Tästä on tosin jo vuosia aikaa.. Kävin paikallisella kirpparilla ja eräällä pöydällä oli parit valokuvakehykset, sellaiset puukehykselliset joissa oli lasi päällä.. Käsi tai hihansuu sattui osumaan ja niinhän siinä kävi että, ne molemmat kehykset putosi lattialle ja lasi tietty rikki.. Ei ne minun onneksi olleet kuin jotain pari euroo kpl, kannoin kehykset kassalle ja maksoin , myyjä lupasi siivota lasin sirut pois..
Olen huomannut monesti kirppareita kiertäessäni että, välillä on särkynyt tuote pöydällä.. Vahinkoja sattuu, ei siinä mitään mutta, nostetaanko yleensä rikkoutunut tuote pöydälle ja jatketaan matkaa eteen päin kaikessa hiljaisuudessa? Meidän uudella femmatorilla näkyy olevan ihan oma vitriini kalleimmille tuotteille. Monesti pöydissä on tuotteita jonka hinta on 20 - 30€ väliltä.. Jos vaikka sellainen sattuu menmään rikki.. Jos asiakas ei maksa vahinkoaan niin se siitä sitten, kirppis ei taida korvata.. Mitäs mieltä olette?
Jos vahingossa särkyy..
5
863
Vastaukset
- ......----...
Jos kirpputorit korvaisivat hajotetut tuotteet, niin myyjät saattaisivat tahallaan hajotella omia tavaroitaan saadakseen rahaa... Eli joo. Ei.
- kirppis fani
Esitin asian lopussa todella huonosti. Tarkoitin mitä mieltä olette siitä kun kirppis kävijä rikkoo vahingossa jotain ja poistuu paikalta jättäen särkyneen tuotteen pöydälle tai lattialle? Se on selvää ettei kirppiksen omistaja mitään korvaa...
- Myyjä
No en ole kaupassakaan koskaan joutunu maksamaan jos rikon jonkun tuotteen se menee hävikkiin siellä. Ja toisekseen,itse en ikinä kirppikselle vie mitään arvokasta särkyvää myyntiin,jos se Kermansaven Antti-muki hajoaa jonku tumpuran käsissä ni menkööt. En oleta että rikkova asiakas maksaa tuotteen,eikä sitä pitäis olettaa kenenkään? Alvar Aallon vaasin jos panet sinne pöytääs myyntiin niin on kyllä myyjä vähän yksinkertainen.:(
- itse:---
Hei!
Tosiaan usein näkyy rikkinäisiä tuotteita pöydillä, MUTTA on myös niitä jotka jättää (usein ostaja) tavaroita niin huonosti, että ne tipahtavat ihan "kuin itsestään" eri ihme kasoja tai ihan reunalla tai kääritty toinen tuote toiseen yms.
Eli ajattelen myös niin että JOKAISEN PITÄÄ OLLA VAROVAINEN (ja vahtia esim. lastensa perään), mutta että VAHINKOJA SATTUU.
Omia tuotteitakin on mennyt rikki ja olen vaan vienyt roskiin, en ole mieltäni pahoittanut. En muista itse rikkoneeni mitään... - Anonyymi
kirppiksellä huomasin kun kaksi teini poikaa menivät edessäni. Heidän kärryt osuvat selkeästi lattialla olevaan vanhaan lankapuhelimeen ja se hajoaa. Lankapuhelimen hinta oli 25 euroa ja en usko, että se muutenkaan olisi toiminut. Kysymys on ketä sen korvaa, kun pojat lähtivät nopeasti ulos ja puhelin jäi lattialle rikkinäisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303531Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91588Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241290Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34903Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.132892- 60879
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98829