uskis naiseni

silmäni auennneet

Oih.
Olen ateistimies ja minulla on uskisvaimo. Ja hän on niin ihana. Ah niin ihana. Enpä olisi ikuna uskonut, että joku olemattomiin jumaliin uskova voi olla niin ihuna ja kohtelias ja hyvä ruoan laittaja ja vielä hyvä sillai yöaikaankin.
Ei mun sanain riitä kuvaamaan miten ihunainen tää mun uskisvaimo onkaan.
Ja kauniskin hän on, sellainen luonnostaan kaunis. Suorastaan pakkaus.
Ah. Olen aina ajatellut, että tälläistä hyvyyttä ja kauneutta on vain meissä ateisteissa, mutta väärässä olen ollut. Pahasti väärässä.
Tämä minun vaimoni.
Se on niin täydellinen. Parempi kuin täydellinen.

19

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just just just

No silleen

• heh heh hee

Juuhhh.

• Mirka .. .. ..

Kaikkeen typeryyksiin ne uskikset viitsiikin alistua.

Uskonto on kivikautinen jäänne ihmisen evoluutiossa ja näyttää vaativan hirvittävän paljon kärsimystä ja tuskaa se prosessi jossa ehkä joskus ymmärretään sen olevan tyhmää ja tarpeetonta.

• ;:;

"Uskonto on kivikautinen jäänne ihmisen evoluutiossa..."

Miksi uskontosi sanoo näin? Miten tiedät, onko tuo totta vai tarua?

• 170927
        ;:; kirjoitti:

"Uskonto on kivikautinen jäänne ihmisen evoluutiossa..."

Miksi uskontosi sanoo näin? Miten tiedät, onko tuo totta vai tarua?

mirka uskoo evoluutiosta valehteleviin satuihin ja höpötyksiin

• Kuitenkin kaikkien kansojen keskuudessa on jokin käsitys Jumasta ja tarve ja ymmärys, että Jumala on olemassa.

Uskoon tuleminen tai kasvaminen ei muuta ihmisen perusluonnetta, arvoja kylläkin. Näin ollen hyvä silmät auenneet, ole iloinen hyvästä vaimosta. Perusluonne ja tavat reakoida asioihin ja ilmiöihin säilyvät.

Uskoon tuleminen on sekin kasvuprosessi, vaikka itse oivallus Jumalan olemassa olosta ja Jumalan synnyttämä uskoon tuleminen tapahtuisi nopeasti.

Tuula-pappi

• Kuitenkaan ei

"Kuitenkin kaikkien kansojen keskuudessa on jokin käsitys Jumasta ja tarve ja ymmärys, että Jumala on olemassa. "

Kuitenkaan niin ei ole. Etkö ollut kuulolla kun täällä vastikään keskusteltiin kansasta, jolla ei ole sen paremmin käsitystä kuin tarvettakaan?

• Lopeta huijaaminen

Jumala on satua ja höpötystä niin kauan kuin toisin todistetaan.

• Eikä ole. Suurimmalla osalla kansoista on omat jumalkäsityksensä mutta eivät he kristinuskon jumalaan uskoi tai tunne siihen mitään kaipuuta.

• varo vain

Se on sulle ihana vain sen takia koska et ole vielä uskova, mutta kun käännyt uskoon sen jälkeen se ihanuus lakkaa ja hän lähtee taas toista ateistia käännyttämään ihanuudellaan.

• Rakkaus on ihana asia, suoranainen LAHJA ihmiselle, Jumalan lahja luodulleen.
      Kyllä rakkaan omituisuuksista, oli ne millaisia tahansa haluaa sulkea silmänsä, jos kaikki muu on hyvin ja luistaa. Sitähän se rakkaus toisinaan on, silmien sulkemista toisilta asioilta ja ärsyttäviltä tavoilta.

Olen onnellinen sinun puolestasi, että olet löytänyt rakkauden ja onnen. Sitä varmasti jokainen toivoo omalle kohdalleen ja kaikille.

Toivotan teille onnea ja siunausta elämänne poluille, olkoon ne täynnä onnea ja tuota hehkuvaa, ylitsepursuavaa rakkautta, jonka Jumalalta saamme :).

-KaisaK, pappi

• Pohdittavaa sinulle

Rakas Kaisa, epäjumalasi on vain yksi miljoonista. Se on hyvä muistaa propagandatyössäsikin.

• huvittavaa

papit on hanakkana vastaamaan trolleille, mutta ei silloin jos on asia kysessä.

• no johan repesi :

Ei voi olla totta :D

Aloitukseni oli täysi provo. Vastinen tuolle "ateistimieheni" Luulisi nyt jokaisen näkevän, ettei tuo ole kuin pelleilyä.

Ja silti porukat vastaa tähän kuin olisi aivan todellinen juttu

• FUCKIFUU

On erittäin vaikeaa erottaa onko kirjoituksen tehnyt trolli vai kreationisti.

Trollit ovat harmittomia omaa egoansa kiillottavia luusereita kun taas kreationisti ovat erittäin vaarallisia mielipuolia.

• ihan kaikki menee
        FUCKIFUU kirjoitti:

On erittäin vaikeaa erottaa onko kirjoituksen tehnyt trolli vai kreationisti.

Trollit ovat harmittomia omaa egoansa kiillottavia luusereita kun taas kreationisti ovat erittäin vaarallisia mielipuolia.

No tällä palstalla näyttää menevän läpi ihan mikä vaan.

• ;G

Palsta on melko tosikkomainen.

• Älä muuta virka. Avokkini ei ole onneksi mikään tiukkapipo. Jos olisi niin eipä tiemme olisi koskaan kohdannetkaan. Mutta ruuan meillä teen minä.

• koomista todella

Naurattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1568
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      23
      1354
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1197
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      14
      952
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      915
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      881
    Aihe