Olen lähiaikoina muuttamassa Ouluun ja harkitsen viljakäärmeen hankintaa. Tietoa hoidosta olen hankkinut erinäisten nettisivujen/ muiden kiinnostuneiden ym. kautta, ja yrittänyt seurata yleisesti tälläkin sivustolla käärmeistä käytäviä keskusteluja.
Ainoa, mikä tällä hetkellä vaivaa, on ruuan ostaminen, päällimmäisenä kysymyksenä: mistä? Olen yrittänyt etsiä netistä lemmikkieläinliikkeitä/ kasvattajia, jotka myisivät jyrsijöitä käärmeen ruuaksi, mutta en ole vielä onnistunut löytämään mitään. En myöskään ole löytänyt hintoja (ainakaan kovin tarkkoja..).
Otan mielelläni vastaan muiden käärmeenomistajien (tai asiasta tietoisten) kommentteja eri ruuanhankintapaikoista ja -hinnoista. Eli mistä Oulun lähistöltä saisi käärmeelle ruokaa?
Kiitoksia etukäteen... : )
Ps. Kyllä, jos joku on sattunut huomaamaan, laitoin saman kysymyksen alunperin ''Yleistä lemmikeistä''- osioon, kun en 24:sen toiminnasta oikein mitään ymmärrä, joten en siis tahallani koita levittää keskustelua monelle palstalle. : )
(Vilja)käärmeen ruokaa pohjoisesta?
2
97
Vastaukset
- käärmekissa
Katsoin itse nettiä ja wikipediaa, niin
pakasteruoka on se mikä rulettaa.
Pakastehiiret.
Ei huolta elävistä, eikä ilmeisesti eläviä ssaa edes antaa. - käärmeenomistaja
kun eläinkaupan kassalta kysyt, niin sen pitäisi antaa. poikasille kannattaa antaa pinkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977