Tässä on jonkunaikaa tullut harrasteltua alapään ajelua, ihan höyläpelillä vaan, mutta kuten monen muunkin kohdalla, tälläkin taholla ärsyttää kun kyseinen toimenpide vie valitettavan paljon aikaa ja sileä posliini säilyy vain pari päivää, sitten on jo ikävän pistelevä ja kutiseva sänki.
Näin ollen olen siis koittanut perehtyä ja tutustua muihin tapoihin ajella alapääkarvat niin, jotta posliinikin pysyisi sitten edes hieman pidempään sileänä ilman ikävän tuntuista sänkeä.
Tuosta sokeroinnista kiinnostuin sitten erityisesti, joten nyt kyselisin muiden mielipiteitä jotka ovat sokerointia jo koittaneet. Oletteko olleet tyytyväisiä työn jälkeen, onko alapää pysynyt pidempään sielänä kuin höyläyksen jälkeen ja oletteko sokerointi käynnillä/käynneillä olleet tyytyväisiä saamaanne palveluun? Onko sokeroinnista mahdollisesti tullut jotain allergioita iholle tai muita ärsytyksiä? Ja mikäli ette ole olleet tyytyväisiä sokerointiin, miksi?
Mielipiteitä sokeroinnista
17
1000
Vastaukset
- Kosmelotologi
Sokerointi on turvallista intiimialueelle eikä riko limakalvoja. Ihon ärtymistä ei tule kuin muutamaksi tunniksi joka on pientä punoitusta. Olen itse kosmetologi ja olen tehnyt paljon brasseja sokeroinnilla. Brassin käyntiväli on n. 4 viikkoa. Operaatio maksaa 60-90 euroa paikkakunnasta riippuen. Siitä vain rohkeasti kokeilemaan. Kipukynnys onkin sitten yksilöllistä. Yleensä eka kerta sattuu koska karvoja on runsaasti ja ovat pitkiä. Säännöllisellä käynnillä karva pehmenee, ohenee ja harvenee ja sokerointikin on vähemmän kivuliasta. Saat nauttia sileästä persikkaisesta ihosta monta viikkoa huoletta eikä kasvuvaiheessakaan tunnu ilkeää karvojen pistelyä. Muista käyttää pätevän ammattitutkinnon (sky) suorittaneen kosmetologin palveluja.
- Mira-täti
Voi kiitos arvon kosmetologille erittäin kattavasta vastauksesta~ :))
- Noloako
Ollaanko siinä ihan kokonaan ilman housuja vai onko siinä jotkut kertakäyttöstringit jalassa? Minulla isot sisemmän häppärit ja se hieman hävettää.
- kar-vaton
Ole isoista häppäreistäsi ylpeä. Miksi hävetä? Minä olen omistani oikein iloinen. Mies kehuu, että näyttää oikein herkulliselle.
- Maalari maalasi talo
Halvempi keino: maalarinteippi. Tee se itse siis. Itse nypin säännöllisesti karvat korvistani ja nenästäni maalariteippiä käyttäen. Joskus pallitkin olen sillä käsitellyt, mutta nyt käytän höylää. Muuten kuivana ajelu on parempi kuin kaiken maailman saippuavaahtojen käyttö. Haavoja ei juuri koskaan tullut.
- Kosmetologi
Vastaan sinulle "Noloako" nimimerkille: Kyllä siinä ollaan ilman mitään housuja taikka stringejä eikä siinä tarvitse nolostella. Ammattitaitoinen kosmetologi tekee sokeroinnin rutiinilla ja kun hoitaja ei kainostele, asiakaskin suhtautuu asiaan luontevasti. Jokaisella naisella on omanlaisensa häppärit eikä niissä ole mitään hävettävää.
- cut_86
Sinulla käy ilmeisesti vain naisasiakkaita? Itseäni kiinnostaisi kokeilla brassia, mutta harvassa ovat kosmetologit, jotka miehiä ottavat asiakkaakseen. Miehenä minua tietty ujostuttaa mahdollinen erektio ja se, miten kosmetologi asiaan suhtautuu.
- M
Samaa tässä mietin - vai onko niin ettei mies asiakkaille ole edes mahdollisuutta tulla sokerointiin?
- Veeti
Kyllä miehillekin tehdään brassisokerointeja monessakin paikassa. Googlella löytyy. Jos ei sivuilla erikseen mainita että "vain naisille", niin rohkeasti vain aikaa varaamaan.
Itse, miehenä, mietin sitä että monella kosmetologilla kun on kalliimpi hinta miehille, että eihän se voi olla laillista jos ei parturi-kampaamotkaan enää saa hinnoitella palvelunsa asiakkaan sukupuolen mukaan.
- Kosmetologi
Kyllä vain, teen brasseja vain naisille. Miesten brassi on mielestäni vaativampi toimenpide. Omalta kumppaniltani olen ottanut kainalokarvat ja peppukarvat. On kuulema niistä jo paljon hygieenisempi olo eikä kainalohiki haise niin herkästi. Toki löytyy hoitoloita jotka tekevät brasseja myös miehillekin. Epäilempä ettei erektiosta ole pelkoa, sen verran kivuliasta voi toimenpide olla. Ehkä varsinkin yhden naisen hoitolat rajoittavat miesten brassin tekoa enemmänkin pervojen pelossa...
Tuo korkeampi hinta voi johtua vaativammasta ja enemmän aikaa vievästä työmäärästä. - epistä.
En ole kylläkään onnistunut löytämään ainoatakaan mainosta paikasta, joka tekisi miehille sokerointia.
- posliinipoliisi
kirjoita googleen "miesten brassi"
- ei ujoille
Ok. hyvä. Onko kellään kokemuksia, miten toimii esim. peniksen varressa ja kivespusseissa`?
- KOKEMUKSIA
Niin oliko täällä niitä "sokeroituja" miehiä/poikia?
- posliinipoliisi
Toimii peniksen varressa ja kiveksissä sekä perävaossa.
http://www.youtube.com/watch?v=9nFPxyVRRO8&feature=related
- miten on?
Miltä tuntui? - kuulemma sattuu sen verran ettei stondiksesta pelkoa? Kestääkö toimenpide miten pitkään ja mikä on väli milloin aina uusittava (tietty yksilöllistä, mutta n. ? )
- sokeri parasta
On hyvin yksilöllistä miltä se tuntuu, toisia sattuu enenmmän toisia vähemmän. Minusta se tuntuu mukavalta. Ketää noin puoli tuntia ja suosituksen mukaan olisi uusittava 5 - 6 viikon välein. Ja toisin kuin noissa videoissa, oikeasti ei ole mitään pyyhettä tai housuja jalassa. Naisilla voisi onnistuakin muttei miehillä. Kerran kun kokeen miten mukava on olla sileällä iholla niin vaikeata on olla käymättä uudelleen. Kannattaa kuitenkin ekalla kerralla ottaa reilusti buranaa etukäteen. Karvat kannattaa leikata lyhyeksi etukäteen niin sattuu vähemmän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197