Olen pannut asian vireille kuluttajavirastossakin, joten toivottavasti apua saan sieltä.
Tilasin siis elokuun alkupuolella eräästä nettikaupasta luontaistuotteita, maksoin tilisiirtona viisi päivää tilauksen teon jälkeen. Mitään en ole firmasta kuullut sen jälkeen, ei tuotteita, ei tilauksen statuksen muuttumisviestiä, ei mitään. Olen lähettänyt lukuisia sähköpostiviestejä ja yrityksen nettisivuilla olevia sähköisiä yhteydenotto-lomakkeita...puhelinnumeroa ei ko. yrityksen nettisivuilla mainita. Y-tunnus onneksi löytyy.
Ennen olen aina saanut tilaukseni tässä firmassa tehtyä moitteetta.
Kyseessä yritys nimeltä Luontaistukku.
Harmittaa, vaikka summa ei ole suuri hiukan alle 50 euroa.
Eniten harmittaa nyt kaikki tämä vaivannäkö, olen joutunut tuotteet ostamaan muualta ja olen uhrannut aikaani näihin selvityksiin.
Kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia ko. firmasta?
Tuotteet maksettu-mutta ei saatu! Huijarifirma/konkurssi?
5
774
Vastaukset
- m.m.,mmm.
Aika epämääräiseltä vaikuttaa, kun ei ole puhelinnumeroa. Lisäksi tuollaisella pikkupuodilla muka varasto jossain Parikkalassa.
Kannattaisi välttää pankkisiirrolla maksamista ja käyttää noita muita maksutapoja, joista saa rahat takaisin, jos tuotetta ei tule. - jhygg
Luontaistukku on huijarifirma. Ei auttanut vaikka maksoin Suomen maksuturvan kautta, kun jäi jälkitoimitukseen tavaraa, enkä tajunnut heti älähtää. Lukuisia yhteydenottoja sinnepäin, ei yhtäainutta sieltäpäin. Kuluttajavirastokaan ei kyennyt auttamaan, kun en jaksanut enempää lähteä tappelemaan asiasta. Verkkokauppa onkin näemmä suljettu nyt.. Toivottavasti ei ole kohta uutta verkkokauppaa uudella nimellä. Luontaistukku on Vitael Oy:n verkkokauppa. Yrityksen tila näyttäisi olevan aktiivinen.
- Anonyymi
Ihan pakko tulla tänne kommentoimaan, vaikka minulla nyt ei henkilökohtaista kokemusta tästä kyseisestä yrityksestä olekaan, että on tämä ihmisten kommentointi surullisella tasolla!! Olen ollut monta kymmentä vuotta yrittäjänä ja ihmettelen aina sitä miten ihmiset näillä keskustelupalstoilla lyttäävät niitä, jotka täällä Suomessa viitsivät yrittää (tässä maassa ei muutenkaan ole yrittäminen kovin helpoksi tehty !!). Usein se menee niin, että kun saat hyvää palvelua/hyvän tuotteen, olet hiljaa. Kun kokemuksesi on huono, niin jokainen some ja keskustelupalsta huutaa. "Varokaa sitä" " Älkää tilatko tätä " "Huijareita kaikki " "Rumat/pas**t tuotteet", hyväksytään sitten, että kohta kaikki tuotteet tulevat epäeettisesti Kiinasta tai muualta kun ei kerta kotimaisuus enää kenellekään merkitse mitään. Jään myös usein miettimään, että kuinka moni tänne sitten tulee kertomaan jos asia lopulta hoituukin teidän kannaltanne hyvin??
- Anonyymi
Yhtään mokaa ei saa tulla, jos toiminta on rehellistä. Mikään sinne päin -toiminta, huidellessa tapahtuu tyyppinen, ei ole aitoa yrittämistä ja pilaa rehellisten yrittäjien maineen, että yrittäjiksi saavat kutsua itseään vilunkipelin pelaajat.
- Anonyymi
Edelleen näyttää myyvän, olin jo vähällä tilata jotain, mutta hyvä kun katsoin varoituksia. Eikö firma pitäisi olla jo poistettu mainostamasta, jos on vilppifirma ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722