SANOKAA TV LUPANNE NYT VIIMEISTÄÄN IRTI !

Late Lapista.

http://www.iltalehti.fi/leffat/2012092716127924_le.shtml

Tuo mustanmarskin leffa oli nyt yleltä se viimeinen pisara, sanokaa ihmiset TV lupanne irti ja näyttäkää ylen kelmeille, ja suojatyöpaikkalaisille, mitä mieltä olette rahojennne tuhlaamisesta pelkkään HUUHAAHAN !
Minä kieltäydyin ostamasta pakkorahastus digiboxia, ja sanoin TV lupani irti, en ostanut enkä osta digiboxia, ja hyvin olen pärjäillyt!

Late Lapista. SSSS Ry!

122

694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei auttane

Mutta vuodenvaihteen jälkeen joudut kuitenkin maksamaan ylelle veroa katselitpa tai et. Yle on aina mällännyt kuin suurikin ohjelmatalo mutta se on ollut vasta esimakua tulevasta kun pakkorahoitus alkaa.

• viranomaisilmoitus

Late katselee kaiken maailman tv- ja muita ohjelmia netistä, mm ylen areenalta. Kaverin pitäisi siis maksaa yle-maksunsa heti.

• Ahdistava propa-YLE
        viranomaisilmoitus kirjoitti:

Late katselee kaiken maailman tv- ja muita ohjelmia netistä, mm ylen areenalta. Kaverin pitäisi siis maksaa yle-maksunsa heti.

Todellakin YLE:n ulkomaan uutiset on plagioitu USA:n matalatasoisimmista propagandakanavista. Yhtään omaan ajatteluun ja korkeatasoisten suomaisten asiantuntijoiden näkemystä ei uutistoimitus välitä. Jokainen lähi-idän uutinen esimerkiksi on USA:n näkökulman mukaista sotapropagandaa. Uutisethan jyvitetty täysin koomuksen johtoon.

• ei ei

Tämänkään takia ei pidä äänestää kokoomusta, joka on vapaamuurareitten kelkassa. Sinne ne rahat menee ja ne määrää, mitä katsotaan ja mitä tehdään ja miten ollaan. Pitää vastustaa vallan keskittämistä. Sillä tavallahan ne saa vaparit johtaviin asemiin ja määräämään ihmisten asioista.

Sano ei kokoomukselle ja valtapuolueille (suurelta osin ilmeisemmin), jotka nyt hääräävät valtamme pois muille maille illuminaille. Osa tuosta valtaporukasta on sokeutettu näkemään tosiasiat, mutta niinhän se on jos valta pakenee, niin meille ei jää sanan sijaa. Ei nurkumista, ei valittamista, vain tyytyminen toisen määräysvaltaan.

• kommunistit kyykkyyn
        Ahdistava propa-YLE kirjoitti:

Todellakin YLE:n ulkomaan uutiset on plagioitu USA:n matalatasoisimmista propagandakanavista. Yhtään omaan ajatteluun ja korkeatasoisten suomaisten asiantuntijoiden näkemystä ei uutistoimitus välitä. Jokainen lähi-idän uutinen esimerkiksi on USA:n näkökulman mukaista sotapropagandaa. Uutisethan jyvitetty täysin koomuksen johtoon.

Ei mitään tietoa vapaan USA:N tiedonälityksestä....tämä on neukkulan touhua!

• viranomaisilmoitus kirjoitti:

Jeps, Late katselee, mitenpä hän muuten ohjelmista tietäisi. Asumattomasta talosta joutikin kärrätä vanhat toosat kaatikselle ja lahjoiksi.

• Näppeille

Yle vero niminen kusetus on helppo kiertää sitä ei Ylen pellet tajunneet että tässä maassa on joka kolmas perhe voudin ystävä ja joka kuudes talous maksaa voudille varmaan loppuelämänsä se ei paljon velallisen tilannetta pahenna yksi Ylenvero voudin miljoonien saatavien jonon jatkeena ehtii ikäkaari painaa ennenkuin ulosottomiehen kautta pystyy Yle saamaan lattiakaan

Antakaa palaa poijjat

• En muuten joudu

Toimeentulotuesta ei mene veroja

• säästöäkaikki

Eroa kirkosta jos olet vielä jäsen. Säästyneillä kirkkoveroeuroilla katat pakkoyleveron.

• Late Lapista.

Kirkostakin olen eronnut jo vuosia sitten! Ja OK talossani ei edes ole enään toimivaa telkkaria ! lahjoitin nekin sukulaisille, ja viimeisen vein kierrätyskeskukseen!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Late Lapista. kirjoitti:

Kirkostakin olen eronnut jo vuosia sitten! Ja OK talossani ei edes ole enään toimivaa telkkaria ! lahjoitin nekin sukulaisille, ja viimeisen vein kierrätyskeskukseen!

Late Lapista. SSSS Ry!

Niin, mitäpä se autiotalo telkkareilla.

• Protesti äänet SKP
        Late Lapista. kirjoitti:

Late Lapista. SSSS Ry!

Sä olet saatan kommari, sinunlaistesi takia tämä maa on mennyt perseelleen, sinulaisesi saisi jumala kirota ja.... Koita sen verran ymmärtää että äänet SKP kunnallisvaaleissa saatanan ateistikommarri.

• Huonekaluvarasto siis ilman asukkaita.

Joo, kyllähän sieltä vaimon kotimaasta jatkuvasti TULEE rahaa tililleni, mutta mitä sa haittaa?

• Siinpä harrasta
        Protesti äänet SKP kirjoitti:

Sä olet saatan kommari, sinunlaistesi takia tämä maa on mennyt perseelleen, sinulaisesi saisi jumala kirota ja.... Koita sen verran ymmärtää että äänet SKP kunnallisvaaleissa saatanan ateistikommarri.

Jumalan sanaa, hihhuli-pedofiililta.

HAH HAH HAH HAH HAAAAAAA !

• 8+20=?
        Late Lapista. kirjoitti:

Late Lapista. SSSS Ry!

Olet siis nykyisin lestadiolainen?

• elämä on muuta
        8+20=? kirjoitti:

Olet siis nykyisin lestadiolainen?

Mitä vikaa on lestadiolaisissa...itse olen myös uskovainen. Tunnen lestadiolaisia...he ovat kunnon väkeä.......kommunistit puhuvat vain kaikkinaista pahaa.....ihan niinkuin Raamatun sivuilla on kirjoitettu....."valhetellen he puhuvat teistä kaikkinaista pahaa"!
        Tottakai uskovainenkin joskus suuttuu. Jeesus jopa käskeekin niin tekemään.

Hän sanoo."Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö! Jumala on luonut ihmisen ja tuntee myös meidä psyyken. Jos ihminen ei suutu koskaan, se on teskentelyä.

Totakai sitä joskus suuttuu, mutta illalla on hyvä tehdä itselleen asiat selviksi, niin ettei anna auringon laskea vihansa päälle. Herra tietää, että jos viha/suuttumus jää ajatuksiin kiertämään, se alkaa tuottaa vahinkoa ihmiselle itselleen.

Mutta uskovaiset tietävät miten kierre saadaan poikki. Meidät on ohjeistettu hyvin ja meillä on hyvä ohjekirja, josta voimme aina tarkistaa asioita! Jatka sinä vain TIEDONANATJAN lukemistasi....kaikesta näkee, että se on sinun AARREAITTASI!

• elämä on muuta kirjoitti:

Mitä vikaa on lestadiolaisissa...itse olen myös uskovainen. Tunnen lestadiolaisia...he ovat kunnon väkeä.......kommunistit puhuvat vain kaikkinaista pahaa.....ihan niinkuin Raamatun sivuilla on kirjoitettu....."valhetellen he puhuvat teistä kaikkinaista pahaa"!
        Tottakai uskovainenkin joskus suuttuu. Jeesus jopa käskeekin niin tekemään.

Hän sanoo."Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö! Jumala on luonut ihmisen ja tuntee myös meidä psyyken. Jos ihminen ei suutu koskaan, se on teskentelyä.

Totakai sitä joskus suuttuu, mutta illalla on hyvä tehdä itselleen asiat selviksi, niin ettei anna auringon laskea vihansa päälle. Herra tietää, että jos viha/suuttumus jää ajatuksiin kiertämään, se alkaa tuottaa vahinkoa ihmiselle itselleen.

Mutta uskovaiset tietävät miten kierre saadaan poikki. Meidät on ohjeistettu hyvin ja meillä on hyvä ohjekirja, josta voimme aina tarkistaa asioita! Jatka sinä vain TIEDONANATJAN lukemistasi....kaikesta näkee, että se on sinun AARREAITTASI!

Sorry, kun sekaannun, mutta mielestäni ei muuta vikaa kuin tyhmyys ja esimerkiksi televisiokielteisyys. Uskonnoissa on se vika, että joku muita ylempänä olevinaan oleva pappi, tai vastaava, yrittää ja voi sanella miten muiden on elettävä.

"Meidät on ohjeistettu hyvin"... minä sanoisin tuohon, että sinut on aivopesty hyvin. Mitään jumalia ei voi olla olemassa, eikä sen käsittämiseen paljon tarvi aivojaan rasittaa, jos on millä suorittaa sekin mietintö.

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

Sorry, kun sekaannun, mutta mielestäni ei muuta vikaa kuin tyhmyys ja esimerkiksi televisiokielteisyys. Uskonnoissa on se vika, että joku muita ylempänä olevinaan oleva pappi, tai vastaava, yrittää ja voi sanella miten muiden on elettävä.

"Meidät on ohjeistettu hyvin"... minä sanoisin tuohon, että sinut on aivopesty hyvin. Mitään jumalia ei voi olla olemassa, eikä sen käsittämiseen paljon tarvi aivojaan rasittaa, jos on millä suorittaa sekin mietintö.

"meidät on ohjeistettu hyvin"....en tarkoittanut, että joku ihminen olisi minua vahtimassa ja ohjeistamassa....mutta niin se on että Pyhä Henki johdattaa kaikkeen totuuteen ja tekee sinusta VAPAAN! Et ole enää ihmisten käskyjen ja kiletojen alainen...älä maista ...älä haista jne.

Kyllä sinullakin on se millä suorittaa mietintö, oletko suorittanut mietintösi?

...sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää on ILMEISTÄ heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut....no miten kysytkö?

sinulle vastataan...sillä Hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, NIIN ETTÄ HE EIVÄT VOI MILLÄÄN ITSEÄNSÄ PUOLUSTAA...

uskaltaapa se vielä jatkaakin näin..."kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet"

Mietippä ihmisviisauden määrää...Kiina rajoitti lapsien määrän,yksi apsi perheessä riittää...lapsi piti olla poika...tyttö "eliminoitiin" pois.....kai kuulit mitä eilen uutisissa kerrottiin Kiinan tilanteesta....ei ole ketään joka maksasi eläkkeitä....maaseudulla on vielä monilapsisia perheitä, he sanoivat että ei meillä ole hätää....kuusi lasta mulla on ja ne huolehtivat kyllä meistä....

"meidät on ohjeistettu hyvin"....en tarkoittanut, että joku ihminen olisi minua vahtimassa ja ohjeistamassa....mutta niin se on että Pyhä Henki johdattaa kaikkeen totuuteen ja tekee sinusta VAPAAN! Et ole enää ihmisten käskyjen ja kiletojen alainen...älä maista ...älä haista jne.

Kyllä sinullakin on se millä suorittaa mietintö, oletko suorittanut mietintösi?

...sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää on ILMEISTÄ heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut....no miten kysytkö?

sinulle vastataan...sillä Hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, NIIN ETTÄ HE EIVÄT VOI MILLÄÄN ITSEÄNSÄ PUOLUSTAA...

uskaltaapa se vielä jatkaakin näin..."kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet"

Mietippä ihmisviisauden määrää...Kiina rajoitti lapsien määrän,yksi apsi perheessä riittää...lapsi piti olla poika...tyttö "eliminoitiin" pois.....kai kuulit mitä eilen uutisissa kerrottiin Kiinan tilanteesta....ei ole ketään joka maksasi eläkkeitä....maaseudulla on vielä monilapsisia perheitä, he sanoivat että ei meillä ole hätää....kuusi lasta mulla on ja ne huolehtivat kyllä meistä....

Älä viitsi, jumalaa ei ole olemassa, ei jeesusta, eikä mitään muutakaan sellaista, ei allahia, eikä mitään pyhää henkeä.

Jos uskot johonkin hömppään, niin siitä vaan, minua et saa höyrähtämään millään konstilla.

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

Älä viitsi, jumalaa ei ole olemassa, ei jeesusta, eikä mitään muutakaan sellaista, ei allahia, eikä mitään pyhää henkeä.

Jos uskot johonkin hömppään, niin siitä vaan, minua et saa höyrähtämään millään konstilla.

Unohdin kertoa, että en ole televisiokielteinen.....katson televisiota jos/ tai kun sieltä tulee ohjelmaa joka on minun makuuni. Hercule Poirot ja joku Mabel..

Älä viitsi väittää etteikö tässä "riivatussa" maailmassa olisi paha vallalla.....jos on paha on hyväkin! Usko huvikses!

• Kairakettu kirjoitti:

Niin, mitäpä se autiotalo telkkareilla.

laitanpa miinuksen itselleni itsekin, mitä v***n väliä noilla

Unohdin kertoa, että en ole televisiokielteinen.....katson televisiota jos/ tai kun sieltä tulee ohjelmaa joka on minun makuuni. Hercule Poirot ja joku Mabel..

Älä viitsi väittää etteikö tässä "riivatussa" maailmassa olisi paha vallalla.....jos on paha on hyväkin! Usko huvikses!

Television voi nähdä onko sellaista, vai ei, mutta jumalaa ei voi olla olemassa...no, jos tiedät missä luuraa, niin tuopas kaffeelle, tai olusille, minä tarjoan

• Jospa
        Kairakettu kirjoitti:

Television voi nähdä onko sellaista, vai ei, mutta jumalaa ei voi olla olemassa...no, jos tiedät missä luuraa, niin tuopas kaffeelle, tai olusille, minä tarjoan

Jumala tarjosi eilenkin juomasi kahvit.

• Jospa kirjoitti:

Jumala tarjosi eilenkin juomasi kahvit.

En juonut kahvia eilen, juon hyvin vähän kahvia, en juo kahvia edes joka päivä, enkä edes joka viikko.

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

En juonut kahvia eilen, juon hyvin vähän kahvia, en juo kahvia edes joka päivä, enkä edes joka viikko.

Kai sinä jotain joit?

Kai sinä jotain joit?

Joo, join muutaman uskovaisen, pieraisin henget pois.

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

Uskotko että kaikki on syntynyt räjähdyksetä tai että jotenkin vain kaikki on tullut.....kai sinä jotain ajattelet tästä ympäröivästä ihmeellisestä luonnosta, ihmisistä, "tähtitarhoista"? Mitä mieltä olet ajatuksesta.....onko sitä kun sitä ei näe?

Uskotko että kaikki on syntynyt räjähdyksetä tai että jotenkin vain kaikki on tullut.....kai sinä jotain ajattelet tästä ympäröivästä ihmeellisestä luonnosta, ihmisistä, "tähtitarhoista"? Mitä mieltä olet ajatuksesta.....onko sitä kun sitä ei näe?

En pohdi tuollaisia typeryyksiä, en ajattele sellaista ollenkaan. Minulle riittää uskonnoista keskulteaessa oma käsitykseni, että jumala on mahdottomuus.

Uskokaa mihin haluatte, huuhaata kaikki ovat

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

En pohdi tuollaisia typeryyksiä, en ajattele sellaista ollenkaan. Minulle riittää uskonnoista keskulteaessa oma käsitykseni, että jumala on mahdottomuus.

Mitä tarkoutanet tällä?

Jos sinä sanot, että et usko Jumlaan kun sitä ei voi nähdä......niin miten on ajatuksen kanssa? Onko sitä?

Molemmat on olemassa vaikkei niitä näe!

• nimim. säästöä kaikki, olet mielestäni tukevalla maaperällä. Erosin kirkosta v. 1975 taistolais-aallon aikana. Saman tein kyllä myös lyhytikäisen SKP jäsenyyden suhteen.

Televisiomaksuni olen aina maksanut.Myöskään tuleva yleinen televero ei kaada vähäväkistä talouttani, jatkossakaan.

Mitä tarkoutanet tällä?

Jos sinä sanot, että et usko Jumlaan kun sitä ei voi nähdä......niin miten on ajatuksen kanssa? Onko sitä?

Molemmat on olemassa vaikkei niitä näe!

"Mitä tarkoutanet tällä?"

Kysy jumalaltas, minä en jaksa aina kaikkea perinpohjin selittää.

Ihmiset jumalan ovat keksineet, sitä ei ole olemassa.

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

"Mitä tarkoutanet tällä?"

Kysy jumalaltas, minä en jaksa aina kaikkea perinpohjin selittää.

Ihmiset jumalan ovat keksineet, sitä ei ole olemassa.

"Mitä tarkoutanet tällä?" ="Mitä tarkoittanet tällä?" anteeksi hulimattomuuteni, kirjoitan liian nopeasti ja siksi tulee paljon virheita....täytyy hidastaa tahtia.

Sinä olet ollut Jumalan ajatuksessa ennenkuin synnyitkään.

" Minä kiitän siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää,

Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
        Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri niitten luku!
        Psalmi 139 kertoo sinusta. Hän tuntee sinut läpikotaisin...Kairakettu, ei hän tarvitse sinun selityksiäsi, mutta monta kertaa ihmisen itsensä on hyvä sanoa ääneen omat asiansa Jumalalle..... kun hän vastaa silloin tietää, että Jumala on olemassa eikä kaikki ole pelkkää sattumaa.

"Mitä tarkoutanet tällä?" ="Mitä tarkoittanet tällä?" anteeksi hulimattomuuteni, kirjoitan liian nopeasti ja siksi tulee paljon virheita....täytyy hidastaa tahtia.

Sinä olet ollut Jumalan ajatuksessa ennenkuin synnyitkään.

" Minä kiitän siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää,

Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
        Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri niitten luku!
        Psalmi 139 kertoo sinusta. Hän tuntee sinut läpikotaisin...Kairakettu, ei hän tarvitse sinun selityksiäsi, mutta monta kertaa ihmisen itsensä on hyvä sanoa ääneen omat asiansa Jumalalle..... kun hän vastaa silloin tietää, että Jumala on olemassa eikä kaikki ole pelkkää sattumaa.

Höpsistä taas! Ensinnäkään en puuttunut kirjoitusvirheeseen mitenkään, sattuuhan niitä ja tuo virheellinenkin sana oli ymmärrettävä.

Vai olet muka tietävinäsi olemattoman jumalasi ajatuksetkin, hehheh. Ihan turhaan yrität todistella olemattoman olemassaoloa. Johan sen Aasian zunamin olisi viimeistään pitänyt todistaa jo kiihkeimmällekin uskovaiselle, että mitään jumalaa ei ole olemassakaan.

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

Höpsistä taas! Ensinnäkään en puuttunut kirjoitusvirheeseen mitenkään, sattuuhan niitä ja tuo virheellinenkin sana oli ymmärrettävä.

Vai olet muka tietävinäsi olemattoman jumalasi ajatuksetkin, hehheh. Ihan turhaan yrität todistella olemattoman olemassaoloa. Johan sen Aasian zunamin olisi viimeistään pitänyt todistaa jo kiihkeimmällekin uskovaiselle, että mitään jumalaa ei ole olemassakaan.

Se mitä kirjoitin oli Psalmi 139......Jumalan puhetta sinulle...hän ajattelee Sinusta pelkkää hyvää, koska hän tietää mitä on tehnyt, kun on Sinut tehnyt.

Syntiinlakeemuksen seurauksena Sinä, minä ja kaikki ihmiset ovat erossa Luojastaan. Se on nähtävissä kaikkialla...ihmiset eivät osaa elää oikein...he hakevat iloa elämäänsä( vääristä paikoista), koska ihminen on luotu iloon ja elämään. Jumala loi meidät sitä varten. Nyt tulee se kova juttu......Jeesuksen kautta saamme takaisin sen osan, mikä meille kuuluu. Pidä huoli, että saat sen mikä sinulle kuuluu!
        Minulle Jumala vastasi, kun olin omassa keittiössäni yksin kotona. Postiluukustani oli tullut muutamina päivinä traktaatti. Siinä luki Raamatunlause, joka kuuluu näin:"Jeesus on tullut etsimään ja pelastamaan sitä mikä kadonnut on."
        Sanoin itsekseni ihmetellen; jos sinä olet koko maailman kaikkeuden Luoja, miksi sanot, että etsit minua, etkö sitten tiedäkään kaikkea mm. sitä että minä olen tässä? Tule sinä tänne, minä en osaa tulle sinne missä sinä olet!
        Se oli uuden alku minun kohdallani. Kelpais varmaan Sullekin!?

Se mitä kirjoitin oli Psalmi 139......Jumalan puhetta sinulle...hän ajattelee Sinusta pelkkää hyvää, koska hän tietää mitä on tehnyt, kun on Sinut tehnyt.

Syntiinlakeemuksen seurauksena Sinä, minä ja kaikki ihmiset ovat erossa Luojastaan. Se on nähtävissä kaikkialla...ihmiset eivät osaa elää oikein...he hakevat iloa elämäänsä( vääristä paikoista), koska ihminen on luotu iloon ja elämään. Jumala loi meidät sitä varten. Nyt tulee se kova juttu......Jeesuksen kautta saamme takaisin sen osan, mikä meille kuuluu. Pidä huoli, että saat sen mikä sinulle kuuluu!
        Minulle Jumala vastasi, kun olin omassa keittiössäni yksin kotona. Postiluukustani oli tullut muutamina päivinä traktaatti. Siinä luki Raamatunlause, joka kuuluu näin:"Jeesus on tullut etsimään ja pelastamaan sitä mikä kadonnut on."
        Sanoin itsekseni ihmetellen; jos sinä olet koko maailman kaikkeuden Luoja, miksi sanot, että etsit minua, etkö sitten tiedäkään kaikkea mm. sitä että minä olen tässä? Tule sinä tänne, minä en osaa tulle sinne missä sinä olet!
        Se oli uuden alku minun kohdallani. Kelpais varmaan Sullekin!?

Psalmit, raamattu ja muut ovat vain ihmisten itsensa keksimiä tarinoita ja sepostuksia, ei sen kummempaa.

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

Psalmit, raamattu ja muut ovat vain ihmisten itsensa keksimiä tarinoita ja sepostuksia, ei sen kummempaa.

Jos haluat Jumala vastaa sinulle.

Mieti tätä?.. ihanko huvikseen Mooses suureksi tultuaan kieltäytyi kantamasta faaraon tyttären pojan nimeä? ( Olisihan se ollut makeeta olla rikas faarao?!)

Hän otti mieluummin kärsiäkseen vaivaa yhdessä Jumalan kansan kanssa, kuin saadakseen synnistä lyhytaikaista nautintoa, katsoen" Kristuksen pilkan" suuremmaksi rikkaudeksi kuin Egyptin arteet; sillä hän käänsi katseensa palkintoa kohti.

Uskon kautta hän jätti Egyptin PELKÄÄMÄTTÄ kuninkaan vihaa; sillä koska hän ikäänkuin näki sen, joka on näkymätön, niin hän kesti.

Hebrealaiskirjeestä kirjoitin otteita siitä mikä kannattaa mikä ei !

Jos haluat Jumala vastaa sinulle.

Mieti tätä?.. ihanko huvikseen Mooses suureksi tultuaan kieltäytyi kantamasta faaraon tyttären pojan nimeä? ( Olisihan se ollut makeeta olla rikas faarao?!)

Hän otti mieluummin kärsiäkseen vaivaa yhdessä Jumalan kansan kanssa, kuin saadakseen synnistä lyhytaikaista nautintoa, katsoen" Kristuksen pilkan" suuremmaksi rikkaudeksi kuin Egyptin arteet; sillä hän käänsi katseensa palkintoa kohti.

Uskon kautta hän jätti Egyptin PELKÄÄMÄTTÄ kuninkaan vihaa; sillä koska hän ikäänkuin näki sen, joka on näkymätön, niin hän kesti.

Hebrealaiskirjeestä kirjoitin otteita siitä mikä kannattaa mikä ei !

Mooseskin lienee vain kuvitteellinen henkilö, tai sitten juttuja vahvasti muokattu. Onhan meilläkin kalevala, raamattu on ihan vastaava.

Ei tämä tästä mihinkään muutu, jumalaa ei ole olemassa ja sillä sipuli ja piste.

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

Mooseskin lienee vain kuvitteellinen henkilö, tai sitten juttuja vahvasti muokattu. Onhan meilläkin kalevala, raamattu on ihan vastaava.

Ei tämä tästä mihinkään muutu, jumalaa ei ole olemassa ja sillä sipuli ja piste.

Nyt et tunne tosiasioita ja turvaudut fiktioihin. Sinun kannattaisi lähteä mukaan Israelin matkalle ja nähdä ne kaikki historialliset paikat. Itse Putin oli keväällä Israelissa ja tutustui Jerusalmenin vanhoihin kaivauksiin....hän totesi täällä on jutalaisten historia nähtävillä.....käy paikan päällä ja etsi oikeaa tietoa....argeologia löytää koko ajan lisää todisteitä kaikesta mitä Raamattumme kertoo.
        Lääkäri Pekka Reinikinen oli ennen ateisti ja uskoi ihmisen kehittyneen aikojen saatossa jostain liemestä. Hän puhuu www.tv7.fi sivuilla ohjelmassa Cafe-Raamattu katsele sieltä, lääkärin puhetta. Ei kannata antaa kaiken vain OLLA ENTISELLÄÄN...etsi tietoa!
        www.tv7.fi...ohjelma-arkisto siellä on paljon hyvää , käytä hyväksesi!

Nyt et tunne tosiasioita ja turvaudut fiktioihin. Sinun kannattaisi lähteä mukaan Israelin matkalle ja nähdä ne kaikki historialliset paikat. Itse Putin oli keväällä Israelissa ja tutustui Jerusalmenin vanhoihin kaivauksiin....hän totesi täällä on jutalaisten historia nähtävillä.....käy paikan päällä ja etsi oikeaa tietoa....argeologia löytää koko ajan lisää todisteitä kaikesta mitä Raamattumme kertoo.
        Lääkäri Pekka Reinikinen oli ennen ateisti ja uskoi ihmisen kehittyneen aikojen saatossa jostain liemestä. Hän puhuu www.tv7.fi sivuilla ohjelmassa Cafe-Raamattu katsele sieltä, lääkärin puhetta. Ei kannata antaa kaiken vain OLLA ENTISELLÄÄN...etsi tietoa!
        www.tv7.fi...ohjelma-arkisto siellä on paljon hyvää , käytä hyväksesi!

Fiktiota ovat just jumala ja jeesus ihmetekoineen.

Historialliset paikat eivät todista jumalan olemassaoloa, eikä jeesuksestakaan ole mitään todisteita löytynyt, eikä löydy. Raamatussa toki voi olla historiallisten paikkojen ja henkilöiden nimiä, mutta mitä siitä, ei se mitään todista.

Voi siis olla, että joskus on elänyt joku kylähullu, jonka nimi on ollut jeesus, mutta mikään ihmeidentekijä hän ei ole kyllä ollut, eikä kuvitteelisen jumalan poikakaan.

Sitäpaitsi eikös tarinat hänestäkin liene kirjoitettu jokunen sata vuotta jälkikäteen, eli pelkästä sadusta on kyse ja raamattu on vanha satukirja.

Tervejärkiset eivät mitään uskontoa tarvi, tässä lainaus:

"Einstein kirjoitti tiedelehti Natureen vuonna 1940 artikkelin Science and Religion, jossa pohti uskonnon ja tieteen välistä ristiriitaa. Artikkeli antaa kuvan, että Einstein piti tieteen ja uskon välisiä eroavaisuuksia väärinymmärryksinä. Vuonna 1954 hän taas kirjoitti erittäin uskontovastaisen kirjeen saksalaisfilosofi Eric Gutkindille. Kirjeessä hän kuvailee uskontoa lapselliseksi taikauskoksi ja haukkuu Raamatun kokoelmaksi alkukantaisia legendoja. Einstein myös kieltää juutalaisten aseman valittuna kansana. Hän kirjoittaa: ”Heillä [juutalaisilla] ei ole mitään erityisominaisuuksia muihin ihmisiin nähden. Minulle juutalainen uskonto on kuten kaikki muutkin: lapsellisten taikauskojen ruumiillistuma.” "Minulle sana "jumala" ei ole muuta kuin inhimillisen heikkouden ilmaisu ja tuote. Raamattu on kokoelma kunniallisia mutta alkukantaisia legendoja, jotka ovat melko lapsellisia. Edes hienostuneet tulkinnat eivät voi tätä asiaa muuttaa" Einstein toteaa kirjeessään."

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

Fiktiota ovat just jumala ja jeesus ihmetekoineen.

Historialliset paikat eivät todista jumalan olemassaoloa, eikä jeesuksestakaan ole mitään todisteita löytynyt, eikä löydy. Raamatussa toki voi olla historiallisten paikkojen ja henkilöiden nimiä, mutta mitä siitä, ei se mitään todista.

Voi siis olla, että joskus on elänyt joku kylähullu, jonka nimi on ollut jeesus, mutta mikään ihmeidentekijä hän ei ole kyllä ollut, eikä kuvitteelisen jumalan poikakaan.

Sitäpaitsi eikös tarinat hänestäkin liene kirjoitettu jokunen sata vuotta jälkikäteen, eli pelkästä sadusta on kyse ja raamattu on vanha satukirja.

Tervejärkiset eivät mitään uskontoa tarvi, tässä lainaus:

"Einstein kirjoitti tiedelehti Natureen vuonna 1940 artikkelin Science and Religion, jossa pohti uskonnon ja tieteen välistä ristiriitaa. Artikkeli antaa kuvan, että Einstein piti tieteen ja uskon välisiä eroavaisuuksia väärinymmärryksinä. Vuonna 1954 hän taas kirjoitti erittäin uskontovastaisen kirjeen saksalaisfilosofi Eric Gutkindille. Kirjeessä hän kuvailee uskontoa lapselliseksi taikauskoksi ja haukkuu Raamatun kokoelmaksi alkukantaisia legendoja. Einstein myös kieltää juutalaisten aseman valittuna kansana. Hän kirjoittaa: ”Heillä [juutalaisilla] ei ole mitään erityisominaisuuksia muihin ihmisiin nähden. Minulle juutalainen uskonto on kuten kaikki muutkin: lapsellisten taikauskojen ruumiillistuma.” "Minulle sana "jumala" ei ole muuta kuin inhimillisen heikkouden ilmaisu ja tuote. Raamattu on kokoelma kunniallisia mutta alkukantaisia legendoja, jotka ovat melko lapsellisia. Edes hienostuneet tulkinnat eivät voi tätä asiaa muuttaa" Einstein toteaa kirjeessään."

Miksi uskot heitä? Uskoa on sekin, ettei usko, vaan uskoo niitä jotka eivät usko! Kokeile Jumlaa.....etkö uskalla?

Oletko sitä mieltä, että elämä on vain 70-100 vuotta ja sitten kaikki on ohi? Lue useita kirjoja, uskalla vertailla OIKEESTI!

Miksi uskot heitä? Uskoa on sekin, ettei usko, vaan uskoo niitä jotka eivät usko! Kokeile Jumlaa.....etkö uskalla?

Oletko sitä mieltä, että elämä on vain 70-100 vuotta ja sitten kaikki on ohi? Lue useita kirjoja, uskalla vertailla OIKEESTI!

Minä pidän jumalaa mahdottomuutena ihan vain omilla aivoillani, siihen en tarvitse kenenkään muun apua. Otin Einsteinin vaan esimerkiksi.

Usko nyt jo, että minä en ryhdy uskomaan mihinkään mielikuvitushahmoihin millään konstilla. Jos sinä olet niin tyhmä/aivopesty, että uskot jumalaan, niin siitä vaan, pidä se omana tietonasi, äläkä tuputa sitä paskahuuhaata muille.

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

Minä pidän jumalaa mahdottomuutena ihan vain omilla aivoillani, siihen en tarvitse kenenkään muun apua. Otin Einsteinin vaan esimerkiksi.

Usko nyt jo, että minä en ryhdy uskomaan mihinkään mielikuvitushahmoihin millään konstilla. Jos sinä olet niin tyhmä/aivopesty, että uskot jumalaan, niin siitä vaan, pidä se omana tietonasi, äläkä tuputa sitä paskahuuhaata muille.

Ei minua ole aivopesty.....usko se jo. Mutta Jeesuksen Kristuksen verellä minut on pesty.....mutta uskon kautta hänen verensä puhdistaa kaikesta synnistä......tarvitse Jumalaa niin hän auttaa Sinua!
        Uskalla nyt pyytää siellä kairoilla, että Jumaala antaa sinulle syntisi anteeksi ja puhdistaa sinut kaikesta vääryydestä ....tuleeko parempi mieli...tuntuuko kuin koko luontokin olisi puhtaanpi.....minulle kävi niin, katselin puiston puita ja ihmettelin kuinka puidenlehdissäkin oli hopeareunukset.....

Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla.......sanoo Raamattumme....siellä ei lue, että kaikki muut paitsi Kairakettu ovat syntiä tehneet....
        Mikä on kaira?

Ei minua ole aivopesty.....usko se jo. Mutta Jeesuksen Kristuksen verellä minut on pesty.....mutta uskon kautta hänen verensä puhdistaa kaikesta synnistä......tarvitse Jumalaa niin hän auttaa Sinua!
        Uskalla nyt pyytää siellä kairoilla, että Jumaala antaa sinulle syntisi anteeksi ja puhdistaa sinut kaikesta vääryydestä ....tuleeko parempi mieli...tuntuuko kuin koko luontokin olisi puhtaanpi.....minulle kävi niin, katselin puiston puita ja ihmettelin kuinka puidenlehdissäkin oli hopeareunukset.....

Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla.......sanoo Raamattumme....siellä ei lue, että kaikki muut paitsi Kairakettu ovat syntiä tehneet....
        Mikä on kaira?

Älä viitsi tyhjää höpöttää, sinä et ole mitään jeesuskristus -verta nähnytkään, sillä sellaista ei ole olemassa, ei ole koskaan ollut.

Sinulla on aika pahoja harhoja, jos puiden lehdissä hopeaa näet.

Minun mielestäni uskovaisuus on mielisairauden ja tyhmyyden yhdistelmä, etkä sinä saa mieltäni muuttumaan millään keinolla. Kirjoittelusi vain vahvistaa käsitystäni.

• Mitähän jos siirtyisit tuonne uskontopalstoille jankuttamaan? Minua et kylläkään siellä tule "näkemään". Jankuttaminenhan onkin uskovaisten eräs luonteenpiirre sekin. Täällä keskustellaan päivänpolttavista uutisaiheista, enkä minä tätä aloittanut.

• elämä on muuta
        Kairakettu kirjoitti:

Mitähän jos siirtyisit tuonne uskontopalstoille jankuttamaan? Minua et kylläkään siellä tule "näkemään". Jankuttaminenhan onkin uskovaisten eräs luonteenpiirre sekin. Täällä keskustellaan päivänpolttavista uutisaiheista, enkä minä tätä aloittanut.

Jatkan senverran, että Suomessa on kaikki eriytetty......kaikki tehdään eri osastoissa....keskustellakaan ei saa koko elämää koskevista asioita tällä palstalla

Ihminen on kokonaisuus ja niin on elämäkin. Näitkös tänään uutisissa Georgian västyvän presidentin huoneessa oli Marian ja Jeesuslapsen kuva/ikoni! Voitko kuvitella vastaavaa Suomen presidentin virkahuoneessa? Missään mualla ei elämä ole näin "typistetty" kuin Suomessa.

Mitä meille on tapahtunut?! Ihan oikeesti!
        Lopetan tämän keskustelun nyt. Hyvää jatkoa sinne .

Jatkan senverran, että Suomessa on kaikki eriytetty......kaikki tehdään eri osastoissa....keskustellakaan ei saa koko elämää koskevista asioita tällä palstalla

Ihminen on kokonaisuus ja niin on elämäkin. Näitkös tänään uutisissa Georgian västyvän presidentin huoneessa oli Marian ja Jeesuslapsen kuva/ikoni! Voitko kuvitella vastaavaa Suomen presidentin virkahuoneessa? Missään mualla ei elämä ole näin "typistetty" kuin Suomessa.

Mitä meille on tapahtunut?! Ihan oikeesti!
        Lopetan tämän keskustelun nyt. Hyvää jatkoa sinne .

Avasin telkkarin vasta puolenyön jälkeen, joten en nähnyt kuluneen päivän uutisista mitään. Mitkä Marian ja Jeesuslapsen kuvat muka? Eivät ne esitä mitään heiksi uskoteltuja henkilöitä, ketkä lie rahapulassaan/nälissään malleina olleet.

• OHHOH HOH
        Kairakettu kirjoitti:

NYT POMPPASI ! -Ootko sinä jotenkin tökänny nokkasi BASKAAN, KU MEET KUVITTELEMAAN että jUMALA ON MAHDOTTOMUUS :)))

eNSIMMÄISEKSI TULEE MIELEEN, ETTÄ SINÄ PROVOSOIT, mutta sitten se selviää, että sinä ootkin niitä, jotka eivät osaa panna omia luulojaan taskuunsa siksi aikaa, että totuus saisi ja ehtisi näyttää totuuden !!!

Ja ET USKO, kuinka toivoisin sinunkin näkevän sen, mitä minä sain nähdä, kun totuus mulle näytettiin.

Joten en sinuna vannoisi sinun käsityksiisi !!!

• OHHOH HOH kirjoitti:

NYT POMPPASI ! -Ootko sinä jotenkin tökänny nokkasi BASKAAN, KU MEET KUVITTELEMAAN että jUMALA ON MAHDOTTOMUUS :)))

eNSIMMÄISEKSI TULEE MIELEEN, ETTÄ SINÄ PROVOSOIT, mutta sitten se selviää, että sinä ootkin niitä, jotka eivät osaa panna omia luulojaan taskuunsa siksi aikaa, että totuus saisi ja ehtisi näyttää totuuden !!!

Ja ET USKO, kuinka toivoisin sinunkin näkevän sen, mitä minä sain nähdä, kun totuus mulle näytettiin.

Joten en sinuna vannoisi sinun käsityksiisi !!!

No tasan varmasti mitään jumalaa ei ole, jumalat ja uskonnot on vaan ihmisten keksimää hallintokeinoa ja kuolemanpelkoisten mielikuvaa. Mutta usko sinä ihan mihin halua, omapahan on asiasi, mutta älä tule minulle moisia typeryyksiä tuputtamaan.

• rajatkiini SKP

Antakaa äänenne kunnalisvaaleissa SKP. Näin saatte tehtyä kunnalisvaaleista eduskuntavaalit ja rajat kiinni mamuilta.

• älä höpise...

SKP on etunenässä vihreiden kanssa ajamassa mamutusta suomeen. Pikemmin rajat auki on heidän mottonsa.

• rkp on perseestä

Teevee on suomenhurrien kielikiintiösuojatyöpaikka !! Ohjelmat täyttä pas'kaa.

• uskokaa ny lenitaa

Lenitakin sanoo, että se on ihan kamalaa kun jätkät pistää jalkaansa valkoset tennissukat.

• elämä on muuta

Lenita on oikeessa, eivät valkoiset tennisukat sovi frakin kanssa!
        Lenita on fiksu nainen! Terveisiä hänelle!

• venäjä ja euro

Ei ole televisiota, eikä lupaakaan. Televisiota ei välttämättä edes tule vähään aikaan, kun hlvetin teräväpiirtolähetyksiä ei saa siirreltyä HD bokseilta tietokoneelle. Hulluksi mennyt touhu.

• ?????????????.......

meikä sanoi jo

• Haaaaahaaaaaa !!

", ja hyvin olen pärjäillyt!"

Tuota ei usko kukaan. Pikemminkin, sinulla on aina helvetinPaha olo.

• miks ihmeessä?

ei se marskin leffa tv.stä tule, ainakaan vielä.

Ja mitä siitä,se nyt on yksi leffa - miksi koko tv pitäisi pihalle sen takia viedä?
      En itse ainakaan ole noin pikkusieluinen nipottaja.

Yleltä kaikki muut tulee paljon muuta tarjontaa ja toisinaan
      ihan hyvääkin! sekä hyödyllistä

• mennyttä aikaa

Netistä saa nykyään kaiken tarvittavan. Yleä ei tarvita enää välttämättä ollenkaan. Maksu kuitenkin peritään kaikilta, jotta ylimitoitettu organisaatio pysyy pystyssä.

• ei nyt noinkaan

niin Ylen lähetykset , radio, nettisivut ja mm Yle Areena ilmestyvät ihan
        itsestään sinne nettiin, ilmaiseksi. Niinkö

Ja onpa kiva jostain läppäriltä tv.tä katsoa

• out ehdottomasti

Yle:n organisaatioon pitää saada muutos...ohjelma on kommunistipaskaa....sen piti olla mennyttä aikaa, mutta Suomessa sitä vain on pakko kuunnelle ja katsella, jos katsoo TV:tä.

Eräs ulkomaanelävä katseli hetken ylen ohjelmaa ja sanoi, ettei ymmärrä miten te itse alennatte ja nöyryytätt omaa kansaanne......ei ymmärrä ei ymmärrä.....no nuo yleläiset toimittajat ovat alinta kastia mitä kuvitella voi......eikö niisä ikinä pääse eroon.....kunnes kuolema meidät eroitta niinkö?

ps. en itse katsele yle:n ohjelmia enkä omista TV:tä.....uutiset katson netistä joskus, mutta se ei saisi olla sidottua ylen organisation ylläpitämiseen. Kaikki muu ohjelma on OUT!

• pakkovero

Maksun maksaa muuten jopa Jehovantodistajat,kuin Lestadkin eli vero tulee oli tv:tä tai ei.Ette voi mitään.

• Late Lapista.

KYLLÄ VOIDAAN !

Kun siirrän kirjani Euro Cityn länsiosaan, ei yllä yle perimään verojaan!

Late Lapista. SSSS Ry!

• ei vääryydelle

Pakkovallalla kerätään rahaa. Se on väärin, mutta vääryydentekijä anastaa mammonaa ja luulee siinä onnen olevan. Siinä hän riistäessään vääryydellä niiltäkin, jotka eivät ko. asiaa käytä, samalla tekee itselleen mahdollisesti karhunpalveluksen. Ei vielä ehkä tiedä siitä, mutta sitten joskus. Vääryys saa palkkansa.

• vvihervasuri hiiteen

SEhän tässä on sitä kommunismia...Pohjpoi-Korean meininkiä, kun mitään ei voi tehdä!
        Äänestäkää vain demareita ja vihervasemmistoa, niin maksut lisääntyvät. Nytkin Ville Niinistö joukkionsa kanssa on hankkimassa Suomea erityisesti tukistavaa rikkidirktiivieron. Kuka ääliö vielä voi äänesttä vihreitä.....syövät Suomea joka laidasta, mutta ääliöt vain äänestävät heitä! Tästä näkee, että yle aivopesee katselijat ja onnistuu siinä hyvin!
        Herätkää suomalaiset ennenkuin on liian myöhäistä!

KYLLÄ VOIDAAN !

Kun siirrän kirjani Euro Cityn länsiosaan, ei yllä yle perimään verojaan!

Late Lapista. SSSS Ry!

Niih, etkös sinä siellä Euro Cityn länsipuolella jo kortteeraakin, vaikka kirjat on vielä itäpuolella? Helppoa olis siis siirtää kirjatkin ja kannattaisi ehkä niin tehdäkin, hölmöähän niitä on itäpuolella pitääkään, länsipuolella kun on tietyt verotuksetkin maltillisempia kuin itäpuolella.

Noh, nyt piakkoin alkavana sunnuntaina ajattelin käydä ajelemassa hieman Paakkolantietä ja Sihtuunantietä, jos sieltäpäin vaikka sattuis löytymään hyviä sienimaastoja. Mahtanetko tuntea seutua? Sienimaastoista otan vinkkejä vastaan. Itäpuoltahan se, eikä enää edes ns. Euro Cityä, mutta sienet ja marjat poimin itse, enkä maksa niistä veroja edes maanomistajille.

• Late Lapista.
        Kairakettu kirjoitti:

Niih, etkös sinä siellä Euro Cityn länsipuolella jo kortteeraakin, vaikka kirjat on vielä itäpuolella? Helppoa olis siis siirtää kirjatkin ja kannattaisi ehkä niin tehdäkin, hölmöähän niitä on itäpuolella pitääkään, länsipuolella kun on tietyt verotuksetkin maltillisempia kuin itäpuolella.

Noh, nyt piakkoin alkavana sunnuntaina ajattelin käydä ajelemassa hieman Paakkolantietä ja Sihtuunantietä, jos sieltäpäin vaikka sattuis löytymään hyviä sienimaastoja. Mahtanetko tuntea seutua? Sienimaastoista otan vinkkejä vastaan. Itäpuoltahan se, eikä enää edes ns. Euro Cityä, mutta sienet ja marjat poimin itse, enkä maksa niistä veroja edes maanomistajille.

Sienestys ja marjastus kuuluvat Suomalaisen jokamiehenoikeuteen, ei niistä tarvitse veroja erikseen maksaa!
        En ole käynyt Suomenpuolella marja enkä sienimetsässä, mutta täällä swännien valtakunnassa molempia oli heikohkosti!
        Silti pakastin hilloja 16 kiloa, mansikoita 15 kiloa, mustikkaa 3 sankkoa, puolukkaa 5 sankkoa, punaisia viinimarjoja 5,5 sankkoa ja 3 sankkoa mustiaviinimarjoja ! Joten talven marjat ovat hoteissani jo !

Ja Paakkolantien sekä Sihtuunantien seudut tunnen hyvin, molempien varsilla omistan metsäpalstoja, tosin vähän edempänä tiestä, joten tervetuloa mailleni marjastelemaan ja sienestelemään!

Late Lapista. SSSS Ry!

Sienestys ja marjastus kuuluvat Suomalaisen jokamiehenoikeuteen, ei niistä tarvitse veroja erikseen maksaa!
        En ole käynyt Suomenpuolella marja enkä sienimetsässä, mutta täällä swännien valtakunnassa molempia oli heikohkosti!
        Silti pakastin hilloja 16 kiloa, mansikoita 15 kiloa, mustikkaa 3 sankkoa, puolukkaa 5 sankkoa, punaisia viinimarjoja 5,5 sankkoa ja 3 sankkoa mustiaviinimarjoja ! Joten talven marjat ovat hoteissani jo !

Ja Paakkolantien sekä Sihtuunantien seudut tunnen hyvin, molempien varsilla omistan metsäpalstoja, tosin vähän edempänä tiestä, joten tervetuloa mailleni marjastelemaan ja sienestelemään!

Late Lapista. SSSS Ry!

Suomalaisenko jokamiehenoikeuteen vaan? Entäs ulkomailta tulleiden poimijoiden jokamiehenoikeudet? Eikös aasialainen vaimoni saakaan poimia metsien antimia Suomessa?

Näytätpä saaneen ihan mukavasti marjoja säilöön sinäkin, mutta onkos noista jotkut ostettuja? mansikat? Metsämansikoita olen kyllä löytänyt, mutta että noin paljon.

• Late Lapista.
        Kairakettu kirjoitti:

Suomalaisenko jokamiehenoikeuteen vaan? Entäs ulkomailta tulleiden poimijoiden jokamiehenoikeudet? Eikös aasialainen vaimoni saakaan poimia metsien antimia Suomessa?

Näytätpä saaneen ihan mukavasti marjoja säilöön sinäkin, mutta onkos noista jotkut ostettuja? mansikat? Metsämansikoita olen kyllä löytänyt, mutta että noin paljon.

Vaimosi voit huoletta viedä metsiina marjastelemaan ja sienestelemään!
        Minun mielestäni Suomalainen jokamiehen oikeus ei yllä marjakeisareiden tänne ulkomailta värväämään palkka-"armeijaan!"
        Mansikat tosiaan ostin Mäkimaan marjatilalta, osan puolukoista ja mustikoista ostin tyttäreltäni, olivat vävyni kanssa keränneet lähes 500 kiloa puolukkaa, ja 20 sankollista mustikkaa, ja möivät osan !

Late Lapista. SSSS Ry!

Vaimosi voit huoletta viedä metsiina marjastelemaan ja sienestelemään!
        Minun mielestäni Suomalainen jokamiehen oikeus ei yllä marjakeisareiden tänne ulkomailta värväämään palkka-"armeijaan!"
        Mansikat tosiaan ostin Mäkimaan marjatilalta, osan puolukoista ja mustikoista ostin tyttäreltäni, olivat vävyni kanssa keränneet lähes 500 kiloa puolukkaa, ja 20 sankollista mustikkaa, ja möivät osan !

Late Lapista. SSSS Ry!

Minä olen eri mieltä tuosta ulkomailta värvättyjen poimijoiden oikeuksista, sillä hehän maksavat matkansa itse, eivätkä saa "marjakeisareilta" palkkaa, vaan he myyvät poimimansa marjat aivan just samoin kuin tyttäresi ja vävysi.

Sieniä näyttäis ainakin vielä olevan huonosti metsissä, mutta ehkä niitä vielä löytyy, suppiksia ja kanttarelleja saan Tampereen seuduilta, eikä tarvi itse metsään mennä, mutta karvarouskuja ja kangasrouskuja pitäisi löytää myös mukaan Aasiaan.

Kävin tosiaan Arpelankin suunnalla ajelemassa, mutta ei mitään merkittävää paikkaa löytynyt. Laren baari siellä oli, mutta en käynyt sisällä. Käännyin piakkoin oikealle (tien nimi oli hieman outo) ja tein uukkarin siellä, sitten huomasin yhden talon pihassa ruosteisen Nissanin (Cedric?), asuntovaunun ja taaempana oli joku vaalea auto, ehkä Ford ja pihalla pieni kasa jotain rakennusjätettä. Tuli just mieleen, että sinäkin taidat paikan tietää?

• sleep my baby
        Kairakettu kirjoitti:

Minä olen eri mieltä tuosta ulkomailta värvättyjen poimijoiden oikeuksista, sillä hehän maksavat matkansa itse, eivätkä saa "marjakeisareilta" palkkaa, vaan he myyvät poimimansa marjat aivan just samoin kuin tyttäresi ja vävysi.

Sieniä näyttäis ainakin vielä olevan huonosti metsissä, mutta ehkä niitä vielä löytyy, suppiksia ja kanttarelleja saan Tampereen seuduilta, eikä tarvi itse metsään mennä, mutta karvarouskuja ja kangasrouskuja pitäisi löytää myös mukaan Aasiaan.

Kävin tosiaan Arpelankin suunnalla ajelemassa, mutta ei mitään merkittävää paikkaa löytynyt. Laren baari siellä oli, mutta en käynyt sisällä. Käännyin piakkoin oikealle (tien nimi oli hieman outo) ja tein uukkarin siellä, sitten huomasin yhden talon pihassa ruosteisen Nissanin (Cedric?), asuntovaunun ja taaempana oli joku vaalea auto, ehkä Ford ja pihalla pieni kasa jotain rakennusjätettä. Tuli just mieleen, että sinäkin taidat paikan tietää?

nain sinua suuhun

• sleep my baby kirjoitti:

nain sinua suuhun

Sinusta ei ole kuin korkeintaan ylläpidon patjaksi, typerys.

• kalle kairalta

Miksi pitäisi kun Viestintävirasto tekee sen puolestasi, ainakin meille tuli ilmoitus jossa lukee, "Viestintävirasto irtisanoo kaikki tv-maksut päättymään vuoden 2012 loppuun."

• Apina kapina

Lopetin heti tammikuussa,nyt siipeilen tämän viimeisen vuoden,skarpinna vaan pitää olla.ettei tarkastaja yllätä !

• Yle on OK!

Olette unohtaneet yhden, siis vain yhden pienen, mutta sitäkin tärkeämmän asian.
      Yle on lakisääteinen valtakunnallinen laillinen kanava, jota eivät hetkauta markkinavoimat, eivät muutkaan notkot.
      Niin syvää lamaa ei tule, että Yle poistuisi. Muut voivat ja saavatkin kaatua. Mutta Yle jää. KOSKA se on valtiosäännöksellä siunattu ns virallinen kanava valmiudessa tiedottamaan ja pitämään yllä infoa, jos maatamme kohtaa kriisi, sota - mitä tahansa.
      Vaikka valtakunnasta menisi sähköt, pystyy Yle toimimaan edelleen. Ja sen on toimittava, koska se on koko kansan hätävara. Kriisipiste joka toimii kansalaisten hyväksi. Ja te syljette pelastavaa kättä, niinkö?

Mutta ainahan se on totuus, jotta perseaukiset luuserithan ne narisee ja varisee ja itkee ja vikisee kun ei haluta tuhlata muutamaa euroa oman tulevaisuuden vakuuden (Yle) hyväksi. Mistä muualta luulette saavanne tietoa ja infoa missä mennään, jos kriisit iskee!

Tiedättekö mitä. Itse katson Yleä vuositasolla 10 - 12 kertaa. Uutiset ja sää. Siis noin kerran kuukaudessa.
      Maksan mielelläni sen mitä maksuun määrätää Voisi sen 250 euroa käyttää huonomminkin, se ei tunnu missään.

• loiskerho

YLE on pummien suojatyöpaikka.

• nyt riittää paska

Yle ei tuota puoluetonta ohjelmaa...se on äärimmäisen aivovammainen laitos...aivovamma johtuu idelogiasta minkä yleläiset ovat antaneet sisinpäänsä pesiytyä.
        Yle on Out! Äärimmäisen vanhoillinen laitos! Jopa uutiset joita sen pitäisi puolueettomasti toimittaa ovat suorastaan valheellisia! Kysypä vain keneltä tahansa tavalliselta suomalaiselta, mitä se tietää lähi-idän tilanteesta! Sitä kuulee mikä on ylen uutistoimituksellinen tasoa......yle on suojatyöpaikka kommunistikänttyröille.......en todellakaan halua kustantaa heidän aivopesuaan enää. Mitä oppitäisi tehdä sinulle j akaltaisellesi, jotka julkeasti käytätte hyväksenne meidän suomalaisten rahakukkaroa! Ilmeisesti sinä tai joku sukulaisesi saatte elantonne ylen suojatyöpaikoista, muuten en käsitä innokkuutasi maksaa paskasta!

• Sulla ei ole!
        loiskerho kirjoitti:

YLE on pummien suojatyöpaikka.

Onko näyttöä?

• Yle on OK!
        nyt riittää paska kirjoitti:

Yle ei tuota puoluetonta ohjelmaa...se on äärimmäisen aivovammainen laitos...aivovamma johtuu idelogiasta minkä yleläiset ovat antaneet sisinpäänsä pesiytyä.
        Yle on Out! Äärimmäisen vanhoillinen laitos! Jopa uutiset joita sen pitäisi puolueettomasti toimittaa ovat suorastaan valheellisia! Kysypä vain keneltä tahansa tavalliselta suomalaiselta, mitä se tietää lähi-idän tilanteesta! Sitä kuulee mikä on ylen uutistoimituksellinen tasoa......yle on suojatyöpaikka kommunistikänttyröille.......en todellakaan halua kustantaa heidän aivopesuaan enää. Mitä oppitäisi tehdä sinulle j akaltaisellesi, jotka julkeasti käytätte hyväksenne meidän suomalaisten rahakukkaroa! Ilmeisesti sinä tai joku sukulaisesi saatte elantonne ylen suojatyöpaikoista, muuten en käsitä innokkuutasi maksaa paskasta!

Jos Ylen 3000 työläiseltä kysyttäisiin puolueuskollisuutta, kommareita löytyisi ehkä kourallinen. Puolueettomia todella paljon. Ja loput ovat tasaluvuin vihreitä, persuja, demareita, kokoomuslaisia, vihreitä, jopa muutama kepukin. Kaikki löytyy. Joten lyö otsasi siihen houreiseen kommariseinääsi.

Luetun ymmärtäminen JO itsenään on sinulla päin p e r s e t t ä s i!

• nyt riittää paska
        Yle on OK! kirjoitti:

Jos Ylen 3000 työläiseltä kysyttäisiin puolueuskollisuutta, kommareita löytyisi ehkä kourallinen. Puolueettomia todella paljon. Ja loput ovat tasaluvuin vihreitä, persuja, demareita, kokoomuslaisia, vihreitä, jopa muutama kepukin. Kaikki löytyy. Joten lyö otsasi siihen houreiseen kommariseinääsi.

Luetun ymmärtäminen JO itsenään on sinulla päin p e r s e t t ä s i!

sanokoot olevansa vaikka kokoomuslaisia, ei väliä, sillä hedelmistään puu tunnetaan!
        Lauri Kivinenkin on minun luokituksessani kommunisti ja kova sellainen....aivopesty kokoomuslainen....joka luulee olevansa porvari! Voisiko mitään surkeampaa enää maailmassa olla! Kyllä te kommunistit saatatte toverikokouksissanne naureskella, miten se näin helposti onnistui?? nyt yle on täydellisesti vasemmiston äänitorvi j akaikki laulavat meidän laulujamme!! Minua ette petä, haista hajunne heti!
        Sinun ymmärryksesi taso on nolla, koska kommunismi on aivosyöpä! En edes pahoittele aivovammasi takia sinua......se on itse hankittu!

• Yle on OK!

sanokoot olevansa vaikka kokoomuslaisia, ei väliä, sillä hedelmistään puu tunnetaan!
        Lauri Kivinenkin on minun luokituksessani kommunisti ja kova sellainen....aivopesty kokoomuslainen....joka luulee olevansa porvari! Voisiko mitään surkeampaa enää maailmassa olla! Kyllä te kommunistit saatatte toverikokouksissanne naureskella, miten se näin helposti onnistui?? nyt yle on täydellisesti vasemmiston äänitorvi j akaikki laulavat meidän laulujamme!! Minua ette petä, haista hajunne heti!
        Sinun ymmärryksesi taso on nolla, koska kommunismi on aivosyöpä! En edes pahoittele aivovammasi takia sinua......se on itse hankittu!

Vikaan vinksahti.
        Ensinnäkään en ole yleläinen vaan tv-luvan laupias maksaja.
        Toiseksi olen täysin puoluteeton. En äänestäkään. Mutta komppaan asiallisia asioita.

• nyt riittää paska
        Yle on OK! kirjoitti:

Vikaan vinksahti.
        Ensinnäkään en ole yleläinen vaan tv-luvan laupias maksaja.
        Toiseksi olen täysin puoluteeton. En äänestäkään. Mutta komppaan asiallisia asioita.

Ei mennyt vikaan. Kun katselet ylen ohjelmia olet ollut siedätyshoidossa niin kauan, että et enää hoksaa, että katselet mätäohjelmiä. Yleläiset ohjelmat ovat navan kaikki!
        Minua ei voida pakottaa maksamaan yleläisisträ ala-arvoisista ohjelmista. Kaikki on yhtä rivoilua ja suomalaisuuden alentamista sekä nuorison ekyttämistä!

no saahan näitä juttuja ylen ohjelmista aina kuulla Tervo, joka heitti Raamatun lattialle ja sitten kehotti muslimeja pilkkaamaan Jeesusta! Muslimien piti valistaa ylen alikehittynyttä toimittajaa, ettei sellainen sovi edes muslimien piireissä!

yleläisten sivistys on alle normaalin tasoan....suojatyöpaikan saa pitää kun sinne kerran on päässyt....ei korppi korpin silmää noki!

Tietenkään et usko minua, kun sanon, että en suinsurminkaan suostuisi katsomaan yleläistä ohjelmaa. Et usko minua koska itse olet joko yleleäinen tai heidän aivopesunsa uhri ja luulet että kaikki valehtelevat, kuten yleläiset tekevät. yleläinen ohjelma on täyttä ******!

Onneksi elämässä on muuakin kuin yle, mutta harmillista on katsella kuinka ylen ala-arvoiset ohjelmat tuhoavat kansamme!

Joihinki levyihin USA:ssa on pakko laittaa tarra, jossa varoitetaan laulujen sanojen sisällöstä!
        Ylen ***** ohjelmiin pitäisi laittaa samanlainen varoitus ennen ohjelman alkua!
        Terveydelle ja ajatuksenvapaudelle vaarallista...aivojen tuhoutuminen on todettu asiasta on vuosien kokemus.....katselkaa ympärillenne....nuoret kiroilevat, syleskelevät kaduille räkiään, nuoret naiset huutelevat omaa alapäätään, 8-vuotiaat hakkaavat opettajiaan......tartunta vaara on todellinen!

• Tietysti on
        Sulla ei ole! kirjoitti:

Onko näyttöä?

23 tuumainen litteä led-näyttö.

• TÄYDELLISTÄ TOTUUTTA

Ei mennyt vikaan. Kun katselet ylen ohjelmia olet ollut siedätyshoidossa niin kauan, että et enää hoksaa, että katselet mätäohjelmiä. Yleläiset ohjelmat ovat navan kaikki!
        Minua ei voida pakottaa maksamaan yleläisisträ ala-arvoisista ohjelmista. Kaikki on yhtä rivoilua ja suomalaisuuden alentamista sekä nuorison ekyttämistä!

no saahan näitä juttuja ylen ohjelmista aina kuulla Tervo, joka heitti Raamatun lattialle ja sitten kehotti muslimeja pilkkaamaan Jeesusta! Muslimien piti valistaa ylen alikehittynyttä toimittajaa, ettei sellainen sovi edes muslimien piireissä!

yleläisten sivistys on alle normaalin tasoan....suojatyöpaikan saa pitää kun sinne kerran on päässyt....ei korppi korpin silmää noki!

Tietenkään et usko minua, kun sanon, että en suinsurminkaan suostuisi katsomaan yleläistä ohjelmaa. Et usko minua koska itse olet joko yleleäinen tai heidän aivopesunsa uhri ja luulet että kaikki valehtelevat, kuten yleläiset tekevät. yleläinen ohjelma on täyttä ******!

Onneksi elämässä on muuakin kuin yle, mutta harmillista on katsella kuinka ylen ala-arvoiset ohjelmat tuhoavat kansamme!

Joihinki levyihin USA:ssa on pakko laittaa tarra, jossa varoitetaan laulujen sanojen sisällöstä!
        Ylen ***** ohjelmiin pitäisi laittaa samanlainen varoitus ennen ohjelman alkua!
        Terveydelle ja ajatuksenvapaudelle vaarallista...aivojen tuhoutuminen on todettu asiasta on vuosien kokemus.....katselkaa ympärillenne....nuoret kiroilevat, syleskelevät kaduille räkiään, nuoret naiset huutelevat omaa alapäätään, 8-vuotiaat hakkaavat opettajiaan......tartunta vaara on todellinen!

SINä PUHUIT !!! Ja aivan taatusti yle ei ota pienintäkään vastuuta mistään. vaikka tunkeutuu jokaiseen Suomalaiseen kotiin, täysin röyhkeästi,-esittämään alaarvoisia elämän muotoja, ja todellakin rappeuttaa ihmisiä, ja SITOO TÄYSIN suunnitelmallisesti perheiden yhteistä aikaa, TÖLLÖTTÖMÄÄN TÄYSIN JONNIN JOUTAVIA ja lähinnä MASENTAVIA ja järjettömiä MOUKKAFILMEJÄ !!!!!

Ja ainoastaan siiträ syystä, että HE saisivat paljon kATSOJIA, JA siten paljon lupamaksajajia ! laadulla ei ole minkäänlaista, eikä pienintäkään merkitystä !!!

• elämä on muuta

Minä en ole katsellut TV:tä vuosiin....täyttä rivoilua, suomalaisuuden pilkkaamista! En ole missään vielä nähnyt tällaista oman maansa pilkkaamista ja irvailua kuin Suomessa. Virervasurit ovat olleet vauhdissa täällä JO LIIAN KAUAN.

Yle on saatava alas, meidän verorahoilla ei saa tehdä ohjelmaa joka pilaannuttaa kansan ! Jos suomalaiset eivät huomaa, missä mene raja, niin sitten maksavat siitä, että heidän sisinpänsä myrkytetään ja lopuksi se kuolee ja tukehtuu.

• HAHHAHHAHHAAAAAAAAAA

Tiedän Ylen ohjelmista vaikka et ole katsonut vuosiin :DDDDDDDDDD ??????

• elämä on muuta
        HAHHAHHAHHAAAAAAAAAA kirjoitti:

Tiedän Ylen ohjelmista vaikka et ole katsonut vuosiin :DDDDDDDDDD ??????

Tietenkään et usko minua, kun sanon, että en suinsurminkaan suostuisi katsomaan yleläistä ohjelmaa. Et usko minua koska itse olet joko yleleäinen tai heidän aivopesunsa uhri ja luulet että kaikki valehtelevat, kuten yleläiset tekevät. yleläinen ohjelma on täyttä paskaa!

Ylen paska ohjelmiin pitäisi laittaa samanlainen varoitus ennen ohjelman alkua!

• RIKOS.

LATE LAPISTA yllyttä rikokseen.

• sdkaskzls

mikäs aivovammainen sinä olet....Late on hyvä mies...toisin kuin sinä. Valehteleva pummi!
        JOtkut tosin ryöstävät toisten nimimerkkejä, ja siten sotkevat keskusteluja....yleensä kommunistit sosialisoivat toisten nimimerkkejä ...se on sosialismia se!

• RIKOS.
        sdkaskzls kirjoitti:

mikäs aivovammainen sinä olet....Late on hyvä mies...toisin kuin sinä. Valehteleva pummi!
        JOtkut tosin ryöstävät toisten nimimerkkejä, ja siten sotkevat keskusteluja....yleensä kommunistit sosialisoivat toisten nimimerkkejä ...se on sosialismia se!

On rkollista työntää vieraita esineitä anukseen.

• Rikos II
        RIKOS. kirjoitti:

On rkollista työntää vieraita esineitä anukseen.

on rikollista ottaa suihin miesten kesken.

• Tuskin on rikos kehoittaa irtisanomaan tv -luvat.

Emmäätajjuujoitaintäällä! Huoh!

• Mutta Arkadienmäen
        Kairakettu kirjoitti:

Tuskin on rikos kehoittaa irtisanomaan tv -luvat.

Emmäätajjuujoitaintäällä! Huoh!

räjäyttäminen, ilman tarvittavaa lupaa, se on rikos. Rikos on myös, siihen yllyttäminen. Jos elettäis jenkkilässä, Late olisi pistetty kaltereitten taakse, eikä olisi vieläkään vapaalla. Late on tehnyt monta vihariksosta, mutta suomalaiset PilluPoliisit kyttäävät aivan jotakin muuta, kuin vihan lietsojia. Niin, nimikin sen sanoo, mikä niitä kiinnostaa.

• onnellinen ylestä

onpa taas poikettu kauas siitä, mistä tämäkin ketu on lähtenyt. kuitenkin elokuva on hieno, mahtava ja onnistunut elokuvahanke yleltä. lisää tämän tyyppisiä tosiasioihin nojaavia uudesta näkökulmasta toteuttuja hankkeita. ei olla liikaa kiinni tosiasioissa. kuitenkiin annetaan jälkipolville näkökulmaa historiaan. erinomainen tapa ja toivonkin, että saadaan tämän tyyppistä totuutta lisää yleltä. eipä mene ensi vuoden alusta maksettava ylevero mitenkään hukkaan, kun sillä tuotetaan tämän tyyppistä historiallista ohjelmaa.

paljon kiitoksia koko tuotanto ryhmälle, suomalaisille ja kenialaisille

• Late Lapista.

Mitäs helevetin tosiasioihin nojaavaa on MUSTASSA Marskissa ?
        Kyllähän värjätty Marski on helevetin kaukana totuudesta!
        Ja sitä asiaa ei trollien trollaukset muuksi muuta !

Late Lapista. SSSS Ry!

• Kari Tossavainen

Onko se tosiasiaa että aidosti Suomalainen ja Suomen pelastanut sotasankari onkin yhtäkki joku Kenialainen ei se ole tosiasiaa se on sairasta asioiden muuttelua tuo roska ei ole elokuvaa edes nähnytkään kuin Ylen pienipalkkaista ja kierrätyskeskuksesta hankittujen huonoissa vaatteissa kulkievien piipertäjien sairaissa ja ontoissa päissä

• Parempi filmi ensik.

Elokuva oli äärimmäisen huono!
      Itseään suurempi keskustelu olisi ansainnut paremman filmin.

Ilman tätä hypetystä en ikinä olisi edes alkanut katsomaan. Jouduin turvautumaan pikakelaukseen.

Kutkuttava idea. Surkea toteutus.

• elämä on muuta

En minä puhu siitä filmistä vaan ylen mauttomuudesta, valheellisista uutisista, puoluellisuudesta, rivoista ohjelmista, aivopesuohjelmista....neukkulanaikaisuudesta....kuinka kukaan yleensä katsoo ylen ohjelmia? Yle on saatava alas!

Minua ei saa velvoittaa maksamaan ohjelmista, jotka pilkkaavat ja tuhoavat Suomea ja suomalaisuutta!

Nuorisomme on harhautettu made by yle!Tytöt huutelevat alapäätään kadulla kulkiessaan, jos heille sanoo asiasta he ovat ihan hämmentyneitä.... miksi niin ei saa sanoa!

Kerro kerro kuvastin ken on heistä kaunehin....pillikinttuja, lävistyksiä, mustia kynsiä, tukat revitty /nyhdetty rumiksi.....mieheksi ja naiseksi Jumala meidät loi....mutta se Jumalan 1. vihollinen ei halua, että me olisimme miehiä ja naisia....onnellisia ihmisiä.....hän on kaiken epäjärjästyksen isä! Menemmekö todella näin halpaan!

Viimeisin "esitys" oli vihreätukkainen, tupakkaa tuprutteleva ylimielinen anoreetikko, joka luulee olevansa se kaunein! Hajukin oli kaikkea muuta kuin raikkaan neitokaisen tuoksu!
      Tiedän, että he kaikki kaipaavat Jumalan yhteyteen, koska Jumala itse on asettanut iankaikkisuuden jokaisen ihmisen sisimpään, ja se kaipaa takaisin Jumalan yhteyteen.
      Ihmisen yhteys Luojaansa katkesti syntiinlankeemuksessa......näistä ei yle kerro, valitettavasti.
      Siksi haluan että minun verorahani menevät TV7:n ohjelmatuotantoon. Meitä uskovia on paljon....uskon, että kaikki uskovaiset haluaisivat tukea TV7:ää.

• 234rttg

suksi ny pelle kuuseen julistamasta tuota sontaa.

• elämä on muuta
        234rttg kirjoitti:

Mikäs sinä olet sanomaan minun elämääni ja elämäntyyliäni sonnaksi!?

• JOS SULLA OLISI
        234rttg kirjoitti:

VÄHÄNKÄÄN JÄRKEÄ, niin SINÄ PITÄISIT LEIPÄLÄPPÄSI EDES KIINNI !!!

SINÄ 234rttg oot selvästi harhateillä oleva tyhjänpaskan humpuuki, ja et vielä ole oppinu yhtään mitään,- et siis alkeellisintakaan asiaa, että HILJENTYISIT totuuden edessä, josta "elämä on muualla" nimimerkki halusi kertoa .

jA ET taatusti tajua tätäkään, että tämäkin on sanottu sinun parhaaksesi !!!
        OOTKO todella niin pökkerössä, ettet älyä, että muunlaiseen elämään sinutkin ON TARKOITETTU, kun sulle on annettu lupa tänne syntyä, eikä siihen JONNINJOUTAVAAN ja JÄRJETTÖMÄÄN sontaan, mitä oot harrastanu ?

• demarimaista

Muiden rahojen tuhlaus omiin itsekkäisiin tarkoituksiin. Sehän on normaalia sosiaalidemokratiaa.

• Hyvä leffa

Loistava elokuva. Tämänkaltaista taidetta pitää ehdottomasti saada lisää.

• LaD

Katsos.

Trolli. Minä kun luulin että ne menet talveksi unten maill

• Mikään elokuva!

Miten tuota voi kusua _e_l_o_k_u_v_a_k_s_i_?

• 13+6

Taidetta ei ole pukea Suomalaista sotasankaria Kenialaiseksi se on sairaan ihmismieltymän purkautumistie ja pilkkaaminen

• Mikä vääryys!

Miksi Suomen Yleisradio (EBU) tukee afrikkalaisen TV-tuotannon ja elokuvakulttuurin nousua? Tuolla perustelivat Mustan Marskin tekoa Afrikassa.

Ei kuulu meidän rahat tuonne!

• PELLE PELLE PELLE

Jos näette tämänlaisen kummajaisen saapastelemassa Helsingin rautatieasemalla niin kyse ei ole filmatisoinnista vaan ihka oikeasta PELLESTÄ
        arkielämässä

http://yle.fi/ecepic/archive/00350/lauri_KIVINEN_350258b.jpg

Kivusen hölmöilyt maksatte te veronmaksajat nimittäin sirkusta koko rahan edestä

http://www.yleisradio-yle.blogspot.fi/

PELLE PELLE PELLE PELLE PELLE PELLE PELLE PELLE PELLE PELLE

• Late Lapista.

Meidän rahoja on aina kuskattu vastikkeetta ulkomaille, jopa Afrikkaan asti! Ja sieltä on kelkottu pakolois sakkia tänne, lihapatojemme ripoihin roikkumaan!

Late Lapista. SSSS Ry!

• sunat saasta

Sanat suusta

• Salli Naurunen

Se on luonnollinen kuva Ylen johtajasta

• Aloittaja ON

Täysin oikeassa !!!

Humpuuki ON humpuukia, olipa sen tarkoitus mikä hyvänsä , väkisellä kasaan rustattu, sanoisinpa jopa epätoivoista !!!

Kun kysymys on kuitenkin käsiskirjoittajan, ja ohjaajan pyrkimyksestä päästä loismaisesti loistamaan Mannerheimin perähöyhenissä, ja AINOA MOTIIVI oli roikkua niissä mannerheimin turbulensseissa, saadakseen itse nostetta, MUKA elokuvan tekemisessä. Toivoivat varmaan pääsevänsä jonnekkin cannesin filmifestareille, ja halivuudiin asti.

Nyt vain taisi käydä köpelösti, vaikka koittivatkin tehÄ MANNERHEIMIA TUNNETUKSI .Mutta eivät tajunneet, mitä eväitä siihen tarvitaan !
      Homous esim. ei koskaan tule olemaan sankarillista yhenkään kansan johtajan ominaisuuksista ei sitten missään olosuhteissa, ja siinä ensimmäiseksi menivvät todella pahasti harhaan, ja se kertookin tekijöistä kaiken oleellisen !!!

Käy kyllä jopa hieman sääliksi, mutta mitä se auttaa. Oppirahat on kaikkien maksettava.

• Late Lapista.

Juuri noin ! Mustan marskin filmi on revitelty vain siksi, jotta elokuva alan nollat ovat saaneet itsensä lööppeihin !

Late Lapista. SSSS Ry!

• tvlupaaikinämaksanut

Saa ihminen olla typerä jos tv-lupamaksun vapaaehtoisesti maksaa. Kyllä ne kanavat näkyvät ihan samalla tavalla maksaa tai ei.. Tämä tuleva ylevero taas on aivan silkkaa rahastusta jolla rahoitetaan turhanpäiväisiä ohjelmia

• Late Lapista.

Uusintoja uusintojen perään ! Jopa uutiset tulevat uusintoina arkiaamuisin puolentunnin välein, ja kahdelta kanavalta !

Late Lapista. SSSS Ry!

Uusintoja uusintojen perään ! Jopa uutiset tulevat uusintoina arkiaamuisin puolentunnin välein, ja kahdelta kanavalta !

Late Lapista. SSSS Ry!

Eli siis katselet telkkaria edelleen, vaikka sinulla ei ole telkkareita, ei digiboxia, eikä tv-lupaa.

• kakkaaa
        Kairakettu kirjoitti:

Eli siis katselet telkkaria edelleen, vaikka sinulla ei ole telkkareita, ei digiboxia, eikä tv-lupaa.

paska olet paskaa

• kakkaaa kirjoitti:

paska olet paskaa

Itsehän sitä paskaa näytät lykkäävän, kun kolmesta sanasta kaksi on sitä ja nimimerkkis myös.

• Late Lapista.
        Kairakettu kirjoitti:

Kun katselee kaapeli kanavia Ruotsin puolella ei tarvita dig boxeja, eikä Suomen TV lupia, onkos tuo nyt niin helevetin vaikeaa ymmärtää ?????

Late Lapista. SSSS Ry!

Kun katselee kaapeli kanavia Ruotsin puolella ei tarvita dig boxeja, eikä Suomen TV lupia, onkos tuo nyt niin helevetin vaikeaa ymmärtää ?????

Late Lapista. SSSS Ry!

Ei ole vaikea ymmärtää, tiesinhän minä sen. Halusinkin vain, että itse kerrot sen, jotta muutkin tietävät.

• HÄ.-.-

jos ei nää..ei kuulee. ja mistä sitten valittaa.. ?

• dddd.

late myöhässä

• Late Lapista.

Miten myöhässä? heräsin jo viideltä !

Late Lapista. SSSS Ry!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2413
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      850
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe