tsh 4?!?

LOTR

täs olis nyt tällänen keskustelun poikanen..tuli tossa äsken mieleeni;pitäiskö teidän mielestä tehdä tsh 4,vaikka gondorin jälleenrakennuksest,aragornin ja arwenin kuolema,frodo,bilbo ja haltiat kuolemattomilla mailla,samin pormestari kausi,punaisen kirjan loppuun kirjoitus jne jne..näitähän riittää..siis..meniskö elokuvan alkuperäis idea,jos tsh4 tehtäis,vai olisko se hyvä asia!vastatkaa rohkeesti vaa!! =)

16

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tama-chan

      Ehdottomasti!!!!! mahtava idea!!!!

    • Pippin

      Tää on vähä vaikee, koska leffat perustuu aika vahvasti siihen kirjaan. Tottakai mä haluaisin nelosen, mut ilman alkuperäis kirjaa nelosesta ei tulis yhtä fantastinen, kuin kolmesta ensimmäisestä, mutta TOTTAKAI olis hauska nähdä Peten oma versio TSH:sta! Toivottavasta sellanen vielä joskus tulee...

    • Dora

      Toivottavasti kukaan ei ees harkitse tollasta, koska jos joka v***n jutusta ruvetaan tekemään elokuvaa, niin mää kyllä itken. Riittää, kiitos jos pilataan jo TSH. Ei kiitos lisää. Se on mun mielipide.

    • just me...

      olisihan se kiehtovaa nähdä arwen ja aragorn valta istuimella ja kuulla viellä heistä tai nähdä sam pormestarina...
      mutta ei kiitos..! en haluaisi että niin tehtäisiin sillä eihän siinä periaatteessa olisi mitään järkeä. loppu mikä loppu.

    • jarkKo

      ths.4. ei ole hyvä idea!! kuka sen kirjottaisi?? J.R.R. n poikako?? sehän kyllä kirjoitti silmarillionkin loppuun. mutta ei se olisi luulatavastikkan lähelläkään J.R.R. Tolkienin kirjoitus tyyliä. ja siinä nelosessa ei ole enää mitään tapahtumaa kun paha tuhoutui.


      (ths 3 elokuva oli hieman pettymys) koska ne jotka eivät ole lukeneet kirjaa eivät tienneet mitään konnun sodasta ja mitä Sarumanille tapahtui?? no mutta hyvä kokonaisuus (tom pompadil olisi saanut olla elokuvassa)

    • ....

      ..Tykkäsin TSH-trilogiasta, ja tykkään edelleen.. Mut nelonen veis siitä sen tunnelman.. Kun kolmosen katto ekan kerran ja se loppu, ties että tässä tää trilogia nyt oli.. Mun mielestä nelosta ei pitäisi tehdä.

    • ....

      ..Tykkäsin TSH-trilogiasta, ja tykkään edelleen.. Mut nelonen veis siitä sen tunnelman.. Kun kolmosen katto ekan kerran ja se loppu, ties että tässä tää trilogia nyt oli.. Mun mielestä nelosta ei pitäisi tehdä.

    • Lukija

      Vai vielä nelonen? Tekis ennemmin leffat kirjoista
      Hobitti ja Silmarillion. Sitten vasta miettimään
      "jatkoa" TSH:lle!

      • LOTR

        on tietääkseni ihan OIKEESTI tulossa jatko-osa,ellen kauheesti erehy..


      • Gimpi
        LOTR kirjoitti:

        on tietääkseni ihan OIKEESTI tulossa jatko-osa,ellen kauheesti erehy..

        Eipä ole tulossa. Se oli pelkää Internet huuhaata


      • LOTR
        Gimpi kirjoitti:

        Eipä ole tulossa. Se oli pelkää Internet huuhaata

        no niinpä tietysti..olis pitäny arvata.. ;) no sitä ei sit oo tulossa,ei voi mitää


    • Lily

      Lopussahan tuli


      THE END


      Joten vaikka voitais tehdä ei tehdä. Huono idea (ei jos näkyy Orlandoa egolasin roolissa PALJON...)

    • Caryx

      mä en haluais mitään lisäosia, koska j.j.r tolkien ei kirjoittanut tuosta asiasta mitään muuta, mutta esimerkiksi silmarillion tai hobitti voitaisiin filmata

      • minä

        No joo! Ehkei kuitenkaan! Mä en ainakan halua, että niitä hyviä elokuvia mennään pilaamaan millään neljännellä ellokuvalla! Siis eihän siinä olis enää sitä samaa tunnelmaakaan. Eli ehkei kuitenkaan!


      • elven
        minä kirjoitti:

        No joo! Ehkei kuitenkaan! Mä en ainakan halua, että niitä hyviä elokuvia mennään pilaamaan millään neljännellä ellokuvalla! Siis eihän siinä olis enää sitä samaa tunnelmaakaan. Eli ehkei kuitenkaan!

        Ehdottomasti ei!
        Eihän Tolkien edes kirjoittanut paljon frodon lähdön jälkeisestä elämästä. Ja jos sitten elokuvan tekijät alkaisivat omiaan sinne lisäilemään, niin ei se ole oikeaa tolkienia.


    • Gimpi

      Tolkien itseasiassa oli ainakin aloittanut neljännen kirjan. Mutta ei tainnut päästä luonnosta pidemmälle. En tiedä muuta kuin, että se olisi käsittänyt jonkinmoisen salaliitto vyyhdin. Lisäksi Ilmoittaisin, että Aragorn II Elessar ei noussut Gondorin kunkuksi vaan perusti Reunited Kingdom:in. Siis Arnorin ja Gondorin yhteenliittymän. Ai niin, Aragorn oli paljon läheisempää sukua Arnorin kuningaskunnan hallitsijoille, kuin Gondorin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe