Tanssahtelevat Tähtöset, mitäs pidät?

tähtisumussa

Ratian marssahtelu lievästi huvitti, Krisse Salmisen sääret olivat vallan upeat, Antonio Flores oli ihana, Risto Kaskilahti oli kuin olisi ollut tanssijan roolissa, ei luonnollinen.
Ihmettelin Kannisen ja naistuomarin pukujen ihannointia. Kumpikin puku kuin haalistunut röijy.
Uotisen sanailakointi on hienoa, antaa makua lisää koko ohjelmaan.
Leppilampi?
Naisten puvut, kuin koristeltuja yöpukuja tai alushameita.

20

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2692012

      Ratia vaikutti ikäistään huomattavasti vanhemmalta, ainakin kasikymppiseltä.

      • apu.

        Puutarhatonttuunhan kai joku vertasi.
        Hieman se hymyttää, jos saa. :))

        Otettaneenko sinne kaikki, jotka sinne tunkevat, julkut?
        Vaiko kysytään ja pyydetään?


      • Hyvä ristomatti

        Kukapa sitä yli seitsemänkymppisenä enää niin notkea on. Vai oletko itse.
        Se että rohkenee lähteä mukaan tuollaiseen kisaan, vaatii rohkeutta ja asennetta.


      • a.
        Hyvä ristomatti kirjoitti:

        Kukapa sitä yli seitsemänkymppisenä enää niin notkea on. Vai oletko itse.
        Se että rohkenee lähteä mukaan tuollaiseen kisaan, vaatii rohkeutta ja asennetta.

        No, toki, hyvä, että kantti kestää.
        7-kymppiseksi itse tuskin ehdin.


      • ghyujiokplåö

        Ratiaa vanhentaa se, että kun sen akka aiheuttaa sille jatkuvasti harmaita hiuksia....


    • Puoliammattilaiset

      Teaterikoulun käyneet ovat saaneet koulussa/työssään tanssinopetusta, siksi he eivät kuulu joukkoon.

    • %&%

      Krisse on lyhyt ja paksut reidet. Ilveilee aina, ei pääse siitä.

      Antonion kamala hammasrivi äklöttää.

      • kateuttako?

        pitäisiköhän sinun viedä televisiosi huoltoon, ainakin kuvasuhteessa vaikuttaisi olevan jotain vikaa


    • Kyllä minusta, Krisse oli hyvä, Antonio oli huippu. Johtuu tietenkin syntyperästä, että tanssi on ikäänkuin "veressä". Tanssinut ennenkin. Ratia nyt ei oikein taipunut iästä se ei ole kiinni, kaikki eivät vaan taivu tanssiin.
      Tuossa kun ei pelkällä lavatanssi taidolla pärjää.....

      • Tanssi ei veressä

        Minusta on aina hullua, kun joku perustelee ja mitätöi toisen taitoja sillä että "on tanssinut ennenkin". Aika suuri osa ihmisistä on joskus tanssinut jotain, jos ei muuta niin häätanssin tai yökerhossa tai muulla lattialla. Amin Asikainen on tanssinut juuri häävalssin, joten tekikö se hänet nyt sitten taitavammaksi valssaajaksi kuin muut? Kuin pökäle hän tanssi. On eri asia tanssia kurinalaista koreografiaa ja kilpatanssia kuin jotain nurkkahyppelöitä ja yökerhojuttuja. Myös Antoniolle. Syntyperä ei ole mikään etu missään eikä tanssi tai muu taito ole minkään kansallisuuden veressä, nuo on uskomuksia. Rytmitaju ja tanssitaito on asioita, joka on tai ei ole kuin laulun lahjakin ja joita voi kehittää. Muistaakseni joku Wilson Kirwakin tanssi älyttömän huonosti, vaikka pitäisi lantion liikkeen olla ns. hallussa.


    • 1943

      En pidä koko ohjelmasta ja eihän se haittaa, koska minulla ei ole televisiota. Aikoinaan katselin silloin tällöin kesäillan valssia, jossa tavikset , ei tähdet tanssivat. Mieluummin tanssin vaikka yksin kotona kuin katselen tanssia.

    • gameman

      Mitäs jos Ratia onkin pelimies? antaa tosi pökkelön kuvan kun tietää ettei vielä pudoteta ketään, on sitten enemmän mistä petrata ja kansan tanssitaidottomat äänestää tuntiessaan sympatiaa :DD

    • Telkkarittomana en katsele, lehtien kuvia joskus vilkuilen.
      Ohjelma saattaa olla mukavaa katseltavaa ihan nuorille ja sit ihan vanhoille.
      Tiukkaa housuetumusta ja hirmusyvää Decolteeta, Stringitkin näyttäytyvät.
      Ja lantionliikkeet saattavat tuoda nuoruudesta pikkuvälähdyksen.
      Tämän päivän lehdessä huomasin valituksen että Helena Ahdin ei olisi enää pitänyt.
      Onkohan aika ajanut jo ohi?

      Eli tuntuu olevan hyvä ohjelma tirkistelijöille.
      On varmaan kivasti siveellinen tunne, jos tuntee että muutkin kattoo, hei!.
      Ohjelma ei ole minulle, joten en pidä koko ajatuksesta.

      Areenasta olen katsellut joitakin järkevämpiä pari-suhde-ohjelmia, siinä ammatti-mies laittaa pariskunnan kämpän kuntoon, ja siinä vaimokin joutuu mukavasti pyllistelemään.
      Ja hyvän asian vuoksi.
      Entisenä kuoro-laulajana, olis ehkä ollut mukavaa seurata kuoro-sota ohjelmaa.
      Mutta ei sekään niin tärkeätä ole.

      H.

      • ap.

        Mä en ole nuori enkä ihan vanhakaan, hei.

        Onko mikään tärkeää, minusta ei, hei.

        Mulle on harmaa hailee, kattooko joku muu, huhuu.
        Itse tuskin tuota ainoaa kertaa useammin katsonkaan.

        Pyllistelköön ja pullistelkoon kukin kykynsä mukaan, ei kiinnosta.
        Kuoro-oratoriokin tulee kai joskus, jos ei tule, olkoon tulematta. Hei! Heissuli vei!

        Mitä järkeä on katsella TV-ohjelmia Areenasta tai mistään muustakaan? Tuskin mitään.


      • "ainaista samaa"

        "Ohjelma ei ole minulle, joten en pidä koko ajatuksesta."

        Siinä on liikaa tuota mistä näytät pitävän.

        H.


      • ap. kirjoitti:

        Mä en ole nuori enkä ihan vanhakaan, hei.

        Onko mikään tärkeää, minusta ei, hei.

        Mulle on harmaa hailee, kattooko joku muu, huhuu.
        Itse tuskin tuota ainoaa kertaa useammin katsonkaan.

        Pyllistelköön ja pullistelkoon kukin kykynsä mukaan, ei kiinnosta.
        Kuoro-oratoriokin tulee kai joskus, jos ei tule, olkoon tulematta. Hei! Heissuli vei!

        Mitä järkeä on katsella TV-ohjelmia Areenasta tai mistään muustakaan? Tuskin mitään.

        "ap."

        Air disaster investigation.
        Siinä on hyvä hakuohje youtubeen.
        Varsinkin minulle, joka olen kiinnostunut ilmailusta ja tekniikasta.
        Varsinkin siitä, miten tekniikka kehittyy.
        Ihmisten hölmöyskin vielä kiinnostaa.

        Mutta totta on. 63V. ei enää kannata ottaa mitään tosissaan, ei edes leikillään.
        Tässä iässä kannattaa välttää sanaa: Minä.
        Mutta ei sitä kannata vaihtaa näihinkään termeihin: Lapseni, lapsenlapseni.
        Tässä iässä alkaa puutarhakin olla jo turhaa, paitsi jos sielä touhuaa sievävartinen Ruusu.
        Ikä rajoittaa jo hoitoakin.
        H.


      • Niin se vaan on

        Timo Koivusalon kuoro-ohjelma oli oikeaa kuorolaulua.
        Siinä toisessa ohjelmassa mentiin "PLAYPÄKKINÄ" .


    • okkigaam

      Tanssini on tässä elämässä tansittu, joten katselen toisten taiteilua ja olen ihan tulkuttomasti tykännyt kaikkien asuista.
      Jos Risto Kaskilahti ei voita, on ainakin 3 parhaan joukossa. Naiset nuo vievät kuitenkin voiton, juuri tällä hetkellä pidin Krissen tyylistä.
      maagikko

      • ap.

        Heps, rakkaudella, tantsit on tanssatttu.

        Rakastan.


    • INNAXINNAX

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe