tykkään kuravaatteista

kurisfani

Olen jo vuosia harrastanut ulkoilua ja mudassa leikkimistä kuravaatteissa. Varastoon on kertynyt melkoinen määrä sadeasuja ja kumisaappaita. Kuinkakohan yleinen tällainen mieltymys on heteroiden parissa? Mitä olen netissä surffaillut, niin homoseksuaalit tuntuvat harrastavan sadeasuja paljon heteroita enemmän.

17

2195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saappaat

Olen ihan normi mies,mutta kura asut on jotain En tosin mudassa peuhaa. Sellaiset pehmeät olkain housut ja takki.

• kurisfani

En itsekään peuhaa vain mudassa, kerran pari vuodessa ehkä. Lähinnä sadesäällä tulee lenkkeiltyä sadeasuissa. Lenkkipolulla käytän vyötäröhousuja, mutta mutaleikeissä olkainmallisia. En oikeastaan edes yhdistä tähän harrastukseen enää mitään seksuaalista, sateessa käveleminen ja pisaroiden ropina kahisevan sadepuvun huppuun poistavat loistavasti stressiä ja antavat voimavaroja hektiseen arkeen. Lenkkikaveri vain puuttuu kun puolisoni ei tähän oikein ole vielä lämmennyt. Sisällä kyllä pitää toisinaan mielikseni ja ne ovatkin sitten oikein mieluisia päiviä.

Olen itsekin ihan normi jamppa, melko korkeassa asemassa ja pitkälle kouluttautunut. Sadevaatteet kuuluvat olennaisesti "pimeään" puoleeni.

• Sateella

Kurassa ei tule peuhattua mutta sadevaatteissa tulee ulkoiltua aina kun sadesää sopii omiin menoihin. Mitä kovempi sade niin sen mukavampaa.

• saappat

Kyllä näin hämärtyvinä iltoina olisi kiva ulkoilla vastaavista asioista pitävän kanssa.

• Kysynen tätä

Miten tuo viestisi sisältö liittyy tämän seksiä käsittelevän keskustelun piiriin?

• jp

moi vaan hetero sadeasumies oikeilla jäljilä olet mä olen bi/homo ja tykkään kans leikkiä sadeasut päällä mudassa kurassa ja saan siitä kiksit kaikenlisäksi
      onhan se kiimasta puuhaa. jaa et heteroiden parissa tällänen touhu kuule se on luultua yleisempää et heterot ja homot möyrii kurassa ja savessa ittensä orkkuun.
      onks sulla sadeasukavereiden puute itelläs jos on niin täs olis yks sadeasuista tykkäävä mies uudeltamaalta. laita sähköpostia niin lähetään sadeasuilemaan kunnolla. niin ja jos olet sadeasuhomo niin aina paranee.

• Kivat sulle!

No nyt syksyllä ulkona liikkuessa voi hyvin olla kuravaatteet, muuten niiden käyttöä en ymmärrä.

• ?????????

Kyllähän sadetakki mukava on sateella. En kyllä osaa kuvitella sitä seksuaalisesti kiihottavaksi. Lienen olen epänormaali kun en laukea sateella sadehousunpunttiini?

• juppe...

Ehkä muutama kommentti näihin viesteihin. Itse jo vuosia sadeasuisten toiminnassa mukana olleena voin kyllä vahvistaa, että gay-porukkaa on ainakin lähtenyt rohkeammin mm. tapaamisiin mukaan kuin heterot. Myös bi-porukkaa löytyy. Pareja on vuosien varrella ollut valitettavan vähän, yksinäisiä naispuoleisia osanottajia tulee mieleen vain yksi. Monilla ukkomiehillä kun tuo harrastus ei valitettavasti aina sytytä sitä kumppania.

Se, että ymmärtää jonkun fetissin luonnetta, se on yleensä 'ohjelmoitu' sinne asianomaisen syövereihin. Monilla mieltymykset periytyvät lapsuudesta tai murrosiästä, toki myöhempiäkin heräämisiä on osalla. Alunperin epämiellyttävätkin kokemukset ovat voineet vuosien saatossa 'jalostua' fetismeiksi.

Saman 'sateenvarjon' alla on sitten lukuisia eri variaatioita ja add-ons'eja. Toisille mudassa möyriminen on se jokin, toisilla taas suojaava, turvallinen olo antaa miellyttävän olon. Joillakin vain se, että voi käyttää sadeasua vaikka nukkuessaankin ja tehdä sitä ympäristössä jossa muut hyväksyvät tuollaisen 'epänormaalin' käytöksen, on vapauttavaa. Monilla on myös muita fetismejä, joilla on jokin liittymäkohta sadeasuihin. Niitä voivat olla lateksi/vaipat/hazmat/AB scenet/BD/muoviasut/WAM jne.

Olennaisinta näissä fetismeissä olisi, että niitä voisi harrastaa sellaisten ihmisten seurassa tai ainakin nettiyhteisön tukemana, jossa tuo harrastus koetaan normaaliksi ja hyväksytyksi ja sen myötä myös asianomainen kokee tulevansa hyväksytyksi.

• Saapaskaveri

Tuo oli kyllä naulan kantaan sanottu. Hieno teksti! Kiitos!

• Anonyymi

Hyvin kirjoitettu. Mulla fetissinä muoviset esiliinat. Sehän on samanlaista muovipintaista kangasta kuin sadeasutkin (esim. Rukka). Fetissi ollut jo pidemmän aikaa ja nykyään vaimonikin tietää asian. Pitkään kyllä meni, että kehtasin kertoa. Ja nyt jälkeenpäin ajatellen, olisi pitänyt kertoa jo paljon aikaisemmin. Seksielämämme on ihanaa kun saan käyttää myös fetissiäni mukana.
        Toisinaan käytän essua ”omissa hetkissäni” 😀

• poika12345

Jupelle kiitos hienosta analyysitä..Itse tykkään myös sadevetimistä ja siihen liittyvästä materiaalista.

• moi vaan tota joo mulla fetissi ihan kaikenlaisiin sadeasuihin saappaisiin kumi/pvc hanskoihin ja olen harrastanu sadeasuja yli 20v sisällä sekä ulkona
      ja saan orkut sadeasuista ja miehistä. jaa et sulla käsitys et homot harrastaa sadeasuja enemmän kun heterot no mun käsityksen ja kokemuksen mukaan pitää paikkansa et homot harrastaa sadeasuja enemmän kun heterot johtunee varmaan siitä et heterot ei uskalla harrastaa kun yksin sadeasutyydytystä koska on heteroita eikä homoja. toki on sellasiakin miehiä jotka on heteroita ja samalla homoja yhtäaikaa puhun nyt omasta puolestani olen ukkomies mut pimeäpuoleni on et olen hetero sadeasurunkkari yksin. mut olen sadeasuhomo myöskin . mun vaimo ei tiedä et oo homo mut tietää mun sadeasuista ja et käytän niitä ulkona mut sisällä muhun tarkotukseen kun vaimo ei oo kotona. sille ei vaan voi mitään kun on intohimona kaikenlaiset sadeasut ym

• Anonyymi

Onko täällä nykyään muita sadeasufettareita enään näin vuoden 2021 lopulla?

• Anonyymi

Täällä olis yks sadeasurunkkari. Juuri saapui paketti ovelle jossa uusi talvisadetakki. Oikein odotan että saa taas pukea anaalitappialushousut ja sadeasun päälle ja lähteä runkkailemaa lenkkipolulle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kymmenen vuotta?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe