä seinämissä ei.

        Kyseinen neiti on eritellyt sykkimisen ja roiskahtelut puheissaan. Tuntee siis kummankin.


    • Tikkidii

      ...se lämmön/kosteuden vaihtuminen. En minä mitään fyysistä ruiskimista tunne, vain sen sykkeen, mutta tiedän miehen lauenneen (jos siis sperman määrä on normaali eikä vähäinen) kun emättimessä tuntuu yllättävä lämmön/kosteuden lisääntyminen tai viileneminen, riippuen sperman lämpötilasta ja määrästä, miten vahvasti sen sitten huomaa. Mutta sellaista fyysistä tunnetta, että neste osuisi seinämiin en ole koskaan huomannut, ihan sama miten vahva ruiskautus/miten paljon sitä tulee.

      Ei sitä ehkä sitten kaikki huomaa, minusta tuo on niin selkeä muutos etten itse ainakaan voi sitä olla huomaamatta.

      • m37_

        Ensimmäinen tyttöystäväni kanssa oli avoin suhde ja kumpikin leikki myös muitten kanssa. Hän kertoi usein kokemuksistaan ettei ollut huomannut ollenkaan toisten miesten laukeavan samalla tavalla voimakkaasti sykkien kuin minä. Minulla on joskus tapana laskea kaluni sykähdyksiä lauetessani ja niitä tulee yleensä 20-25. Pilluun tai tekopilluun lauetessa huomattavasti enemmän kuin käsin.

        Ja kun minulle kertyi muita kokemuksia, naiset kertoivat usein minun sykkivän tosi lujaa kun laukean. Tämän olen kuullut monelta. Minulta tulee aika paljon spermaa, vähän aikaa lastia kerättyäni pitkän panon päätteeksi ruiskautan 4-5 paksua ruiskautusta jos mahalle ja rinnoille ammutaan ja sitten vielä hitaammin valuvat päälle. Nykyinen vaimoni mainitsee usein että spermaa tuntuu tulevan paljon. Tuskin se mitenkään ruiskautuksina tuntuu mutta ehkäpä juuri se kosteus ja lämpimyys tai viileys.


      • roisk
        m37_ kirjoitti:

        Ensimmäinen tyttöystäväni kanssa oli avoin suhde ja kumpikin leikki myös muitten kanssa. Hän kertoi usein kokemuksistaan ettei ollut huomannut ollenkaan toisten miesten laukeavan samalla tavalla voimakkaasti sykkien kuin minä. Minulla on joskus tapana laskea kaluni sykähdyksiä lauetessani ja niitä tulee yleensä 20-25. Pilluun tai tekopilluun lauetessa huomattavasti enemmän kuin käsin.

        Ja kun minulle kertyi muita kokemuksia, naiset kertoivat usein minun sykkivän tosi lujaa kun laukean. Tämän olen kuullut monelta. Minulta tulee aika paljon spermaa, vähän aikaa lastia kerättyäni pitkän panon päätteeksi ruiskautan 4-5 paksua ruiskautusta jos mahalle ja rinnoille ammutaan ja sitten vielä hitaammin valuvat päälle. Nykyinen vaimoni mainitsee usein että spermaa tuntuu tulevan paljon. Tuskin se mitenkään ruiskautuksina tuntuu mutta ehkäpä juuri se kosteus ja lämpimyys tai viileys.

        Itseltäni lennähtää spermaa yleensä vain kerran, loput vaan valahtaa ulos... jos kalu on ollut vähän kauemmin pinkeenä niin sitten ehkä parisen kertaa roiskahtaa. Vaikka ei vähään aikaan laukeaisikaan niin määrä pysyy kutakuinkin samana.


    • sanoo,

      joskus tuntevansa, mutta ei läheskään aina.
      Häneltä ei valu koskaan tippaakaan ulos, väittää sen pysyvän sisällä aina seuraavaan vessassa käyntiin asti ts. niinkauan kuin hän haluaa.

    • jarstsa80

      Kyl mä oon huomannu ku nainen saa, eikä se mulle oo maailmanloppu, jos en ite saa. Kait sen tuntee´ku niehektä tulee, toi on vaikee kysymys. Mulle naiset on sanonu et tuntuu hyvältä ku saa nestettä sisään...

      • Näpsä Neito

        miehethän täällä näköjään enimmäkseen äänessä ovat, vaikka naisilta kysyttiin.
        Itse ainakin tunnen valtavan lämmön, joka on ensin syvällä ja sit tietysti joka puolella, kun sperma alkaa valua pois kullin vielä ollessa sisällä. Tähän nyt tietysti vaaditaan runsastuottoinen nuori mies, vanhoilta nyt ei tule kuin pieni pihaus.


    • _Tytsy_89_

      Eksäni kanssa todella tunsin muutaman kerran ruiskahduksen tai pari. Eli ei siis ole mahdotonta.:) Nykyisen kanssa, ja tämän tietyn eksän jälkeen muutenkaan en ole kyllä tuntenut. Ehkäpä hänellä oli tavallista voimakkaampi siemensyöksy, tai olisiko iällä osuutta syöksyn voimakkuuteen, olimme nimittäin tällöin 17-kesäisiä?

    • Kaikkea joskus

      Olen 17v tyttö ja ikäisillä tulee heti ennekuin pääsee vauhtiin. Vanhempien miesten kanssa saa pidenpään, sitten kun vielä hieröö kunnolla isoa kullia tulee loputkin spermat. Olen käynyt vanhan miehen luona kun sillä on iso ja jaksaa vaikka tuleikin usein illan aikana.Kuuskymminen mutta haluaa jatkuvasti, enkä pane hanttiin kun seisoo.

    • avot.

      jopa tyttö onko tollaissii tarjolla jossai? nuor naine haluu kypssää ja kypäs mies nuorta

    • baabee

      Sanotaan niin että laukeamista en tunne, mutta useimmiten minä tunnen selvästi onko spermaa sisällä vai ei. :) Naidessa tuntee kun mies työntelee, ja sitten lopettaa, ja sitten tuntee kun mies on kovana sisällä ja sykkii ja alkaa pian pehmetä. Itse laukeamishetken sattaa huomata miehen voimakkaasta sykkeestä, mutta miehen ilmeet ja äänet saattaa kertoa enemmän :) Jos mies lopettaa heti lauetessaan sen työntelyn ja laittaa tulemaan useamman ison ruiskauksen, ne myöhemmät ruiskaukset saattaa tuntea lämpönä. Monelta mieheltä vain ei tule kuin yksi tai kaksi ja nekään eivät turhan kovaa tahtia.

      Mutta miehen lopettettua työntelyn kyllä sen tuntee, jos spermat sisälleen on saanut - tuntuu melko nestemäiseltä ja aluksi varsinkin kuumalta, ja varsinkin tuntuu jos se on ulos valumassa. On selvä ero siihen jos ei ole saanut sisälleen. :)

    • elettaria

      Kyllä sen tuntee ainakin useimmiten. Jos miehelle kyseessä on ns. tusinaorkku niin ehkä ei, samoin kuin jos itse ei ole tosi kovissa fiilareissa. Mutta parhaimmillaan se tuntuu todella hyvältä, siinä tavallaan saa pienen itsekin. Miehen ääntely tietysti kiihottaa vielä lisää, mutta olen tuntenut laukeamisen hiljaisenkin miehen kanssa.

      Penis kovenee ja paisuu ennen orgasmia ja kyllä se lasti lentää sen verran kovaa, että edellytykset tuntea se ovat olemassa :-)

    • salarakasSastamalast

      Kyllä minä ainakin tunsin kun mieheltä tuli, aaaaaaaahhhhhhh.

      • tunnekas

        minkäikäinen oot? jotenkin tuntuu ettei ihan nuori tunne orkkuja, vaan "nauttii", sillä kaik kaveritki "nauttivat"...


    • vadadfs

      Monissa elokuvissa auto aina räjähtää, kun joku ajaa kolari. Ajoin jokin aika sitten lyhtypylvääseen, mutta autoni ei räjähtänyt. Normaalia?

    • runsasspermainen

      Nuo orgasmini sykäystenmäärät ovat jotain 10- 20 välimailla ja joka sykäyksellä ainakin 1- 5 ensimmäisellä tulee runsaasti, naiseni lähtee usein tyhjentämään vessaan pillunsa panon jälkeen, olen todella runsas tuloinen sperman suhteen

    • Anonyymi

      Se tuntuu siltä ku se kulli laukee että pyörtyisit tyyliin. Seksissä tai nussimisessa kannattaa varautua siihen että hetken sen kullin runkkaamisen jälkeen se voi laukee ja kovaa. Myös jos pilluun suoraa yrittää kalua tunkee ja heti täytys saada jumiin se kalu sinne niin yrittäkää tunkea sitä oikeeseen reikään nii heti laukee. Nainen voi myös samalla kun mies yrittää panna nii vähän liikkua samalla silleen hytkyen.

    • Anonyymi

      Riippuu niin miehestä ja kiihoittuneisuudesta.
      Ei todellakaan kaikilta tunne.
      Joillakin miehillä tulee sellaista lurua,ja toisilla sellaista paksua. Ja tottahan se on että miehillä kovenee japaisuu siitin kun siemenet on tulossa.
      Siinä herkistyy itsekkin tuntemuksista.
      Naisena voin sanoa että joidenkin miesten sperman tulon tuntee.

      • Anonyymi

        Tää on todellakin totta. Reilummin kokoisen kanssa voi tuntea, veikkaan että myös sillä on väliä missä kohdassa penis on ja myös mm. Kuukautiskierrolla on omaan herkkyyteen vaikutusta. Itse olen kumppania ruumiin lämmöltä kylmempi aina niin sekin varmasti tuo osansa.
        Oon nelikymppinen..


    • Anonyymi

      Jos miehen kalussa riittävästi pituutta ja hän painaa pohjaan asti lauetessaan niin kyllä syöksyn tuntee. Tämä on niin kuuhottavaa että yleensä pääsen tässä vaiheessa kyytiin mukaan ja laukean myös itse.

      • Anonyymi

        Niin kumottava keskustelu kyllä myös, että vau


      • Anonyymi

        Minulla oli tosiaan nainen joka laukesi aina kun kaluni alkoi potkimaan hänen sisällä. Huomasi selväsi kun lanteet nytki ja selkä taipui kaarelle. Hän sai melkein aina tälleen vaikka olisin ensin nuollut hänelle orgasmin ja sitten pannut.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      AInakaan omista kumppaneistaan ei kukaan ole sanonut tuntevansa spermaa sisällään. Mutta miehen orgasmin kylläkin, siis kun penis nytkähtelee siemensyöksyn tahdissa ja senkin, kun jäykistyy hetkeksi todella kovaksi, ennen kuin siemensyöksy alkaa.

    • Anonyymi

      Mun mies tuuletus ikkunasta ulos🤭🤭

    • Anonyymi

      Kyllähän sykkivän peniksen tuntee eli kun mieheni laukeaa

    • Anonyymi

      mies mää en tiiä tunteeko nainen sen sykkeen vai vai ei mun pepppuni kyllää tuntee

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei sit äspermaa nyt suurta määrää tule mutta kyllä sen lämmön tuntee ku nse tulee jasykkimisen,tunteehan mieskin naisen värkin lämmön ja supistelut ja kuulee litinät


    • Anonyymi

      Nelikymppisenä erottuani tapasin naisen joka sanoi että tunsi kun siemenet roiskahti. Ei ollut kuulemma tuntenut ennen kenenkään kanssa. Silloin minulla lensi vielä aivan älyttömästi, mutta nykyisin ei enää tule kovinkaan paljon. Olen jo kuuden kymmenen. Kulli potkii edelleen kovaa ja nyksä on sitä kommentoinutkin. Toisaalta nuorempana oli aivan jumalatonta sotkua jossa oli omat ongelmansa.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe