Henkioppaani

nokkonennnn

Ajattelin että tämä aihe saattaisi kuulua tänne.

Olen ollut nyt kaksi kertaa tekemisissä henkioppaani kanssa meditoidessa. Hän on selvästi maskuliininen, hyvin vekkuli ja aina veitikkamainen hymy huulillaan. Hän on pirteä ja ilkukurinen.
Ensimmäisen kerran hän ilmestyi minulle sinisissä, äsken kun tapasin hänet taas, näin hänessä myös punaista. Mitä tästä voisin päätellä henkioppaastani?
Kysyin myös hänen nimeään. Ensin sain vaikutelman että hän sanoi Ta. Nyt toisella kerralla hän ilmoitti sen olevan Taul tai Taol.
Osaako joku kertoa onko tuo oppaani oikea nimi? Onko hän enkeli vai henki vai elementaaliolento?
Olen verrattain uusi tällä jännittävällä tiellä ja kaikki apu ja neuvot ovat tervetulleita!

Kiitos!

23

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkaan...

      että kysymyksessä on hallusinaatio.Suosittelen hankkimaan jonkun muun harrastuksen meditoinnin rinnalle.Lenkkeilyä esim

    • olen minä

      Sanoisin, että luota tunteisiisi. Etene omaan tahtiisi. Tee kysymyksiä ja odota vastausta. Tunne ja anna tunteen viedä sinua eteenpäin.

      Kaikki vastaukset ovat sisälläsi, joten saat kyllä vastaukset noihinkin esittämiisi kysymyksiin ajallaan. Voit kysyä suoraan henkioppaaltasi miksi hän itse "luokittelee" itsensä ja ehkä vieläkin tärkeämpi kysymys voisi olla, että miten hän voisi auttaa sinua matkallasi.

      Nimi on varmasti oikea. Olen ymmärtänyt, että henkimaailmassa ei varsinaisesti käytetä nimiä joten nimi on pitkälle oppaan antama sopiva nimi sinulle. Nimi annetaan, koska ihminen tarvitsee sanoja/nimiä asioille.

      Upea kuulla, että olet lähtenyt hakemaan vastauksia sisältäsi. Lopulta kaikki on yhtä, myös sinä ja henkioppaasi. Aluksi kuvittelemme ne erillisiksi, mutta syvemmällä tasolla kaikki on yhtä. Ymmärrykseni on, että henkioppaat ovat vain sen ajan matkassamme kun niitä tarvitsemme. Henkiopas voi myös vaihtua matkallamme toiseen. Vierellämme kulkee aina enkeleitä/henkioppaita, jotka syvemmällä tasolla tunnemme sillä he ovat parhaita ystäviämme.

    • nokkonennn

      Kiitos asiallisesta vastauksesta!

      Tosiaan, eilen hain taas yhteyttä henkioppaaseeni kolmannen kerran, tälläkin kertaa meditoinnin kautta. Helpottuuko henkioppaan kanssa kommunikointi ajan mukaan niin että voin saada yhteyden häneen näin normaalissa tilassa ja tilanteissa ilman meditoinnin apua?

      Eilen hän oli hohtavan kirkkaassa asussa ja hän varmisti nimensä olevan Taol. Kysyin häneltä miksi hän tuli luokseni ja hän vastasi leikkisään tapaansa että no siksi kun minä kutsuin häntä. Kysyin myös kauanko hän on kanssani, ja hän sanoi että niin kauan kuin minä tarvitsen häntä ja minä kysyin että entä jos tarvitsen häntä lopun elämäni, johon hän vastasi että silloin hän on kanssani lopun elämääni.
      Tämä täytti minut ilolla, turvallisuudella ja liikutuksella.

      En käsitä kuinka pystyinkään olemaan ilman omaa kujeilevaa opastani!

      • olen minä

        Aivan, on todella onni kyetä kaksi suuntaiseen yhteyteen!

        Uskon, että yhteytesi syvenee mitä useammin käytät sitä. Olet kuitenkin vielä tämän yhteyden alkumatkalla, joten älä kiirehdi suotta. Kyllä, on mahdollista luoda aina selkeämpää yhteyttä auttajiimme myös arkipäivän askareiden keskellä, mutta uskoisin, että sekin vaatii tietynlaista hiljentymistä tai pysähtymistä ja tarkoituksellista halua päästä yhteyteen. Se, että tarvitseeko sinun enää meditoida saadaksesi yhteys riippuu ihan sinusta, mutta en usko että sinun tarvitsee vielä huolehtia siitä liikoja vaan etene omaan tahtiisi askel kerrallaan. Olet jo saavuttanut sen tärkeimmän eli kaksisuuntaisen yhteyden ja se on todellinen onnen ja ilon asia. Olen todella iloinen puolestasi!

        Tärkeintä on vain kuunnella tuntemuksia ja ajatuksia. Uskon, että kerran kun olet saanut luotua tämän yhteyden se vain syvenee ja selkeytyy mitä enemmän käytät sitä ja mitä enemmän haluat olla yhteydessä. Voit toki kysyä tästäkin vinkkiä oppaaltasi, että miten voit syventää ja selkeyttää yhteyttäsi häneen.

        Ja toki oppaamme ovat aina matkassamme, että sillä tavalla emme ole koskaan yksin kukaan meistä, mutta on todella onni olla tietoisessa yhteydessä oppaaseensa/enkeliin, sillä heidän ainut tehtävänsä on auttaa meitä meidän matkallamme muistamaan sitä keitä todella olemme. Henkinen kasvu ottaa suuria askeleita kun alamme kuuntelemaan sisäistä maailmaamme ja sen tuomia vastauksia itsellemme enemminkin kuin odotamme vastauksia vain ulkopuoleltamme kuten toisilta ihmisiltä, auktoriteeteilta tai kirjoista.


      • olen minä
        olen minä kirjoitti:

        Aivan, on todella onni kyetä kaksi suuntaiseen yhteyteen!

        Uskon, että yhteytesi syvenee mitä useammin käytät sitä. Olet kuitenkin vielä tämän yhteyden alkumatkalla, joten älä kiirehdi suotta. Kyllä, on mahdollista luoda aina selkeämpää yhteyttä auttajiimme myös arkipäivän askareiden keskellä, mutta uskoisin, että sekin vaatii tietynlaista hiljentymistä tai pysähtymistä ja tarkoituksellista halua päästä yhteyteen. Se, että tarvitseeko sinun enää meditoida saadaksesi yhteys riippuu ihan sinusta, mutta en usko että sinun tarvitsee vielä huolehtia siitä liikoja vaan etene omaan tahtiisi askel kerrallaan. Olet jo saavuttanut sen tärkeimmän eli kaksisuuntaisen yhteyden ja se on todellinen onnen ja ilon asia. Olen todella iloinen puolestasi!

        Tärkeintä on vain kuunnella tuntemuksia ja ajatuksia. Uskon, että kerran kun olet saanut luotua tämän yhteyden se vain syvenee ja selkeytyy mitä enemmän käytät sitä ja mitä enemmän haluat olla yhteydessä. Voit toki kysyä tästäkin vinkkiä oppaaltasi, että miten voit syventää ja selkeyttää yhteyttäsi häneen.

        Ja toki oppaamme ovat aina matkassamme, että sillä tavalla emme ole koskaan yksin kukaan meistä, mutta on todella onni olla tietoisessa yhteydessä oppaaseensa/enkeliin, sillä heidän ainut tehtävänsä on auttaa meitä meidän matkallamme muistamaan sitä keitä todella olemme. Henkinen kasvu ottaa suuria askeleita kun alamme kuuntelemaan sisäistä maailmaamme ja sen tuomia vastauksia itsellemme enemminkin kuin odotamme vastauksia vain ulkopuoleltamme kuten toisilta ihmisiltä, auktoriteeteilta tai kirjoista.

        Oppaamme/enkelimme on se joka tuntee meidät läpikotaisin. Hän tietää meidän sielun suunnitelmamme ja on auttamassa sen toteuttamisessa.

        Mikä sen mahtavampaa kuin alkaa toteuttamaan todellista itseään! Auttajia meillä on, miksi emme sitä haluaisi, jos tavoitteena on ilo, onni ja rakkaus ja sen muistaminen keitä todella olemme :)


      • nokkonennn
        olen minä kirjoitti:

        Oppaamme/enkelimme on se joka tuntee meidät läpikotaisin. Hän tietää meidän sielun suunnitelmamme ja on auttamassa sen toteuttamisessa.

        Mikä sen mahtavampaa kuin alkaa toteuttamaan todellista itseään! Auttajia meillä on, miksi emme sitä haluaisi, jos tavoitteena on ilo, onni ja rakkaus ja sen muistaminen keitä todella olemme :)

        Kysyin hetki sitten jälleen meditoidessa (yhteyden saaminen oppaaseeni tuntuu aina käyvän vain helpommaksi!) oppaaltani että kuinka voisin syventää yhteyttämme siten että voisimme kommunikoida ilman meditatiivista tilaa. Ja yllättys vain, hän sanoi että harjoittelemalla ja että minun on vain opittava kuuntelemaan.
        Aion siis noudattaa hänen ohjettaan ja vaalia yheyttämme ja herkistää itseäni hänen viesteilleen myös näin normaalin arjen keskellä.
        Intuitioni kehittyy huimaa vauhtia ja tiedän oppaani olevan paikalla kun tunnen varovaisen nipistyksen vasemmassa olkapäässäni, hän on tehnyt itsensä tiettäväksi niin alusta asti.

        Suuri kiitos sinulle vastauksista, neuvoista ja kaikesta! On niin ihanaa jakaa tämä ihmeellinen asia jonkun kanssa joka voi opastaa minua näin alkutaipaleellani!


      • olen minä
        nokkonennn kirjoitti:

        Kysyin hetki sitten jälleen meditoidessa (yhteyden saaminen oppaaseeni tuntuu aina käyvän vain helpommaksi!) oppaaltani että kuinka voisin syventää yhteyttämme siten että voisimme kommunikoida ilman meditatiivista tilaa. Ja yllättys vain, hän sanoi että harjoittelemalla ja että minun on vain opittava kuuntelemaan.
        Aion siis noudattaa hänen ohjettaan ja vaalia yheyttämme ja herkistää itseäni hänen viesteilleen myös näin normaalin arjen keskellä.
        Intuitioni kehittyy huimaa vauhtia ja tiedän oppaani olevan paikalla kun tunnen varovaisen nipistyksen vasemmassa olkapäässäni, hän on tehnyt itsensä tiettäväksi niin alusta asti.

        Suuri kiitos sinulle vastauksista, neuvoista ja kaikesta! On niin ihanaa jakaa tämä ihmeellinen asia jonkun kanssa joka voi opastaa minua näin alkutaipaleellani!

        Upeaa, olet todella ottanut huimia harppauksia eteenpäin.

        Jatka vain harjoittelua ja intuitiosi vahvistamista. Ihania asioita on luvassa.

        Olisi todella mukavaa kuulla jatkossakin miten yhteytesi kasvaa. Voit joko kirjoittaa tänne tai meiliini [email protected]. Mielelläni autan jatkossakin, jos tulee jotain kysyttävää tai muuten vain haluat jakaa kokemuksiasi.


    • aikuisten satuleikit

      Sanoit että näit sinistä ja toisella kerralla hieman punaista. Huomasitko, näkyikö yhtään keltaista? Jos silmäsi tarkentuivat ikään kuin "ulkokehään" saattoi se sisin olemus jäädä näkemättä... ymmärrätkö mitä tarkotan?

      Teoriani mukaan siellä sisimmässä olemuksessa oli vain keltaista. Sen ympärillä oli sitten sellainen läpikuultava ikään kuin "kelmu" jossa saattoi näkyä esimerkiksi sinistä tai punaista. Arkikielessä puhutaan sinileimaisesta tai punaleimaisesta.

      Näyttäisi mielestäni vahvasti siltä että kyseessä ei ole henki tai enkeli vaan juurikin epäilemäsi emmentaaliolento! Emmentaali on väriltään juuri keltaista ja se on usein pakattu läpikuultavaan pakettiin. Paketissa on sitten sinistä tai punaista tai joskus mustaakin. Jos samassa emmentaalipaketissa on sekä sinistä että punaista, on kyseessä sinileimainen emmentaali jossa on päiväys vanhentumassa ja siihen on siksi kiinnitetty punainen hintalappu.

      Sinun tapauksessa epäilen että kyse oli juurikin vanhaksi menneestä emmentaalista. Tätä puoltaa kaksi havaintoasi:
      1. näit emmentaalin ulkokuorella sinistä ja punaista. Punainen saattoi olla juurikin tarjoushintalappu.

      2. sinusta tuntui, että emmentaali puhui sinulle kertoen nimensä. Tämä saattaisi olla selvä oire vanhaksi menneen emmentaalin syömisestä!


      Toivon vilpittömästi että tästä oli sinulle apua. Jos tuntuu että emmentaaliolennot jatkossakin kertovat sinulle nimeään, kannattaa käydä juttelemassa asiasta terveyskeskuksessa....

    • Kokemusta on!!

      Olet tekemisissä pimeyden henkivaltojen kanssa, ja kirjoituksistasi päätellen, jos ovat totta, hyvin syvällä.
      Kun joskus toivottavasti heräät totuuteen, puhdistumisesi okkultismista tulee olemaan raju. VARO, hyvä ystävä! Tuollaisesta voi sanoutua irti.

    • kerrotaan.....

      että ne pöpilän lääkärit sanovat että ne pöpiläläiset niitä kaikken onnellisimpia on.Tiedä häntä sitten.

    • Ville-Hart

      Kysy tältä oppaaltasi kahta asiaa:
      - Onko hän itsenäinen?
      - Kenen nimissä hän toimii?

      • nokkonennn

        Voin kysyä tuota tänään. Onko se tärkeää? Mihin tuo liittyy?


      • Ville-Hart
        nokkonennn kirjoitti:

        Voin kysyä tuota tänään. Onko se tärkeää? Mihin tuo liittyy?

        Kiinnostuksestani yritän ymmärtää, mistä tässä on kyse ja minkä kanssa olet tekemisissä. Kyse on vain omasta mielenkiinnostani. Sen mitä henkivaltoja tiedän, olen itse aika varautunut näissä asioissa.

        Minua vain epäilyttää... Mutta, kysymysten suhteen tee itse valintasi, esitätkö niitä vai et. Arviota asiasta en pysty tekemään, kun tämä alue on minulle tuntematonta.


      • plvm
        nokkonennn kirjoitti:

        Voin kysyä tuota tänään. Onko se tärkeää? Mihin tuo liittyy?

        Ihmisissä on hyviä ja pahoja, samoin oppaissa. Omat yhteyteni henkimaailmaan teen aina kirkkaan, puhtaan valon edustajien kanssa. Myös toiselta taholta on tulijoita, jos kanavat jättää auki. Kuitenkin, näissä yhteyksissä päätösvalta on aina ihmisellä, voi itse päättää kenen kanssa kommunikoi. Myös tuttu opas kannattaa varmistaa, henkimaailma ei siitä loukkaannu, päinvastoin.


    • nokkonennn

      Olen kyllä varma että oma oppaani on hyvä ja valon olento, olen saanut siitä monta varmuutta ollessani häneen yhteydessä. Myöskin kommunikointi hänen kanssaan on alkanut käydä yhä helpommaksi ja sujuvammaksi.

      Tapasin myös oman suojelusenkelini, senkin meditaation avulla. Hän on feminiininen ja sanoi nimensäkin kun sitä häneltä kysyin, mutta tunnen ettei hän halua minun kertovan sitä täällä. Enkelini hehkui rakkautta, valoa ja myötätuntoa ja kun kysyin onko hänellä jokin viesti minulle, hän sanoi että minun pitäisi rakastaa itseäni enemmän, ja kun hän sanoi tämän, tunsin hänen surunsa.
      Elämäntilanteeni on ollut vaikea ja olen joutunut kamppailemaan itseni kanssa. Enkelini viesti oli siis selvä: en saisi olla itselleni niin julma ja armoton niinkuin olen ollut.
      Onneksi sain yhteyden häneenkin, hänen avullaan voin varmasti eheytyä.

    • nyyppäjäinen

      Tämä ketju on näköjään aika vanha joten en tiedä lukeeko/vastaako tähän enää kukaan.

      Olen vasta pikkuhiljaa alkanut enemmän avautua näille asioille. Tietynlainen mielenkiinto on ollut aina läpi elämän mutta myös skeptisyys ja kriittinen asioiden selvittämisen/selittämisen tarve ajaa eteenpäin.

      Kuitenkin myös sellainen varmuus ja vahvuus läpi elämän jonka olen viimeaikoina (vaikeuksien jälkeen) tuntenut vahvemmin ja vahvemmin ja kuinka ollakkaan meditoidessani (vasta aloitin) kohtasin jotain jota voisin kuvailla itseni kanssa keskusteluksi syvällisellä tasolla - tai sitten henkioppaaksi. Tiesin mitä kysyä ja sain todella loogisia vastauksia kysymyksiini joita en ennen ollut käsittänyt.

      Mistä tähän kaikkeen henkistymiseen löytäisi oikean tien kulkea? Ettei eksyisi teeskentelyn,uskottelun ja väärien dogmien maailmaan. Hankalia asioita.

      Niin. Ja henkioppaani (tai oma kuvitukseni asiasta) oli humanoidi. Voitte kuvitella pöllämystymykseni kun olen kuullut näistä kaikista eläin/enkeli/valo-olento jutuista.

      Ja siis en tosiaankaan ole mikään ufopöpi :D

      • Iloasuuminussa

        Minä olen harjoitteja näissä asioissa, mutta: Kun tapaamasi olento puhuu vain Sinusta ja Sinun halustasi, olisin varovainen . Kristinuskon Jumala sanoo: Rakasta ensin Jumalaa ja sitten lähimmäistäsi kuin itseäsi - ja kaikki tarvitsemasi annetaan Sinulle. Eikö tärkeysjärjestys ole selvä: Saat tarvitsemasi, mutta et oman erinomaisuutesi kautta tai itseesi keskittymällä, vaan hyvän kautta, jonka laitat kiertoon.


    • skinnybob

      käytätkö valkoista keppiä

    • 1Westsider

      Nämä HENKI SIELU RUUMIS asiat ovat iankaikkisen elämän peruselementtejä, joita huolellisen ikuista elämäänsä palikoivan rakentajan on ensimmäiseksi valittava oikea, kestävä peruskallio, minkä päälle rakentaa ja rakentamansa ankkuroi, ei hiekka eikä rapakivi, ne eivät kestä, kun testikoetukset tulevat. Tämän olen saanut henkilökohtaisesti oppia, tämän liharuumiin mukana. Ilman kestävää peruskallioon ankkuroitu elämä
      on erilaisten opintuulien, uskomusten ja harhojen riepoteltavissa, jotka tuhoaa koko yrityksen, rakentaa ikuinen elämä.

      Ainut iäti kestävä peruskallio jolle voi rakentaa ja siihen ankkuroida on Jeesus Kristus.

      • Henkivaeltaja

        Aamen. Näin on tosi.


    • keijukaisprinssi

      Oot nähnyt mut vai? Ei kai :)

      Olen kyl vaeltaja eri maailmoissa ja mulla on kyl paljon ystäviä, naisia ja kundeja.

      Alunperin olen toiselta planeetalta, sieltä ne taidot on tänne tuotu..

    • keijukaisprinssi

      Mut en ole sun henkioppaasi, sun Taosi on ihan omanlaisensa vaikka muistuttaakin meikäläistä. Sen nimi on vain Tao, hauska nimi. Tyyppi on keksinyt en nimen, kun on niin kuvaava. Mun nimi on vaikka keijukaisprinssi. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe