Millaista kokemusta sinulla (tai kaverillasi, josta pystyt kommentoimaan) jenkeistä autoja tuovista suomalaisista , heidän palkkiostaan, jos auton etsii itse ja missä päin USA:ta he vaikuttavat?
Jarmo
Auton tuojat USA:sta
4
251
Vastaukset
- thereisno
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?f=2&t=131162
Siirry oikealle foorumille, jos asia oikeasti kiinnostaa. Tuon threadin olin taannoin bongannutkin, mutten muistanut. Tänks. Kokemuksista ei tuolla tosin ole, mutta jatketaan tutkimustyötä. Ilman luettuja kokemuksia ei 25-35k euroa uskalla siirtää.
- thereisno2
Kyllä siellä on kokemuksiakin listattu, käytä hakutoimintoa.
Osa on toiminut jo kymmeniä vuosia, huonot ja huijarit ovat karsiutuneet pois. - hmmwww
Sahaselle eli rays automotivelle siirtelin hummeriin tässä taannoin 30k ja auto tuli sieltä ihan kuten pitikin. Samaten tosta halmarista on kokemusta kans eli sekin toi hummveen ja muistaakseni jotain 30k siirtelin sillekin etukäteen. Tästä on parisen vuotta ja kaikki toimi tooosi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621