Peukuttelut mahdollisiksi vain viestin lähettäjille!

dazu

Nyt tätä peukuttelusysteemiä jo pitkän aikaa ihmeteltyäni, on kommentoitava sen verran, että homma on muodostunut joidenkin kiukuttelijoiden kiukutteluvälineeksi; jos joku väittää, että minulla on vihreät hiukset ja sanon, että ei ole, saan sata miinuspeukkua ikään, kuin vihjauksena, että valehtelisin.
Enkä nyt tarkoita vain Miehen logiikka palstan trolleja, vaan ilmiö on ollut esillä myös muilla palstoilla ja silloinkin, jos olen kirjoittanut puskana toisella palstalla.

Monille riittää oman mielipiteen ilmaiseminen peukulla. Keskustelupalstalla olisi paljon keskustelua rikastavempaa, jos peukut olisivat mahdollisia vain viestien lähettäjille, jolloin henkilöt joutuisivat myös perustelemaan peukutuksensa.
Normaalisti keskusteluosioissa, joissa on peukkumahdollisuus, se on liitetty viestittämisen yhteyteen, eikä peukkua voi antaa, ellei ole lähettänyt viestiä.

49

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perushemmo

Työnnäppä peukkusi pyllyyn :)

• Sä taidatkin olla oikein huumorituulella tänään. 8-|

• kirpeIä

Komppaan!

• Siihen hymyn viereenkö?

• Niin ja sitten sinne tulee sata ja tuhat kappaletta viestejä missä lukee "Komppaan/en komppaa" :P

• Tuskin tulee, koska peukun lyöjät ei halua esittäytyä. He haluavat olla vain se "Suomen kansa", eli, jos yleinen mielipide on, että sulla on vihreet hiukset, tai keisarilla on vaatteet, niin ne kuvittelee, että sitten se asia on niin.

Persoonallisuushäiriöissä ja psykooseissa on tuollainen ajattelumalli,eli totuutta ei ratkaise faktat, vaan enemmistön mielipide, enemmistön joka itse koetaan olevan.

• kanasutra
        dazu kirjoitti:

Tuskin tulee, koska peukun lyöjät ei halua esittäytyä. He haluavat olla vain se "Suomen kansa", eli, jos yleinen mielipide on, että sulla on vihreet hiukset, tai keisarilla on vaatteet, niin ne kuvittelee, että sitten se asia on niin.

Persoonallisuushäiriöissä ja psykooseissa on tuollainen ajattelumalli,eli totuutta ei ratkaise faktat, vaan enemmistön mielipide, enemmistön joka itse koetaan olevan.

Hahah. Lol. :D

• tätä..
        kanasutra kirjoitti:

Hahah. Lol. :D

komppaan

• kuule,

anna kaikkien kiukuttelijoiden kiukutella!

• kirpeIa

oot ihan perseestä :)

• Vastasit tähän ketjuun jo kerran, nimimerkillä "perushemmo". Olet naiskirjoittaja, joka tuntee Mr. Kallupin. Kuka olet? Vastaus: olet pistaasia.

• ..
        dazu kirjoitti:

Vastasit tähän ketjuun jo kerran, nimimerkillä "perushemmo". Olet naiskirjoittaja, joka tuntee Mr. Kallupin. Kuka olet? Vastaus: olet pistaasia.

Pistaasia on mies..

• Well JESSSS:.!1%#?+

.

Huu keörs ö shit

.

• Jotenkin multa jää noi peukut vähemmälle huomiolle, menee usein ohi.
      En aikaisemminkaan, ennen uudistuksia, välittänyt niistä.
      Keskityn keskusteluun, en peukutteluun.

• Kyöstix

Eikös tää pääpointti ole keskustelu :)

• Kyöstix kirjoitti:

Eikös tää pääpointti ole keskustelu :)

Näin on.

Tökkiikö nää S24 sivut, vai onko mun koneesa taas vikaa?
        Sivut vaihtuu hitaasti ja viestien lähettäminen jumittaa.

• tosi..typy kirjoitti:

Näin on.

Tökkiikö nää S24 sivut, vai onko mun koneesa taas vikaa?
        Sivut vaihtuu hitaasti ja viestien lähettäminen jumittaa.

Tietty jengi ollut tänään puskissa ja joku niistä on sefunikillä kirjautuneena... se hidastaa aina palstaa.

• dazu kirjoitti:

Tietty jengi ollut tänään puskissa ja joku niistä on sefunikillä kirjautuneena... se hidastaa aina palstaa.

Jaahas, kuulostaa salaliittoteorialta ja hämärähommilta.
        Sefunikit ja muut trollit pois puskista jumittamasta, saadaan palsta taas liikkeelle.

• tosi..typy kirjoitti:

Jaahas, kuulostaa salaliittoteorialta ja hämärähommilta.
        Sefunikit ja muut trollit pois puskista jumittamasta, saadaan palsta taas liikkeelle.

Genio, pistaasia ja sitruuna ilmestyivät palstalle samaan aikaan ja palsta veti silloin jumiin...

• määmy

Mä en nää syytä, et pitäis perustella miks peukuttaa. Mä peukutan jos oon kirjoittajan kaa samaa mielt enemmän ku 60 %

• Se on fifty-sixty:.!

.

Se on fifty-sixty mahdollisuus että peukutan tai sitten en

.

• Heikoissa kantimissa on itsetunto...

• Eli sä olet sitä mieltä, että tällainen buginen peukkusysteemi on ihan hauska juttu.

Mistä muuten arvelit, että tässä olisi kyse itsetuntoon liittyvistä asioista? Itse olen sitä mieltä, että peukuttajalla on heikko itsetunto, mikäli lyö aina useita miinuksia yhden tietyn kirjoittajan viesteihin.

• dazu kirjoitti:

Eli sä olet sitä mieltä, että tällainen buginen peukkusysteemi on ihan hauska juttu.

Mistä muuten arvelit, että tässä olisi kyse itsetuntoon liittyvistä asioista? Itse olen sitä mieltä, että peukuttajalla on heikko itsetunto, mikäli lyö aina useita miinuksia yhden tietyn kirjoittajan viesteihin.

Mun mielestä tuo peukutus tällaisella foorumilla on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ei hyötyä, ei haittaa.

Palstalla jossa on kirjautumispakko, tiukemmin rajattu keskusteluaihe ja asiallinen moderointi se toimii tosi hyvin ohjaamaan keskustelua ja moderointia.

• Oishan se mielenkiintoista nähdä, muuttuisko keskustelu rikkaamaksi, jos peukut taas katoaisi.

Mua ei enää ole häirinnyt vähään aikaan peukut. Päättelin, että mun kohdalla oli henkilökemioista, kun perusteluja miinuksille ei kuulunut. Ja niillehän ei voi mitään. Ei enää häirihe, vaikka syy olis joku toinenkin. Samapa tuo.

• compus sui

Entinensysteemi oli parempi kun ylöja alas peukut näytettiin erikseen
        jos oli paljon molempia peukkujaties,että keskustelu kiinnostaa lukijoita
        olen tehnyt kaksi aloitusta,jotka saivat sen 2500 viestiä ja ne keskustelut poistettiin
        käsittämättömästä syystä-----ainakinGenioolikateellinen saamastani huomiosta
        ja liputteli poistoon .Aina havaitse Genionhajubkun miinuksia alkaa satamaan
        rassukan jukboxit kun ei vedä enää, eikä hippi keksi mitään kiinnostavaa puskanakaan.

Alkoi yhteen aikaan esintymään hämäävästi toisena kirjoittajana
        Kadehttii sinunkin saamaa huomiota, ybbis ja miinustelee kostoksi narsku on narsku aina, eikä haluakaa parantua luonnehäiriöstänsä

• compus sui kirjoitti:

Entinensysteemi oli parempi kun ylöja alas peukut näytettiin erikseen
        jos oli paljon molempia peukkujaties,että keskustelu kiinnostaa lukijoita
        olen tehnyt kaksi aloitusta,jotka saivat sen 2500 viestiä ja ne keskustelut poistettiin
        käsittämättömästä syystä-----ainakinGenioolikateellinen saamastani huomiosta
        ja liputteli poistoon .Aina havaitse Genionhajubkun miinuksia alkaa satamaan
        rassukan jukboxit kun ei vedä enää, eikä hippi keksi mitään kiinnostavaa puskanakaan.

Alkoi yhteen aikaan esintymään hämäävästi toisena kirjoittajana
        Kadehttii sinunkin saamaa huomiota, ybbis ja miinustelee kostoksi narsku on narsku aina, eikä haluakaa parantua luonnehäiriöstänsä

Täällä on sellainen porukka, joista kaikki käyvät lyömässä minulle jokaiseen viestiin miinukset. Pari-kolme miestä ja yhtä monta naista.

• Se on tavallaan vallankäyttöä ja keskusteluilmapiirin vääristämistä, kun peukkuja lyödään useita johonkin suuntaan pelkästään henkilöön menevästi.

Peukutuksen laittaminen viestittämisen yhteyteen poistaisi myös mahdollisuden lyödä useita peukkuja.

• Aito seilori
        dazu kirjoitti:

Täällä on sellainen porukka, joista kaikki käyvät lyömässä minulle jokaiseen viestiin miinukset. Pari-kolme miestä ja yhtä monta naista.

Lopeta tuo narsistinen elämöintisi, niin voi olla että tyyli muuttuu.

• aito seilori origina
        Aito seilori kirjoitti:

Lopeta tuo narsistinen elämöintisi, niin voi olla että tyyli muuttuu.

Moi gempsu
        tapaan kirjoittaa nikin pienilla , eika kapitulaateilla

• ?

Oletko huomannut että muutkin saavat miinuspeukkuja kuin sinä eivätkä itke sitä täällä? Jotkut sellaisetkin, joilla ei ole Genion kanssa mitään tekemistä, puolesta tai vastaan.

• Oletko huomannut, että en puhunut aloituksessa yhtään mitään Geniosta? Itseasiassa en yrittänyt edes viitata erityisesti Genioon tällä aloituksella.

• zisel

Mulle on yks hevonhelvetinhuilu vaikka nakkaisit 500 miinusta mun jokaiseen viestiin. Anna palaa vaan, evvk :) Uutuuttaan siihen tuli kiinnitettyä huomiota mutta nyt kun toi peukku-juttu on ollut jo niin kauan niin ei sitä edes huomaa katsoa... joskus todella harvoin.

• "#¤"¤%&111!!!

Aika noloa vastata omaan aloitukseen?

Har!

• zisel
        "#¤"¤%&111!!! kirjoitti:

Aika noloa vastata omaan aloitukseen?

Har!

Ei yhtään nolota. Onkohan mussa jotain vikaa?

• susi-setä
        zisel kirjoitti:

Ei yhtään nolota. Onkohan mussa jotain vikaa?

Joo, ziselihän on dazu eikö totta vai:D dazun facebook kuvakin on selvästikin zisel
        takuula zisel on nuori pitkä kolli hehhehhee:DDD

• zisel
        susi-setä kirjoitti:

Joo, ziselihän on dazu eikö totta vai:D dazun facebook kuvakin on selvästikin zisel
        takuula zisel on nuori pitkä kolli hehhehhee:DDD

Kylläkyllä, onhan se susi-setä nyt nähnyt omin silmin mitä täällä punasen helman alla on :D

Onpa hiljasta täällä. Taidan mennä nukkuu. Öitä! :)

http://www.youtube.com/watch?v=6civGWY1f2s

• En mä jaksa miinustella ketään, enkä erityisemmin plussaillakaan. Lyön plus-peukun yleensä hyviin asiaviesteihin ja miinuspeukun huonoihin mielipiteisiin.

Miksi muuten pyrit kirjoituksellasi luomaan erityisesti asetelmaa omasta huolettomasta suhtautumisestasi peukkuihin, jolloin alan suhteessa sinun suhtautumiseesi vaikuttamaan kovin lirissä olevalta näiden peukutusten kanssa?

Siinä olet oikeassa, että häirikköpeukutuksista ei pitäisi välittää, mutta voihan siltikin moisen porsaanreijän yrittää poistaa jonkin uudistuksen yhteydessä ja eliminoida yhden trollausmahdollisuuden.

• susi-setä
        zisel kirjoitti:

Kylläkyllä, onhan se susi-setä nyt nähnyt omin silmin mitä täällä punasen helman alla on :D

Onpa hiljasta täällä. Taidan mennä nukkuu. Öitä! :)

http://www.youtube.com/watch?v=6civGWY1f2s

Muistan kyllä varmasti, sehän oli niin suuri yllätys kun ensin rakastelin sinua peppuun ja piti heittää vaihdetanko ykköseen ja siellä olikin arabin kikkeli.
        Älä nyt suutu kun paljastan oikean kuvasi hyvin tumma arabi dazu kullanmuruseni
        kas tässä kyllä vili, saa taas jutun aihetta :D

http://www.youtube.com/watch?v=hRy7hIiW9BI

• susi-setä
        susi-setä kirjoitti:

Muistan kyllä varmasti, sehän oli niin suuri yllätys kun ensin rakastelin sinua peppuun ja piti heittää vaihdetanko ykköseen ja siellä olikin arabin kikkeli.
        Älä nyt suutu kun paljastan oikean kuvasi hyvin tumma arabi dazu kullanmuruseni
        kas tässä kyllä vili, saa taas jutun aihetta :D

http://www.youtube.com/watch?v=hRy7hIiW9BI

Rakas dazisel , taidan vaihtaa sinut poisja otan kanasutran tilalle kanasutra ei ole hermafrodiitti--suttiksellaei ole kikkeli pimpin lisäksi

• susi-setä
        susi-setä kirjoitti:

Rakas dazisel , taidan vaihtaa sinut poisja otan kanasutran tilalle kanasutra ei ole hermafrodiitti--suttiksellaei ole kikkeli pimpin lisäksi

ohoh huomasinkuvasta että kanasuttis onkin laulaja:D

• compus sui

dazun ehdotus on muuten hyvä mutkun en peukuttele kuin yleensä joihinkif emutrollein vain miinus,enkäviitsi kirjoittaa mitään sellaisiinroskiin

Ei kannata ruokkia trollejaa

• No, minusta peukkusysteemi on tällä hetkellä pelkkä trollivehje. Periaatteessa, jos joku viesti saa pluspeukkuja, voi trolli lyödä siihen sata miinusta, jolloin koko peukkusysteemillä ei ole mitään muuta merkitystä, kuin olla trollauksen väline.

• .
        dazu kirjoitti:

No, minusta peukkusysteemi on tällä hetkellä pelkkä trollivehje. Periaatteessa, jos joku viesti saa pluspeukkuja, voi trolli lyödä siihen sata miinusta, jolloin koko peukkusysteemillä ei ole mitään muuta merkitystä, kuin olla trollauksen väline.

Miinuksien saaminen korreloituu nikkiin

• Mä en oikeen tajua koko tuon peukkusysteemin perimmäistä ideaa? Mikä mahtaa olla keskustelupalstalla ideana peukuille, jossa käsittääkseni ideaalia olis keskustella eikä näyttää "käsimerkkejä" keskustelujen sijaan. :)

Musta ton peukkuleikin vois ihan hyvin ottaa pois käytöstä kokonaan. Pelleilyähän se on kaikinpuolin.

• Se joka peukkuja muistelee niin sitä peukulla silmään. Jos minä voisin saamani peukuttelut rahaksi muuttaa, olisin minä rikas mies.

• velkakierre jatkuu

sinun saamasi peukut on raskaasti miinuspuolella, olet velkainen mies

• velkakierre jatkuu kirjoitti:

sinun saamasi peukut on raskaasti miinuspuolella, olet velkainen mies

Ole sinä hiljaa pahanilmanlintu, en halua korppikotkia pääni ylle liitelemään ja työnnää se peukku hamees alle.

• velkakierre jatkuu
        modelli kirjoitti:

Ole sinä hiljaa pahanilmanlintu, en halua korppikotkia pääni ylle liitelemään ja työnnää se peukku hamees alle.

vanhan pässin suuret luulot karisee, heräsit vihdoinkin todellisuuteen ja työnnää se peukku syvälle suuhusi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      264
      9455
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      305
      6638
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      68
      1594
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1391
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      92
      1225
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1151
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1023
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      40
      852
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      746
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      738
    Aihe