Voi teitä

Setä tässä terve

Joku heikkohermoinen antoi poistattaa linkin sivulle jossa saa testata erilaisten numerorivien satunnaisuutta. Säälittävän köyhää, mutta lähestytääs asiaa tältä kantilta. Pelit eivät ole suinkaan ainoa osa-alue, johon satunnaiuutta kaivataan. mm. erilaiset salausalgoritmit, pankkitunnukset kaipaa oikeita satunnaislukuaj. Ja kiitos matematiikan satunnaisuutta voi testata. Ja nyt tulee kuningaskysymys , viilattu kone hörhöille. Mites te selitätte sen, että miksi peliyhtiöt ottais järjettömän riskin kärvähtää sellaisesta toiminnasta. Kun ei kerran tarvii tehdä muuta, kuin raapia pee-ersettään, nojautua sohvalla taaksepäin ja katsoa, kuinka umpitorvet menettää rahaa ihan ilman viilausta peliyhtiön kassaan. Selittääkääs oikein huolella kiitos. Ahneus ei ole mikään motiivi, kun kolikon toinen puoli on menettää koko pelitoiminta.

9

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älykäs & terve kaali

      Eipä taida setä terveen papereita saada noin sekavalla sepustuksella. Aito 'satunnaisuus' antaa mahdollisuuden myös pelaajille jäädä voitolle ja pelien tarjoajan jäämistä tappiolle. Mutta kun vilasee ko tahojen vuosikertomuksia, niin kas kummaa aina 'satunnaisuus' (teknisesti toteutettu) varmistaa vain pelien tarjoajatahojen voitolle jäännit, n. 700milj. euroa vuosittain.
      Ettekö tollanen satunnaisuutta buahahahahaaa ahahahaha hohohohohooo

      • Montaa mieltä voi

        Olla, vai älykäs ? Ja toi heikkomielinen pikkutyttöjen kikatus. Mutta et silti osanut vastata. Miksi viilata koneita, kun ei tarvii. Voittoa tulee ihan niin tai näin. Ja miksi ottaa riski kärähtämisestä, kun satunnaisuus on testattavissa. Esitteleppä meille nyt sitte se sun oletettu älykkyys vastaamalla, haukkumatta, kikattelematta, kiertelemättä ja ennen kaikkea millä todisteille perustat väittämäsi. Naapurin ja kaverin automaateilla häviävä Sökorinki, sekä sun mutu-tuntuma ei kelpaa selitykseksi.


      • No kuules kun se 700M tulee sillä satunnaisella arvonnalla ja 90 %:n palautusprosentilla. Pelikone joka on satunnainen ja palauttaa 90 % on jatkuvalla pelaamisella idiootti varma tappio. Ei satunnainen arvonta ole pelaajan kannalta hyvä ennen kuin palautusprosentti on yli 100 %, mutta nuo palautusprosentit ei mene joillekin tampiolille millään kaaliin joten niistä on turha edes keskustella.


      • -P.S-
        Montaa mieltä voi kirjoitti:

        Olla, vai älykäs ? Ja toi heikkomielinen pikkutyttöjen kikatus. Mutta et silti osanut vastata. Miksi viilata koneita, kun ei tarvii. Voittoa tulee ihan niin tai näin. Ja miksi ottaa riski kärähtämisestä, kun satunnaisuus on testattavissa. Esitteleppä meille nyt sitte se sun oletettu älykkyys vastaamalla, haukkumatta, kikattelematta, kiertelemättä ja ennen kaikkea millä todisteille perustat väittämäsi. Naapurin ja kaverin automaateilla häviävä Sökorinki, sekä sun mutu-tuntuma ei kelpaa selitykseksi.

        Etkä, nimimerkki kaali, yhä edellenkään saa kerättyä kaikkia kuppeja kaappiis. Arvonta on satunnainen, MUTTA erotus sen satunnaisuusprosentin suhteen JA sen välillä mitä siitä ollaan valmiita maksamaan pelintarjoajan puolelta, muodostaa sen epäsuhdan jota kutsut koneitten viilaukseksi.


      • eheheheheee
        Montaa mieltä voi kirjoitti:

        Olla, vai älykäs ? Ja toi heikkomielinen pikkutyttöjen kikatus. Mutta et silti osanut vastata. Miksi viilata koneita, kun ei tarvii. Voittoa tulee ihan niin tai näin. Ja miksi ottaa riski kärähtämisestä, kun satunnaisuus on testattavissa. Esitteleppä meille nyt sitte se sun oletettu älykkyys vastaamalla, haukkumatta, kikattelematta, kiertelemättä ja ennen kaikkea millä todisteille perustat väittämäsi. Naapurin ja kaverin automaateilla häviävä Sökorinki, sekä sun mutu-tuntuma ei kelpaa selitykseksi.

        otas lapsi lääkkees ja jätä pohdinnat älykkäimmille tahoille. Mutta usko sinä vaan joulupukkiin eheheheheheheh hahahahahahah


      • idoottien pelejä.
        eheheheheee kirjoitti:

        otas lapsi lääkkees ja jätä pohdinnat älykkäimmille tahoille. Mutta usko sinä vaan joulupukkiin eheheheheheheh hahahahahahah

        jotenkin tuntuu, etä ehhehhehhe ei ole kovin älykäs ja pelaa kaikki rahansa ray:lle.


      • ihihihihihiiii
        idoottien pelejä. kirjoitti:

        jotenkin tuntuu, etä ehhehhehhe ei ole kovin älykäs ja pelaa kaikki rahansa ray:lle.

        ihihihiiii voi voi ny tulee pettymys, en pelaa lainkaan. Lueskelen kaltaistesi törppöjen fuulapäiden tekstejä huvikseni hhihihihiiii
        Ette ole saaneet älliä päähänne ja hieman opastusta kaipaatte myös. ihihihihiiiii


      • Sulla toi
        ihihihihihiiii kirjoitti:

        ihihihiiii voi voi ny tulee pettymys, en pelaa lainkaan. Lueskelen kaltaistesi törppöjen fuulapäiden tekstejä huvikseni hhihihihiiii
        Ette ole saaneet älliä päähänne ja hieman opastusta kaipaatte myös. ihihihihiiiii

        Tyttömäinen kikertely ja kikattelu sopii kyllä.


    • TorveloKo

      Vastaus: FullTiltPoker, sanooko mitään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      177
      398
    Aihe