Presentcard.fi

Mari 75

Älkää asioiko kyseisen firman kanssa. Eivät toimita tilauksia sovitusti.

13

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenniinmuka?

      Vähän perusteluja hei. Ei tämmöisillä heitoilla ole mitään virkaa. Itsellä ainakin toiminut ok.

      • itejatoinen

        Toisen nälkä on semmoinen halu olla luona, ite oo kuin nälkää nähny apu saatoksissa vierusolona.


    • sisuss

      jep, samaa mieltä. Huijjausta koko firma. ei oo toimittanut minulle eikä ystävilleni. Ei voi suositella. Eivät vastaa myöskään puheluihin,sähköposteihin....rahat kyllä lähtee tililtä!
      VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ FIRMAA!!

      • itejatoinen

        Oikein koetus, alasajo ... voi yritys, miksi olet olemassa!?


      • itejatoinen

        sisuste, ollako vai ei olla, minkä sille teet kuin tietäis häntä


      • itejatoinen

        Koko työporukka oli kärmeissään, kun unohdin postittaa laskun etuajassa, virkistys meni pilaksi - jälkikäteen kysyin varauksen peruutuksesta ja kaivoksesta tuli vastaus "ollu laskua tullu etukäteen" huokaus soimasi


    • Nuuka

      Näin on... omakohtaista kokemusta, asiakaspalvelu kyllä lupaa postittaa uudelleen oikeen kirjattuna, mutta paskat sieltä mitään tule.

      • itejatoinen

        paska on aika kylliäinen luomus toivomuksessa tulla kotiin, aivastus luovima olla tuulta päin apuna


    • itejatoinen

      kuoleman kynnys, tai terveystarkastajan nöyryys alastulossa - minä ole ruokavalio, vain nälkä O ihminen luottaa kuuleviin korviinsa ja on poissa..

    • itejatoinen

      ajatus on alun perin lommo, tietäähän tuon olla luona - velä toisten takuut olla luona oikeesti namuttaa tätä rakkautta.

    • itejatoinen

      ymmärrettävä syy on asiakkaassa, joka on poissa kodistaan - kaikilla oo aina kivaa jostain gaarderin syystä, kun postilaatikko on tyhjä

      • itejatoinen

        tuo hilloja elä muuraimia, anteeksi olo luona


      • itejatoinen
        itejatoinen kirjoitti:

        tuo hilloja elä muuraimia, anteeksi olo luona

        elämä tekee suostumuksia ja luopuu töppösiä apuna, tarve kysyy missä sie oot muualla kuin minne kannata mennä ..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe