jälkeinen masennus!

klonkku

tsh oli aivan ihana. mä oon lukenu ne kaikki krjat ja nekin oli huippuja! mut sit ku olin käyny kahtoo viimesen osan teatterissa,niin iski masennus... =( kävikö kellekkään muulle niin? miten voisin toipua? kertokaa mulle mitkä fiilikset TEILLÄ oli ku viimenen osa loppu! please?

14

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pippin

      Mulle kävi just samalla tavalla! Mulle se masennus vaan tuli siitä, kun tajusin leffateatterissa, et nyt se leffa loppu. Mulla oli sellanen "masennus" niin kauan, kun Kunkun paluu tuli dvd:x. Sit mä katoin sen Paluun Tosi monta kertaa peräkkäin (kävin vaan välillä nukkumassa) ja se masennus meni ohi. Mulla se masennus varmaanki johtu siitä, et se stoori oli liian lyhyt kirjaan verrattuna! Olis vaan Pete saanu tehdä siitä koko kirjasta leffan kohtauksia pois jättämättä! Ja ihan yx hailee, kuinka pitkä siitä ois tullu, mut en mä enää oo masentunu, ku osaan koko trilogian extroineen ulkoa...

      • LOTR

        eikös pete tehny sen leffan aluks täsmälleen kirjan mukasesti,mut sit tajuttiin et siitä tulee liian pitkä ja pätkittiin kohtia ja lisäiltiin jotain pientä..


      • Lamwen
        LOTR kirjoitti:

        eikös pete tehny sen leffan aluks täsmälleen kirjan mukasesti,mut sit tajuttiin et siitä tulee liian pitkä ja pätkittiin kohtia ja lisäiltiin jotain pientä..

        Peter halusi kyllä ehdottomasti kunnioittaa kirjaa ja Tolkienin työtä sekä herkkyyttä, mutta vaikeaahan elokuvaa on yksityiskohtaisen kirjan perusteella tehdä, pakko karsia ja lisätä hieman omaperäistä.


      • Lamwen

        Kokonainen, täydellinen elokuva olisi ollut poikaa, mutta näyttelijät olisivat ränsistyneet ja kyllästyneet ehkä koko hommaan :) Peteriltä ei kuitenkaan olisi puuttunut intoa, jota hän muihinkin tartutti ^^


    • lotr fan

      ...Mä oon ollu ihan mieletön tsh fani.. Olin kattoo sillon ensi-illassa yöllä kuninkaan paluuta.. Mulle tuli hirmu haikee olo.. Olin rauhallinen, mut silti ihan mielttömän surullinen.. Nyt ei ole enää mitään mitä odottaa seuraavalta joulukuulta... Ei enää TSH elokuvia...

      • Lamwen

        ..auttaa aina. Minä saan päivittäin pienistäkin asioista TSH-tunnelman. Rakastan haltioita, joten syinen ja sateinen sää kynttilänvalossa tai keväinen taivaankansi auringon noustessa, kevätkasvien herätessä vaaleanvihreinä eloon tekee minulle haltiamaisen tunnelman, ja tarina palaa jälleen mieleen.

        Mutta niinkuin kaikillella, myös hyvillä ja ihanilla asioilla on loppunsa joskus.


    • LOTR

      mulle tuli kans ihan kauhee masennus kun yhtäkkiä tajusin ,että se on loppu nyt!ihan kauhee tunne,hyvä ettei itku tirahtanu! ;)(no ei nyt sentään)toisaalta sitä toivois että joku ohjaaja sais päähänsä tehdä jatkoo tsh:lle,taru sormusten herrasta 4,kuninkaan aika tai jotain vastaavaa,mut siinä saattas mennä koko elokuvan hohto ja alkuperäis idea..vois niistä liitteistä kyllä väsätä jotain..gondorin jälleen rakennus,aragornin kuolema,frodo ja haltiat kuolemattomilla mailla,arwenin kuolema jne jne..en tiiä..mitä mieltä ootte??

    • CreepyEnt

      ... alan melkein itkemään lukiessani Kuninkaan paluu-julisteesta tekstin: Seikkailu päättyy. Tuntuu kauhealta ajatella, ettei tällaisia trilogioita ilmesty joka päivää.

    • Lamwen

      Se oli hyvä loppu ja masennus pysyi poissa. Voin katsoa filmit aina alusta uudestaan, ja lukea kirjat pysyen yhä tarinan lumoissa...

      • LOTR

        kiitos!nyt masennus hälveni!;)tosiaan mähän voin nyt kattoo leffoja joka päivä,kun ennen piti oottaa vuos ennen kun saatto kattoo seuraavan osan..eli masennus ei oo tarpeen..sitä paitsi,eikös ne oo väsäämässä sitä hobittia valkokankaalle?vai onko tietoni tyhjästä repäisty?


      • Lamwen
        LOTR kirjoitti:

        kiitos!nyt masennus hälveni!;)tosiaan mähän voin nyt kattoo leffoja joka päivä,kun ennen piti oottaa vuos ennen kun saatto kattoo seuraavan osan..eli masennus ei oo tarpeen..sitä paitsi,eikös ne oo väsäämässä sitä hobittia valkokankaalle?vai onko tietoni tyhjästä repäisty?

        mikäli oikein ymmärsin, Billy ja Do ovat suunntelleet leffaa ja haluaisivat sen valkokankaille... mielenkiintoista..


      • kontu

        kyllähän sitä vähän masentui kun elokuvat loppui,tarina tuli päätökseensä..Mutta pienen masennuksen jälkeen tuli taas parempi mieli,kun ajattelen loppua Sormuksen sota on ohi,Neljäs aika alkoi..Ajattelen kun Samvais on pormesterina,muut hobitit jatkavat elämäänsä konnussa.Siitä tulee hyvä mieli. Vaikka Frodon lähtikin pois..

        Pystyn samoin katsoa elokuvat aina alusta,lukea kirjat..En koskaan tule kyllästymään tuohon tarinaan..Olen myös oppinut tuon tarinan kautta arvostamaan enemmän tiettyjä asioita elämässäni.
        Täytyy myöntää että olen ihan eri ihminen nyt kuin silloin ennen tarinan lukemista..Voin vain sanoa että kirja vaikuttanut paljon.


    • just me...

      kyllä mullekkin iski hirvee masennus mut ei sillo kun kävin teattereissa kattoo leffan vaan sitten kun olin kattonu leffan dvd:ltä about kymmenesti... sillon osaa jo koko tarinan eikä tuu mitään yllätyksiä.loppu mikä loppu.. ei enää mitään uutta frodosta tai aragornista tai mistään.
      ainut lohtu ois jos hobitti filmattais,mutta en ole koskaan ole ollut kovin kiinnostunut hobitti tarinasta...

    • joku vaan

      Pientä haikeutta oli kieltämättä ilmassa. Onneksi oli odotettavissa dvd:n ilmestyminen ... ja nyt odotan extended editionia kuin nousevaa kuuta, koska se on mielestäni (fotr ja ttt:n perusteella) se varsinainen versio ja theatrical edition vaan lyhennetty versio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe