Cabin In The Woods

kauhu...

Onko toi Evil Dead:hista matkittu ?

20

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tqaew3g3qewa

      NOEIOO

    • |||

      Katsoin elokuvan trailerin. Olipas tyylilajissaan mielenkiintoinen ja tehokas, hankinpahan tuon piakkoin !

    • dwqffwfff

      Itse en pitänyt. Huono elokuva. Vaikka mainostetaan vuoden parhaana kauhuleffana, sitä se ei todellakaan ole. Erittäin typerä leffa jota jokaisen kauhusta kiinnostuneen tulisi välttää.

    • ddddddddddd3333333

      Viittauksia plagiointiin: Evil dead, Hellraiser, Shinning, Ringu. Ja huonolla menestyksellä. Olisi luullut että tällä kertaa jotain omaperäisempää, mutta ei. Ikävästi tuli mieleen Evil dead, Hellraiser ja hitunen Incidiousta.

      • |||

        No kerron oman mielipiteeni kun sen olen katsonut,

        nyt leffa kuiteskin tilattu.

        Saapunee kotiin ensiviikolla !!


      • minä.

        Ite olisin keksiny jotain paljon mielenkiinnostavampaa. Esim et autiotalo keskellä metsää ja sinne meneville tapahtus jotaa, ne katoais yks kerrallaa tms.
        Sen lisäks pyrkisin uskottavaan tarinaan.

        Eikä mitään paskaa läppää olisi siinnä.

        En o nähny cabininthe woodsii mut epäilen sen olevan paljon huonompi ku väitetää


      • |||
        minä. kirjoitti:

        Ite olisin keksiny jotain paljon mielenkiinnostavampaa. Esim et autiotalo keskellä metsää ja sinne meneville tapahtus jotaa, ne katoais yks kerrallaa tms.
        Sen lisäks pyrkisin uskottavaan tarinaan.

        Eikä mitään paskaa läppää olisi siinnä.

        En o nähny cabininthe woodsii mut epäilen sen olevan paljon huonompi ku väitetää

        Katsoppas vaikka Wrong turn leffat 3 kpl.

        Ja siihen perään Kauna elokuvat 3 kpl.


        Tuu sitten kertomaan miltä tuntuu !!


    • dqdw5555555555555

      Mainostettu liikaa. Roskaa roskaa. Aivan turhake.

    • parastaennenkin

      On matkittu.. ja parista muustakin elokuvasta matkittu ideaa (dark city,cube jne) :D mut eihän tekijät tietääkseni ole edes kiistäneetkään sitä, vaan enemminkin kertoneet et matkittiin iha sikana :D ..
      juu ja on selkeesti vuoden parhaita "kauhuelokuvia".. tänä vuonna ei ole oikein tullut mitään hyvää "kauhua", eli kolmen parhaan joukkoon menee selkeesti kuhan vuos lopussa :D

    • PC

      Joo, täytyy sanoa että jonkin verran olen kuullut hypetystä tästä elokuvasta ja odotukset olivat vähän korkeammalla kun normi kauhuelokuvien suhteen mitä genren fanina tulee vuokrattua useinkin...

      Petyn. Petyin valtavasti.

      Takakannen selitys piti siinä mielessä paikkaansa että syrjäiseen mökkiin mentiin mutta missä takkatulen ääressä kerrotut kummitusjutut? Oliko niitä? Minä ne ainakin missasin...

      No jokatapauksessa... kauhea pökäle oli jota en voi suositella kenellekkään itseään kunnioittavalle kauhuleffafanille...

      Erästä leffaa lainatakseni:
      "This definitely rates about a 9.0 on my weird-shit-o-meter"

    • cwqdgsdg

      On otettu (varastettu) monestakin kauhuleffasta. Ei ne osaa näemmä enää jenkkilässä tehdä hyviä kauhuleffoja (hyvät tehtiin jo -70-luvulla) vaan pit'' varastaa toisista leffoista. Surkea tekele.

      • Pelle viltone

        Voi vittu, ei oo varmaan ollu ideana just ottaa niistä muista filmeistä kaikkia elementtejä


    • ....

      Ootte työ junnut tyhymiä. Se on kauhuelokuva joka kertoo kauhuelokuvista, totta helevetissä siinä on viittauksia muihin kauhuelokuviin. Noh... ehkä tajuatte leffan kun kasvatte vähän. Ei muksut sais muutenkaan katsoa kauhuelokuvia kun niiltä menee yöunet.

    • heheeheeeheee

      Olin elokuvasta pettynyt. Kaikki hehkutti sitä aivan pewkeleesti, ja ite katoin sen ennenkuin suomeen tuli.
      Kauhua en kyseisestä elokuvasta löytänyt tipan tippaa. Kaikista ykkönen on edelleen alkuperäinen LEIKKAAMATON Blair Witch ;)

      • kjhjgöwq

        Onko Blairista leikattukin versio ja mitä siitä sitten puuttuu ?


      • q63q2w62w6a3w26
        kjhjgöwq kirjoitti:

        Onko Blairista leikattukin versio ja mitä siitä sitten puuttuu ?

        On kyllä niin pihalla tän palstan skidit. Blair Witch Projectista ei ole mitään leikattua versiota edes, eikä siinä ole edes mitään kohtia mitkä olisi voinut leikata.


    • qweq3r4536

      Älä tuhlaa aikaasi tähän elokuvaan. Katso ennemmin vaikka Pekko aikamiespoika.

    • we4r4544gfhgnbbm

      Alien vs. Avatars hakkaa mennen tullen Cabin in the Woodsin.

    • jokupoikavaan2

      Oli kyllä niin perseestä mun mielestä, vaikka kriitikoiden ylistämä ja hypetetty. Umpitylsät kaikki noi henkilöt tuossa elokuvassa. Tapahtumat lähinnä pitkästyttäviä ja sitä kauhua ei todellakaan ole nimeksikään. Lopuksi vedetään vielä yli oikein olan takaa ja homma muistuttaa jotai tosiaelämän Monsterit Oy:tä

    • sdfrewr34rtgd

      Oli aika tuskaa katsoa ja se loppu pilasi pienimmätkin rippeet leffasta. Kauhua tässä ei ollut eikä minkäänlaista kauhun tunnelmaa edes saatu aikaiseksi. Siinä vaiheessa kun se tyyppi oli saanut sen vesurin selkäänsä ja palasi "sankarina" takaisin leffan loppuvaiheessa, lähinnä leffa alkoi muistuttaa nyt jo viimeistään tahatonta komiikkaa, ellei se tässä vaiheessa sitä jo ollut. Ei edes tyypin selkä näyttänyt siltä että olisi kohdannut painavan ja terävän vesurin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe