Huomenna olen siis menossa erääseen thai-hierontaan ja tarkoituksena olisi päästä poikuudesta. Tiedän että kaikki kateelliset alkavat tästä täällä ulisemaan mutta ei voi mitään :D Tosiaan mulla olisi pari kysymystä:
- Olisiko viisainta vetää "kovat piipusta" kotona ennen kuin lähden thai-hierontaan? Vetäisiköhän thai-tyttö mua siellä sitten vielä handuun ennen varsinaista aktia, ettei homma loppuisi heti parin työnnön jälkeen?
- Kuinkahan thai-tyttö suhtatuu siihen että kerron tämän olevan eka kertani? Nauraakohan vai kieltäytyy seksistä?
Haters gonna haters ja saan HIVin ja AIDSin ja kupan ja kuusi muuta varmuudella ja olen mammanpoika homonössösivari absolutistipaska joka ei käy baareissa eikä juo viinaa.
Eka kerta prostituoidun kanssa :D
5
1471
Vastaukset
- ei kantsi
Sinuna jättäisin väliin. Jos nyt ehdottomasti haluat mennä, niin valitse nyt ihan oikea hupakko...
- hupakko?
miksi kaunistella nimitystä? Huora on huora. Miksi pitää kaunistella?
Huora on lehmän tasollla oleva nainen joka levittää koipensa maksusta.- ei varm. naura
Samaa mieltä, miksi kaunistella sanalla hupakko, suomeksi siis huora tai virallisesti prostituoitu.
Ja aloittajalle, ei kaikki ole kateellisia :D Mutta anyway, kannattaisi muistaa ehdottomasti se kortsu. Ja niin ei sun poikuudelle kukaan naura tai kieltäydy sen takia.. Suosittelisin, etä et vetäis händyyn ennen kun menet.. Saat varmaan paremmat fibat kun voit päästää siellä kaikki ;D
Kerro kuitenkin miten meni? Voithan sanoa sille että sulla on ekakerta mutta uskooko se.
Mulla oli eka kerta yli kaksi kymppisenä eikä vastapuoli uskonut sitä... hölmöä.- Kallsonki.
Joo, tuossa muutaman tunti sitten kävin siellä hieronnassa, ensi alkuun perus 30min hieronta. Hieronnan loppuvaiheessa tyttö kysyi haluaisinko seksiä tai handjobin. Ensin olin seksin kannalla, mutta ei sitä sitten viitsinyt ottaa kun hierojan puhelin soi 5 minuutin välein ja siellä joku vanha pervo kyseli että "Joko kohta on vapaata?".
Päädyin sitten handjobiin, joka oli ihan mahtava juttu :-)
Vaikka kiskaisin kuivat kotona ennen kuin lähdin, niin silti meni vaan se perus pari minuuttia niin multa lensi mällit :-) Osaava tyttö :D
Lähtiessäni se vanha pervo odotteli oven ulkopuolella kadulla, viinapullo kädessä.
Ihan sääliksi kävi tyttöparkaa kun sellaisia puliukkoja joutuu hoitelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352389Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761331