Voiko peniksen juuren häpyalueelle tehdä rasvaimun?

koko mulkku esiin

Itseäni ärsyttää mulkun juuressa oleva "ihrakerros". Se peittää mulkun pituudesta noin 2-3 cm. Olisi kiva saada tuo ylimääräinen pois jolloin mulkku näkyisi kokonaan. Ja ei, en halua laihduttaa itseäni anorektikon näköiseksi. Kroppa on jo kunnossa mutta häpyalueelta ihra vaan ei suostu katoamaan. Niinpä kysynkin: voiko siihen tehdä rasvaimun? Asiallisia vastauksia, ei kuittailuja tai vinoilevia lisäkysymyksiä. Luulisi aiheeseen liittyvän tiedon kiinnostavan muitakin. Kiitos!

51

5906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuttuut

      Jaa en ole alan ihmisiä mutta en näkisi mitään syytä siihen miksi rasvaa ei voisi imeä pois kyseiseltä alueelta.

    • Nokia tyres

      Kuulostaa kuitenkin siltä, että rasvaa olisi liikaa muuallakin. Mutta ilmeisesti et halua näyttää hoikalta? Mä en kyllä tiiä näyttääkö se oikein hyvältä jos muuten näytät Michelin-ukolta, mutta sitten juuri siinä kullin yläpuolelle on sellainen rasvaton kohta, oikein kuoppa :D

      • koko mulkku esiin

        Kuten totesin, kroppa on jo kunnossa... mutta mikään 40 kg elopaino ei kiinnosta jos sinne asti pitäisi päästä jotta tuo "viimeinenkin rasvan suojavyöhyke" katoaisi.


      • ultramaku
        koko mulkku esiin kirjoitti:

        Kuten totesin, kroppa on jo kunnossa... mutta mikään 40 kg elopaino ei kiinnosta jos sinne asti pitäisi päästä jotta tuo "viimeinenkin rasvan suojavyöhyke" katoaisi.

        Joo, kyllä suht alhaisilla rasvoilla sentin verran siinä mulkun päällä vielä rasvaa on. Mutta voithan sä yrittää hankkia lihasta menetetyn läskimassa tilalle? Mutta jos on 3cm läskiä ja kaikki haihduttaa ultaäänellä siitä päältä pois, näyttää se mun mielestä vähän hassulle. Vähän sama ku nämä huuleen silikonia tai muuten naamaan botoxia ottavat. Ei näytä aidolta eli hyvältä. Jos laihdutat ittes siihen pisteeseen, että läskiä häpyluun päällä 1cm ja sitten käyt vetäsemässä sen ultran kanssa pois, ni ok.


      • Anonyymi
        ultramaku kirjoitti:

        Joo, kyllä suht alhaisilla rasvoilla sentin verran siinä mulkun päällä vielä rasvaa on. Mutta voithan sä yrittää hankkia lihasta menetetyn läskimassa tilalle? Mutta jos on 3cm läskiä ja kaikki haihduttaa ultaäänellä siitä päältä pois, näyttää se mun mielestä vähän hassulle. Vähän sama ku nämä huuleen silikonia tai muuten naamaan botoxia ottavat. Ei näytä aidolta eli hyvältä. Jos laihdutat ittes siihen pisteeseen, että läskiä häpyluun päällä 1cm ja sitten käyt vetäsemässä sen ultran kanssa pois, ni ok.

        Anna mennä vaikka olis 10senttiä ihraa mulkun juuressa se on vähän geneettinen ominaisuus itse menossa 250g-450g läskiä munissa mielummin kuoppa kuin ihraa täynnä


    • H-X

      On kuulemma sellainen infrapunajuttu, joka pilkkoo rasvasolut ja ne katoa verenkierron mukana. Ei tarvitse mitään varsinaista rasvaimua. Kauneushoitolat tekevät, kellä laitteet on.
      Toi vois olla hyvä kun monella tosiaan sitä rasvaa tuossa juuressa on.

      http://www.zense.fi/vartalohoidot.html

      Katsopas tuosta...

      • N.K.

        No tuohan kuulostaa helpolta ratkaisulta. Perskele vaan ku on kallista! No jos on millä mällätä, niin mikä jottei tollaistakin kokeilis...täytyy vaan sille kosmetologille tms sanoa, ettei vaan osoita sen infrapunan kanssa kyrpää kohti, ettei se ainakaan ohenis :D


      • H-X
        N.K. kirjoitti:

        No tuohan kuulostaa helpolta ratkaisulta. Perskele vaan ku on kallista! No jos on millä mällätä, niin mikä jottei tollaistakin kokeilis...täytyy vaan sille kosmetologille tms sanoa, ettei vaan osoita sen infrapunan kanssa kyrpää kohti, ettei se ainakaan ohenis :D

        Norsukonoisella siihen voisi olla varaakin...:D Meinaan tuon tähtäyksen pettämisen kanssa...

        btw. Se oli muuten ultraääni eikä infrapuna niin kuin väärin informoin.


      • Konoisen Norre
        H-X kirjoitti:

        Norsukonoisella siihen voisi olla varaakin...:D Meinaan tuon tähtäyksen pettämisen kanssa...

        btw. Se oli muuten ultraääni eikä infrapuna niin kuin väärin informoin.

        No ihme ku ite en ajatellut asiaa tarkemmin. Infrapuna kun on käytännössä yhtä kuin lämpösäteily. Vaikka kyllähän silläkin rasvat saa poltettua, kirjaimellisesti, jos tarpeeksi vääntää ruuvista tehoa. Saattaa kyllä samalla lähteä vähän muutakin :P

        Norsukonoinen on henkisesti pienipeniksinen eikä oo kyllä yhtään enää pienentymisvaraa! :)


      • koko mulkku esiin

        Hinnastossa ei mainittu mulkun juuren alueen ihonalaisen rasvan poistoa...
        Mutta tosiaan rasvaimu, rasvan pilkkominen... mikä vaan käy, kunhan toimii!
        Rahaa olen valmis panostamaan tähän asiaan, turhempaankin sitä menee.


      • H-X
        koko mulkku esiin kirjoitti:

        Hinnastossa ei mainittu mulkun juuren alueen ihonalaisen rasvan poistoa...
        Mutta tosiaan rasvaimu, rasvan pilkkominen... mikä vaan käy, kunhan toimii!
        Rahaa olen valmis panostamaan tähän asiaan, turhempaankin sitä menee.

        Eivät ole tuota "juurihoitoa" kehdanneet hinnastoon laittaa, mutta et varmasti ole ainoa jota homma kiinnostaa...
        Tuollaisissa pienissä operaatioissa saattaisi olla hyväkin metodi, mutta eihän tuolla konstilla kukaan mitään oikeaa ylipainoa yritäkään pois. Jenkkakahvoja sun muuta pientä saattaa onnistua sulattamaan.

        Kiinnostaisi tosiaan tietää onko tuota onnistuneesti tehty.


      • from tummy to dick
        H-X kirjoitti:

        Eivät ole tuota "juurihoitoa" kehdanneet hinnastoon laittaa, mutta et varmasti ole ainoa jota homma kiinnostaa...
        Tuollaisissa pienissä operaatioissa saattaisi olla hyväkin metodi, mutta eihän tuolla konstilla kukaan mitään oikeaa ylipainoa yritäkään pois. Jenkkakahvoja sun muuta pientä saattaa onnistua sulattamaan.

        Kiinnostaisi tosiaan tietää onko tuota onnistuneesti tehty.

        Jos poistais kirurgisesti sitä rasvaa siitä häpyluun päältä ja sitten siirtäisi sen penikseen. Vielä parempi, joku masumies vois poistattaa kaikki fläsät sixbäkin päältä ja siirtää ne hepin varteen. Pitäis alkaa paksuutta löytymään siinä kohtaa.


      • H-X
        from tummy to dick kirjoitti:

        Jos poistais kirurgisesti sitä rasvaa siitä häpyluun päältä ja sitten siirtäisi sen penikseen. Vielä parempi, joku masumies vois poistattaa kaikki fläsät sixbäkin päältä ja siirtää ne hepin varteen. Pitäis alkaa paksuutta löytymään siinä kohtaa.

        Tuota on tehty jo kauan. Peniksen paksunnoksen yhteydessä imetään rasvat juuresta ja ruiskutetaan ne peniksen varteen. Liukenee ajan kanssa veks, mutta siihen asti voi pitää paksun, epämuotoisen muhkuraisen ja tunnottoman peniksen käytössään:D

        Tiina Jylhän klinikka on mainostanut noita iät ajat. Tuollaiseen en lähtisi, mutta tuo rasvan pilkkominen juuresta ei kuulosta niin kauhealta. Vaikka en oikein tiedä kenet hurmaisin jos saisin pari senttiä näkyvyyttä kikuliin. Pituuttahan sillä ei oikeasti tule.

        Moni mies on tyytyväinen peniksensä erektiopituuteen, mutta häpeää hissukseen velttoaan. Siihen tuo voisi auttaa.

        Masumiehelle saattaa tulla aika paksu ehdottamallasi metodilla;)


      • Anonyymi
        koko mulkku esiin kirjoitti:

        Hinnastossa ei mainittu mulkun juuren alueen ihonalaisen rasvan poistoa...
        Mutta tosiaan rasvaimu, rasvan pilkkominen... mikä vaan käy, kunhan toimii!
        Rahaa olen valmis panostamaan tähän asiaan, turhempaankin sitä menee.

        890e City klinikka


    • Asus ihan itse

      Itse miettinyt joskus samaa.

    • H-X

      Ympärileikkaus 1165€
      Peniksen pidennysleikkaus 2600€
      Peniksen paksunnusleikkaus 2435€
      Kivesten poistoleikkaus 2800€


      Tuossa on Tallinnan hinnastoa ja en ihan noilla hinnoilla antaisi heidän herkimpiini koskea. Tosin minusta tuntuu, että nuo hinnat on tarkoitettu heille päin maksettaviksi:D

      • koko mulkku esiin

        Ohhoh! Suomessa yksityispuolella ympärileikkaus on "vain" 500-800 euroa. Mitenkäs nyt noin ahneeksi ovat Virossa menneet? Muutenkin Viroa vierastan.

        Joo tosiaan itseäni kiinnostaisi saada sekä lepokokoa että juhlakokoa lisää. Oikeasti tuntuu turhauttavalta kun läskikerros mulkun juuresta ei häviä millään normaalilla konstilla eli raivokkaallakaan laihduttamiselta, enkä todellakaan ole mikään läski norsu vaan kroppa on kunnossa muilta osin. Rasvaimu vaan on aika "kovakourainen" toimenpide, sen takia läksin tätä kautta ensi alkuun kyselemään.

        Täytynee kuitenkin joskus rohkaistua ja ottaa yhteyttä Terveystaloon / Mehiläiseen / tms. ja kysyä heiltä että onnistuuko rasvaimu mulkun juuresta häpyalueelta.... Jotenkin veikkaisin että Yhdysvalloissa näitä tehdään paljon...


      • H-X
        koko mulkku esiin kirjoitti:

        Ohhoh! Suomessa yksityispuolella ympärileikkaus on "vain" 500-800 euroa. Mitenkäs nyt noin ahneeksi ovat Virossa menneet? Muutenkin Viroa vierastan.

        Joo tosiaan itseäni kiinnostaisi saada sekä lepokokoa että juhlakokoa lisää. Oikeasti tuntuu turhauttavalta kun läskikerros mulkun juuresta ei häviä millään normaalilla konstilla eli raivokkaallakaan laihduttamiselta, enkä todellakaan ole mikään läski norsu vaan kroppa on kunnossa muilta osin. Rasvaimu vaan on aika "kovakourainen" toimenpide, sen takia läksin tätä kautta ensi alkuun kyselemään.

        Täytynee kuitenkin joskus rohkaistua ja ottaa yhteyttä Terveystaloon / Mehiläiseen / tms. ja kysyä heiltä että onnistuuko rasvaimu mulkun juuresta häpyalueelta.... Jotenkin veikkaisin että Yhdysvalloissa näitä tehdään paljon...

        Nordströmin Rolle tekee rahasta vaikka uuden ihmisen.

        http://www.kauneusklinikka.fi/toimenpiteet/rasvaimu

        Jos jotain haluaisin tehtäväksi tuolla saralla, niin kyllä melkein tuonne menisin.
        Ainakin voit kysyä. Vastaavat varmaan mielellään vaikka s-postiin.


      • koko mulkku esiin
        H-X kirjoitti:

        Nordströmin Rolle tekee rahasta vaikka uuden ihmisen.

        http://www.kauneusklinikka.fi/toimenpiteet/rasvaimu

        Jos jotain haluaisin tehtäväksi tuolla saralla, niin kyllä melkein tuonne menisin.
        Ainakin voit kysyä. Vastaavat varmaan mielellään vaikka s-postiin.

        Vastaanotto alk. 95 eur
        Rasvaimu alk. 2.915 eur

        Siis yli 3.000 euroa. Eipä ole todellakaan köyhän hupia tuo rasvan poistaminen.
        Noilla hinnoilla minäkin jo vastaisin "mielelläni" sähköpostitse tiedusteluihin...


      • H-X
        koko mulkku esiin kirjoitti:

        Vastaanotto alk. 95 eur
        Rasvaimu alk. 2.915 eur

        Siis yli 3.000 euroa. Eipä ole todellakaan köyhän hupia tuo rasvan poistaminen.
        Noilla hinnoilla minäkin jo vastaisin "mielelläni" sähköpostitse tiedusteluihin...

        No huh huh. Onpa hinnakasta. Ja kun pienemmät rasvaimut voi tehdä linkin mukaan paikallispuudutuksessa. Ei ihme että Rolf pärjäilee taloudellisesti hyvin.

        Noilla hinnoilla voisi käydä jo kotona kertomassa asioita eikä pelkästään meilillä.


      • katselin itse netist

        Surkea lafka ainakin nettikommenttien perusteella. Kantsii olla menemättä...


    • Asus ihan ite

      Mitä tekään niillä mulkuillanne teette, vaikka olisi kuinka iso, kun ette naista saa ikinä? Teidän kannattaisi mennä kuntosalille ja käyttää jotkut mulkkuleikkausvarannot ulkonäkönne edistämiseen. Tekohampaat voisitte laittaa, niin ei se kauhea paskanhaju tulisi mätähampaistanne kun voisitte laittaa lefot yöksi vesilasiin. Naamaa tietty ette saa ehostettua, vaan aina olette tyhmän näköisiä runkkareita. Pituuskasvuunne saatte kompensaatiota laihduttamalla.

      Mutta siis oikeesti; se on ihan sama millaista nykeröä käteenne lätkitte!

      • H-X

        Taas kerran tuli hammaskeijusta juttua ja kaikkien palstalaisten yleistä haukkumista:(

        Mikä sua vaivaa? Väität ensin kivenkovaa, että suomalaisilla ei ole yli 13 sentin mulukkuja ja sitten kerrot itselläsi olevan 17cm. Uskookohan tuota kukaan.
        Sitten kinuat koko ajan kullikuvia ja kun joku erehtyy laittamaan, niin tyrmäät ne aina väärinmitatuiksi. Vaikka sulle laittaisi 13-senttisestä kuvan, niin luultavasti vitttuilisit sitä 9 -senttiseksi.

        Ei kuule tuo miehen koko mitään auta, jos ei osaa olla ihmisiksi ja käyttäytyä sivistyneesti tällaisessa arvokkaassa seurassa.

        Ja kuka niitä naisia nyt tartteekaan... Ai niin. Olihan täällä kuulemma joskus joku, joka oli sinun lisäksesi saanut pilllua:D


      • I adore u!!

        Näin on. Koolla ei ole mitään väliä...paitsi sen verran, että sulla on maailman paras kalu!!

        Ja nyt muille lukijoille tiedoksi: Saisitte hävetä, ettette osoita kunnioitusta tätä Suuruuttamme (asus) kohtaan. Tästä lähtien aina kun kirjoitatte näppiksellänne sanan "asus" tulee teidän kumartaa Kajaanin suuntaan.


      • Asus ihan ite
        H-X kirjoitti:

        Taas kerran tuli hammaskeijusta juttua ja kaikkien palstalaisten yleistä haukkumista:(

        Mikä sua vaivaa? Väität ensin kivenkovaa, että suomalaisilla ei ole yli 13 sentin mulukkuja ja sitten kerrot itselläsi olevan 17cm. Uskookohan tuota kukaan.
        Sitten kinuat koko ajan kullikuvia ja kun joku erehtyy laittamaan, niin tyrmäät ne aina väärinmitatuiksi. Vaikka sulle laittaisi 13-senttisestä kuvan, niin luultavasti vitttuilisit sitä 9 -senttiseksi.

        Ei kuule tuo miehen koko mitään auta, jos ei osaa olla ihmisiksi ja käyttäytyä sivistyneesti tällaisessa arvokkaassa seurassa.

        Ja kuka niitä naisia nyt tartteekaan... Ai niin. Olihan täällä kuulemma joskus joku, joka oli sinun lisäksesi saanut pilllua:D

        Siis pointti oli, että se on sama miten isoksi nysäkullinne kusetatte, kun ette ikinä tule saamaan!

        Minua ei vaivaa mikään, sanon vain miten asia on!


      • Asus ihan ite
        I adore u!! kirjoitti:

        Näin on. Koolla ei ole mitään väliä...paitsi sen verran, että sulla on maailman paras kalu!!

        Ja nyt muille lukijoille tiedoksi: Saisitte hävetä, ettette osoita kunnioitusta tätä Suuruuttamme (asus) kohtaan. Tästä lähtien aina kun kirjoitatte näppiksellänne sanan "asus" tulee teidän kumartaa Kajaanin suuntaan.

        Kumartakaa vaikka hevonvitun suuntaan, mutta faktat on faktoja.

        Heh, aika hyvin mennyt tuo Kajjjaani läpi :)


      • asus vie 100-0
        Asus ihan ite kirjoitti:

        Kumartakaa vaikka hevonvitun suuntaan, mutta faktat on faktoja.

        Heh, aika hyvin mennyt tuo Kajjjaani läpi :)

        Ehkä pitäisi nyt jo sulkea tämä palsta ja julistaa asus voittajaksi!


      • koko mulkku esiin

        Asun isorintaisen tiimalasivartaloisen itseäni kevyemmän pitkähiuksisen kauniiksikin mainitun kolmikymppisen naisen kanssa joka haluaa paljon seksiä. Nussin mulkullani ja joskus myös runkkaan. Hammasrivistöni on virheetön ja kehuja saanut, siis omat hampaat kyseessä! Ei mitään mätää. Komeat kasvoni myös herättävät ihastusta naisissa. Olen normaalipainoinen. Kuntosalilla nousee yli 10 leukaa. Minulla ei ole kaksoisleukaa. Polkaisen 40 km pyörälenkin 1½ tunnissa, ja en asu Pohjanmaalla vaan mäkisellä seudulla. Pituus 180 cm, ympärileikattu mulkkuni juhlakunnossa 16 cm, paksuus 4 cm.

        Kuitenkin sekä minä itse että puolisoni olisimme iloisia jos mulkkuuni saisi vielä pari-kolme senttiä lisää näkyvyyttä. Tämä siis voisi tapahtua laser-rasvaimulla? Kun ei oikein viitsisi mitään pumppua hommata. Nehän on tarkoitettu erektion parantamiseen. Asus, kommenttisi ovat jo legendaarisia.


      • heivaa se víttuun
        koko mulkku esiin kirjoitti:

        Asun isorintaisen tiimalasivartaloisen itseäni kevyemmän pitkähiuksisen kauniiksikin mainitun kolmikymppisen naisen kanssa joka haluaa paljon seksiä. Nussin mulkullani ja joskus myös runkkaan. Hammasrivistöni on virheetön ja kehuja saanut, siis omat hampaat kyseessä! Ei mitään mätää. Komeat kasvoni myös herättävät ihastusta naisissa. Olen normaalipainoinen. Kuntosalilla nousee yli 10 leukaa. Minulla ei ole kaksoisleukaa. Polkaisen 40 km pyörälenkin 1½ tunnissa, ja en asu Pohjanmaalla vaan mäkisellä seudulla. Pituus 180 cm, ympärileikattu mulkkuni juhlakunnossa 16 cm, paksuus 4 cm.

        Kuitenkin sekä minä itse että puolisoni olisimme iloisia jos mulkkuuni saisi vielä pari-kolme senttiä lisää näkyvyyttä. Tämä siis voisi tapahtua laser-rasvaimulla? Kun ei oikein viitsisi mitään pumppua hommata. Nehän on tarkoitettu erektion parantamiseen. Asus, kommenttisi ovat jo legendaarisia.

        Eli muijasi haluaisi lisää näkyvyyttä kulliisi? Et mitään pinnallisempaa naista sitten enää löytänyt?


      • koko mulkku esiin
        heivaa se víttuun kirjoitti:

        Eli muijasi haluaisi lisää näkyvyyttä kulliisi? Et mitään pinnallisempaa naista sitten enää löytänyt?

        Jos sun vaimo haluais isommat rinnat, niin vastustaisitko? Minä en vastustaisi vaikka onhan nuo 80G luomut jo aika näpäkän kokoiset.

        Minä haluan isomman mulkun ja vaimollehan se sopii myös. Mistä johtunee? Ehkä hän haluaa saada isompaa kalua. Ja onhan se sallittua :)))


      • kusiluikku
        koko mulkku esiin kirjoitti:

        Jos sun vaimo haluais isommat rinnat, niin vastustaisitko? Minä en vastustaisi vaikka onhan nuo 80G luomut jo aika näpäkän kokoiset.

        Minä haluan isomman mulkun ja vaimollehan se sopii myös. Mistä johtunee? Ehkä hän haluaa saada isompaa kalua. Ja onhan se sallittua :)))

        En vastustais, mutta tuskinpa sitä tulisi naitua tyttöä, jolle omat rinnat niin tärkeät. Ja silikonitisseillä ei voi imettää ja aito rintamaito on tutkitusti aika tärkeää vauvalle...


      • koko mulkku esiin
        kusiluikku kirjoitti:

        En vastustais, mutta tuskinpa sitä tulisi naitua tyttöä, jolle omat rinnat niin tärkeät. Ja silikonitisseillä ei voi imettää ja aito rintamaito on tutkitusti aika tärkeää vauvalle...

        Mutta jos nainen ei halua lapsia, etkä sinäkään halua lapsia hänen kanssaan, ja nainen haluaisi isommat rinnat ja sinä haluaisit myös hänelle isommat rinnat, niin vastustaisitko ja kannustaisitko? Tästähän tässä on kyse että minä haluan vielä isomman mulkun itselleni ja vaimo kannattaa asiaa lämpimästi. Hänelle siis sopisi että mulkkuni olisi nykyistä isompi. Meillä puhutaan asiat suoraan ja tykätään toistemme hyvistä vartaloista. Vaimoni rakastaa tavallisen kokoista ympärileikattua mulkkuani. Hän on nussinut tosi isosti varustetun mustaihoisen miehen kanssa, jonka seurauksena oli hellä alapää yli viikon ajan. Kuulemma kerta riitti, mutta olen sanonut että jos joskus mieli tekee isoa mustaa niin siitä vaan kunhan iso musta on puettuna kondomiin. Minä rakastan vaimoni posliinipillua johon on tehty valoimpulssilla käsittely, jonka ansiosta se pysyy taktisilta alueiltaan karvattomana. Toki häpykummulle on jätetty kiihottava kiitorata. Samoin rakastan hänen hemmetin kiihottavia isoja täyteläisiä kauniita rintojaan. Ne näyttävät jumalaisilta kun vaimoni ratsastaa mulkullani.

        Että jos luulitte näillä palstoilla liikkuvan vain ylipainoisia tietokoneensa äärelle jumittuneita Atrian tarjousmikropitsansa kylmänä syöviä ikisinkkurunkkareita ja heidän yleisviisaina kommentaattoreinaan toimivat parit muita haukkuvat oraakkelit, niin väärässä olitte. On täällä ihan normaaleja ihmisiäkin välillä.

        Yhtä kaikki eipä toi Citiklinikka tainnutkaan olla kovin hyvä paikka. Tuli vähän lueskeltua siitä kommentteja netistä. Joten etsintä jatkuu, jospa jotain löytyisi.


      • sdfsff
        koko mulkku esiin kirjoitti:

        Mutta jos nainen ei halua lapsia, etkä sinäkään halua lapsia hänen kanssaan, ja nainen haluaisi isommat rinnat ja sinä haluaisit myös hänelle isommat rinnat, niin vastustaisitko ja kannustaisitko? Tästähän tässä on kyse että minä haluan vielä isomman mulkun itselleni ja vaimo kannattaa asiaa lämpimästi. Hänelle siis sopisi että mulkkuni olisi nykyistä isompi. Meillä puhutaan asiat suoraan ja tykätään toistemme hyvistä vartaloista. Vaimoni rakastaa tavallisen kokoista ympärileikattua mulkkuani. Hän on nussinut tosi isosti varustetun mustaihoisen miehen kanssa, jonka seurauksena oli hellä alapää yli viikon ajan. Kuulemma kerta riitti, mutta olen sanonut että jos joskus mieli tekee isoa mustaa niin siitä vaan kunhan iso musta on puettuna kondomiin. Minä rakastan vaimoni posliinipillua johon on tehty valoimpulssilla käsittely, jonka ansiosta se pysyy taktisilta alueiltaan karvattomana. Toki häpykummulle on jätetty kiihottava kiitorata. Samoin rakastan hänen hemmetin kiihottavia isoja täyteläisiä kauniita rintojaan. Ne näyttävät jumalaisilta kun vaimoni ratsastaa mulkullani.

        Että jos luulitte näillä palstoilla liikkuvan vain ylipainoisia tietokoneensa äärelle jumittuneita Atrian tarjousmikropitsansa kylmänä syöviä ikisinkkurunkkareita ja heidän yleisviisaina kommentaattoreinaan toimivat parit muita haukkuvat oraakkelit, niin väärässä olitte. On täällä ihan normaaleja ihmisiäkin välillä.

        Yhtä kaikki eipä toi Citiklinikka tainnutkaan olla kovin hyvä paikka. Tuli vähän lueskeltua siitä kommentteja netistä. Joten etsintä jatkuu, jospa jotain löytyisi.

        Nooh, kukin tyylillään. Jos siitä itelle/vaimolle (siis rasvaimu tai siilarit) tulee parempi mieli, niin mikä ettei sitten. Toivottavasti se rasva ei sitten palaudu itestään poistetulle alueelle, ettei mee rahas hukkaan.


      • koko mulkku esiin
        sdfsff kirjoitti:

        Nooh, kukin tyylillään. Jos siitä itelle/vaimolle (siis rasvaimu tai siilarit) tulee parempi mieli, niin mikä ettei sitten. Toivottavasti se rasva ei sitten palaudu itestään poistetulle alueelle, ettei mee rahas hukkaan.

        Niinhän toi Rolle ainakin mainostaa ettei rasva palaudu, koska rasvasolujen määrä ei enää kasva murrosiän jälkeen, vain niiden koko voi muuttua. Joten pitäisi olla pysyvä vaikutus. Mutta ei tosiaankaan ole köyhän hupia. Hinta hirvittää, pakko myöntää! Ei tässä mitään silikoneja olla ainakaan vielä vaimolle hankkimassa mutta kiinnostusta hänellä on aiheeseen. On jo puhuttu että jossain vaiheessa asiaa tarkastellaan uudestaan, jahka muutama vuosi on kulunut tästä eteenpäin. Olen tissimiehiä millä tarkoitan että naisten isot rinnat kiinnostavat erittäin paljon. Vetäkääs tästä nyt joku streetwise katuanalyysi fiilismutupohjlta, arvon viisaat ;)))


      • pekkasetä
        koko mulkku esiin kirjoitti:

        Mutta jos nainen ei halua lapsia, etkä sinäkään halua lapsia hänen kanssaan, ja nainen haluaisi isommat rinnat ja sinä haluaisit myös hänelle isommat rinnat, niin vastustaisitko ja kannustaisitko? Tästähän tässä on kyse että minä haluan vielä isomman mulkun itselleni ja vaimo kannattaa asiaa lämpimästi. Hänelle siis sopisi että mulkkuni olisi nykyistä isompi. Meillä puhutaan asiat suoraan ja tykätään toistemme hyvistä vartaloista. Vaimoni rakastaa tavallisen kokoista ympärileikattua mulkkuani. Hän on nussinut tosi isosti varustetun mustaihoisen miehen kanssa, jonka seurauksena oli hellä alapää yli viikon ajan. Kuulemma kerta riitti, mutta olen sanonut että jos joskus mieli tekee isoa mustaa niin siitä vaan kunhan iso musta on puettuna kondomiin. Minä rakastan vaimoni posliinipillua johon on tehty valoimpulssilla käsittely, jonka ansiosta se pysyy taktisilta alueiltaan karvattomana. Toki häpykummulle on jätetty kiihottava kiitorata. Samoin rakastan hänen hemmetin kiihottavia isoja täyteläisiä kauniita rintojaan. Ne näyttävät jumalaisilta kun vaimoni ratsastaa mulkullani.

        Että jos luulitte näillä palstoilla liikkuvan vain ylipainoisia tietokoneensa äärelle jumittuneita Atrian tarjousmikropitsansa kylmänä syöviä ikisinkkurunkkareita ja heidän yleisviisaina kommentaattoreinaan toimivat parit muita haukkuvat oraakkelit, niin väärässä olitte. On täällä ihan normaaleja ihmisiäkin välillä.

        Yhtä kaikki eipä toi Citiklinikka tainnutkaan olla kovin hyvä paikka. Tuli vähän lueskeltua siitä kommentteja netistä. Joten etsintä jatkuu, jospa jotain löytyisi.

        Heh, normaaleja ihmisiä.


    • FatsoBurger

      laihduta vitun läski.suklaapatukat pois ja runkkaaa ni laihdut

    • Uikkarikunto

      OLIKO täällä kokemuksia häpyalueen laserimusta tms.

      Onnistuiko?

    • jakuvamyös

      Miltä näyttää enne ja jälkeen. Ei mitää erektiokkuvia sitte.

    • wertyju

      Mitähän jos vaikka ottaisitte itseänne niskasta kiinni ja LAIHDUTTAISITTE!? Helvettiäkö jengi vinkuu jostain rasvaimuista ja samaan aikaan ahtaa kitusiinsa makkaraa & muuta paskaa oluella ja colalla alas huuhtoen....

      • Sitä syödään ja juodaan, mikä hyvältä maistuu. Siinä on mulkun koko sivuasia. Jos kulli on 17-18 cm pitkä ja paksu, se on riittävä. Sen pitää riittää ja on se yleensä riittänyt ;)


      • Ymmärrä-nyt-jo
        h-x kirjoitti:

        Sitä syödään ja juodaan, mikä hyvältä maistuu. Siinä on mulkun koko sivuasia. Jos kulli on 17-18 cm pitkä ja paksu, se on riittävä. Sen pitää riittää ja on se yleensä riittänyt ;)

        Älä homo edelleenkään sekaannu ihmisten keskusteluihin!


      • Ymmärrä-nyt-jo kirjoitti:

        Älä homo edelleenkään sekaannu ihmisten keskusteluihin!

        Sinun keskusteluun varmaan voin puuttua :D

        Olet sinä melkoinen paskanleipoja. Hävettääkö äitiäsi, kun sinut synnytti? Menettikö äitisi synnytyksesessä puolikkan vitustaan? Jos, niin löytyy naamastasi.

        Jokos Oulussa jäät lähöllään?


    • killit

      tää nyt on pelkkä esteettisyyskysymys. se rasva kumminkin antaa periks pantaessa.

    • adsfghjklö

      Jep jep, se rasvaimuhan onki todella oikea ratkaisu läskien kokemaan pippelin läskin alle hautautumiseen. Miettikääs nyt hetki miltä se näyttää: läskit löllyy vatsalla, lanteilla, reisissä jne ja sitten pelkästään kalun juuressa on sellainen "timmi kolo"....... ja rasvaimun jälkeen sille alueelle ei enää ikinä läskiä kerry, eli se tosiaan jää sellaiseksi epämääräiseksi koloksi. TODELLA SEKSIKÄSTÄ, not...

      • kirjoitajalueaiheesta

        Viestiketjun aloittaja taisi kuitenkin kirjoittaa olevansa kunnossa muuten mutta siinä häpykummun alueella vielä on rasvaa joka vain ei lähde. Mutta sinun piti nyt kertoa että läskit löllyy. No, kivat sulle. Harmi ettei asialliseen aloituskysymykseen ole varsinaista kunnon vastausta tullut. Mutta toisaalta, onko se kellekään yllätys?


      • kirjoitajalueaiheesta kirjoitti:

        Viestiketjun aloittaja taisi kuitenkin kirjoittaa olevansa kunnossa muuten mutta siinä häpykummun alueella vielä on rasvaa joka vain ei lähde. Mutta sinun piti nyt kertoa että läskit löllyy. No, kivat sulle. Harmi ettei asialliseen aloituskysymykseen ole varsinaista kunnon vastausta tullut. Mutta toisaalta, onko se kellekään yllätys?

        Kirjoitin jo silloin aikoinaan asiallisesti.
        Olenhan palstan asiallisin kirjoittaja. Asko todistaa :D


    • Anonyymi

      Häpyalueen rasvaimu

    • Anonyymi

      Googlaa, Häpyalueen rasvaimu, Hesas n
      900£

    • Anonyymi

      Et­­­si seks­­­ikump­­pani! Määr­­­i­­­tä para­­­metr­­­it j­­a kaup­­­unki 👉 http://9303333.com/H/6wC6 👈

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­i s­­ek­­si­­tea­­tteri ava­­utu­­u Su­­ome­­­en! Kutsu­mme kaikk­­i­. Il­mo­­it­­­tautumine­n ry­­­hmä­­ämm­e tä­­äl­­lä 👉 http://aram-us.com/H/G4y4R6

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe