Älkää asioiko kyseisen firman kanssa. Eivät toimita tilauksia sovitusti.
Presentcard.fi
13
390
Vastaukset
- Mitenniinmuka?
Vähän perusteluja hei. Ei tämmöisillä heitoilla ole mitään virkaa. Itsellä ainakin toiminut ok.
- itejatoinen
Toisen nälkä on semmoinen halu olla luona, ite oo kuin nälkää nähny apu saatoksissa vierusolona.
- sisuss
jep, samaa mieltä. Huijjausta koko firma. ei oo toimittanut minulle eikä ystävilleni. Ei voi suositella. Eivät vastaa myöskään puheluihin,sähköposteihin....rahat kyllä lähtee tililtä!
VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ FIRMAA!!- itejatoinen
Oikein koetus, alasajo ... voi yritys, miksi olet olemassa!?
- itejatoinen
sisuste, ollako vai ei olla, minkä sille teet kuin tietäis häntä
- itejatoinen
Koko työporukka oli kärmeissään, kun unohdin postittaa laskun etuajassa, virkistys meni pilaksi - jälkikäteen kysyin varauksen peruutuksesta ja kaivoksesta tuli vastaus "ollu laskua tullu etukäteen" huokaus soimasi
- Nuuka
Näin on... omakohtaista kokemusta, asiakaspalvelu kyllä lupaa postittaa uudelleen oikeen kirjattuna, mutta paskat sieltä mitään tule.
- itejatoinen
paska on aika kylliäinen luomus toivomuksessa tulla kotiin, aivastus luovima olla tuulta päin apuna
- itejatoinen
kuoleman kynnys, tai terveystarkastajan nöyryys alastulossa - minä ole ruokavalio, vain nälkä O ihminen luottaa kuuleviin korviinsa ja on poissa..
- itejatoinen
ajatus on alun perin lommo, tietäähän tuon olla luona - velä toisten takuut olla luona oikeesti namuttaa tätä rakkautta.
- itejatoinen
ymmärrettävä syy on asiakkaassa, joka on poissa kodistaan - kaikilla oo aina kivaa jostain gaarderin syystä, kun postilaatikko on tyhjä
- itejatoinen
tuo hilloja elä muuraimia, anteeksi olo luona
- itejatoinen
itejatoinen kirjoitti:
tuo hilloja elä muuraimia, anteeksi olo luona
elämä tekee suostumuksia ja luopuu töppösiä apuna, tarve kysyy missä sie oot muualla kuin minne kannata mennä ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581