Onko kokemuksia peppureiän vaalentamisesta? Mitäs sitä ei tekis ollakseen haluttavampi
kakkosen valkaisu
11
699
Vastaukset
- black hole
miehet ei valkkaa kakkosen väriä. tärkeintä on että saa naida anaalia väristå viis
- Suolahappo
vaalentta hyvin
- valkaisija
Nyt saa jo netistä DIY-paketteja
- http://www.raskassar
http://www.raskassarja.fi/verkkokauppa/raskassarja_vannemaali_valkoinen_spray_400_ml-p-323-11/
Minä käytän tuota.- hihahuhähö
Toi oli ihan v-tun hyvä! En meinannut saada naurulta henkeä! Pitäis varmaan mennä nukkumaan..
- el_brute
Oletkos nyt ihan varma, että miehet haluavat tasavärisen muovisen oloisen naisen/tytön ilman mitään persoonallisuutta? Luulenpa, että meitä on monia miehiä, jotka pitävät naisista ihan omina itsenään. Tuohonkin käyttämäsi ajan voisit harrastaa vaikkapa seksiä.
- ruskeareikä <3
Mitä tummempi aukon ympärys niin sen kiihottavampaa !!!
- kalpeaperseinen
ruskeareikä <3 kirjoitti:
Mitä tummempi aukon ympärys niin sen kiihottavampaa !!!
Kloorivalkaisu on tehokas.
- Faktaa!
Oletkos nyt ihan varma että miehet haluavat p a s k a n värjäämää p e r s r e i kää.??.
- Faktaa!
Olisi kannattanu persereikä pyyhkiä vähän paremmin kun on tortun käynyt vääntämässä, niin ei tarvitsisi täällä persreiän ruskeutta valitella. Persreiän ympärystän valkeanapysymiseen auttaa paperi ja bidee suihku.
Katsos torttu on sellaista ainetta että vuosien mittaan kyllä värjää ihon.o - ei värillä väliä
SUOLIPANO GOES IN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737