Jos vahingossa särkyy..

kirppis fani

Tästä on tosin jo vuosia aikaa.. Kävin paikallisella kirpparilla ja eräällä pöydällä oli parit valokuvakehykset, sellaiset puukehykselliset joissa oli lasi päällä.. Käsi tai hihansuu sattui osumaan ja niinhän siinä kävi että, ne molemmat kehykset putosi lattialle ja lasi tietty rikki.. Ei ne minun onneksi olleet kuin jotain pari euroo kpl, kannoin kehykset kassalle ja maksoin , myyjä lupasi siivota lasin sirut pois..
Olen huomannut monesti kirppareita kiertäessäni että, välillä on särkynyt tuote pöydällä.. Vahinkoja sattuu, ei siinä mitään mutta, nostetaanko yleensä rikkoutunut tuote pöydälle ja jatketaan matkaa eteen päin kaikessa hiljaisuudessa? Meidän uudella femmatorilla näkyy olevan ihan oma vitriini kalleimmille tuotteille. Monesti pöydissä on tuotteita jonka hinta on 20 - 30€ väliltä.. Jos vaikka sellainen sattuu menmään rikki.. Jos asiakas ei maksa vahinkoaan niin se siitä sitten, kirppis ei taida korvata.. Mitäs mieltä olette?

5

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......----...

      Jos kirpputorit korvaisivat hajotetut tuotteet, niin myyjät saattaisivat tahallaan hajotella omia tavaroitaan saadakseen rahaa... Eli joo. Ei.

    • kirppis fani

      Esitin asian lopussa todella huonosti. Tarkoitin mitä mieltä olette siitä kun kirppis kävijä rikkoo vahingossa jotain ja poistuu paikalta jättäen särkyneen tuotteen pöydälle tai lattialle? Se on selvää ettei kirppiksen omistaja mitään korvaa...

      • Myyjä

        No en ole kaupassakaan koskaan joutunu maksamaan jos rikon jonkun tuotteen se menee hävikkiin siellä. Ja toisekseen,itse en ikinä kirppikselle vie mitään arvokasta särkyvää myyntiin,jos se Kermansaven Antti-muki hajoaa jonku tumpuran käsissä ni menkööt. En oleta että rikkova asiakas maksaa tuotteen,eikä sitä pitäis olettaa kenenkään? Alvar Aallon vaasin jos panet sinne pöytääs myyntiin niin on kyllä myyjä vähän yksinkertainen.:(


    • itse:---

      Hei!
      Tosiaan usein näkyy rikkinäisiä tuotteita pöydillä, MUTTA on myös niitä jotka jättää (usein ostaja) tavaroita niin huonosti, että ne tipahtavat ihan "kuin itsestään" eri ihme kasoja tai ihan reunalla tai kääritty toinen tuote toiseen yms.
      Eli ajattelen myös niin että JOKAISEN PITÄÄ OLLA VAROVAINEN (ja vahtia esim. lastensa perään), mutta että VAHINKOJA SATTUU.
      Omia tuotteitakin on mennyt rikki ja olen vaan vienyt roskiin, en ole mieltäni pahoittanut. En muista itse rikkoneeni mitään...

    • Anonyymi

      kirppiksellä huomasin kun kaksi teini poikaa menivät edessäni. Heidän kärryt osuvat selkeästi lattialla olevaan vanhaan lankapuhelimeen ja se hajoaa. Lankapuhelimen hinta oli 25 euroa ja en usko, että se muutenkaan olisi toiminut. Kysymys on ketä sen korvaa, kun pojat lähtivät nopeasti ulos ja puhelin jäi lattialle rikkinäisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe