Olen yksinäinen sosiaalisten tilanteiden pelkoni takia, mikä on vaikeuttanut uusien kavereiden saamista ja vanhojen pitämistä. Viimeisen puolen vuoden olen hoitanut sitä terapiakäynneillä ja muutenkin olen yrittänyt aktivoitua käymällä päivisin töissä ja sen jälkeen salilla.
Tilaani helpottaisi lähinnä juttuseuran saaminen joten jos joku haluaa jutella niin profiilistani löytää tiedot.
PS.
Tulipa repostattua tämä hieman muokattuna kun vanha taisi rikkoa sääntöjä sen takia että mainitsin skype-nimeni, mutta nyt tämän ei pitäisi rikkoa sääntöjä sillä en kysele enkä jaa yhteystietoja tässä viestissä. :)
Juttelemaan
5
246
Vastaukset
Terve
Tiedä sitten onko tämä tietotekniikka kaikkine ihmeellisyyksine sitten se oikotie. Taitaa olla pikemminkin jatke elävälle elämälle tai jollekin muulle...
Pidän tätä kyllä vain yhtenä keinona sosiaalistua paremmin, sillä ei se juuri auta että vain juttelen tuntemattomille netissä. Harrastuksia sitä pitää saada ja olenkin nyt ilokseni alkanu pelaamaan työporukan kanssa sählyä. Mahtava olo aina jälkeenpäin, kun juossut pallon perässä reilun tunnin. :D
- Osan ottoni
Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334